Acumulator, Nu primeste curent?
![]() ![]() ![]() |
Acumulator, Nu primeste curent?
vitamina |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|||
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#2
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
pai 12.9v e ideal la o baterie... iar 14v legat de masina celuilalt arata ca ii merge bine omului alternatorul...
problema ta poate fi de la contacte, verifca mufele de poe baterie si papucii care duc la electromotor si electromotorul in cel mai rau caz.... tu spui ca nici cuplat la masina aluia tie nu iti invartea... e ceva intre baterie si electromotor... cat despre alternator... cand ai pus diodele de logan de ce leai pus? si... le-ai verifcat? dupa ce reusesti sa pornesti masina, pune voltmetrul pe alternator si daca iti da o tensiune mai mica de 14v... http://www.daciaclub.ro/Alternator-releu-d...care-t6362.html ![]() |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
El a masurat 12,9 cu cablurile de pornire puse.
Daca o baterie este mai descarcata de 70% se pune pe redresor, daca o pui pe masina sunt sanse sa arzi alternatorul. Nu a pornit ca nu ai avut cabluri bune. A fost pierdere de 1v pe ele deci.... |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Corect, cablurile sunt numai pentru impresie, daca sunt din comert. Daca ai fi incercat cu cabluri de sudura, dar si ele nu mai lungi de 1,5m, ai fi pornit cu bateria lui. Bateria se descarca singura , cu 2% pe zi. Deci tu, nu mai ai nimic in ea, decat daca o vei incarca, daca nu e deja sulfatata. Corect e sa pui bateria lui pe masina ta, si apoi sa tragi concluzie. Cablurile au sarma asa de proasta, incat e buna numai de aprins un bec. Nici clestii nu sunt straluciti. Nu te mai juca, ca te duce in eroare de poti sa demontezi tot din cauza lor. Prin cabluri, tragand de la altul, nu reusesti in siguranta decat daca si bateria ta are cat de cat ceva in ea ( 70-80% din capacitate). Tensiunea masurata de tine e in gol. Masoar-o cand dai la cheie, cand nu trebuie sa scada sub 11V, la o baterie si electromotor bun, dar si ulei subtire, specific iernii.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE PH-06-BOA Posted Today, 17:23 Bateria se descarca singura , cu 2% pe zi. Poti argumenta ? Pe situl Rombat, la tipul "Calciu Cyclon", se poate lasa maxim 6 luni nepornita...depozitata ok. La 2 %/zi... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vitamina |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Cablurile sunt cumparate de la unmagazin de piese auto,stiti si voi cum arata.Eu am pus mana pe ele cand erau conectate si erau putin calde,dovada ca trecea ceva curent prin ele.Dupa ce am decuplat cealalta masina,bateria arata 12.03V.
Am dus-o la un redresor,sa vedem ce se mai intampla.Va tin la curent daca si-a revenit sau nu.Multumesc oricum! Diodele de Logan le-am pus deoarece am eliminat suruburile acelea cu piulita pe care am inteles ca exista o cadere destul de mare si am le-am cositorit.Da,bineinteles ca le-am verificat! This post has been edited by vitamina: 8 Jan 2011, 18:53 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
dupa atata timp iti dai seama ca bateria s-a golit....probabil s-a si sulfatat! dar poate ai noroc si isi revine!
las-o pe redresor! cablurile s-au incins deoarece bateria era goala si lua mult curent de la masina cealalta! plus ca ai mai dat si la automat! personal nu sunt de acord cu cabluri de transfer curent pentru incarcare baterie! adica sunt de acord ca sunt bune pentru pornit masina daca nu mai ai baterie, dar masina donator sa fie oprita cand dai tu la automat pentru ca in momentul in care tu dai la automat, alternatorul masinii donatoare SUFERA o gramada de amperi!!!! mai ales electromotorul de dacie consuma la greu! la masinile straine e altceva! electromotorul e mai putin pretentios! consuma mai putin! poti sa tii motorul pornit un timp ca sa se incarce putin bateria ta, iar atunci cand tu vrei sa dai la automat sa opresti motorul celeilalte masini! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
banuiesc ca a masurat 12,9 cind erau cablurile pus fara a da la automat ca sigur atunci avea mai putin
cablurile astea de se vind prin magazine sint niste pocnitori au sirma de 2,3-4 mm pe cind unul bun trebuie sa aibe aceeasi grosime de sirma ca aia de la borna minus a bateriei la cutie adica cel putin 15mm |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pararea mea,dute la un magazin de electrotehnica cere cablu multifilar de cupru cu sectiunea de 10 -12mm maxim cu o lungime de un metru jumate cate 70 de cm pt plus si minus,mai ia si 2 papuci sabie cu gaura interioara de 8 la fiecare cablu in capat trage cate un papuc cositorit(care se leaga la + electromotorului si celalat la minus ) in celalt capat la fiecare sa fie cositorite trage si cateo borna de plumb curata bine bornele bateriei da o mana de vaselina si ai o treaba excelenta
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 8 Jan 2011, 21:09 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 8 Jan 2011, 21:00) cablurile astea de se vind prin magazine sint niste pocnitori au sirma de 2,3-4 mm pe cind unul bun trebuie sa aibe aceeasi grosime de sirma ca aia de la borna minus a bateriei la cutie adica cel putin 15mm confirm. s-a rupt izolatia la un cablu din comert care teoretic era de 500A....si sectiunea sarmei e de maxim 5 cm....pana acum le-am folosit doar sa incarc bateria de la alta masina, nu sa o pornesc... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
vion |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
se poate sa fie electromotorul un pic de vina,eu unul asa am patit,daca poti pune alata baterie care este buna si apoi iti vei da seama care este problema sau poti pune bateria ta pe alta masina si vezi cum misca
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
se intampla cind electromotorul da la masa (fura curent) izolatie lipsa sau fisurate izolatii etc
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Ce treaba are electromotorul cu descarcarea bateriei?
Apropo sa nu pui bateria pe vreo magaoaie daia de redresor, ca e pacat de ea. Pe asa redresor se tine max 2-3 ore. Daca nu-si revine asa atunci o tii 1 zi 2 cu ceva mai finut, cu putina electronica. A nu se intelege gresit, bateria nu a stat pe masina nepornita 1 an de zile ci numai o luna |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu are treaba marimea redresorului poate sa fie si cit un camion dar sa nu depaseasca 15V la borne cu bateria cuplata
recomand masurarea densitatii This post has been edited by bygy007: 8 Jan 2011, 23:00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maho |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
![]() QUOTE brigada_diverse Posted Yesterday, 21:20.. sectiunea sarmei e de maxim 5 cm.. Cam mare...poate "mm" |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sectiunea "sarma"
![]() This post has been edited by Magnum_Baracuda: 9 Jan 2011, 11:55 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poate mm patrati
![]() This post has been edited by krapcarasu: 9 Jan 2011, 19:36 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
imi cer scuze, sunt cam chior...vroiam sa scriu ceva, am scris altceva
grosimea de 5 mm....nu sectiunea... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
vitamina |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Salut din nou,si scuze ca nu am mai scris de mult aici,dar abia astazi am reusit sa pun mana pe baterie care a fost dusa la incarcat.Mi-a incarcat-o mecanicul de vreo 5-6 ori cu redresorul,am pus-o pe masina si a pornit din prima.Am verificat cu aparatul de masura la bornele bateriei si imi indica 13,6V la relanti si 14,2V cand o accelerez.Eu consider ca este ok.Mai stiti voi cum se masoara scurgerile de curent?Eu din cate stiu,este necesar sa conectezi un ampermetru in serie,dar nu mai sunt sigur exact daca intre borna plus a instalatiei masinii (nu a bateriei) si masa?Daca vb aiurea sa ma corecteze cineva!Multumesc f mult!
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#20
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 8 Jan 2011, 17:23) Corect, cablurile sunt numai pentru impresie, daca sunt din comert. Daca ai fi incercat cu cabluri de sudura, dar si ele nu mai lungi de 1,5m, ai fi pornit cu bateria lui. Bateria se descarca singura , cu 2% pe zi. Deci tu, nu mai ai nimic in ea, decat daca o vei incarca, daca nu e deja sulfatata. Corect e sa pui bateria lui pe masina ta, si apoi sa tragi concluzie. Cablurile au sarma asa de proasta, incat e buna numai de aprins un bec. Nici clestii nu sunt straluciti. Nu te mai juca, ca te duce in eroare de poti sa demontezi tot din cauza lor. Prin cabluri, tragand de la altul, nu reusesti in siguranta decat daca si bateria ta are cat de cat ceva in ea ( 70-80% din capacitate). Tensiunea masurata de tine e in gol. Masoar-o cand dai la cheie, cand nu trebuie sa scada sub 11V, la o baterie si electromotor bun, dar si ulei subtire, specific iernii. Confirm teoria cu sarma din cablu.Anul trecut am luat clesti cu cablu care cica rezistau pana la 160 A.La o examinare mai minutioasa am constatat ca sarma din cablu era doar de 0,5 mm,deci puteau trece pe acolo maxim 5 A ![]() Am facut fise din cablul acela ca avea izolatia groasa,defapt numai izolatia era de el. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
davidut5 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
QUOTE(vitamina @ 8 Feb 2011, 21:29) Salut din nou,si scuze ca nu am mai scris de mult aici,dar abia astazi am reusit sa pun mana pe baterie care a fost dusa la incarcat.Mi-a incarcat-o mecanicul de vreo 5-6 ori cu redresorul,am pus-o pe masina si a pornit din prima.Am verificat cu aparatul de masura la bornele bateriei si imi indica 13,6V la relanti si 14,2V cand o accelerez.Eu consider ca este ok.Mai stiti voi cum se masoara scurgerile de curent?Eu din cate stiu,este necesar sa conectezi un ampermetru in serie,dar nu mai sunt sigur exact daca intre borna plus a instalatiei masinii (nu a bateriei) si masa?Daca vb aiurea sa ma corecteze cineva!Multumesc f mult! Ampermetrul se inseriaza intre borna bateriei(plus) si intre borna masinii(plus), nu conteaza ca e pe plus sau pe minus inseriat |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si nu trebuie sa aibe mai mult de 0,05A
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
13.6 V la relanti nu e bine! La cate rpm ai reglat relantiul? 13.6 cu consumatori?
teoretic nu trebuie sa scada sub 13.8v cu tot cu consumatori! Si sa nu depaseasca 14.4V Regleaza relantiul la 900-1000rpm cu motorul cald si fara consumatori! Cand aprinzi farurile mai scade turatia! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:25 |