Dacia Duster.... Benzina vs Diesel, Se justifica diferenta de pret? consum,performante.
![]() ![]() ![]() |
Dacia Duster.... Benzina vs Diesel, Se justifica diferenta de pret? consum,performante.
TAW |
![]()
Post
#241
|
||
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|||
slider2 |
![]()
Post
#242
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu n-am mers chiar asa de mult cu dci, dar am facut cateva drumuri extraurbane cu meganeul varului meu (100cp). intr-adevar masina ajunge si pe la 190km/h pe ceas, dar conteaza cum ajunge acolo.
eram in masina doar eu (la volan) si varul meu si la 90km/h in treapta a 4a m-am bagat intr-o depasire, aproape ca am spus tatal nostru de vreo 2 ori pana am terminat depasirea... si am facut-o fara sa schimb viteza, cu acceleratia la podea... din nou aceeasi situatie, doar ca la volan era varul meu. avea cam 110km/h in treapta a 5a, ne indreptam spre giurgiu mergand pe banda 1. ne apropiem de un tir, varul meu da semnal sa schimbe banda si vede ca din spate se apropie o dubita (cred ca transit era), astfel apasa acceleratia la podea. cel cu dubita avea cam 130km/h (sau chiar un pic mai mult), bineinteles ca a fost nevoit sa franeze ca noi cu meganeul nici macar cand am reusit sa depasim tirul nu ajunsesem la 130km/h... am avut ocazia sa conduc aceeasi masina doar ca pasagere erau 2 tipe cam la 150kg bucata. puteai sa-i dau si 5000rpm ca ziceai ca nu se mai misca... masina n-are nici cea mai mica problema cu turbina sau alte chestii incat sa zici ca este defecta, dar pur si simplu atat varul meu cat si tatal lui recunosc ca nu este suficient de puternica. pentru mine o masina este submotorizata daca sare de 12kg/cp, si la un ansamblu motor cutie de viteze apreciez mult mai mult rezervele de putere si acceleratiile pe demaraje decat timpul 0-100km/h si viteza maxima... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
nick58 |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 2 February 07 From: BUCURESTI ![]() |
Cat consuma Dastarul in realitate, nu cat spune constructorul ?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan16mpi
2005
- B50ANY LOGAN/BMW-E-46/
|
|
puyutzu07 |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 9 January 09 ![]() |
eu in 500 de km cat am parcurs am un consum de 6.7l jumate oras jumate DN.inca e in rodaj...motor 1.5 110cp
This post has been edited by puyutzu07: 19 Jun 2010, 16:11 |
--------------------
Dacia
logan 1.5Dci 85hp
2008
|
|
nick58 |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 2 February 07 From: BUCURESTI ![]() |
Sunt curios benzinarul cat consuma
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan16mpi
2005
- B50ANY LOGAN/BMW-E-46/
|
|
slider2 |
![]()
Post
#246
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
cam multisor in oras pentru motorul ala. ce stil de condus ai??
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
nick58 |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 2 February 07 From: BUCURESTI ![]() |
Ce stil poate sa aiba nevasta-mea!? Ca mai toate femeile, mai putin fiica-mea care frige BMW-ul de-o baga-n boala pe maica-sa. Eu conduc O2, iar Loganul doar cand trebuie s-o spal sau sa-i bag benzina
![]() |
--------------------
Dacia
Logan16mpi
2005
- B50ANY LOGAN/BMW-E-46/
|
|
slider2 |
![]()
Post
#248
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
gpl nu este o solutie??
![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
nick58 |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 2 February 07 From: BUCURESTI ![]() |
Este! Dar nu-mi inspira siguranta.
|
--------------------
Dacia
Logan16mpi
2005
- B50ANY LOGAN/BMW-E-46/
|
|
PaulT |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Este cel putin la fel de sigur ca benzina. Eu as zice chiar mai sigur.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#251
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Consumul la o masina depinde enorm de sofer. Enorm ! Am vazut ieri ceva ce nu credeam sa vad. Un Logan 1,5 dci 85 cp apartinand Automobile Dacia avea dupa 315 km efectuati in regim MIXT 3,5 litri /100 km !!!! Nu mi-a venit a cred. Omul nu a vrut sa-mi spuna ce i-a facut dar mi-a spus ca nu se recomanda si ca e umblat "unde trebuie".
La Dusterul meu ( 1,5 dci 110 cp 4x4) am asa: 5,7- 5,9 - 6,2 - 6,4 extraurban (in functie de talpa de aia am si 4 consumuri diferite) 5,9 - 6,0 - 6,2 -6,5 mixt 6,3 - 6,5 - 7,0 - 7,5 autostrada 6,9 - 7,1 - 7,4 - 7,7 urban La benzina pot sa fac pariu ca nu va avea un consum mai mare de 1 MAXIM 2 litri peste diesel ! (Am avut si am Loganuri pe benzina/ motorina si diferentele nu sunt mai mult de 1 -1,5 litri) De obicei diferentele de consum se vad in 2 ASPECTE CLARE: 1. Costuri de intretinere mai mari la DIESEL(intervale revizii, preturi consumabile, etc) 2. Numarul de kilometrii efectuati pe An de proprietar. SUB 20 - 25.000 km/an = clar benzina indiferent de consum Peste 25 - 30.000 de km/an se impune o motorizare Diesel. In orice situatie amortizarea trebuie calculata in raport cu propriile necesitati si modalitati de exploatare si folosiinta si nicidecum la SFATUL "PRIETENILOR" Succes in achizitii ! |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#252
|
![]() - Group: Members Posts: 22.540 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 29 Jun 2010, 23:22) dupa 315 km efectuati in regim MIXT 3,5 litri /100 km Cu ce viteza medie? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#253
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
uite ca nu m-am uitat. sincer. dar am fost atat de impresionat incat mi-au ramas in minte doar cifrele astea. oricum la 315 km...omul a venit de la Pitesti la Valcea si zicea ca a fost in weekend spre Balea ....acum nu stiu daca minte dar totusi erau clari pe bord 315 km cu 3, 5 litri/100 km. chiar m-a impresionat. si am omis sa ma uit la viteza medie. foarte bune observatia ta.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
slider2 |
![]()
Post
#254
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 29 Jun 2010, 22:22) De obicei diferentele de consum se vad in 2 ASPECTE CLARE: 1. Costuri de intretinere mai mari la DIESEL(intervale revizii, preturi consumabile, etc) 2. Numarul de kilometrii efectuati pe An de proprietar. SUB 20 - 25.000 km/an = clar benzina indiferent de consum Peste 25 - 30.000 de km/an se impune o motorizare Diesel. In orice situatie amortizarea trebuie calculata in raport cu propriile necesitati si modalitati de exploatare si folosiinta si nicidecum la SFATUL "PRIETENILOR" Succes in achizitii ! tot respectul meu pentru postul asta. esti cam singurul proprietar de diesel obiectiv si realist pe care il intalnesc pe forumul asta... This post has been edited by slider2: 29 Jun 2010, 22:40 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#255
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
e din soft, diferenta pe TdB poate sa vina de aici:
http://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_com...o5_motorina.pdf adica consumul de pe bord variaza f. mult in functie de densitatea motorinei care variaza de la o statie la alta real cat are consumul? This post has been edited by membru_DC: 29 Jun 2010, 22:42 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#256
|
![]() - Group: Members Posts: 22.540 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca mergi afara cu maxim 90km/h, orice diesel de pe Dacia (Logan sau chiar MCV) are un consum de invidiat.
La Duster este alta treaba, aerodinamica mult mai slaba, la 4x4 iti invarte grupul si cardanul degeaba, dimensiuni roti. This post has been edited by IRONICK: 29 Jun 2010, 22:45 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#257
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Nu stiu cati isi iau masini cu motorizare diesel in functie de km parcursi ,cunosc cateva persoane care au diesel si nu fac mai mult de 10.000 km pe an , chiar eu conduc un diesel care nu face mai mult de 10.000km pe an.
|
--------------------
-
-
-
|
|
slider2 |
![]()
Post
#258
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
bine ii excludem pe cei care nu sunt in stare sa conduca o benzinara si vezi domne le place sa conduca diesel...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
dragos101010 |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 24 April 10 ![]() |
diesel adica nu sunt in stare sa conduca decat tractoare pentru ca autoturisme care sa nu se auda motorul atunci cand este la relantii habar nu au sa contuca
![]() This post has been edited by dragos101010: 30 Jun 2010, 13:41 |
--------------------
DACIA DUSTER
DAEWOO, CIELO
|
|
slider2 |
![]()
Post
#260
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
mai baga niste cuvinte si virgule pe acolo ca nu s-a inteles
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#261
|
![]() - Group: Members Posts: 22.540 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu pot sa cred, adica un avocat nu stie ce este aia o virgula????!!!
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#262
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Pai cere dauna in suma rotunda de 5000 euro, nu trebuie absolut nici o virgula!
Unii nu pot alege Diesel defel: 9 Iunie 2010, 10:32 - Redactia PiataAuto.md: QUOTE Am solicitat acum cateva minute informatii oficiale de la DAAC Hermes vizavi de disponibilitatea versiunii diesel in Republica Moldova. Pentru anul 2010, deocamdata, modelul Dacia Duster va fi disponibil doar in motorizarea pe benzina, de 1.6 litri si 105 CP, in versiunile cu tractiune pe fata si integrala. Pentru orice alte informatii vizavi de modelul Dacia Duster in Moldova, reprezentatii showroom-ului Dacia vor fi bucurosi sa Va consulte: Chisinau, Str. Petricani, 17 Tel: 205-858. Și în Finlanda tot numai 1,6 16v 105 CP se comercializează! ![]() ![]() Se așteaptă destul de mult pentru 1,6 16v și ei nu dau alternativa alegerii unei motorizări diesel? This post has been edited by Squirrel: 30 Jun 2010, 15:26 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#263
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.340 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
LiviuS |
![]()
Post
#264
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 10 October 03 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 30 Jun 2010, 00:22) De obicei diferentele de consum se vad in 2 ASPECTE CLARE: 1. Costuri de intretinere mai mari la DIESEL(intervale revizii, preturi consumabile, etc) 2. Numarul de kilometrii efectuati pe An de proprietar. SUB 20 - 25.000 km/an = clar benzina indiferent de consum Peste 25 - 30.000 de km/an se impune o motorizare Diesel. In orice situatie amortizarea trebuie calculata in raport cu propriile necesitati si modalitati de exploatare si folosiinta si nicidecum la SFATUL "PRIETENILOR" Perfect. Din categoria sfaturi prietenesti Chiar in situatia in care nu faci 20000/an eu tot Duster diesel recomand. Pentru ca: 1. Valoarea de investitie pentru diesel nu este mare in raport cu beneficiile. Cei ce au diesel stiu, eu am avut un Logan 1.5 dci dupa care pling acum, in conditiile in care am luat un Sedici benzinar. Mai ales daca iei masina in rate, valoarea diferentei se distribuie. In cazul meu pentru un Sedici diesel ar fi trebuit sa dau in plus 3000 euro. In cazul Duster parca altfel e diferenta! 2. Cosul zilnic este mai afectat de benzinar. Eu o simt, consum de 9 la naveta(@pedrovl - oras, platforma chimica) , am cel putin 30 euro/luna in plus. 3. Plec in concediu si fata de diesel, eu dau in plus cel putin 250 euro pe benzina. Cheltuiala in plus se vede! 4. Cheltuielile de intretinere nu cred ca sunt mult diferite (revizii, altele). |
-------------------- |
|
PaulT |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai exagerat putin.... mai mult. Consum de 9 mediu la sedici benzina??
http://www.fiat.com.ro/vehicles/compare?ve...=75&version1=73 In link este comparatia datelor furnizate de producator, unde e o diferenta de 0,4 litri la 100km pentru extraurban intre motorizarea diesel si cea pe benzina. La fel si cu diferenta de 250eur doar pentru concediu intre benzina si diesel... La pret de benzina in EU cei 250eur inseamna ei in sine cam 193 l combustibil.... Cat consumi intr-un concediu daca doar diferenta e de aproape 200l??? 700l-800l de benzina? Asta inseamna un rulaj de 10500km- 11800km punand un consum de 6,8(ceea ce e destul de mult pentru un 1.6 benzina)... Dragut concediu. Iar intretinerea unui diesel este mai costisitoare. Si nici diferenta de consum nu este atat de imensa intre diesel si benzina precum au unii impresia. Mai ales daca vorbim de extraurban.... This post has been edited by PaulT: 4 Jul 2010, 23:07 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vimp |
![]()
Post
#266
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 25 October 04 From: Bacau ![]() |
http://www.dacia.es, http://www.dacia.fr, : motorul de 1.6 are 110CP nu 105 ca la noi....?! Desi are tot 77KW. O fi chestie de "marketing"?
|
--------------------
Renault/Dacia
Clio Symbol/Duster
2003/2010 1.6 4x4 Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003 |
|
PaulT |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Este pe bioetanol... De acolo diferenta.
L.E. - Dar vad ca au pastrat 110 si la versiunea normala.. This post has been edited by PaulT: 10 Jul 2010, 20:25 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
luciango |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 19 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu trec la Duster de pe Logan 1.6MPI.
Mai jos am facut un calcul depreciere benzina/diesel/gaz pt Logan. Reiese clar ca gazul e cel mai economic. De asemenea reiese ca deprecierea la Diesel se face la ~51000KM. De aceea pt mine, la cat merg eu pe an, un Duster 1.6 16v benzina este optim chiar si la utilizare SUV (soft off road) pt care e gandit. This post has been edited by luciango: 11 Aug 2010, 11:08 Attached thumbnail(s) Gaz_Benzina_Diesel.jpg ( Size: 93.01k ) Number of downloads: 1545 |
--------------------
Nissan
Qashqai
2021
- 1.3 4wd xtronic Duster Laureate 4x4 1.6 16v 2010
|
|
silviuf42 |
![]()
Post
#269
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 September 10 From: Berceni, Bucuresti, Romania ![]() |
Foarte tare acest subiect, chiar m-am distrat de minune citind primele pagini. Chiar daca nu s-a ajuns la un rezultat clar, cel putin ne-am mai relaxat.
Ca sa imi exprim si eu opinia, nu cred ca am vazut aici scrisa urmatoarea observatie: diferenta de pret data pentru un diesel nu reprezinta bani aruncati in vant, adica aceasta diferenta o recuperezi la revanzare, din moment ce si la mana a doua un diesel este mai scump, normal. Si asta este valabila si dupa 10-12 ani. Bine, asta daca sunteti dispusi sa investiti aceasta diferenta de pret in masina. Un alt avantaj pentru diesel este durata mai mare de utilizare a motorului (fara segmentare si alte reparatii majore): din moment ce ruleaza cu turatii mai scazute, uzura motorului nu este atat de mare. Asa ca daca aveti de gand sa utilizati masina 10 ani de zile sau peste, as spune ca alegerea mai buna ar fi un diesel. Si da, un motor diesel la aproximativ aceeasi cilindree fata de un motor pe benzina este mai performant, chiar daca unii nu sunt de acord cu asta, mai ales la o cilindree de sub 2000 cmc. Adica, cat de mult trebuie sa turezi un motor pe benzina ca sa obtii aceleasi rezultate ca un diesel? De ex, cu un Logan 1.4 benzina mori cu el in depasire, asta in cazul in care nu incepi depasirea cu 4000 rpm. Intradevar, parca este mai distractiv sa rulezi cu un motor pe benzina prin oras, parca este mai sprintena masina si fara prea mult zgomot, dar asta pana nu iesi la drum lung ca sa vezi cat de mult dureaza ca un motor pe benzina sa se tureze ca sa atingi rezultatele scontate, chiar daca se duce mult in turatii. Si asta bineinteles la un consum mai mare fata de diesel, aici nici nu are rost sa mai discutam, cred ca toata lumea este de acord. Acum, fiecare cu socotelile lui, dar regula sa stiti ca ramane valabila (fara alte calcule cu intretinerea masinii si grafice cu cuplu motor si alte prostii): daca faci multi kilometrii (inclusiv in oras) un diesel este mai avantajos, mai ales pentru un off-road. Cel mai mult simti cuplul motor in off-road (cand urci in rampa) sau drumuri grele in general: va veti da seama la un drum desfundat, iarna pe zapada, cand fortezi inaintarea la turatii ridicate si rotile iti patineaza sau, cel mai frecvent, nu inainteaza deloc iar din cauza turatiilor excesive discul de ambreiaj incepe sa miroasa a ars (testat pe un Avensis 1.8 benzina, bine, recunosc, fara 4x4). In schimb daca sunteti genul care folositi masina preponderent in oras, fara prea multi kilometrii, de la servici acasa si cateodata in afara orasului, atunci va este mai de folos un motor pe benzina. Si inca o chestie: nu concep o masina sport (coupe cu doua usi) sau decapotabila diesel. Cum naiba isi pot cumpara unii asa ceva? Lasand performanta sau consumul la o parte, cum poti sa mergi cu pavilionul rabatat si cu sunetul motorului diesel in ureche? La fel cu masinile sport diesel: astia nu au bani sa intretina un motor diesel, sau care e smecheria? PS: am vazut o remarca cum ca Dacia vinde in Finlanda numai motoare 1.6 16V: pai e normal, la temperaturile alea ingheata motorina in nici o ora. Oricum, am auzit ca masinile la ei se livreaza cu incalzire electrica in baia de ulei. |
--------------------
Dacia
Duster
2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
|
|
slider2 |
![]()
Post
#270
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(silviuf42 @ 6 Sep 2010, 13:01) Si da, un motor diesel la aproximativ aceeasi cilindree fata de un motor pe benzina este mai performant, chiar daca unii nu sunt de acord cu asta, mai ales la o cilindree de sub 2000 cmc. Te inseli. Un motor pe benzina este mai performant din punct de vedere al puterii obtinute. Ca exemplu clar cauta motorul sdi din curtea VAG, este un diesel fara turbina de 1.9 care livrea 65cp si vreo 120nm. Un benzinar fara turbina de 1.9 (ma rog 2.0 dar tot naiba aia este) iti livreaza in configuratie 8v vreo 115cp si 140nm, iar in 16v vreo 150cp si 180nm. Un diesel de 2.0 turbo iti livreaza maxim 170cp, iar uzual cam 130 - 150cp, cu un cuplu in jurul a 300nm. Un benzinar de 2.0 turbo livreaza incepand cu 150cp si ajungand pe la 250cp. La cuplu motor (pe motoare turbo) intr-adevar dieselul produce mai mult ca si cifra, dar benzinarul va trage mai bine datorita plajei de turatii mai mari pe care este disponibil acel cuplu. Adica, cat de mult trebuie sa turezi un motor pe benzina ca sa obtii aceleasi rezultate ca un diesel? De ex, cu un Logan 1.4 benzina mori cu el in depasire, asta in cazul in care nu incepi depasirea cu 4000 rpm. Eu am facut de curand trecerea de la benzina la diesel si am vazut care este treaba. Cine este de parere ca un diesel nu trebuie turat si aproape de zona rosie pe anumite depasiri se inseala amarnic. Si chiar daca il turezi pana pe la 3500rpm asta inseamna cam 78% din plaja de turatii. Aplicand acest procent asupra unui motor otto rezulta ca trebuie sa il turezi pana pe la 5000rpm (4700rpm). Deci tot cam aceeasi turatie ii dai, doar ca pe ac sunt indicate alte cifre. Eu sunt mai sigur pe depasiri cu un benzinar fie el si aspirat pentru ca stiu ca trage liniar fata de un diesel sub 2000cmc. La dieselurile astea mai reduse ca cilindree in momentul in care ai iesit din zona optima a turbina, se cam plafoneaza acceleratia. Intradevar, parca este mai distractiv sa rulezi cu un motor pe benzina prin oras, parca este mai sprintena masina si fara prea mult zgomot, dar asta pana nu iesi la drum lung ca sa vezi cat de mult dureaza ca un motor pe benzina sa se tureze ca sa atingi rezultatele scontate, chiar daca se duce mult in turatii. Normal ca dureaza mult daca nu stii ce sa faci cu schimbatorul de viteze. Am avut 1.6 16v, momentan conduc 1.4 8v si pe depasiri ma tineam dupa multe dieseluri... Si asta bineinteles la un consum mai mare fata de diesel, aici nici nu are rost sa mai discutam, cred ca toata lumea este de acord. Partea cu consumul nu o neg, este adevarat, dar nu chiar asa de mare este diferenta. Meganeul 1.6 16v avea consum 6.8% (mixt), Focusul are 5.3%, deci diferenta este de doar vreo 10ron la 100km, 2000ron la 20.000km. Luan in calcul ca la diesel in acesti 20.000km intra 2 revizii, iar la benzina cel mult 1,5 desi la unele este doar una, si ca pretul pieselor la diesel este mai mare... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 03:59 |