Ambreiaj hidraulic, aer în circuit?
![]() ![]() ![]() |
Ambreiaj hidraulic, aer în circuit?
NorbertC |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru nedumerit Group: Members Posts: 110 Joined: 17 July 11 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova
2001 Rapsodie; Culoare: Verde Infinit
- TM 10 NUX
|
|||
yon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Incearca sa verifici daca nu este nici o pierdere sau fisura pe conducta si furtunul dintre pompa de ambreiaj si cilindru receptor, daca astea sunt in regula schimba prin eliminare pompa de ambreiaj sau mai apoi cilindru receptor dar pt cilindru va trebui sa dai cutia jos si costa destul de mult. Pompa este amplasata sub bord in dreptul pedalei de ambreiaj, este cea mai ieftina din tot sistemul si sunt sanse foarte mari ca ea sa fie vinovata.
Pt a o demonta, desfaci capacul de la sigurate si vei avea acces cat de cat facil, se scoate siguranta de la conducata, scoti conducta afara, apoi furtul care vine de la vasul de lichid il scoti usor din pompa si incerci sa il cutezi cu un soricel sa nu curga lichidul din vas, mai apoi se roteste de pompa spre stanga si va iesi destul de usor. Pentru aerisire dupa montarea noului cilindru este nevoie de inca un om (atentie la conducta de metal sa clipseze bine si sa pui inapoi siguranta) aerisirea se face la fel ca la frana cu pedale si purjarea pe la aerisitor (atentie la ochi daca nu se va folosi furtun pt colecatarea lichidului) purjarea se face prin ridicarea sigurantei de la conducta ambreiajului din compartimentul motor si scoaterea conductei din locas cativa milimetri, operatiunea se va repeta pana cand nu va mai exista aer pe in circuit. This post has been edited by yon: 7 Sep 2013, 20:05 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
NorbertC |
![]()
Post
#3
|
![]() membru nedumerit Group: Members Posts: 110 Joined: 17 July 11 From: Timișoara ![]() |
Merci de răspuns, am urmat sfatul și prin eliminare, împreună cu sfatul a 2 mecanici am schimbat pompa de ambreiaj. Reparația a ținut până mâine seară. De atunci, tot pierd presiunea în ambreiaj și trebuie aerisit constant și făcut pedale în mers. Pompa e nou-nouță, renault. Am verificat O-Ringurile de la îmbinări, toate ok...lichid nu scapă pe niciunde, totuși este aer în circuit după maxim 1 zi...
Ce să mai fac? |
--------------------
Dacia
SupeRNova
2001 Rapsodie; Culoare: Verde Infinit
- TM 10 NUX
|
|
Eduard 29 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 23 April 12 From: . ![]() |
Salut, exact aceeasi problema a fost si la mine dar nu murea chiar intr-o zi. Daca zici ca pe la imbinari nu scapa, ai schimbat si pompa atunci e sigur de la rulmentul de ambreiaj. Poti citi topicul creat de mine si o sa te lamuresti.
|
--------------------
.
.
.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:28 |