Priza auto suplimentara, legata permanent si pe o siguranta mai mare
![]() ![]() ![]() |
Priza auto suplimentara, legata permanent si pe o siguranta mai mare
Haotik |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Logan 1.4
Logan - benzina 1.4
2007
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
1.Lada frigorifica s epoate gasi direct pentru masina (la 12V) si e cam 100RON. In felul asta nu-ti mai trebuie invertor. Dar vezi ca daca lasi alimentata lada frigorifica mult timp cu motorul oprit, t epoti trezi ca se descarca bateria si nu mai poti porni motorul.
2. Incearca sa gasesti un alimentator pentru latop de la 12-14V. Cred ca e mai simplu decat sa macelaresti masina. 3.Daca invertorul nu facea fata e posibil sa aiba el putere mica (de obicei invertoarele au cativa amperi curentul maxim). 4.Degeaba ai pus siguranta mai mare pe bricheta, pentru ca firele care vin la bricheta sunt oricum destul de subtiri si or sa se topeasca alea si dai de alte probleme. This post has been edited by nh1980ro: 10 Aug 2007, 10:39 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
B08WLI |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru ?? Group: Members Posts: 107 Joined: 27 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai adaug si eu la ce a scris nh1980ro :
1. e cam 200 RON o lada frigorifica 2. si 3. e mai ok cu un alimentator de laptop. Gandeste-te cat pierzi cu un convertor : transformi 12V CC in 220 CA si pe urma 220 CA in 19V CC. 4. cred ca e ff. putin spus "alte probleme" ![]() l.e. Acum am vazut ca e din 2007 masina, deci mai ai ceva garantie ![]() This post has been edited by B08WLI: 10 Aug 2007, 12:33 |
--------------------
Dacia
LOGAN
2006 Laureate
- B 08 WLI
|
|
Haotik |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 August 07 ![]() |
lada e auto, nu e problema
inversoare am 2 unu de cenzurat si unu calumea dar nu stiu de ce nu a mai tinut si laptopul la ultima calatorie, probabil ca si lada si inversorul pe briketa nu au facut fatza. O sa trag azi inca o priza totusi si in tablou o leg pe geamurile din spate (ca nu am asa ceva, deci e liber si banuiesc ca aveau nevoie de ceva curent sistemul ala de deschidere a geamurilor) |
--------------------
Logan 1.4
Logan - benzina 1.4
2007
|
|
C@talin |
![]()
Post
#5
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Mai bine tragi direct de la baterie un fir ptr laptop si pui siguranta pe el
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
l@u |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Daca tot vrei sa umbli in instalatie trage o priza ptr. bricheta in portbagaj dar nu uita de siguranta(vezi ca sunt pe fir) ca doar nu ai sa sti cu lada in masina si schimba daca poti firele de la bricheta actuala ptr. siguranta ta iar la laptop cred ca ideea cu alimentatorul este cea mai buna.
Atentie cu firele ,sa nu le tragi pe muchii taioase sau care ar putea afecta izolatia caci nu este de gluma .Spor la treaba si atentie ! |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Haotik |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 August 07 ![]() |
Problema e nu am gasit nicaieri in Ploiesti o briketa auto. Se pare ca e un accesoriu care nu se strica niciodata asa ca nimeni prin magazine nu avea asa ceva, doar tripluri.
Lada Frigorifica nu sta in porbagaj sta in spate, nici nu se recomanda sa stea in porbagaj, sau cel putin asa scrie la cartea ei. Oricum am un triplu lung cu prize auto de pot sa prelungesc mult cablul problema e inversorul care tre sa il leg cumva in alta parte ca ala se pare ca e cam mancator de curent. Pana la urma las laptopul acasa daca nu gasesc vreo solutie maine. Sa mai amanat cu o zi si poate si mai multe plecarea din cauza codurilor astea portocalii. <span class='edit'>11 Aug 2007, 20:20:</span> EDIT: Am aflat unde am gresit + si - inversate. O intrebare doar. Conteaza daca folosesc briketa aia legata direct pe baterie? Sau ca o incerc sa o stric ca sa nu mai fie functionala, sau sa nu o tin infipta in priza respectiva. Oricum nici briketa originala nu am folosit-o vreodata dar ma gandesc ca alcineva care nu stie ce dracovenii am facut eu ar putea-o folosi, nici gaura libera nu prea vreau sa las ca poate cade un banutz in ea si face belele. 12 Aug 2007, 17:44: AM REZOLVAT. MULTUMESC PENTRU RASPUNSURI. This post has been edited by Haotik: 12 Aug 2007, 17:44 |
--------------------
Logan 1.4
Logan - benzina 1.4
2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Exista versiune de Logan care are priza si in portbagaj montat in stanga.
8200107257 This post has been edited by IRONICK: 12 Aug 2007, 17:50 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DDB |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 December 07 ![]() |
am si eu cateva intrebari legat de aceste convertoare :
1) cat timp pot merge pe contact pus fara a goli de tot bateria masinii ? 30 de min / 1 ora 2) de cati wati sau ce putere maxina trebuie sa aibe un astfel de convertor pentru a tine un aspirator de casa ? in ideea de a face curat prin masina cu un aspirator de casa pt ca aspiratorul de bricheta e prea slab. 3) exista vre-un dispozitiv gen ups-urile de pc ce se pot alimenta de la convertor si pot asigura curentul necesar diferitelor aparate ? nici in cazul ups-urilor nu sunt prea documentat pt a sti cat timp ar putea tine un consumator gen : mini tv , laptop...etc. In ideea de a proteja bateria masinii.... multumesc, revin : la o parte din intrebari am gasit raspuns : unele convertoare au putere de 500 , 1000 , 1500 si max 2000 w ( cat am gasit eu pe net ). m-am uitat si pe propriul aspirator si am vazut ca are o putere max de 1800 w , deci ar trebui sa-mi iau un convertor de 2000 de w. poate aceasi problema a intampinato si cel ce a deschis topicul : laptopul + lada frigorifica consumau mai mult decat cat putea convertorul sa scoata. This post has been edited by DDB: 18 Dec 2007, 18:07 |
--------------------
Dacia Logan 1.6 MCV
Dacia Logan 1.6 MCV
2007
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Un convertor de calitate are un randament de cca. 90%, iar daca aspiratorul absoarbe 1,8 Kw, inseamna ca la intrarea in convertor ai o putere absorbita de cca. 2 Kw. La o tensiune in sarcina a acumulatorului de cca. 12 V, curentul corespunzator puterii de 2 Kw e de peste 165 A, un curent comparabil cu cel de pornire a motorului, deci fire comparabile cu degetul mic, exclus circuit bricheta. O baterie complet incarcata ar tine cel mult 30 minute, cam cat dureaza un aspirat complet. Nici varianta cu motorul pornit n-ar fi o solutie, alternatorul ar oferi cca. 100 A, bineinteles nu la relanti. E buna ideea de a aspira masina cu un aspirator casnic, o aplic si eu, dar intr-un garaj dotat cu o priza la 220 V, altfel risti cheltuieli mari.
|
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:13 |