DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

28 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Baterie, Intretinere, durata de viata, marci...

BZN
post 7 Feb 2011, 12:48
Post #451


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




50-55 Ah.
Eu m-as gandi mai ales la alarma, consuma, chiar in stand-by.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 7 Feb 2011, 12:52
Post #452


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Deci bateria pe logan e pusa in functie de consumatori, adica sa te poti juca cu toti consumatorii cu motorul oprit, cat mai mult timp.
Apropo, ce consumatori merg fara motorul pornit (contactul pus)?
Si eu care ma gandeam ca e pur si simplu un rationament ECONOMIC, ca mai toate piesele de pe masina.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Feb 2011, 16:08
Post #453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Asa puteau sa-ti puna de 25 Ah, ca e mai ieftina si ajuta si la consum prin greutatea mai mica. Ideea nu este sa stai tu pe baterie cu toti consumatorii x ore, mai degraba daca stai cu muzica si cu pozitiile o jumatate de ora sa mai poti porni.
Daca Dacia Berlina avea baterie de 44 Ah, cam atat ar fi necesara si pe un ambiance stock, dotarile sunt pe acolo, nici lumina in torpedo nu are.
La celelalte versiuni poti sa consumi bateria cu cass-ul, cu proiectoare lasate in functiune, cu inchiderea centralizata, cu geamurile electrice (merg si fara motor pornit, doar cu contact pus) etc. si astea merg fara motor.
Pentru consumatorii care merg doar cu motorul pornit ai si alternatoarele mai mari, bilantul energetic poate fi mai mare la un moment dat, chiar si ambreiajul electromagnetic al AC-ului consuma ceva.
La DCi s-a mers mai departe datorita bujiilor incandescente, pornirii mai grele a unui diesel etc. si au baterii de peste 70 de Ah.
Oricand poti folosi o baterie mai mare decat standardul, mai ales daca masina a primit si niste imbunatatiri electrice - alarma, inchidere, cass puternic, luminite de tiuning, proiectoare si altele. Nu este o idee buna sa folosesti una mai mica.

This post has been edited by YRX: 7 Feb 2011, 16:11


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 7 Feb 2011, 16:45
Post #454


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(crs_tzep @ 5 Feb 2011, 12:27)
Dar poate sa confirme cineva cu siguranta
*


Pai nu ti-am confirmat?

This post has been edited by zanzie: 7 Feb 2011, 16:46


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 7 Feb 2011, 19:11
Post #455


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




cica bateriile cu care vin masinile din fabrica sunt editii speciale facute de rombat. acele modele nu se gasesc pe piata.

Am luat pt DCIul din dotare una bucata Rombat Tornada de 80Ah biggrin.gif merge brici! 321 lei cu cea veche la schimb.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Feb 2011, 19:26
Post #456


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.461
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(YRX @ 7 Feb 2011, 16:08)
Nu este o idee buna sa folosesti una mai mica.
*



In plus la ce-ai spus, ar mai fi un lucru de adaugat. Pe frig, caracteristicile bateriei se diminueaza. Si cu o baterie prea mica, dupa o noapte de ger, s-ar putea sa sufli in degete langa masina.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 7 Feb 2011, 19:59
Post #457


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(Lord Hades @ 7 Feb 2011, 19:11)
cica bateriile cu care vin masinile din fabrica sunt editii speciale facute de rombat. acele modele nu se gasesc pe piata.

Am luat pt DCIul din dotare una bucata Rombat Tornada de 80Ah biggrin.gif merge brici! 321 lei cu cea veche la schimb.
*




In ce sens sunt editii speciale? Ca nu le-au mai pus manerul?

Eu la 1.6 16v am baterie de 55 Ah, ceea ce mi se pare aiurea. Pentru cei cu motorizari diesel va recomand Varta de 72 sau 74 Ah. Nu stiu cat mai costa acum. Cand aveam eu Renault 5 diesel, mergeam cu Varta de 74 Ah si a tinut bateria aia foarte mult timp. Lasata in frig, etc.

Conteaza mult si exploatarea bateriei. Daca mergeti minim circa 45 - 50 minute, are timp sa se incarce cat de cat. Daca doar mergeti 10 - 20 minute si cu porniri dese, nu are timp sa se incarce si cedeaza mai repede.

Daca aveti si alarma - se duce mai repede.

This post has been edited by Ion_R5: 7 Feb 2011, 19:59


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 8 Feb 2011, 00:33
Post #458


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.240
Joined: 10 March 06
From: GL




la logan as pune una de 70Ah....de aia am avut pe clio si invartea bine si la -20C....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 8 Feb 2011, 07:52
Post #459


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(bucatzel @ 7 Feb 2011, 19:26)
In plus la ce-ai spus, ar mai fi un lucru de adaugat. Pe frig, caracteristicile bateriei se diminueaza. Si cu o baterie prea mica, dupa o noapte de ger, s-ar putea sa sufli in degete langa masina.
*


De unde stii? Tocmai, ca pe frig o baterie se mentine mai bine dacat cand e foarte cald.

Vad ca sunt numai specialisti care calculeaza ce tip de baterie se potriveste in functie de dotarile masinii, dar niciun specialist nu calculeaza cat consuma o pornire si in cat timp de functionare al motorului se incarca bateria.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 8 Feb 2011, 08:31
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Pai tocmai ca in functie de dotarile masinii bateria se va incarca mai repede sau nu . Da , o baterie sa pastreaza mai bine la rece , dar nu la ger iar la ger mai intervine un lucru , motorul se invarte mai greu , amestecul arde mai greu deci implicit o solicitare mai mare a bateriei .La pornire conteaza curentul de pornire , ca exemplu eu am avut pe un diesel de 2000 cc baterie de 65Ah dar cu un curent la pornire de 640A care a tinut 6 ani .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crs_tzep
post 8 Feb 2011, 08:42
Post #461


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 3 November 10




O sa iau una de 50 Ah .... asa cu nu va mai certati cand am sa o achizitionez (sapt asta) o sa postez opiniile mele ..banuiesc ca o sa fie bine


--------------------
DACIA Sandero SL Prestige Plus 0.9 TCe 2018
Reparatii masina:
Schimbat caseta directie la 9000km - pe garantie
Schimbat compresor AC la 73000Km - 3000 RON (2022)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 8 Feb 2011, 08:46
Post #462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(Lord Hades @ 7 Feb 2011, 20:11)
cica bateriile cu care vin masinile din fabrica sunt editii speciale facute de rombat. acele modele nu se gasesc pe piata.
*


Sunt speciale prin faptul ca sunt facute fara maner, fara etichete frontale si cu emblema Dacia pe ele, in interior sunt similare cu Calciu si Full Option.

Tribunule, cand e frig afara incarcarea bateriei se diminueaza, daca masori tensiunea nominala sau densitatea la o baterie la 20gr Celsius si la -10gr Celsius vei vedea acest lucru. De altfel parametrii de masurare sunt dati la 20 de grade.
Ce stii tu cu caldura e alta treaba, caldura accelereaza uzura bateriei prin sulfatare.
Si vad ca tot esti nedumerit cu dimensionarea bateriei functie de dotarile electrice, explica mai pe larg ce te face sa crezi contrariul.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 8 Feb 2011, 15:14
Post #463


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(YRX @ 8 Feb 2011, 08:46)
Si vad ca tot esti nedumerit cu dimensionarea bateriei functie de dotarile electrice, explica mai pe larg ce te face sa crezi contrariul.
*


Eu cred ca dimensionarea bateriei se face DOAR in functie de tipul motorului (punct).

TOTI consumatorii de pe masina, sunt ganditi sa NU FUNCTIONEZE doar pe baterie, exceptie fac luminile si avaria.

Bateria este folosita strict pt. pornitul motorului (exceptie avaria).

Durata de viata a bateriei, considerand ca masina functioneaza corect, este data de nr. de porniri si respectiv de timpul de incarcare (de functionare a motorului) intre porniri.

Ref. frig contra cald.
Daca lasi o baterie pe masina 2 luni friguroase (decembrie + ianuarie) si 2 luni calduroase (iulie + august), nepornind motorul in aceste luni, CRED ca in februarie masina porneste dar in septembrie baterie o gasesti descarcata.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 8 Feb 2011, 18:31
Post #464


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(tribunul @ 8 Feb 2011, 08:52)
De unde stii? Tocmai, ca pe frig o baterie se mentine mai bine dacat cand e foarte cald.
*



Gresit! Ia baga matale bateria de pe masina peste noapte la -70 grade, sa te vad a doua zi. Performantele bateriei scad odata cu scaderea temperaturii. Vorbim de exploatare nu de stocare.

Pe vremuri tineam bateria de 1300 in beci cand stiam ca nu ma plimb cateva zile. Restul vecinilor erau mai lenozauri. Efect: eu porneam oricand la sfert, ei mai apelau si la impins :-) dar probabil din considerente de fitness radmasa.gif



8 Feb 2011, 19:34:
QUOTE(tribunul @ 8 Feb 2011, 16:14)
Bateria este folosita strict pt. pornitul motorului (exceptie avaria).
*


Nu am nimic cu matale, dar iarasi Gresit!

bateria are rolul unei piscine. Toti consumatorii sunt alimentati din ea. sistemul electric nu este gandit sa mearga direct din alternator, pentru simplul fapt ca acesta nu poate furniza tensiune constanta. Ca merge si fara baterie, sunt de acord, dar nu stiu cat de bine si cu ce riscuri.

8 Feb 2011, 19:36:
PS: sa vad de unde iei matale power cand consumul depaseste "oferta" instantanee a alternatorului? (pe pariu ca te gandesti la baterie acum?)

This post has been edited by Lord Hades: 8 Feb 2011, 18:36


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Feb 2011, 23:17
Post #465


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in mod normal bateria este doar pentru pornire, in mod normal constructorul trebuie sa dimensioneze puterea alternatorului in functie de consumatorii masinii (din ce stiu eu un logan faca AC are alternatorul de 70A iar unul ci AC de 100)
deci dupa ce motorul a pornit si becurile s-au stins (inclusiv cel cu bateria pe el) toti consumatorii se alimenteaza din alternator tensiunea depasind 12V bateria se incarca

dupa o pornire motorul trebuie sa mearga 30-40 de min sau 30-40km pentru a pune la loc in baterie ce s-a consumat cu pornirea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 9 Feb 2011, 09:03
Post #466


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Primul raspuns la obiect.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Feb 2011, 10:05
Post #467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




In mod normal da ,dar in realitate treaba sta altfel . Un alternator trebuie sa "duca" toti consumatorii de pe masina . Daca masina are mai multi consumatori atunci implicit si alternatorul va fi mai "potent" si in acest caz si bateria va fi una de amperaj mai mare deoarece o baterie de amperaj mai mic va fi supraincarcata de alternatorul mai "potent" ceia ce duce la o durata mai mica de viata a bateriei . La alegerea unei baterii se tine cont de motor cat si de consumatorii de pe masina de aceia e bine sa se respecte datele date de producatorul masinii . Sper ca m-am esprimat destul de clar caci eu ma opresc aici .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 9 Feb 2011, 11:17
Post #468


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Un mic detaliu.
Daca intri pe pagina producatorului de baterii Rombat, si vrei sa-ti alegi bateria, oare ce caracteristici referitoare la masina credeti ca te intreaba pe site.
- daca ai geamuri electrice
- daca ai proiectoare
- daca ai mp3
- daca ai ac
- daca ai servo...


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Feb 2011, 12:19
Post #469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu nu cumpar bateria in functie de ce spune vanzatorul (sau producatorul bateriei) ci in functie de ce spune producatorul masinii .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 9 Feb 2011, 15:00
Post #470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(tribunul @ 8 Feb 2011, 07:52)
De unde stii? Tocmai, ca pe frig o baterie se mentine mai bine dacat cand e foarte cald.
*


Se MENTINE mai bine dar mai e la fel de EFICIENTA?

FAQ Rombat:
"Ce efect are temperatura scãzutã asupra bateriei?

Temperatura scãzutã reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneazã numai 40% din puterea pe care o poate da la 20°C."



--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 9 Feb 2011, 15:56
Post #471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




QUOTE(bygy007 @ 8 Feb 2011, 23:17)
dupa o pornire motorul trebuie sa mearga 30-40 de min sau 30-40km pentru a pune la loc in baterie ce s-a consumat cu pornirea
*



Eu cu bateria asta de 6 ani si 3 luni am si cate 2 luni/1000 km cand nu ies din oras, si majoritatea drumurilor le fac cu o pornire la 2 km, cate 7-8 minute de mers.
Folosesc si multi consumatori: faruri, dezaburire, ventilator, radio.
Nu am avut probleme nici iarna, inca nu am iesit din oras din decembrie.
Poate a mai stat masina cateodata cu motorul pornit 2-3 minute cat am curatat zapada, si 2-3 drumuri mai lungi un pic, dar nu cred ca e adevarata treaba cu 30-40 minute si 30-40 km.

This post has been edited by testike: 9 Feb 2011, 15:59


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 9 Feb 2011, 19:13
Post #472


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(bygy007 @ 9 Feb 2011, 00:17)
deci dupa ce motorul a pornit si becurile s-au stins (inclusiv cel cu bateria pe el) toti consumatorii se alimenteaza din alternator
*


deci daca alternatorul nu debiteaza suficienta electricitate, de unde alimentezi matale consumatorii aia?


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bujor Stefan
post 9 Feb 2011, 20:02
Post #473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 17 March 06
From: Bucuresti




Am vazut un Mercedes clasa S care avea capota ridicata, inauntru un motor V6 si o baterie de maxim 62 Ah, daca nu cumva era si mai mica de 52 Ah.
Asa ca treaba cu consumatorii nu are legatura cu capacitatea bateriei.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Feb 2011, 21:22
Post #474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




radmasa.gif in porbagaj te-ai uitat ca unele masini de gabaritul asta au si un acumulator auxiliar in portbagaj.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Feb 2011, 23:32
Post #475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(CGDBZ @ 9 Feb 2011, 10:05)
In mod normal da ,dar in realitate treaba sta altfel . Un alternator trebuie sa "duca" toti consumatorii de pe masina . Daca masina are mai multi consumatori atunci implicit si alternatorul va fi mai "potent" si in acest caz si bateria va fi una de amperaj mai mare
*



pina aici cit se poate de corect

QUOTE(CGDBZ @ 9 Feb 2011, 10:05)
deoarece o baterie de amperaj mai mic va fi supraincarcata de alternatorul mai "potent" ceia ce duce la o durata mai mica de viata  a bateriei .
*


aici este total gresit daca pui o baterie de capacitate mai mica se incarca mai repede si atit , in schimb surprize mari la pornire cind se cere curent mare
orice baterie se strica daca SE DEPASESTE TENSIUNEA DE 14,4
poate ca alternatorul sa poata debita si 1000A , bateria sa fie de 30Ah dar tensiunea sa nu depaseasca14,4


QUOTE(CGDBZ @ 9 Feb 2011, 10:05)
La alegerea unei baterii se tine cont de motor cat si de consumatorii de pe masina de aceia e bine sa se respecte datele date de producatorul masinii . Sper ca m-am esprimat destul de clar caci eu ma opresc aici .
*



aici este din nou corect


9 Feb 2011, 23:40:
QUOTE(Lord Hades @ 9 Feb 2011, 19:13)
deci daca alternatorul nu debiteaza suficienta electricitate, de unde alimentezi matale consumatorii aia?
*



la masinile mai noi nu prea se intimpla asta , la daciile pe carburatie se poate intimpla la turatii mici
din caua aia la unele dacii vechi scade acul in stationare cind sint consumatori mari
pentru asta se fac unele modificari cu fulia sau turatia vezi

This post has been edited by bygy007: 9 Feb 2011, 23:40


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evil_2009
post 10 Feb 2011, 17:41
Post #476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 20 June 09
From: BUCURESTI




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 2 Jan 2007, 18:50)
Mentionez ca schimbul il voi face doar intr-un service autorizat.
*


iti e lene sa pui mana pe o cheie de 10 si un criket cu prelungitor si cap de 13? daca da da banii la service autorizat wink.gif vezi ca o sa ti se arda si un becu de faza scurta , tot in service sa mergi , dar atentie sa fie AUTORIZAT



--------------------
dacia solenza 1.9 d + logan 1.5 dci europa / laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Feb 2011, 17:52
Post #477


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Io cred ca de 4 ani i-a trecut lenea. Ba am un sentiment ca i-a trecut si loganul...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 11 Feb 2011, 01:03
Post #478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Uneori bateria nu are o problema in sine, chiar daca nu mai are performantele initiale.

Pot exista si cauze suplimentare:
- contacte electrice imperfecte (oxidate, slabite)
- descarcarea accidentala a bateriei din cauza utilizatorului (uitarea unui consumator conectat)
- defectarea unui consumator electric sau intrerupator care implica un consum suplimentar (contacte imperfecte/caderi de tensiune, scurtcircuit, defecte de izolatie/punere la masa)

care pot sa conduca la descarcarea bateriei sau impiedica incarcarea corecta a bateriei - ce pot avea ca efect defectarea bateriei, sau inlocuirea acesteia - desi bateria in sine poate fie buna


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ProMotor
post 11 Feb 2011, 01:52
Post #479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 30 November 07




QUOTE
dupa o pornire motorul trebuie sa mearga 30-40 de min sau 30-40km pentru a pune la loc in baterie ce s-a consumat cu pornirea


Hmmm, depinde de mai multi factori. Cat de "lunga" a fost cheia, vorbim despre o baterie sub capacitatea necesara, etc. Multi vor intelege ca dupa 5 porniri la intervale scurte, ar trebui sa faca 200km dupa ca sa o incarce la loc. Imbogatim benzinariile !


--------------------
Dacia Logan ABS Plus 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b-50-gas
post 15 Feb 2011, 21:10
Post #480


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 February 11




salut am si eu o problema am un logan 1.4 din 2005 si kum imi pot da seama daka am problema ku alternatorul sau ku bateria???


--------------------
dacia logan 2005 - b-50-gas
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
28 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:48
Forum Renault