"fierbe" apa in vasul de expansiune
![]() ![]() ![]() |
"fierbe" apa in vasul de expansiune
zane |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 20 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan Expression
1,6/16v 2007
|
|||
AL |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu numai ca NU ESTE NORMAL dar este (de regula) forma de manifestare a unei probleme grave sau care poate avea repercusiuni grave asupra motorului!!!
Urmeaza calea asta: 1. mergi la service si reclama problema tehnica in scris.. insisti sa completezi fisa de incident 2. ceri raspuns scris 3. te adresezi la Vocea Clientului si ceri expertiza Dacia (adica experti ai poducatorului... au ai un serviciu care se ocupa cu cazurile mai deosebite) 4. in cazul in care se opune rezistenta la rezolvarea problemei, faci reclamatie la OPC (dar numai dupa ce ai vreo dovada ca nu vor sa rezolve sau ca taraganeaza si/sau ca te-ai adresat la service si ai fost refuzat sau ti s-a zis ca e normal sa faca asa SFATURI 1. nu mai circula cu masina in starea asta! 2. citeste HG 394/1995 cu modificarile ulterioare 3. dupa remedierea cauzei (care e probabil ceva electric... senzorul de temperatura sau poate chiar o banala siguranta a ventilatorului de racire - GMV... sau un termostat care nu deschide), cere o testare a compresiei.... daca iese prost cred ca va trebui sa ceri si inlaturarea efectelor... ![]() Am totusi o nedumerire.... indicatorul de temperatura ce iti indica??????... nu ai remarcat nimic suspect???... becul rosu de alrta temperatura motor nu se aprinde??? |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
lar |
![]()
Post
#3
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AL @ 20 Jul 2005, 13:42) ... 3. dupa remedierea cauzei (care e probabil ceva electric... senzorul de temperatura sau poate chiar o banala siguranta a ventilatorului de racire - GMV... sau un termostat care nu deschide), cere o testare a compresiei.... daca iese prost cred ca va trebui sa ceri si inlaturarea efectelor... ![]() Am totusi o nedumerire.... indicatorul de temperatura ce iti indica??????... nu ai remarcat nimic suspect???... becul rosu de alrta temperatura motor nu se aprinde??? AL nu cred ca e siguranta GMV pentru ca o vedeau aia la service, am inteles ca omul a fost cu masina acolo. Se poate sa fie una din celelalte variante date de tine. Si becul rosu il vedeau aia la service, daca nu e ars. Pe mine ma deranjeaza ca i-au spus omului ca e normal sa fiarba !!! ![]() |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
eu ma tem ca aia nici nu s-au uitat la masina... adica el s-a dus si a reclamat verbal si tot verbal ...l-aui trimis la plimbare....nici macar nu au vazut culoarea masinii
![]() fisura nu are cum... s-ar fi vazut ca scade nivelul lichidului pana ce nu mai ramane nimic in vas... eu sincer sa fiu banuiesc ori defect de siguranta/releu/senzor, fie termostat (cel termo-mecanic, nu electric) blocat partial sau chiar total |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
zane |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 20 July 05 ![]() |
...chestia cu scurgerile greu de observat, dupa mine, cade...Altfel as fi observat o scadere anormala a lichidului in borcan.
As mai adauga ca acest fenomen se intampla numai cand motorul este cald bine, la rece nefacand bule in vas. Becurile de pe bord nu mi-au atras atentia ca ar fi ceva anormal... In timpul in care observ "fierberea" indicatorul de temperatura arata ca totul este OK... Am luat legatura cu VC si mi-au garantat un raspuns in cel mult 48 de ore (mai sunt cateva ore si trece timpul...) Ca o sugestie, va rog, sa-mi spuneti daca atunci cand merg la service pt o problema trebuie sa iau cu mine ceva din actele primite odata cu achizitionarea masinii... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan Expression
1,6/16v 2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum s-a mentionat pe topicul de la DSN, unde s-a postat aceeasi problema (probabil din necunoastere), poate sa fie de la:
1. Busonul de la vasul de expansiune 2. Termostat blocat 3. Siguranta/releu GMV defect. 4. Papuc scos la senzorul de temperatura (desi atunci motorul din cate stiu eu porneste automat GMV-ul) 5. Senzor de temperatura defect. 6. GMV defect 7. Papuc de la GMV scos Recomand si eu calea enuntata de al de tratare a problemeiin service. Atrag si eu atentia ca este un lucru periculos circularea cu astfel de problema (se mai ard niste garnituri pe la motor, niste calari motor etc) Later edit: Acte: Factura (poate sa fie si copie), carnetul de garantie (original), buletinul (optional de principiu, dar se mai trezeste cate unul sa-l ceara), carnet intretinere (relativ optional dar util) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
scrie chiar in carnetul de garantie!!!.... deci sa ai la tine: carnet garantie, copie factura, carnet intretinere... la final verifici sa iti ataseze la carnetul de garantie o foaie tipizata in care sa fie inscrisa interventia realizata (su stampila, data etc.)
dupa ce am citit amanuntele tale imi mentin afirmatiile de mai sus!...posibilele cauze... ventilatorul porneste vreodata???... cel de pe radiator... daca lasi motorul la relanti timp mai indelungat ar trebui sa porneasca.... si lichidul sa nu ajunga sa fiarba... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
zane |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 20 July 05 ![]() |
am fost cu masina la EI, am reclamat problema (eu fiind tot timpul langa masina)...si restul il cunoasteti.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan Expression
1,6/16v 2007
|
|
AL |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
ai fost cu masina la ei... dar au bagat-o in seama, adica au testat, verificat ceva???... senzorul ala de temperatura indeplineste doua functii simultan.. adica furnizeaza doua informatii... una la bord (aifsaj) si alta la computer pentru reglarea injectiei si pornirea GMV... poate e stricat doar partial... in acest caz bordul iti arata ok dar GMV (grupul moto-ventilator) nu porneste sau porneste aiurea... idem si daca releul si siguranta acestuia nu permit cuplarea... daca GMV-ul porneste (acest fapt e vizibil) si totusi lichidul ajunge sa fiarba atunci prima cauza posibila e termostatul...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
costi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
n-ai raspuns la intrebarea lui Al: GMV-ul iti porneste cind stai pe loc cu motorul pornit?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Cib |
![]()
Post
#11
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
ce intelegi prin "fierbe" da mai multe detalii
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
zane |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 20 July 05 ![]() |
Cu riscul de a fi injurat, si cu toate scuzele fata de voi, as vrea sa va spun ca nu este vorba de o fierbere propriu-zisa (care intradevar ar avea ca si cauze cele spuse de voi) ci de faptul ca la cald in vas apar bule de aer, aproape continuu...
Nu am pus mana pe vas, deci nu as putea spune daca lichidul era fierbinte sau nu. La Dacia 1310, pe care am avut-o inainte,un astfel de fenomen mi-ar fi sugerat ca garnitura de chiuloasa este strapunsa. De aici vine si "disperarea" mea... Cei de la service mi-au spus ca nu au nici o masina acolo (cu motorul cald) pentru a-mi arata ca bulele de aer sunt prezente deasemenea. Ventilatorul radiatorului functioneaza! Daca am fost gresit inteles este, clar, din vina mea!Scuze! This post has been edited by zane: 20 Jul 2005, 13:56 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan Expression
1,6/16v 2007
|
|
Sony |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
AL, in primul post omul a spus ca s-au uitat aia de la service la masina ca la urs.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zane @ 20 Jul 2005, 13:53) Cei de la service mi-au spus ca nu au nici o masina acolo (cu motorul cald) pentru a-mi arata ca bulele de aer sunt prezente deasemenea. Sunt un... rahat cu perje, nu sunt prezente pe nici o masina. Vrajeala cap coada... Cum adica sa ai gaz pe instalatia de racire...Pai ia sa spuna aia de la service care e capacitatea de transfer a caldurii catre gas si catre lichid... Este absolut necesar SA NU FIE GAZ in instalatie. Eu zic: ori termostatul, ori capacul vasului de expansiune... Dar daca pe bord arata OK indicatorul de temperatura (4 liniute) atunci e capacul vasului. Sau un lichid de racire impropriu. Recomand o vizita in targ si achizitionarea unui capac de vas expansiune Solenza. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#15
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(zane @ 20 Jul 2005, 15:53) Cu riscul de a fi injurat, si cu toate scuzele fata de voi, as vrea sa va spun ca nu este vorba de o fierbere propriu-zisa (care intradevar ar avea ca si cauze cele spuse de voi) ci de faptul ca la cald in vas apar bule de aer, aproape continuu... Nu am pus mana pe vas, deci nu as putea spune daca lichidul era fierbinte sau nu. La Dacia 1310, pe care am avut-o inainte,un astfel de fenomen mi-ar fi sugerat ca garnitura de chiuloasa este strapunsa. De aici vine si "disperarea" mea... Cei de la service mi-au spus ca nu au nici o masina acolo (cu motorul cald) pentru a-mi arata ca bulele de aer sunt prezente deasemenea. Ventilatorul radiatorului functioneaza! Daca am fost gresit inteles este, clar, din vina mea!Scuze! Ma tem ca ai dreptate. Compresia pistonului determina trecerea aerului in circuitul de racire tocmai prin locul unde s-a strapuns garnitura. In mod similar va si aspira lichid de racire (aici e mai grav).Daca mai ai putere ![]() 1. Nivelul uleiului. 2.Mirosul gazelor emanate in vasul de expansiune. 3.Roaga-i pe cei de la service sa faca un examen vizual al fiecarei bujii (daca una din ele este "incarcata", atunci se confirma; in zona acelui cilindru garnitura este "ciupita") |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
AL |
![]()
Post
#16
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
lasati legile si alte prostii... chiar si garnitura de chiulasa... de obicei totul are o cauza... si tot de obicei nu garnitura e cauza...ea reprezinta efectul unei supraincalziri etc. .. a unui regim limita... cauzele tin de regula de proasta racire a motorului datorat vreunui defect....
cu tot respectul , Klaus eu nu cred ca ar putea fi de vina capacul vasului... oricat de stricat ar fi el (ce poate fi?...ori spart si sa nu tina presiune, ori blocata supapa ceea ce ar forma presiune care insa nu ar conduce la bule de aer sau supraincalziri, din contra!) nu conduce la problemele descrise... retin deci ca nu e vorba de o fierbere si de aparitia unor bule... acu imi pica o fisa mare de tot... lichidul circula prin borcanul ala... in mod normal!!!!... ajunge in borcan printr-o conducta subtire aflata la o anumita inaltime fatade fundul borcanului si reintra in circuit prin alta aflata jos de tot... poate circulatia lichidului si agitatia sa fie cauza aparitiei unei sifonari sau a unor bule de aer???... adica sa fie ceva aparent, care are loc in borcan... bulele de aer nefiind antrenate in instalatie...hmmm.... e ciudat... la inceput am inteles ca FIERBE... ori acum se pare ca nu preaa e asa... nu stiu ce sa mai zic.. dar oricum, cred ca potentiala buba trebuie cautata la termostat sau pe unde am mai zis mai sus si nu in alta parte... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
zane |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 20 July 05 ![]() |
Oameni buni,BUNA DIMINEATA si... nu fiti rai!
Poate ca este vina mea pentru ca nu am stiut sa-mi expun corect problema...desigur, nu cu rea intentie! Problema ar putea fi rezolvata destul de simplu daca, cineva mai putin "scortos" s-ar uita la Logan-ul lui, atunci cand motorul este cald, si ar confirma sau infirma faptul ca in vas se vad bule de aer ("bolboroseala" a lichidului). Solutia data de mine poate fi catalogata drept stupida dar, credeti-ma este cea mai BUNA... In rest tot binele din lume si sa va bucurati de Logan-ul vostru, care este masina care ne-am permis-o - la un MOMENT DAT. Ieri m-au sunat cei de la VC si, ca o rezolvare a problemei mele, m-au trimis la alt service din Timisoara (aici locuiesc)??!!! ca sa constat daca ei au alt punct de vedere... HALAL REZOLVARE! This post has been edited by zane: 21 Jul 2005, 09:05 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan Expression
1,6/16v 2007
|
|
mimunku |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
QUOTE(zane @ 21 Jul 2005, 07:42) Ieri m-au sunat cei de la VC si, ca o rezolvare a problemei mele, m-au trimis la alt service din Timisoara (aici locuiesc)??!!! ca sa constat daca ei au alt punct de vedere... Care este acel punct de vedere... ?!? Ni-l spui si noua, bineintele daca nu este secret... HALAL REZOLVARE! ![]() |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zane @ 20 Jul 2005, 12:10) La service mi-au spus ca asa este normal!!!???...bineinteles dupa ce au venit mai multi din service si se uitau la masina ca la urs... QUOTE(zane @ 20 Jul 2005) Cei de la service mi-au spus ca nu au nici o masina acolo (cu motorul cald) pentru a-mi arata ca bulele de aer sunt prezente deasemenea. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
vezi #1
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
mimunku |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
Pentru Klaus si Costi eu am intrebat care este raspunsul de la celalalt service din Timisoara...
![]() This post has been edited by mimunku: 21 Jul 2005, 09:28 |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pei si ei ce iti spusera ?!
|
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
mimunku |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de rezervă Group: Members Posts: 176 Joined: 18 October 04 From: Românica ![]() |
M-au trimis la primul post (vezi mai sus), ori acolo era concluziile de la primul service
![]() |
--------------------
Dacia
Săndel de Brasil
2009 Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Azi m-am uitat si eu ca proasta la vasul de expansiune dupa ce am oprit motorul si avea in partea superioara un anumit numar de bule de gaz. Bulele nu erau la suprafata lichidului, ci pe peretele superior al vasului. Eu cred ca e normal, din motivele expuse aici.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
marksman |
![]()
Post
#25
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.676 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Eu nu am observat bulele alea in vasul de expansiune(ieri m-am uitat, dupa ce am mers oarece, am stationat o ora si iar am mai mers un pic). In schimb am observat alta dandana(nu dati cu batul, ca nu stiu, si de aia intreb): lichidul din vasul de expansiune crescut aproape un deget peste MAX. De obicei era intre MIN si MAX, cu mici variatii, depinzand de cum era motorul: cald sau rece.
1. Da, masina era pe o suprafata plana, neinclinata. 2. Da, am mai avut masina pana acum, o Dacia 1300 care a avut probleme la racire si lichidul in vasul de expansiune fierbea si se ridica aproape de gura vasului. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
marius_lepra |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 22 May 05 From: Constanta ![]() |
off-topic Am tot citit pe aici si m-am gandit sa va intreb daca este normal ca sa completez lichid de racire{antigel}? Pana acum am completat de 2 ori.Cand am luat masina,in urma cu o saptamana(noua) lichidul era la valoarea max.Dupa ce am mers cu ea vreo 2 zile scazuse pana aproape de min.Am completat pana la max crezand ca s-a rezolvat insa azi cand m-am uitat iar,dupa ce am mers numai prin oras,fiind aglomeratie,am observat ca scazuse iar pana la nivelul minim,completand iar cum era normal.Sa inteleg ca este din cauza caldurii si se evapora sau ca este motorul nou?
on-topic Da,si eu am observat ca atunci cand motorul este cald apar niste bule in recipientul pt antigel.In plus de asta cand il deschizi iese aer de acolo,deci se afla sub presiune,e normal? Si da ...si eu am avut masina dacia1410 timp de 2 ani.Acolo era alta mancare de peste sau poate ma obisnuisem eu cu ea! Merci pt timpul acordat! ![]() |
--------------------
Dacia Renault
Logan ambition
2005 iulie , ambition
- CT-81-MTD [COLOR=blue]Niciodata sa nu spui "niciodata"![/COLOR]
|
|
Sony |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nu este normal sa completezi asa des antigelul. Fuga in service!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#28
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(Illusi0n @ 21 Jul 2005, 21:22) Eu nu am observat bulele alea in vasul de expansiune(ieri m-am uitat, dupa ce am mers oarece, am stationat o ora si iar am mai mers un pic). In schimb am observat alta dandana(nu dati cu batul, ca nu stiu, si de aia intreb): lichidul din vasul de expansiune crescut aproape un deget peste MAX. De obicei era intre MIN si MAX, cu mici variatii, depinzand de cum era motorul: cald sau rece. 1. Da, masina era pe o suprafata plana, neinclinata. 2. Da, am mai avut masina pana acum, o Dacia 1300 care a avut probleme la racire si lichidul in vasul de expansiune fierbea si se ridica aproape de gura vasului. La cald lichidele isi maresc volumul. |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, am avut si eu curiozitatea sa ma uit la motorul cald si comportamentul vasului de expansiune.
In afara de a mentiona ca drobul de sare este mare, as mai mentiona ca lipseste capacitatea de belire analitica a ochilor si de a vedea ce se intampla cu adevarat acolo. Deci: din conducta superioara cade in vas lichid de racire (stiti voi, circuit cu pompa care impinge lichidul prin tevi si conducte...). Acel lichid SE VEDE CU OCHIUL LIBER cum curge pe peretii vasului si la contactul cu vasul (doar in partea unde curge, deci pe zona de intrare a conductelor in vas, nu si in partea cealalta) lichidul face exact ca si cum ai turna niste apa intr-un pahar (bulele de la contactul "cascadei' de apa cu apa din pahar). Daca acea trebulita reprezinta "fierberea lichidului in vasul de expansiune", eu cred ca exista intelegeri extrem de ciudate asupra notiunii de "fierbere" Recomand pe viitor experimente cu vase berzelius pentru a vedea diferenta intre fierbere de lichid si bule rezultate la intalnirea de lichide... Pt. Marius: repet din nou: circuitul de racire de la DSN incoace este SUB PRESIUNE. Temperaturi peste 100 grade celsius sunt normale in functionarea acestui motor (100 grade, temperatura de fierbere la presiunea de 1 atm, gaze pe circuitul de racire care nu fac bine la garnituri si segmenti etc va zice ceva?)... E, la 1,4 atm temperatura de fierbere (de transformare din stare lichida in vapori) este alta... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
carman |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
...si mi-as permite sa-l completez pe Klaus, din acest motiv (1,4 atm - 105 C) nu se recomanda deschiderea vasului de expansiune atunci cand motorul este incins si in functiune. lichidul poate trece in stare de vapori ...mult mai repede decat s-ar astepta oricine !
This post has been edited by carman: 22 Jul 2005, 00:07 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:18 |