senzor servo, curge lichid
![]() ![]() ![]() |
senzor servo, curge lichid
batranuldan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005/ scala
- CJ-43-ARY
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#2
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Batrane, despre senzorul ala si despre problemele de la servodirectie s-a mai discutat in 10 subiecte deja... nu era nevoie sa mai deschizi inca unul.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Nec |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
Eu zic ca senzoru ala e pus cu cap acolo,cand ai pierderi de ulei pe instalatia de servo si ramai fara lichid in instalatie te anunta ca sa nu mergi asa cu ea si sa ii strici pompa de servo
|
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
QUOTE(Nec @ 2 Apr 2009, 01:37) Eu zic ca senzoru ala e pus cu cap acolo,cand ai pierderi de ulei pe instalatia de servo si ramai fara lichid in instalatie te anunta ca sa nu mergi asa cu ea si sa ii strici pompa de servo Si care bec din bord se aprinde sau ce tiuie, cand se intampla asta? ![]() Fiind instalat in punctul cel mai de jos al instalatiei, ar avertiza cand va fi lichid 0 in instalatie, adica deja prea tarziu pentru restul componentelor servo. Are un rol important, dar masoara doar presiunea din instalatie si comanda calculatorului ridicarea turatiei motorului, ca sa nu ai nevoie de efort suplimentar la manevrarea volanului. @batranuldan- Verifica si restul componentelor cu posibile pierderi: simeringul pompei, simeringul casetei de servo, conducta de inalta presiune. Toate sunt extrem de proaste (boli generale la fiecare slz cu servo, mai devreme sau mai tarziu) si scumpe. Aici se dezbate problema cu scurgerile http://www.daciaclub.ro/Probleme-directie-t99748.html iar aici http://www.daciaclub.ro/Solenza-caseta-de-...ml#entry1415481 problema casetei in acelasi sens. La problema ta, ma gandeam teoretic daca ar merge curatat si apoi folosita vreo vreo solutie gen super glue sau vreo rasina, cu care sa ermetizam imbinarea dintre plasticul si aluminiul presostatului.. This post has been edited by CIPTUNING: 2 Apr 2009, 13:47 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Acolo nu este problema ca este in cel mai jos loc , ci este senzor de PRESIUNE ! Daca pe traseul de la pompa catre servo-caseta de directie nu mai are presiune , atunci se aprinde un bec la bord . EU asa stiu ca ar trebui , iar pe bordul de LGN am acel simbol de volan ! Este posibil ca pe cel de SLZ sa fie tot volan sau semnalul de avarie ( semnul exclamarii ) sa ramana aprins .
Deci avaria se da numai cand nu mai exista presiune intre pompa si servo-caseta ! Eu asa stiu , dar daca stie altul altfel ... va ascult ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Nec |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 2 Apr 2009, 23:25) Acolo nu este problema ca este in cel mai jos loc , ci este senzor de PRESIUNE ! Daca pe traseul de la pompa catre servo-caseta de directie nu mai are presiune , atunci se aprinde un bec la bord . EU asa stiu ca ar trebui , iar pe bordul de LGN am acel simbol de volan ! Este posibil ca pe cel de SLZ sa fie tot volan sau semnalul de avarie ( semnul exclamarii ) sa ramana aprins . Deci avaria se da numai cand nu mai exista presiune intre pompa si servo-caseta ! Eu asa stiu , dar daca stie altul altfel ... va ascult ! Si mie imi curgea pe langa sonda si a trebuit sa o schimb si mi-au zis cei de la dacia ca e senzor de presiune exact cum a zis marius80_eugen . Si nu are nici-o legatura cu turatia motorului pentru ca pompa aia e facuta sa bage la acceias presiune si la 850 rpm si la turati mai mari This post has been edited by Nec: 3 Apr 2009, 01:34 |
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
batranuldan |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 January 09 ![]() |
Ca solutie de moment am blindat senzorul si nu s/a aprins nimic la bord iar servo functioneaza normal. sper sa nu fie alte probleme
|
--------------------
dacia
solenza
2005/ scala
- CJ-43-ARY
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
pe langa scurgerile de la caseta si de la pompa de servo,care nu sunt f mari,am observat,sub pompa de servo,intre motor si radiator,un senzor umed,cred ca de lichid de servo,amplasat pe un furtun.daca nu v am facut sa intelegeti despre ce e vorba o sa pun si poze.intrebarea mea e ce e acel senzor sau ce o fi,si daca poate face scurt din cauza umezelii de pe el,dat fiind ca de la el pleaca un scurt...astept raspuns.multam.sal.
2 May 2009, 11:05: inca o intrebare ar mai fi..la caseta de servo mie imi curge lichid prin locul unde axul volanului intra in caseta..ce trebuie schimbat ca sa nu mai curga? This post has been edited by rratzoiusexos: 2 May 2009, 11:05 |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
reddacy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului ![]() |
si eu l-as blinda.....cu poxipol sau altceva......
chestia e ca la mine nu prea mai curge ,decat f.rar.........nu se aprinde nici un bec...eu am umblat cu borcanul si conductele aproape goale de lichid vreo 200-300 metri,dar dupa huruitul pe care l-am auzit am depistat rapid problema [fiind si in oras]... |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
batranuldan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 January 09 ![]() |
rratzoiusexos despre acel senzor (sonda) vorbeam si eu. este amplasat pe o conducta prinsa de un furtun care iese din pompa de servo si merge la caseta. eu l-am blindat sii nu mai am nicio problema. nu mai curge deloc si servo functioneaza normal. ideea e ca tre verificat mai des nivelul lichidului in borcan.
reddacy acelasi huruit l-am auzit si eu dar mai aveam suficient lichid in instalatie sa pot circula. mi-am dat seama ca e sonda cand am gasit o balta de lichid sub masina aproximativ in zona senzorului. |
--------------------
dacia
solenza
2005/ scala
- CJ-43-ARY
|
|
shake |
![]()
Post
#11
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
puteti fi mai expliciti ? niste poze cu senzorul si cum l-ati blindat?
multumesc ! |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
pai si cum blindezi senzorul ala?
inca o intrebare:pana la urma exista vreun semering pt locul in care imi curge mie caseta(locul in care axul volanului intra in caseta)? mai are cineva problema asta si a remediat o?cum? |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
ursu_83 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 17 September 08 From: Bucuresti ![]() |
am si eu problema asta si o remediez din cand in cand cu niste lichid de servo:d
|
--------------------
dacia
solenza
2003/clima
- B 30 URS
|
|
i96nds |
![]()
Post
#14
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut schimbat presostatul (senzorul de presiune) de la directia astistata. L-au schimbat pe banii DACIA, in garantie.
Dupa vreo 2 ani... iar aparuse putin ulei langa el... Solutia la mine a fost doar sa il strang putin cu o cheie.... Mare grija sa nu strangeti nici prea tare, sa nu rupeti conducta. De atunci e OK. Deci nu umblati cu poxipol ca nu are rost.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
curge pe langa el?sau prin el?daca il desfac de tot ce se intampla?
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Esti norocos daca este doar slabit si curge pe langa el. De obicei curge prin el, la imbinarea dintre plastic si aluminiu. Daca il desfaci, va curge ulei pe acolo din conducta.
La service au urmatorul dispozitiv, pentru a impiedica uleiul sa curga: Attached File(s) |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
raul78 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 June 09 ![]() |
si eu am avut problema asta si tot am completat pina sa rupt cu totu gulerul de aluminiu.am cumparat senzor de logan produs in spania cu 220 de ron cam scump dar lam pus cu gindul ca e de la directie si ca are el un rol important daca e asa scump sincer nu am ideie ce rol are
|
--------------------
dacia
solenza
2003/rapsodia
- AR06SGO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 03:56 |