1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
![]() ![]() |
1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
Agrig |
![]()
Post
#451
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.052 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
SiloS |
![]()
Post
#452
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am 3 optiuni, care in fond sunt 2:
- direct swap cu m57b30. 3500 E cel putin. Motor commonrail. Fara munca, nu eu o sa fac swap-ul. - inlocuire motor cu un alt rd28t. Cost achizitie 500 E + diverse costuri = maxim 1000 E. Munca mea. Acelasi motor simplu care si atunci cand se strica, tot merge! - desfacut motor actual, analizat si abia apoi luat o decizie. https://youtu.be/eKOZkI8GMhs This post has been edited by SiloS: 24 Sep 2019, 08:38 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Agrig |
![]()
Post
#453
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.052 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Ultima optiune este cea mai valabila, totusi inainte de asta masurati presiunea de ulei si vedeti daca este in norme.
Daca nu, optiunea 2 , tot de acelasi tip, masina e inmatriculata. Motorul de BMW arealt cuplu, cam de 2 ori mai mare decit RD28T. Posibil cutia sa nu duca acest cuplu, RD28t fiind de turatie. Ar mai trebui schimbate sirapoartele din diferentiale pentru a aduce acel motor in plaja de turatii normale. This post has been edited by Agrig: 24 Sep 2019, 09:00 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
hepea |
![]()
Post
#454
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Usor, usor schimbi tot din masina. Nu mai bine iei alta calumea? Sau ai o sensibilitate pentru cazane?
|
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
dizzy |
![]()
Post
#455
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Superbe peisajele din poze!
Orice te-ai decide, suntem alaturi de tine . In opinia mea, cel mai bine ar fi sa vezi ce-i dus la al tau inainte de a lua decizia... Poate e ceva rezolvabil usor . M57D30 are putere mai mare, moment mai mare si e din aluminiu. ![]() L.E.: Totusi, cum poate consuma motorul atat de mult ulei dintr-o data? Nu cumva il scuipa, pierde, mananca pe la turbo? This post has been edited by dizzy: 24 Sep 2019, 15:37 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#457
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
aoleo ... ce scartzaiala... da bun filmuletul...
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#458
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Hepea, ar fi cam greu sa gasesc un Y60 in stare impecabila de functionare si sa fie facut pe placul meu.
Pe de alta parte, eu am expus in topic toate problemele masinii,ba chiar am fost subiectiv punand accent pe defectele ei. Categoric are si parti bune, dar pe care am preferat sa le punctez scurt si precis. Privind in comparatie cu acelasi Patrol dar de acum 1 an, e diferenta mare. Privindu-l in comparatie cu Patrolul din 2016, e diferenta si mai mare. Diferenta asta imi asigura vointa de a merge mai departe. Si cand spui ca usor, usor, schimb tot din masina - sa stii ca iti dau dreptate. Cred ca asta e si esenta modificarilor: sa mergi tot timpul mai departe, mai mult. Dizzy, am inceput sa elucidez misterul. La inceputul anului am montat OCC-ul despre care am zis ca recupereaza foarte mult ulei. I-am montat robinet catre baia de ulei. La fiecare 200-300 km ridicam capota pentru a-l goli. Consumul de ulei era mare, dar nu extrem. La inceputul lunii august am plecat cu Patrolul in expeditie in Fagaras, munti in care am facut urcari luuuuungi, in care am observat ca imi ajunge uleiul pana in turbina. Am hotarat si am efectuat modificarea traseului gazelor de carter chiar in expeditie. In loc sa le bag inapoi in motor, le-am bagat in sasiu. S-a simtit o imbunatatire in mersul motorului si chiar a disparut fumul albastru ( fum albastru ce era in cantitate redusa, dar era prezent ). Am mai mers cu masina intre timp ( drumul de mare a fost cel mai lung ), dar nu am sesizat un consum de ulei extrem. In schimb am constatat ca acolo unde opresc masina, ea isi marcheaza teritoriul: picura ulei prin gaurile din sasiu. Concluzia e ca motorul are uzura accentuata pe segmenti. Gazele de blow-by sunt in cantitate impresionanta si antreneaza cu ele vapori si picaturi de ulei. Sistemul de recirculare gaze din capacul de la tacheti este depasit de situatie, este oricum infundat si lasa uleiul sa zboare din motor. Motorul isi are puterea pastrata datorita turbinei, care lucreaza din zor si introduce aer in motor pana la presiunea ceruta. Singurele intrebari la care nu-mi raspund sunt: De ce inca are frana de motor buna? De ce nu fumega puternic albastru, nici la pornire si nici in mers ? Agrig, cu presiunea de ulei sunt un pic sub limita inferioara data de producator. Asta e un alt indicator de uzura. Pana una alta, astept ca amicul meu Bogdan sa monteze cutia sus pe un Patrol cu M57 - sa il conduc - sa trag o concluzie. Comportamentul masinii cu M57 justifica diferenta de bani ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
dizzy |
![]()
Post
#459
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Salut, compresie este?
Dacă nu este, atunci se umbla înauntru mai serios. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Agrig |
![]()
Post
#460
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.052 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Are frina de motor ca`i mare!
Nu fumega albastru ca uleiul il arunci in sasiu, ma rog avantaj ca nu rugineste... Poate reusesti sa faci ceva cu separatorul de ulei, daca insa gazele`s multe...macar segmentare. Cam citi Km estimezi ca are motorul? |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
cj98czh |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
in test de compresie i-ai facut? cat are acum ?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Adauga un radiator ,racitor de ulei , ca tot ai probleme cu supraincalzirea si fum albastru dupa ce l-ai " incins" bine .
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
am vazut nu o data consum de ulei dar nu din cauza segmentilor ci din cauaza supapelor .. a ghidurilor de supapa duse mai exact ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dizzy |
![]()
Post
#464
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Împrumută și tu un endoscop și vezi ce e acolo:
Pereți zgâriati, supape arse, etc. Desfaci, vezi ce e acolo, dacă poți, pui segmenți, dacă e nevoie rectifici supape. Dacă nu, alt motor sau rk. This post has been edited by dizzy: 24 Sep 2019, 19:52 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#465
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.340 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca presiune de ulei mica, posibil si cuzineti uzati, si aia nu vede cu endoscopul
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Cum mai sta treaba la Patrol ? E gata de zapada ?
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
SiloS |
![]()
Post
#467
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu am mai facut mai nimic cu el de la ultima postare. Doua drumuri pana la Ploiesti, unul pana la Focsani si vreo doua drumuri pana la Dedeman.
Am construit in curte o veranda si am avut nevoie de materiale in regim de urgenta, materiale pe care le-am gasit doar la Dedeman Focsani sau Ploiesti. Ieri in schimb am hotarat sa dau jos motorul, operatiune care s-a desfasurat repejor si fara probleme. La ora 13.oo faceam focul in garaj, la ora 19.oo dadeam cu matura. Urmeaza sa gasesc si sa cumpar un alt motor de 2.8. Complet, cu proba. Sper sa am masina "la cheie" pana la primele ninsori. Momentan merg cu E46-le si ma plimb cu Samuraiul. Attached thumbnail(s) IMG_20191201_WA0039.jpg ( Size: 190.27k ) Number of downloads: 1004 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#468
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
De unde ai calendarul de pe perete?
|
--------------------
.
.
.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
De la Unix
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
De unde ai hanoracul?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
SiloS |
![]()
Post
#471
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu e calendar. Alea sunt icoanele in fata carora ma inchin si ma rog atunci cand intampin dificultati.
Cat despre hanorac, e secretul meu. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
miki |
![]()
Post
#472
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.202 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Ai si moastele sfintelor alora?!
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.141 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
M-ati omarat , de doua ori !
1. Ma gandeam acum , ce calendar, icoane..... dupa postare eu eram socat cat de mare e motorasul comparativ cu rotile ( ce le remarcasem in alte postari ) .Azi am vazut detaliile de "finete". 2. Nu l-ar fi intrebat niciunul : - Siloc , te putem ajuta cu ceva ? Facem o claca ?! |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
SiloS |
![]()
Post
#474
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am gasit si am cumparat motor. Cam departe, tocmai din Sangeorz-Bai, judetul BN.
Am plecat dupa el Vineri dupa-amiaza, Sambata dimineata m-am intors cu motorul in curte, Duminica seara este deja sus pe masina. Nu l-am pornit, mai am de facut cateva modificari. In primul rand tin sa mentionez ca am cumparat un ceas de presiune de ulei, de data asta un ceas de calitate. Trebuie sa ii fac o reductie pe strung ca sa il montez corect. Mai am sa ii schimb distributia si cu pompa de apa, le iau de pe motorul vechi. Am observat ca imi difera furtunurile si conductele de la radiatorul de ulei, am decis sa il montez fara respectiva piesa, ramanand sa ma ocup de ea la anul, la primavara. Saptamana asta ma ocup si de cumparaturi: ulei, filtru si o cruce cardanica pentru cardanul fata. Intre timp s-au petrecut urmatoarele: - am schimbat conductele de frana. - am anulat limitatorul fortei de franare pentru spate. - am montat robinetul pentru limitarea fortei de franare pentru spate - am schimbat bornele, am pus borne de camion. - am vopsit compartimentul motor si carcasa filtrului de aer. - am schimbat difuzoarele fata, cele de care "ma vait" de atata amar de vreme; am pus un set de difuzoare fata originare si originare BMW E46 - am montat o plasa pentru capul de la snorkel. In ceea ce priveste motorul vechi, vreau sa il desfac in vederea efectuarii "autopsiei" si sa ii pastrez piesele bune: alternator (~400RON), demaror (~400RON), pompa de injectie cu injectoare (~800RON), pompa servo-directie, bujii si alte nimicuri, dar a caror valoare totala depaseste 2000 RON. Sper sa am noroc! This post has been edited by SiloS: 16 Dec 2019, 00:26 Attached thumbnail(s) 409ff1c5_8fc3_4916_83db_e520cdbd9984.jpg ( Size: 229.17k ) Number of downloads: 707 e9b27290_11b0_4f7c_8f66_411600639ed1.jpg ( Size: 237.06k ) Number of downloads: 691 9c5158af_9741_41e5_892f_83f7a0aa0ec6.jpg ( Size: 204.52k ) Number of downloads: 664 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#475
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.340 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De curiozitate , cu ce ai carat motorul?
cablurile alea din compartimentul motor, nu le protejezi si tu cu ceva (matisare macar daca nu copex)? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#476
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am fost plecat cu un Opel Astra G si cu remorca. E buna tare o remorca pe la casa omului: piese, motoare, gunoaie, materiale de constructie...
Cablurile alea care merg paralel cu conductele de frana, care cam toate duc catre baterie, sunt de la proiectoare, de la ceasurile suplimentare, de la statie. Cam asa o sa ramana, fixate cu barbete de conducte. This post has been edited by SiloS: 17 Dec 2019, 00:13 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#477
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De la ultima postare pana acum s-a muncit mult, pare-se ca exista si rezultate.
- am modificat ( adica taiat ) un organizator de portbagaj primit cadou si l-am transformat in buzunare de usa. Acum usile fata beneficiaza de buzunare mari si una dintre portierele spate gazduieste un buzunar IMENS. - am reparat, prin confectionarea pe strung a unor noi bolturi, balamalele de la usa soferului. Acum portiera se deschide si se inchide de parca masina ar fi noua. - am reparat, prin adaugarea de burete si prin cusatura, scaunul soferului. - am montat sonda si cu ceasul pentru presiunea de ulei. ( * ) - am comandat, primit, montat 2 aripi din fibra de sticla. Ieftine si practice. 250 RON/bucata. De la distanta arata chiar bine cu ele. Prin comparatie cu cele vechi, sunt grozave! - am schimbat distributia de pe motor, am incheiat cu toate conexiunile (am anulat robinetii catre aerotermele din spate - prea voluminos si prea incalcit sistemul ), l-am pornit, am iesit cu masina in teste pret de maxim 7 km. Impresii: - fara probleme cu lichidul de racire, ba sa dispara, ba sa piarda, ba sa se crape vreun furtun, ba sa se supraincalzeasca, ba sa fie furtunurile "umflate". - presiunea de ulei mult mai buna. Daca inainte ma chinuiam sa ating 3 BAR, acum imadiat cum calc acceleratie urca acul la peste 4 BAR. - franele sunt grozave. Aproape ca ar fi turism, asa de frumos lucreaza pedala de frana. Au mai ramas de facut: ->>>> in viitorul imediat: - asigurare - de schimbat uleiul si cu filtrul. - grilaj de protectie pentru aeroterma impotriva frunzelor si crengilor - >>apropiat: - cruce cardanica pentru cardanul fata - furtunuri de legatura pentru a monta radiatorul de ulei - difuzor aer radiator - indepartat: - webasto, dual dual battery. - autocort - inca ma mai gandesc. * Cu sonda de ulei a fost mult de alergat. Filetul de pe sonda difera de filetul de pe bloc. Drept urmare a trebuit facuta pe strung o reductie. Cum totul se petrecea contra-timp si Nea Nae era in concediu, am apelat la un strungar no-name. Strungarul respectiv a facut o piesa ce nu s-a potrivit. Si uite asa a trebuit sa astept sa se intoarca Nea Nae din concediu si sa rectific piesa la el. Mai importanta e lectia data de ceasurile respective. Prima data, la inceputul anului, am comandat incantat un set compus din 3 ceasuri suplimentare la magnificul pret de 170 RON. "Minunat!" am zis! Celui de temperatura apa i s-a crapat sonda. Cel de temperatura ulei a mers o perioada de cateva saptamani, dupa care acul a decedat. Nu apucasem sa montez sonda pentru cel de presiune ulei (trebuia o reductie), dar deja eram descurajat. Pana sa fac reductia respectiva, limba ceasului s-a desprins si a cazut bleaga la baza ceasului. Lectia e simpla si in principiu o stim cu totii: ce e foarte ieftin de cele mai multe ori are o calitate indoielnica. Asa a fost si cazul celor 3 ceasuri la 170 RON. This post has been edited by SiloS: 26 Dec 2019, 19:55 Attached thumbnail(s) bd874a11_0441_4b00_a469_daa56321048c.jpg ( Size: 167.54k ) Number of downloads: 482 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
Era interesant de vazut cum s-ar fi miscat cu un motor de BMW. Cu o cutie cu rapoarte pt viteze mari, treceai cu tancu cu 200 la ora
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
SiloS |
![]()
Post
#479
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ca sa spun povestea asta, m-ar fi costat cu 3000E mai mult (fata de cat am cheltuit deja) si multe alte weekenduri de munca si multa alergatura.
Am luat decizia ca pentru ceea ce am eu nevoie de la masina asta, batranul 2.8 este mai mult decat potrivit. ps: Si a fost o decizie tare greu de luat, pentru ca dracusorul de pe umarul stang ma tot indemna "sa fac greseala" cu un m57d30 ![]() This post has been edited by SiloS: 30 Dec 2019, 18:54 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Agrig |
![]()
Post
#480
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.052 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Asta insemna si cutie noua...
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 06:26 |