Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
tedy |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|||
driverx |
![]()
Post
#212
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Deci firicelul ala mic vreti sa ziceti ca e masa BORD? Pai nici NU ma mir ca mi se reseteaza.....gizas....
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(klaus @ 10 Dec 2006, 23:25) Pai de la baterie pleaca doar 2 fire, unul la caroserie si unul la motor pt masa. Poate nu de la surubul ala o fi contactul imperfect... Nu am studiat deloc problema asta, de fapt nici nu m-am uitat daca si la mine face nebuneala asta cu masa, dar parerea mea este ca nu este vre-un contact imperfect in bord, ci chiar la firul care duce de la baterie la caroserie. Acel firicel din bord nu duce curentul dezaburirii, logic, nu? Daca aceasta legatura este imperfecta (posibil contact imperfect intre cablu si papucul ce se stringe cu surub), aproape toti consumatorii de pe masina tragind curent prin acest fir, poate apare o diferenta de potential intre minusul bateriei care este identic cu cel al motorului/cutiei si masa caroseriei. Acest lucru determina fara doar si poate, alterarea semnalului sondei, care este raportat la masa motorului iar bordul este raportat binenteles la masa caroseriei. Repet, nu m-am uitat deloc pe sub capota, dar, daca nu exista un cablu de cupru gros intre motor si caroserie (foarte probabil din moment ce sint 2 fire care pleaca de la baterie (-) unul la caroserie si altul la motor), atunci scenariul care l-am descris eu este mai mult decit probabil. Verificare a ce am spus eu: motor pornit, consumatori cit mai multi porniti, masurat cu voltmetrul digital, tensiunea intre caroserie si motor. Pentru cine are curiozitatea, ca eu n-am timp... Acum citiva ani, am avut ceva de sudat (electric) in vechea masina. Pentru a nu deteriora ceva tabla, am pus masa aparatului de sudura pe motor, sau pe cutie, nu mai stiu. Dupa ce cu chiu cu vai am sudat scaunul respectiv, surpriza... mi se topise cablul de ambreiaj. Nu era rupt de tot, dar nici n-a mai putut fi folosit. Deci v-ati dat seama cam care era singura legatura electrica de masa intre caroserie si motor.... Asa m-am convins si eu ca acea curelusa din cupru care trebuia pusa intre motor si caroserie (la vechea Dacie) nu era chiar fara vre-un rost, ca si multe alte "nimicuri" de pe masini. Rezolvarea (la Logan): ori curelusa sau cablu de cupru intre motor si caroserie, ori schimbat cablul de la baterie la caroserie, cu unul sanatos. Fericire maxima! This post has been edited by mario1980: 11 Dec 2006, 13:23 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
rattlesnake |
![]()
Post
#214
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
salut, subscriu si eu aici.
acum vreo cateva zile am obsertvat, mergand prin aglomeratie mare (podul grant, victoriei etc), si stand la semafor, cum temperatura ajunsese la 6/7 liniute!dupa 10secunde, coboara la 4, mai ales dupa ce am debraiat...la urmatorul semafor, vad la fel 6-7 linii. tin sa precizez ca se intampla asta doar cand merg prin f mare aglomeratie si doar la viteze mici. am mers azi, de exemplu vreo 20km prin bucuresti, dupa orele 21, cand traficul era mai redus si nu am avut vreo problema...nici la relanti, temperatura ramanand la 4 linii. am observat ca ventilatorul porneste dupa ce opresc motorul si pare ca merge normal. Nu am observat insa functionarea acestuia cand motorul e pornit, decat atunci cand am AC in functiune. ce parere aveti? mersi |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
AlinI |
![]()
Post
#215
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
mario multumim de informatii... ceea ce spui tu este in mare parte logic... dar... daca prin sonda respectiva ar trece mai putin curent mi s-ar parea normal ca sa arate mai multe grade si la computer si pe bord. la mine pe tester cu 6 linii arata temperatura normala pe laptop, si nu apar 6 linii decat dupa 95-96 grade, asta fiind motivul pentru care nu arata mai mult de 4 linii in mers, si nici nu sare tot timpul cum am oprit la 6.
din cate am observat eu bordul arata cam cu 10 grade mai mult decat valoarea reala a temperaturii, ceea ce m-a dus cu gandul la sonda aia de apa, si chiar am stat data trecuta de la 5 jumate la 9 la meridian vorbind cu toti mecanicii de acolo. azi am iar programare la 6 jumate la meridian vest, m-au sunat oamenii si au zis ca mi-a ajuns noua sonda... vom vedea continuarea diseara... doar nu este decat a 7 oara cand ajung in service pe aceeasi tema.. ![]() ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
cataline |
![]()
Post
#216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@rattlesnake : exact in aceste situatii facea si la mine
@AlinI : sa le zici pe langa sonda sa iti schimbe si cablul ala de masa, ca la mine au fost schimbate cica amandoua (desi la schimbarea sondei mai facea numai cand pornea electroventilatorul, dar tot facea) |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
AL |
![]()
Post
#217
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
reiau si aici niste informatii postate pe topicul celalalt despre temperatura si scadere de la 4 la 2 liniute pe bargraph...
QUOTE senzorul de temperatura are 3 pini (de fapt sunt doi senzori diferiti, intr-unul)... pinii sunt numerotati A, B1 si B2... piniul A este cel care duce semnalul la afisajul bordului.... sub carenajul de plastic din jurul bateriei este un conector R212 care face conectarea manunchiurilor de cabluri din zona motorului cu cel gros care se duce in habitaclu... pinul 4 al acestui conector e folosit pentru temperatura... firul care porneste catrre habitaclu de aici se termina in conectorul negru al bordului, pinul 12 (bordul are doua conectoare, unul gri si unul negru). prin A se transmite informatia de temperatura la bord... rezistentele masurate intre A si masa, corespunzatoare temperaturilor masurate (afisate), sunt: - 50-80 grade = 927-825 ohm (2 liniute) - 80-105 grade = 300-273 ohm (4 liniute) - 105 -115 grade = 136-124 ohm (6 liniute) - peste 115 grade = 103 ohm (9 liniute) prin B1 si B2 se transmite informatia de temperatura la computerul de injectie.... intre B1 si B2 valorile sunt: - minus 40 grade = 76.000 ohm +/-9% - 25 grade = 2.000 ohm +/-5% - 50 grade = 811 ohm +/-5% - 80 grade = 282 ohm +/-3% - 110 grade = 115 ohm +/-2% |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
rattlesnake |
![]() ![]()
Post
#218
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
@cataline, tu ai schimbat sonda si cablul? si s-a rezolvat?
Nu stiu ce sa mai zic, pe mine deja incepe sa ma dispere masina asta! pe bune. nu imi imaginam ca pot avea atatea "belele" cu ea! OFF-TOPIC (imi cer scuze) Sa recapitulam: la 600km cablu ambreiaj schimbat, la ~1000 senzorul antidetonatie, apoi a urmat o perioada de liniste, dupa care apare problema cu senzorul de turatie (se oprea la relanti), apoi apar vestitele scartaieli si zdranganeli (usa, bord, geamuri electrice), in care cea mai importanta interventie s-a produs asupra geamului: inlocuire macara, pana si scaunul incepuse sa scartaie.In final, scutul incepuse sa zdrangane si ala! In total am facut vreo 8-9 vizite in service. Acum am 8500km si m-am ales cu 6 linii la temperatura! eu nu cred ca e posibil asa ceva, sau oi fi eu prea ghinionist... ![]() In rest, toate bune...sper sa rezolv problema cu temperatura, pt ca ma gandesc deja sa o vand (la nici 6 luni de la achizitionare) This post has been edited by rattlesnake: 19 Dec 2006, 12:49 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
cataline |
![]()
Post
#219
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
da...intai mi-a schimbat sonda si ca rezultat a fost sa nu mai faca asa de des si aleator (facea numai cand pornea electroventilatorul si consumatori multi porniti)....apoi schimbat cablul de masa si gata...problema rezolvata.
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
rattlesnake |
![]()
Post
#220
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
la mine nu faci in functie de consumatori. Am testat in toate fazele si nimic...doar atunci cand merg in aglomeratie....
Intre timp m-am programat la meridian vest, pentru a incerca sa elimin problema asta... Joi la 20.00 voi fi acolo... Incep deja sa devin abonatul lor... aproape in fiecare luna ![]() This post has been edited by rattlesnake: 19 Dec 2006, 13:35 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cataline @ 19 Dec 2006, 12:51) ...apoi schimbat cablul de masa si gata...problema rezolvata. Ti-au schimbat cablul de masa catre tabloul de bord in service? Daca da, au pus unul la fel sau mai gros? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
klaus |
![]()
Post
#222
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu i-l fi schimbat pe cel spre caroserie sau cel spre motor.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(AlinI @ 19 Dec 2006, 08:41) mario multumim de informatii... ceea ce spui tu este in mare parte logic... dar... daca prin sonda respectiva ar trece mai putin curent mi s-ar parea normal ca sa arate mai multe grade si la computer si pe bord. la mine pe tester cu 6 linii arata temperatura normala pe laptop, si nu apar 6 linii decat dupa 95-96 grade, asta fiind motivul pentru care nu arata mai mult de 4 linii in mers, si nici nu sare tot timpul cum am oprit la 6. din cate am observat eu bordul arata cam cu 10 grade mai mult decat valoarea reala a temperaturii, ceea ce m-a dus cu gandul la sonda aia de apa, si chiar am stat data trecuta de la 5 jumate la 9 la meridian vorbind cu toti mecanicii de acolo. Laptop-ul (tester) care-l pun ei pe masina (banuiesc, n-am vazut niciodata) si bordul pot avea indicatii diferite chiar daca circuitele care citesc informatia sint electric identice. Daca poti detalia putin faza cu cele 6 linii, ca eu nu prea te-am urmarit aici. Tester-ul are 6 linii, adica 5 intervale de temperatura, si bordul numai 4, asta vrei sa spui? Sonda aia, banuiesc eu ca nu trage mai putin curent, ci un curent constant, iar informatia citita este tensiunea care cade pe acea sonda, pentru ca este mai usor intr-un cip sa citesti si sa prelucrezi informatia in tensiune, decit in curent (adica daca s-ar aplica o tensiune constanta si s-ar "citi" curentul). Conform cu postul citat de AL, de ex. la un curent constant de 10 mA ai o plaja de tensiuni de la ~1 la ~10v. Probabil sint mai mici, si curentul, si plaja de tensiuni citita. Ideea este ca aceasta tensiune citita de pe senzor, este micsorata cu tensiunea care se pierde prin legatura proasta de masa, intre baterie si caroserie. Deoarece tabloul de bord este legat la masa caroseriei, care este mai sus decit a bateriei/motorului. Logic, TdB "vede" o tensiune mai mica, aceasta insemnind o rezistenta mai mica a senzorului de apa - temperatura crescuta. Este foarte probabil ca datorita imprastierilor tehnologice inerente in fabricarea senzorilor, dar si a celorlalte echipamente, citiva sa fi nimerit o situatie Worst-Case. Este posibil, deci ca o parte din vina sa o poarte si senzorul, nu numai cablul de masa. Am spus si mai sus: este extrem de simplu de verificat, se masoara tensiunea intre baterie/motor si caroserie, cu un voltmetru digital, cu toti consumatorii porniti. Nu ar trebui sa fie mai mare decit citiva zeci de mV in mod normal, zic eu. Se mai poate verifica si punind o curelusa de cupru intre motor si caroserie - ar trebui sa dispara simptomele. Problema este cablul intre baterie si caroserie, nu au legatura cablurile din bord sau din alta parte. Spor in toate cele bune! This post has been edited by mario1980: 19 Dec 2006, 14:13 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
cataline |
![]()
Post
#224
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
klaus |
![]()
Post
#225
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca vad mult interes din partea astora de la Dacia referitoar la solutiile propuse pe forum, poate nu ar fi rau sa faca o NT si cu refacerea masei pe caroserie, asa cum au avut si la SLZ.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlinI |
![]()
Post
#226
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
mario... deci repet...
conditii in care apar 6 linii: masina stand pe loc, cu consumatorii porniti, si doar dupa ce temperatura aratata pe tester depaseste 95-96 grade. pana la acea temperatura pot sa pornesc absolut toti consumatorii de pe masina, ca nu sare de 4 linii. acum in ordine... - ma gandesc ca daca ar fi cablul de masa cu probleme si diferenta de potential dintre masa si restul ar fi mai mica din cauza acestuia, atunci ar trebui ca si testerul, (laptopul conectat la masina care banuiesc ca arata ce citeste din calculatorul masinii) sa arate variatii de temperatura odata cu pornirea consumatorilor.... oricum o sa ii pun sa il mai verifice odata azi. pe tester nu se modifica absolut deloc temperatura cand pornesc consumatorii. - facand asa doar stand pe loc si pentru ca am observat ca nu sare la 6 decat dupa ce atinge o anumita temperatura ma duce cu gandul la faptul ca sonda ar arata mai mult decat este de fapt temperatura reala. in mers este normal ca sa raceasca mai bine si sa mearga motorul la o temperatura mai scazuta. iar prin faptul nu sare la 6 decat de la o anumita temperatura in sus, ma duce cu gandul ca sonda aia ar arata ceva mai mult decat ar trebui.... pe scurt... cred ca daca ar fi doar cablul de masa si pe tester si pe bord ar trebui sa se modifice nivelul de temperatura la pornirea consumatorilor, iar daca sonda ar fi ok, ar insemna ca la pornirea consumatorilor sa isi modifice doar tensiunea doar pe partea care da in bord.... mai vedem diseara. in 2 ore trebuie sa ajung in service.. |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#227
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mario1980, sonda nu consuma curent.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AlinI |
![]()
Post
#228
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
IRONICK din cate am aflat de pe aici sonda este o rezistenta... nu exista rezitenta care sa fie strabatuta de curent electric si sa nu consume curent. in cazul in care rezistenta este 0, atunci puterea activa consumata este tot 0 si poti zice ca rezistenta nu consuma curent..
![]() revenind de la service... am o noua sonda de apa si degeaba.... macar nu am dat nici un ban... deci iese din discutie sonda.... alt electrician a verificat cele 2 mufe de langa stalpul de la sofer si s-a uitat si prin spatele la stopuri si proiectoare... a mai strans niste suruburi pe la motor, inclusiv cele de la masa la baterie... acum parca face mai rar, si cam trebuie sa ma chinui un pic sa faca, dar inca face... deci... dau de baut celui care ma rezolva si pe mine.... ![]() banuiesc ca nu mai ramane decat cablul de masa.... unde gasesc unul, cat costa si ce chei imi trebuiesc ca sa il schimb... P.S. primii bagati in ceata dacoserv militari, urmatorii cei de la WC, acum meridian vest... daca nu ma descurc singur sa schimb cablul ala cel mai probabil urmeaza cobalcescu.... ![]() This post has been edited by AlinI: 19 Dec 2006, 22:01 |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
mario1980 |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
In dimineata asta mi-am satisfacut curiozitatea: am masurat caderile de tensiune intre borna bateriei si motor respectiv caroserie, si apoi intre motor si caroserie, cu faruri, lumini de ceata, ventilatie habitaclu la maxim si degivrare, dupa vreo 10 min de mers in trafic.
1. intre (-) baterie si masa caroseriei....+80 mV (COM pe borna bateriei) 2. intre (-) baterie si motor....................-60mV (COM pe borna bateriei) 3. intre motor si caroserie (logic).........+140 mV Aceste tensiuni scad odata cu oprirea unuia sau mai multor consumatori. Surpriza pentru mine este ca pe cablul gros dintre baterie (-) si motor cade atita tensiune ( este data de curentul de incarcare al alternatorului care are sens invers fata de cel de pe cablul care duce la caroserie) Renault, se pare ca a facut economie crincena la tot ce se putea. Mentionez ca la mine nu o iau razna liniutele in nici un fel, in orice conditii. Chiar daca am aceata diferenta de mase, care personal, mi se pare prea mare. Probabil ca ori la altii este mai mare, ori la mine sonda este mai aproape de specificatiile nominale. Ori ambele ![]() @AlinI " ma gandesc ca daca ar fi cablul de masa cu probleme si diferenta de potential dintre masa si restul ar fi mai mica din cauza acestuia, atunci ar trebui ca si testerul, (laptopul conectat la masina care banuiesc ca arata ce citeste din calculatorul masinii) sa arate variatii de temperatura odata cu pornirea consumatorilor.... oricum o sa ii pun sa il mai verifice odata azi. pe tester nu se modifica absolut deloc temperatura cand pornesc consumatorii." Eu cred ca este absolut normal. Am o vaca banuiala ca testerul care-l pun ei pe masina, citeste temperatura care o indica centrala de injectie, nu informatia care ajunge in bord. Informatia care ajunge in bord este afectata de diferenta de mase, dar cea care duce catre calculatorul de injectie, nu. De ce? Pentru ca acolo este un senzor cu 2 terminale fara referinta la o masa anume. Nu mai bateti drumurile si nu va irositi timpul si neuronii degeaba cu service-urile ! Sau daca ajungeti acolo sa stiti ca acel cablu de masa dintre baterie si caroserie este beleaua principala. Dupa cum am mai spus, isi poate da concursul si sonda de apa care este posibil sa fie aproape sau chiar iesita din limitele specificatiilor ei. Rezolvarea este simpla: se cauta un loc potrivit, si se pune o curelusa de cupru intre motor si caroserie. In felul acesta ati realizat o frumoasa masa imbunatatita, care are avantajul ca atit curentul mare care-l papa demarorul la pornire, cit si curentii consumatorilor, impart ambele cabluri care pleaca de la borna (-) a bateriei, iar diferenta de potential intre caroserie si motor va fi infima. Scapati si de bordul multimedia si ati imbunatatit si incarcarea bateriei la relanti. Numai bine! This post has been edited by mario1980: 20 Dec 2006, 10:31 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
rattlesnake |
![]()
Post
#230
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
Azi m-am convins si eu de chestia asta si am observat ca tensiunea, intr-adevar scade , odata cu diminuarea numarului de consumatori....
Si, chiar asa este, azi de dimineata, avand faruri+proiectoare+cdplayer+dezaburizator, am observat cum crescuse temperatura la 6liniute.Oprind farurile, la 1-2secunde, a revenit la 4 linii! Chestia este ca mi se parea ciudat de ce doar noaptea oberv acest lucru.Raspunsul este simplu: pentru ca noaptea cand plecam de la serviciu, aprindeam toate cele mentionate mai sus. In schimb de dimineata, nu era nevoie de faruri. Astazi, insa, am fost nevoit sa aprind si farurile, fiind o dimineata foarte intunecata...si m-am lamurit in sfarsit. Azi am programare la service, o sa le explic si alora si o sa vedem.Revin cu detalii O zi buna! This post has been edited by rattlesnake: 21 Dec 2006, 10:38 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
cataline |
![]()
Post
#231
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa am explicat si eu la 2 service-uri si degeaba (unul a dat din umeri si a vrut sa ma convinga ca e normal sa fie 6 si chiar 9 linii, altul a vrut sa-mi schimbe tabloul de bord). Asa ca daca nu reusesti unde ai fost tu, te duci la AutoCobalcescu de pe str Cobalcescu ca ei stiu problema si o rezolva pe loc.
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
router |
![]()
Post
#232
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
Am si eu o intrebare in legatura cu acest subiect:
De cand am inceput sa folosesc noul cd-player pe care l-am montat pe Logan am observat ca electroventilatorul sta mai mereu pornit. Indiferent daca ventilatorul functioneaza sau nu temperatura sta tot la 4 liniute. Insa seara cand pornesc luminile , proiectoarele si Cd-playerul (cel din urma la volum mare) am tot timpul aprins ventilatorul iar mersul pe care l-am avut in oras a fost destul de aerisit cu putine stopuri pe rosu prinse De ce? Chiar exista o legatura intre consumatori si ventilator sau temperatura? |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
klaus |
![]()
Post
#233
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si aerul conditionat in ce pozitie este? E pornit cumva?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
router |
![]()
Post
#234
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
nu este pornit
|
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
marafetu_80 |
![]()
Post
#235
|
![]() ZKR Power Group: Members Posts: 190 Joined: 17 November 04 From: Dr. Taberei Buc. ![]() |
Si eu am aceeasi problema vis-a-vis de chestia cu temperatura sare la 6 liniute in conditii de aglomeratie , intrebarea mea este urmatoarea la ce efecte negative sa ma astept in viitorul apropiat, daca exista?
Ca din cate am inteles nu temperatura creste si e vorba de un cablu sau.... This post has been edited by marafetu_80: 12 Apr 2007, 05:29 |
--------------------
ZKR
Egee 1.6MPI
2005/Preference Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
|
|
cataline |
![]()
Post
#236
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Si cand se va defecta ceva si va creste efectiv temperatura vei mai crede?
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Eu am pus un cablu de cupru, de 3, sau de 4 mm grosime, intre surubul care tine joja de ulei, si stilpul (sper ca am zis bine) telescopului dreapta fata, pe care este un surub cu o piulita infiletata pe el, si care probabil a fost pus de "specialisti" tocmai pentru a putea eu sa-mi fac legatura suplimentara de masa intre sasiu si motor
![]() De mentionat ca este putin cam subtire, pentru ca tot mai am o cadere de tensiune de 50mV intre motor si caroserie, dar la pornire, electromotorul invirte mai cu spor. Tensiunea care cade pe cablurile dintre baterie si motor, in momentul actionarii demarorului este ceva mai mare de 100mV. N-am masurat si inainte de montarea cablului suplimentar. Durata de realizare a operatiunii este sub 20 min. Se desface surubul care sustine teava jojei, se desface piulita de pe surubul de pe stilp, cu cheie de 10 ambele, se monteaza papuci la capetele cablului (optional), se pune cablul, si se string suruburile inapoi. Succese maxime! This post has been edited by mario1980: 12 Apr 2007, 09:50 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu as dori si o poza daca se poate.
Multumesc. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Poze cu cablul respectiv. Observati sistemul de conectare de ultima generatie, la capatul de pe stilp...
![]() Nu m-as fi deranjat eu cu acest cablu, pentru ca la mine liniutele stau linistite, dar iarna aceasta, intr-o dimineata mai geroasa era cit pe ce sa ratez pornirea, pentru ca simteam ca mai poate duce bateria doar citeva ture. Picture_001.jpg ( Size: 212.98k ) Number of downloads: 1264 L.E. Legatura cu pornirea, ca poate cineva nu a urmarit cu atentie, este ca acum, curentul papat de demaror trece de la electromotor la borna bateriei prin 2 cai: -cablul gros intre baterie (-) si motor -cablul dintre baterie (-) si caroserie, inseriat cu cablul suplimentar, pus de mine intre caroserie si motor. Aceasta legatura suplimentara, reduce caderile de tensiune intre baterie si motor(electromotor), in cazul curentilor mari consumati la pornire, deci un transfer mai bun al puterii de la baterie catre demaror. Numai bine! This post has been edited by mario1980: 13 Apr 2007, 10:15 Attached thumbnail(s) Picture_002.jpg ( Size: 236.58k ) Number of downloads: 1356 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
tedy |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Bun,s-a inteles ,dar nu e cam scurt cablul care l-ai pus? la trepidatiile motorului nu se smulge din papucii aia?parerea mea e ca puteai sa-i lasi o rezerva de 5 cm acolo.....oricum e de tinut minte treaba.Cand mi-o face si mie figuri o sa-i trantesc o masa suplimentara.Bafta
LE: acum am vazut ca nu are papuci,dar oricum,se duc dracu litele alea....cred eu This post has been edited by tedy: 13 Apr 2007, 10:24 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:54 |