Ajutor! Ramas fara curent in timpul mersului
![]() ![]() ![]() |
Ajutor! Ramas fara curent in timpul mersului
daniel87 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 24 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Verifica legaturile la masa, in primul rind.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
daniel87 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 24 May 10 ![]() |
Am descoperit problema ( cred). Era o mufa care era iesita. Cred ca e de la catalizator. Dupa ce am pus mufa la loc toate probleme au disparut inclusiv semnele afectarii a pompei de injectie.
Sper sa fie doar aceasta problema si sa nu mai apara altele in viitorul apropiat ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
dorelus |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 26 December 08 ![]() |
Nu are mufă catalizatorul.
Fii mai exact dacă poți că multi avem problema cu pornirea. |
--------------------
dacia
solenza 1,9 d
2003
- is04yyl
|
|
daniel87 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 24 May 10 ![]() |
Din pacate trebuie sa postez din nou deoarece problema a reaparut. "Solutia" cu punerea la loc a mufei care era iesita ( este o mufa care e la dreapta motorului si are 4 fire parca) nu a tinut decat 2 zile. A reaparut acceleratia motorului singur si pierderea acceleratiei. Mentionez ca acum aceasta problema apare indiferent daca pornesc masina la prima cheie sau la a 2-a, a 3-a cheie si acum nu mai pot merge cu masina mai mult de 10-15 min.
Ps: nu stiu de unde e mufa ( auzisem de la cineva ca ar fi de la catalizator dar se pare ca nu e) si poate stie cineva care e treaba cu mufa respectiva. Multumesc anticipat |
--------------------
-
-
-
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
Verifica firul gros care pleaca de la masa bateriei.
El e legat ori la masa masinii si de acolo e inca unul care se duce la masa motorului, ori la masa motorului si de la motor e unul legat la masa masinii. Sunt doua cazuri. Cauta chiar jos de tot in dreptul furtunului gros care intra in radiator pe sus. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
daniel87 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 24 May 10 ![]() |
Am verificat cablurile si toate sunt la locul lor si aparent intacte. Problema s-ar parea sa fie de la pompa de injectie sau de la catalizator dat fiind faptul ca acum la fiecare pornire a motorului ramane aprins martorul pt bujii si motorul se accelereaza singur, trepideaza f. tare si scoate f mult fum albastru ( nu negru cum scotea cand era infundata teava de asapament).
Urmeaza acum ca masina sa fie dusa in service unde sper ca se va remedia problema si ca nu va costa prea mult ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:36 |