Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?
![]() ![]() ![]() |
Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?
freeman30 |
![]()
Post
#331
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#332
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ce tot aveti voicu socul automat nu va inteleg , socul se trage la pornirea motorului iar dupa aceea cand s-a pus masina in miscare se incalzest mai repede iar socul se inchide dupa ce s-a pus masina in miscare. Rulati cu o turatie constanta la 2000 de ture si se incalzeste mai repede motorul. Socul automat e o prostie care papa benzina. Pana si eu la super nova il voi reduce eleronic fiindca la fel papa aiurea benzina.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#333
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Vezi motorul Tico, are soc automat, vezi Golf1, la fel, si consumurile nu-s alarmante, din contra.
Personal, trag socul la pornire si pina ies din curte, apoi, rulaj constant, cum spui. In cazul celalalt, rulaj mult prin oras, ce te faci, insa? Acolo nu poti mentine motorul constant in turatie, ba accelerezi, ba te opresti in semafor, etc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
nu sunt disperat sa caut unul cu soc automat,numai ca as vrea sa elimin aceasta prob a socului sa scap de grija lui si de reglajele care ma acestuia
<span class='edit'>13 Jan 2009, 12:07:</span> QUOTE(djasu82 @ 12 Jan 2009, 22:32) ce tot aveti voicu socul automat nu va inteleg , socul se trage la pornirea motorului iar dupa aceea cand s-a pus masina in miscare se incalzest mai repede iar socul se inchide dupa ce s-a pus masina in miscare. Rulati cu o turatie constanta la 2000 de ture si se incalzeste mai repede motorul. Socul automat e o prostie care papa benzina. Pana si eu la super nova il voi reduce eleronic fiindca la fel papa aiurea benzina. super nova din cate stiu eu se tureaza decat pana la 1200 cu socul,ti se pare mult?? This post has been edited by Sorin_18: 13 Jan 2009, 16:49 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#335
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da mi se pare mult si se tureaza usor dupa ce s-a pornit motorul si revine la 1000 de ture dupa 30 de secunde si totusi e in regim bucla deschisa deci halind aiurea combustibil .E verificata treaba , cred ca totul e o afacere aiurea ca sa consume la rece mult si bine ... cica scade poluarea
![]() Carbul carfil-webar de dacie e ok pentru o masina de famile vrei mai mult cumperi unu dublu corp si rezolvi problema , iar cu socul am spus eu l-am folosit doar pentru pornire si punerea masini in miscare dupa aceea il inchideam mi se pare absurd sa merg cu socul tras deoarce e un amestec prost plus pierdere de benzen. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ment |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Ce nu am vazut inca la nimeni pe dacii, sunt rampele de 4 carburatoare (keihin sau mikuni de obicei) de pe motociclete. Exemple destule aici.
In afara am vazut pe forumuri ca se practica din ce in ce mai des, in general pentru ca nu se mai gasesc atatea carburi orizontale, si alea care se gasesc, costa foarte mult.. Ofera aceeasi performanta (poate mai mult in unele cazuri ![]() ![]() Oricum, am cautat pe ebay si chiar si pe ceva saituri autohtone, rampele de carburatoare se gasesc la un pret ok (SH), mai greu ca tre sa-ti faci galeria ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
marin_catalin00 |
![]()
Post
#337
|
CSV Group: Members Posts: 49 Joined: 1 May 07 From: Bucuresti ![]() |
varianta cu carb de motocicleta e super tare, dar din cate stiu sunt f sensibile, si automat f greu de reglat. dar daca le-ai nimerit, te-ai scos: numai sa te tina motorul
|
--------------------
dacia
sport
1986
- csv
|
|
emircea |
![]()
Post
#338
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
O rampa de 4 carburatoare Keihin CR Special, cele cu adevarat performante, costa de obicei pe la 8-900 iepuroi, fara galerii. Astea sunt singurele despre care se spune ca sunt mai ok decat orice weber si delloto. Nu au fost puse pe motociclete de serie, deci sunt rare. Decat asa, sincer, mai bine injectie multipunct...
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ment |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Nu stiu de "Keihin CR Special" de 900 de euro, dar m-am uitat mult la ce a pus lumea in afara pe motoare asemanatoare (4L, 1.3 pana in 2.0), si costurile sunt muuuult mai mici decat atat
![]() In mare, orice baterie de 4 carburatoare cu difuzoare 32-40+, si capacitate intre 700-1000 cmc ar fi ok. "Ideea" ar fi, ca desi carburatoarele astea sunt pentru motoare cu capacitate mult mai mica, se tureaza cel putin de 2 ori mai mult (deci niste carburatoare de pe un motor de 750 ar fi destul de ok, 750*2=1500, aproape de capacitatile noastre 1.4-1.6), asa ca pot asigura debitul necesar cat de cat. Bine, tot e nevoie de ceva jetare/modificari. Mai nasol e din punctul de vedere al chiulasei enervante de pe dacia, cu port-urile de admisie "siameze" - cum am mai auzit pe cineva zicand pe aici. Daca erau 4 gauri rotunde frumos asezate la distante egale intre ele, ar fi fost mai usor cu galeria, asa e mai complicata.. Dar na, se poate face, ca la carburatoarele orizontale, plus ca la o baterie d-asta de carburatoare cu ceva munca din ce am citit poti sa modifici distantele dintre carburatoare, ca sa fie galeria mai usor de realizat. La 900 de euro deja poti sa bagi megasquirt, o rampa de injectoare, si o baterie d-asta de carburatoare ca, corpuri clapeta, si ai injectie multipunt programabila cu corpuri clapeta - cred ca mai dureaza pana vedem la cineva asta pe dacie ![]() Offtopic: ce seamana avatarele noastre emircea, zici ca ma uit la masina mea in oglinda ![]() This post has been edited by ment: 3 Feb 2009, 17:20 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
payty |
![]()
Post
#340
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cu chiulasa cu porturi "siameze" se poate rezolva schimband-o cu una de renault 18 cu motor de 1.4 (cred). In orice caz, exista o chiulasa de renault care are porturile de admisie departate si merge pe blocul de 1.4 de dacie. Seamana foarte mult. E chiulasa care s-a montat si pe GTT.
This post has been edited by payty: 3 Feb 2009, 18:38 Attached thumbnail(s) 7cd8_35.jpg ( Size: 10.28k ) Number of downloads: 1093 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#341
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() ![]() ![]() Ma zgarii pana-mi da sangele, m-ai bagat in boala cu poza aia. La mine au ramas aia 2 pereti dintre admisii pe la vreo 0.7mm ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
aia e de GTT, dar stiu ca si pe renault 18 1.4 tot asa sunt chiulasele. posibil si pe renault 5. cred ca se pot gasi pe la dezmembrari.
chestia e ca galeria ta de admisie nu ar mai fi mers pe chiulasa aia. trebuia sa faci alta si sa o potrivesti pe evacuarea originala a chiulasei, care , apropo, nu stiu daca merge pe saxofonul de dacie. deci? cred ca am ajuns de unde am plecat ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#343
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da ma, da' o galerie de evacuare o mai sudezi, mai faci o flansa, o mai pacalesti cumva.
Insa la diametrul admisiilor din chiulasa de dacie esti restrictionat de distanta dintre canale, sa plangi langa ea si mai mult nu poti largi. In fine, deja e prea tarziu ![]() Vizavi de carburile de motocicleta, nu stiu cat de bine s-ar preta la motorul de dacie limitat pe la aprox 6000 rpm. Au facut niste celebri tuneri de la noi asa ceva pe un motor de Tico si tot ce a castigat ala a fost un consum de vreo 4-5 ori mai mare. Atat! This post has been edited by Muttley: 3 Feb 2009, 18:59 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#344
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cauta pe Youtube ca vei gasi si in afara tarii tuneri care au montat carburi de motocicleta pe masini cu motoare de la 1.4 pana la 2.0. Eu am ramas uimit de ce am vazut. Nu cunosc mai multe date, dar poate aflam intre timp.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
GTX |
![]()
Post
#345
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
si pe la noi au ,chiar pe multe motoare,e foarte buna varianta ,gasesti pe la dezmbembrari de motoare la vro 300 - 400 lei ,si eu am in plan sa imi montez la un escort recent achizitionat ,ori carb ori clapete de acceleratie de motocicleta...
|
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
Red_Bull |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 2 January 08 From: Timisoara ![]() |
Am si eu o intrebare...... stie cineva cine are de vanzare un "set" de Dellorto DHLA 40 H cu tot cu galerie????la un pret rezonabil daca se poate
![]() Multumesc anticipat. This post has been edited by Red_Bull: 14 Feb 2009, 01:45 |
--------------------
Dacia
1300
1979
- TM 69 HXX
|
|
Siconi |
![]()
Post
#347
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Galerie nu vei gasi in graba, iar set dellorto am eu. Deocamdata nu e de vanzare, dar cine stie?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Muttley |
![]()
Post
#348
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Red_Bull @ 14 Feb 2009, 01:44) Am si eu o intrebare...... stie cineva cine are de vanzare un "set" de Dellorto DHLA 40 H cu tot cu galerie????la un pret rezonabil daca se poate ![]() Daca ai noroc cu galeria sa ne anunti si pe noi. Capitolul "galerie" pentru mine a insemnat: - cumparare galerie pentru orizontale - modificare galerie pentru orizontale ca sa se potriveasca pe chiulasa (aprox 6 mil + enorm de multa munca). 16 Feb 2009, 10:05: QUOTE(Siconi @ 14 Feb 2009, 11:47) Pereche de Dellorto poate avea oricine. Nu-i asa ca arata frumos ca bibelou? Oricum la altceva n-ai sa le folosesti vreodata. This post has been edited by Muttley: 16 Feb 2009, 10:05 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#349
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai si de bibelou sunt bune... cine stie cand vin suite sus si se oftica miticii?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
salut,
a modificat cineva carb pentru gaz, ma streseaza tare modul de conectare a gazului in carburator.. stutul ala din cauza vibratiei a iesit afara dupa 2 zile de la montaj, l-am lipit da tot nu e sg. poate gasesc o rezolvare cu ajutorul vostru!!!! Attached thumbnail(s) Fotografii_0006.jpg ( Size: 18.64k ) Number of downloads: 954 Fotografii_0005.jpg ( Size: 21.77k ) Number of downloads: 876 |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
payty |
![]()
Post
#351
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de ce nu incerci sa il lipesti cu solutie din aia bicomponent de lipit bloc motor? ar trebui sa tina.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Siconi |
![]()
Post
#352
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Exista solutie speciala bicomponent, pe baza de aluminiu de la SIKA sau BIZON si la intarire se comporta precum o piesa de AL. Am folosit asa ceva la blocuri motor. Cauta la Praktiker sau pe net. Undeva trebuie sa gasesti.
O precizare: SIKA sunt foarte bune, dar scumpe. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Club12TRS |
![]()
Post
#353
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Am montat eu, prin '99, pe o Liberta, 2 carburatoare sincron de BMW R80 (motociclete care au fost si in dotarea Politiei). Am modificat foarte usor galeria, iar rampele de 2 / 4 carburatoare se regleaza relativ usor daca ai banc sau vacuumetru. Mai trebuie montata si pompa de benzina electrica, nu trebuie sumersibila, exista o gramada de astfel de pompe externe.
Imbunatatiri au fost si la consum, si la timpii de raspuns ai motorului. Dar costa... |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
Siconi |
![]()
Post
#354
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cam cat si pe ce motor ai pus? Ce motor aveai pe Liberta? Ce consum ai obtinut (mixt) si ce crestere subiectiva ai sesizat la capitolul putere sau cuplu?
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
AdyTirla |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 12 February 08 From: Pitesti ![]() |
Am si eu o intrebare am dacie motor 1289 si carburator de carfil de 1,4
ce jiglere pot pune si eu pentru o putere mai buna(actual am 145 benzina si 140 aer)? Din topicurile de mai sus cu calcularea jiglerelo inteleg ca trebui sa fie mult mai mici decat ce are carfilul standard! ![]() |
--------------------
Nova 1,6(1998)/
Solenza 1,4MPI(2004)
Scala
- AG-XX-XXX
|
|
Siconi |
![]()
Post
#356
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Am si eu o mare intrebare adresata celor care au studiat mai mult decat mine:
Ce valoare (exprimata in bari) are depresiunea (vacuumul) creata in galeria de admisie? Care e valoarea maxima ce poate fi atinsa de un motor de 1.4 ? Depaseste -1 bar cumva? Stiu ca la injectate e parca undeva la -400mBari, dar nu bag mana in foc. Vreau sa cumpar un senzor de vacuum si nu stiu ce plaja (scala) am nevoie ca sa pot citi valoarea la turatie maxima in sarcina/fara sarcina. Mersi. This post has been edited by Siconi: 23 Feb 2009, 14:10 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
aly |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Da o cautare cu "vacuum sau depresiune" filtrata dupa "diaconuliviu", parca a scris pe undeva daca imi amintesc eu bine.
This post has been edited by aly: 23 Feb 2009, 15:16 |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
payty |
![]()
Post
#358
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AdyTirla @ 22 Feb 2009, 22:56) Am si eu o intrebare am dacie motor 1289 si carburator de carfil de 1,4 ce jiglere pot pune si eu pentru o putere mai buna(actual am 145 benzina si 140 aer)? Din topicurile de mai sus cu calcularea jiglerelo inteleg ca trebui sa fie mult mai mici decat ce are carfilul standard! ![]() pai intai nu stiu de unde ai putea lua jicloare mai mari. Si asa carburatorul tau e mai mare decat cel de 1.3. Nu cred ca ai castiga mare lucru. Sau castigur nu ar fi pe masura consumului. @siconi. in cartea tehnica, la avansul vacuumatic, valorile gradelor de avans sunt pentru depresiuni intre 133 si 460 milibari. -1 bar nu exista. This post has been edited by payty: 23 Feb 2009, 19:07 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Siconi |
![]()
Post
#359
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
payty, multumesc pentru datele postate. Imi sunt de folos.
Ca idee: exista si minus... bari Doar e DEPRESIUNE (vacuum). Presiunile au valori pozitive fata de ZERO iar vacuumul sau depresiunile au valori negative. Exista sensori care pot citi -1...+1Bar. In fine, faptul ca vacuumul nu depaseste 460mBari e o veste buna pentru mine. Multumesc inca o data. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
payty |
![]()
Post
#360
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
vacuum inseamna orice presiune mai mica decat presiunea atmosferica, care este ... 1 atmosfera.
dupa cum vezi in ce am postat eu, in galeria de dacie e depresiune, dar ea e de ordinul a sute de milibari, dar nu negativa. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:29 |