Alternator Dacia 1310 Break '95, Este de 36 A sau de 50 A ?
![]() ![]() ![]() |
Alternator Dacia 1310 Break '95, Este de 36 A sau de 50 A ?
Phantomas |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
- B00ooo
|
|||
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
cel mai probabil de 36 A,...curatal putin in spate..unde are bornele..cu o carpa, si vezi ca trebuie sa scrie,....
nici cel de 50 A nu e stralucit, mie cu motoru pornit la relantiu , cu un CD player sony 4x45 ,..60% vol tot imi palpaie martori din bord,..asta cred..ca e din cauza, ne pozitionari corecte a firului de alimentare, tebuia luat + direct din panou principal de sigurante,..sau direct de pe alternator. |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
Verifica alternatorul sa nu aiba probleme, dupa asta mergi la releu (regulator) incarcare si nu uita contacte, unul cu probleme si nu se baga in seama e cel de pe motor. Nu uita fise, masori peste tot. Abia dupa ce rezolvi asta se pune un condensator dar cit mai aproape de amplificator.
In mod normal unul de 36A ar fi suficient, 36Ax14V=504W. Hai sa fim seriosi ca mai mult de 300W nu poate consuma masina sub orice forma. Eu cred ca ai alta problema. |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca nu la schimbat nimeni intre timp e de 50.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Phantomas |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 January 06 ![]() |
- Nu l-a schimbat nimeni, ideea e ca releul e nou, fisele le-am schimbat acum un an, si am fost la electrician sa-mi masoare, mi-a masurat acolo la baterie cat incarca cu si fara consumatori si mi-a zis ca era bine(stiu ca am vazut ceva parca 13,8 si 14,3).
- Intr-adevar sistemul audio nu este unul foarte puternic insa cred ca tot consuma 20 A avand in vedere ca pe Cd player scrie 10A si statia are 200W RMS. - Daca incep sa cresc volumul sistemului audio, cand trec de 50%, pe bord indicatorul de la baterie mi se duce la minim, luminile pe bord incep sa palpaie pe bass si cand ajung la 80% din volum mi se opreste Cd playeru. - Nu stiu daca este ceva in neregula cu alternatorul avand in vedere ca mi l-a masurat electricianul. - Credeti ca un condensator mi-ar rezolva problema, sau trebuie neaparat un alternator mai mare. Stiu ca ideal ar fi sa le iau pe amandoua dar nu imi permit sa cumpar decat una. |
--------------------
Dacia
1310 Break
- B00ooo
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai la 200w rms inseamna un consum de vreo 400w.
Alternatorul da 600w la 10000 de ture, adica la vreo 5000 de ture ale motorului. tu te duci pe la 2000 - 2500 de ture cu ea nu ? Pai si alternatorul ala crezi ca iti livreaza mai mult de 30A la turatia asta? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Phantomas |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 January 06 ![]() |
- Pai nu prea cred ca poate sa faca fata, din cauza asta si intreb, ideea e ca daca este cel de 50 de A ar trebui sa fie ok.
- Am vorbit aseara cu un prieten, el are Accent si are aceeasi statie pe care o am si eu la subwoofer, mi-a zis ca la fel ii facea si lui dar dupa ce si-a pus condensator nu a mai avut probleme, insa am impresia ca alternatorul de Accent e de 80 de A. - Nu stiu ce sa zic, oare mi-ar rezolva problema condensatorul ? |
--------------------
Dacia
1310 Break
- B00ooo
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
eu am pus un alternator de valeo de 75 amperi de renault 21 si am asa
doua electroventilatoare de 100W fiecare 4 proiectoare de 55W faza scurta 60W faza lunga farurile la fel 2 aeroterme cd player 4x20w mai am si alti consumatori si scoate cam 1050 vati si i-am facut o fulie si mai mica decat cea originala (nu este montat pe dacie ci pe un aro 10 cu motor dacia 1400 |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(Phantomas @ 31 Jan 2009, 11:25) - Pai nu prea cred ca poate sa faca fata, din cauza asta si intreb, ideea e ca daca este cel de 50 de A ar trebui sa fie ok. - Am vorbit aseara cu un prieten, el are Accent si are aceeasi statie pe care o am si eu la subwoofer, mi-a zis ca la fel ii facea si lui dar dupa ce si-a pus condensator nu a mai avut probleme, insa am impresia ca alternatorul de Accent e de 80 de A. - Nu stiu ce sa zic, oare mi-ar rezolva problema condensatorul ? Condensatorul ala o sa te ajute sa nu-ti mai palpaie becurile mai mult. Sfatul meu ar fi sa pui o baterie mai potenta pe masina si un alternator mai mare, vezi ca pe multe wv-uri gasesti alternatoare bosch de 100A. Si evident sa dai relanti-ul mi mare. Da sa nu te aud apoi ca iti consuma mai multa benzina masina. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Phantomas |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 January 06 ![]() |
- Mi-am montat astazi un condensator Pyramid 1.6 Farazi, si in cazul meu a ajutat.
- Inainte acul indicator de la baterie mi se ducea la minim pe bas, acum abia intra putin pe rosu, imi palpaie foarte putin acum cand dau la maxim. - Sunt super multumit inainte daca dadeam la maxim mi se oprea casetofonul. - Am dat drumu la faruri, aeroterma si muzica la maxim si intr-adevar indicatoorul de la baterie mai scadea un pic insa tot nu se ducea la minim. - Condensatorul are si voltmetru digital cu afisaj, imi arata cu morotul oprit 13.2 si cu motorul pornit si muzica la maxim 14.8 iar cand este un bas puternic scade instantaneu la 12.8 si isi revine imediat. - Concluzia la care am ajuns si dupa ce am mai vorbit cu baietii care mi l-au montat este ca daca ai sistem audio pe masina un condensator este neaparat necesar pentru a-ti proteja instalatia electrica, bateria si pentru a elimina din fluctuatii, insa nu te ajuta foarte mult daca amplificatorul audio scoate mai mult de 300 W RMS, in cazul asta iti trebuie neaparat si un alternator mai puternic pe langa condensator. Multumesc pentru sfaturi ! Toate cele bune ! |
--------------------
Dacia
1310 Break
- B00ooo
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
Ma bucur ca solutia data de mine cu condensatorul a mers DAR nu uita de fire si contacte ferme. Tu statia o alimentezi DIRECT si cu fire groase ca altfel se topesc si iei foc !
Acum de distractie ceva scris de mine http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=48...amvai&start=160 in 2006 dar isprava leui era de prin 2001-2002: QUOTE De mult nu am mai ris asa. Poate ca am imbatrinit... Sa nu credeti ca rid de voi, dar mi-am adus aminte ce a facut altul. Acum am sa va povestesc ce a patit un amic zurliu. Pe vremea cind a inceput el povestea fara de sfirsit nu erau atitea pe piata. Prima istorie a fost cu o dacie break in care a pus 2 BOXE MELOMAN ! A topit firele dar nu s-a linistit, a pus altele si acum avea sectiune nu gluma. Timp de o luna in afara de faptul ca toata ziua era pe capul meu sa-i mai fac rost de condensatori cit mai mari, finali si altele nu s-a intimplat nimic. Doar faptul ca bateria lui de condensatori crestea si crestea...pina a ajuns o ladita de pvc plina de c-uri si fire. Acum avea bas si nu-i mai tremura motorul la ralanti cind se apuca ala sa-si faca numarul la tobe. Faza 2 : A luat FOC motorul. Mi se pare normal de la atita consum plus o baterie care abia a incaput. Norocul lui ca era in apropiere in tramvai si alea aveau extinctor in dotare. Asa ca a inceput modificarile si pe acolo, alternator, punte, regulator, fire....ce mai tot tacimul ca ajunsese saracul motor generator nu alta. Faza 3: Normal ca nu mai avea roata de rezerva unde dracu sa mai incapa si aia si in fond la ce e buna ea in masina. A stat in cimp, noaptea 6 ore pe ploaie pina s-a indurat unul sa opreasca si sa-l ajute cu o rezerva. Am mai auzit pe urma ca a schimbat masina si a emigrat in Canada. cred ca ii omoara pe aia acum daca nu a luat intre timp ceva amenzi. Oricum la noi era client fidel pina au obosit aia de cit au scris. Vecinii nu aveau ce sa-i faca ca au terminat bolovanii din jurul blocului. Trei parbrize a schimbat numai din ce stiu eu. Si cum mai avea urme si pe tabla o vopsea des. Adica si de trei ori pe an. Dar nu aceeasi culoare ca se plictisea omul. Daca nu avea bani sau se grabea facea cite o dunga de alta culoare asa de model, Picaso era mic copil pe linga el. Hai ca mai am si treaba... Am uitat de statie ![]() |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
Phantomas |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 January 06 ![]() |
![]() - Am cumparat un kit pentru amplificator cand am montat sistemul, am ramas uimit atunci ce cabluri groase are si cat costa aceste cabluri ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
- B00ooo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:23 |