BATERIE INCARCATA LA REDRESOR, se descarca daca o tin mai mult la incarcat
![]() ![]() ![]() |
BATERIE INCARCATA LA REDRESOR, se descarca daca o tin mai mult la incarcat
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
razvanarghius |
![]()
Post
#2
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
o fi redresorul de vina. puneo pe masina si vezi cum se prezinta. o baterie se tine la incarcat 48 de ore asa scrie in garantia ei, eu nici nu am indicator la redresor da o las peste noapte si se incarca, pe masina se incarca mai bine. daca ai rombat mai bine o bagi seara in casa la caldura, incearca bateriile uscate de la bosh. un prieten are de 5 ani si nu a luato noua era si crepata si inca ii mai mere, mai greu dar porneste cu ea.
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
briobit |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
depinde ce "minune" de redresor ai... eu am construit un redresor dintr-o schema de pe aici de pe forum la care am posibilitatea reglarii curentului de incarcare cat si tensiunea la care sa se opreasca incarcarea si pot sa zic ca merge brici aseara am luat-o de pe masina avea 6 volti (masine nepornita de 2 saptamani) a stat cam 12 ore pe redresor si cand i`am dat chei a plecat la sfert... poate bateria ta e praf ca am mai patit asa ceva cu un rombat de noua a ramas 1 zi cu luminile aprinse si am gasit-o cu 1 volt a stat pe rederesor cam 2 zile dar nu mai tinea curentu indiferent de amperaju cu care incarcam.
am varsat electrolitul din ea fara sa o agit si am bagat altul si merge de 2 ani eu rombat am si rezista eroic de 3 ani ![]() This post has been edited by briobit: 7 Jan 2008, 22:55 |
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
Am baterie Caranda pe CALCIU de asta vara. S-ar putea sa am si pe masina un consumator; banuiesc ca este inchiderea cu alarma. Dar oricum ma mira faptul ca se descarca pe redresor dupa ce se incarcase i prima instanta sau ma rog, poate nu e redresorul bun. E unul din comert cam mititel. Nu e al meu l-am imprumutat. Am reglat incarcare la 12 V si pe el scria ca se incarca 25 de ore bateria daca e complet desc dar............ am scris la inceput ce se intampla.
|
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
magelan_explorer |
![]()
Post
#5
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
redresorul e bun ! ai un scurt pe masina (verifica cu ap. de masura si la rece si la cald cu motorul pornit sa vezi daca si incarca ) sau bateria e terminata,si chiar daca ai tensiune,n-ai curent (intensitate) si se descarca f repede ..si ai grija la incarcare sa completezi cu apa distilata sau solutie bateria. succes
|
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
Bullix |
![]()
Post
#6
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca in indicatiile de pe site-ul oficial Caranda scrie ca redresorul trebuie sa debiteze un curent de minim 6 amperi.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(angheloaia @ 7 Jan 2008, 22:47) AM AVUT PROBLEME DE CAND CU GERUL ASTA LA PORNIRE SI M-AM GADIT SA PUN BATERIA LA REDRESOR. Pana aici toate bune. Am pus bateria aseara la incarcat, era complet decarcata indicatorul acului era in stanga pe verde la complet decarcat. Azi dim era pe verde on dreapta la incarcat complet si am zis sa o mai las putin. Am obs ca incepe sa scada spre partea de mijloc a cadranului pe care arata incarcarea. ACUM A AJUNS SA ARATE DIN NOU DESCARCAT DUPA CE A STAT ATATA TIMP LA INCARCAT. CE SA FIE OARE? acel indicator este un ampermetru care masoara curentul este normal sa ia curent mare dupa ce bateria sta o perioada chiar si incarcata |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acel indicator daca e ampermetru e normal sa scada in timp, pe masura incarcarii, mai ales daca redresorul e unul ieftin, de comert, ala nu pastreaza curent constant.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cristi74 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
Cred ca vrei sa spui un curent de maxim 6A. De regula se incarca cu un curent de 1/10 din capacitatea bateriei pina ajunge tensiunea la 15,8-16,5 V cand se afla pe redresor la incarcat.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bullix |
![]()
Post
#11
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristi74 @ 8 Jan 2008, 18:09) Cred ca vrei sa spui un curent de maxim 6A. De regula se incarca cu un curent de 1/10 din capacitatea bateriei pina ajunge tensiunea la 15,8-16,5 V cand se afla pe redresor la incarcat. Si 1/10 din 66-70A oare cam cat da? QUOTE(cristitranca @ 8 Jan 2008, 18:53) mda....doar scrie....eu am incarcat 1 saptamana intreaga o Caranda care nu necesita intretinere la o intensitate de 200mA....si inca tine ![]() Mortal ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
iarta-l ca nu stie ce zice
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Arhanghelul |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Starea de incarcare a acumulatorului se constata prin masurarea densitatii electrolitului, d4,20(corectata la 20 grd C) care indica urmatoarele valori pentru:
- acumulator complet incarcat d4,20 = 1,26/1,28 g/cm3 - acumulator incarcat 75% d4,20 = 1,24 g/cm3 - acumulator incarcat 50% = 1,20 g/cm3 - acumulator complet descarcat d4,20 = 1,12 g/cm3 Sub valoarea densitatii d4,20 = 1,26 g/cm3 se recomanda reincarcarea. La densitati scazute ale electrolitului performantele acumulatorului sunt diminuate, iar sub valoarea densitatii d4,20 = 1,20 g/cm3 exista pericolul de inghet pe timpul iernii, ceea ce compromite total acumulatorul. Inainte de reincarcare se controleaza nivelul electrolitului in fiecare celula si, daca este necesar, se completeaza numai cu apa distilata, pina la nivelul maxim indicat in interiorul elementelor. Pentru reincarcare polul pozitiv (+) al acumulatorului se leaga la polul pozitiv (+) al redresorului, iar polul negativ (-) al acumultorului se leaga la polul negativ (-) al redresorului, dupa care redresorul se leaga la reteaua electrica. La sfirsitul reincarcarii se procedeaza in ordine inversa. Reincarcarea acumulatorului se face cu dopurile scoase. Curentul de reincarcare I (A) este egal cu 0,05 * C, unde C este capacitatea nominala a acumulatorului, exprimata in Ah. Exemplu: pentru un acumulator de C = 55 Ah curentrul de reincarcare este de I = 0,05 * 55 = 2,75 A. Timpul de reincarcare variaza in functie de gradul de descarcare al acumulatorului si este cuprins intre 24 si 48 de ore, pentru un acumulator complet descarcat. Daca reincarcarea se face intr-un spatiu inchis, trebuie asigurata o ventilatie adecvata, tinindu-se cont de instructiunile de securitate. Temperature electrolitului, in timpul reincarcarii, nu trebuie sa depaseasca 55 grd C. Reincarcarea completa se recunoaste prin degajarea activa de gaze in toate elementele acumulatorului si prin faptul ca densitatea electrolitului (1,28 g/cm3) si tensiunea (16,2+-0,3V) pe acumulator ramin constante timp de 2-3 ore consecutiv, cu redresorul de tensiune. Pentru reincarcarea acumulatoarelor cu intretinere zero se recomanda folosirea unui redresor cu incarcare la tensiune constanta la 14,4 V, cu limitarea curentului de reincarcare la 1/10 din capacitatea nominala a acumulatorului. In cazul in care nu dispuneti de acest gen de redresor, apelati la serviciile unitatilor service CARANDA BATERII ®. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997/1310L/omologare individuala
- B-78-UPB Vagonul din imagine este modelul rominesc V5A model 2008....
|
|
PanDa |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Salutare oameni buni
am si io o "superintrebare" la care n-am gasit raspunsul pe nicaierei... Cum se scoate apa (H2O) din baterie?...sa spunem ca a plouat in ea...sau un prost a pus prea multa apa ![]() Bafta |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#15
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ca sa se produca reactiile invers in baterie trebuie ca tensiunea aplicata trebuie sa fie mai mare decat tensiunea em a bateriei..daca ai pus-o la 12v nu ai facut nicio branza
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
1300 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 November 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(PanDa @ 29 Jan 2008, 03:39) Salutare oameni buni am si io o "superintrebare" la care n-am gasit raspunsul pe nicaierei... Cum se scoate apa (H2O) din baterie?...sa spunem ca a plouat in ea...sau un prost a pus prea multa apa ![]() Bafta faci o mica improvizatie dintr-o seringa mai mare si un furtunel de perfuzie ... si tragi cat trebuie din surplusul de lichid. |
--------------------
Dacia
1300
1975
- IS 02 JBG Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!! |
|
PanDa |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu prea ai cum iei electrolit de la magazin scoti din baterie lichid dupa care pui electrolit pina ajungi la 1,24, 1,26 dupa care o pui la incarcat 12h pentru operatia asta iti trebuie un densimetru
Attached thumbnail(s) IMAG0003.jpg ( Size: 548.04k ) Number of downloads: 19924 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Arhanghelul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pune-o pe redresor la incarcat si asa se va INCALZI(ce va provoca evaporarea apei) .....SAU PUNEO PE CALORIFER SI ASTEAPTA SA SE EVAPORE APA....sa nu ai flacara deschisa...si vezi sa aerisesti camera bine in timpul operatiuni sau dupa.....
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997/1310L/omologare individuala
- B-78-UPB Vagonul din imagine este modelul rominesc V5A model 2008....
|
|
os |
![]()
Post
#20
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Pentru intrebarea cu prea multa apa:
Inainte de orice interventie trebuieste raspuns la doua intrebari: 1. ce densitate are ACUM solutia? 2. care e starea de incarcare? Daca bateria nu e incarcata -> redresor cit pentru o incarcare normala, apoi masoara densitatea. Atentie - chiar in absenta piederilor de gaze, densitatea elecrolitului variaza cu starea de incarcare (creste la incarcare, scade la descarcare). Din acest motiv este important raspunsul la intrebarea 2. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#21
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
1 intrebare...
daca am probleme cu solutia din bat, sa o scot complet si sa pun electrolit luat din magazin? ala ce densitate are? merita luata tota cantotatea necesara de electrolit sau 1 baterie noua? merci |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am facut corectia la o baterie si m-a mai tinut 2 ani dupa aia solutia de electrolit care este H2SO4 (acid cu apa) daca nu ma insel are undeva pe la 1,30
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#23
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Reinvii acest topic pentru a nu deschide altul si vin cu o intrebare. Bateria mea avea ochiul magic verde pana azi dupa amiaza, insa cred ca am descarcat-o eu din greseala folosind incalzirea in scaune, pozitiile si alti consumatori cu motorul oprit si contactul pus in decursul zilei de azi si m-am trezit cu ochiul magic negru. Stiu ca nu prea e precis ochiul acela, insa cand am incercat sa o pornesc dupa ce am observat ochiul negru, a luat-o foarte foarte greu, insa a pornit. Am facut cateva drumuri azi cu masina, acum motorul porneste la sfert ca inainte, insa ochiul ala tot negru este. Am imprumutat un redresor Redac parca se cheama, din acela de tabla cu ampermetru clasic cu ac indicator si indicator pt starea de incarcare si un buton de reglaj pt 6 si 12 V si as vrea sa o pun 12 ore pe redresor in casa. Nu am mai pus pana acum baterii la redresor asa ca am citit informatii pe aici si prin alte parti legat de asta si am niste nelamuriri. Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1) La bateriile fara intretinere mai trebuie scoase acele doape cat sta la incarcat sau e de ajuns gaurica unde vine furtunul de eliminare gaze de pe masina? 2) Credeti ca ochiul magic se va inverzi daca o las la redresor sau e posibil sa ramana negru ca acum chiar daca bateria este incarcata si porneste motorul la sfert? Mentionez ca bateria este originala a masinii, 70A si curent de pornire 740, o am din iulie 2007 de cand am luat masina si mereu mi-a pornit la sfert motorul, chiar si la -18, -25 de grade si nu am bagat-o niciodata pe redresor, nu a dat niciodata semne ca ar fi slaba si ochiul a fost mereu verde. Multumesc anticipat ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
bygy007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ala nu se face repede verde inapoi ii trebuie ceva timp
pe redresor este ca si cum ar fi pe masina , o pui la incarcat 12h e suficient posibil dipa cele 12h sa nu se inverzeasca , uita-te peste citeva zile ochiu ala este practic un densimetru (este explicat pe undeva pe forum cum functioneaza) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#25
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Adica sa o las cateva zile la incarcat pe redresor? Ea imi porneste motorul la sfert in clipa de fata. Se comporta ca si pana azi, cand ochiul era verde.
This post has been edited by skorpio_bog: 14 Feb 2011, 21:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu am zis asta o lasi 12h apoi o pui pe masina , posibil sa nu fie verde , o lasi pe masina si te uiti dupa 2-3 zile posibil sa se inverszeasca
daca circuli des si nu e frig se inverzeste si pe masina dar mai greu , daca ai descarcat-o e bine sa o pui pe redresor , pe masina se incarca mult mai greu This post has been edited by bygy007: 14 Feb 2011, 21:55 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#27
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Am inteles. Voi incerca, mersi de sfaturi
![]() Si in cazul in care nu se va mai inverzi, ce pot sa ii mai fac? Sa ma astept sa pice de tot sau e posibil sa ramana ochiul negru, dar ea sa functioneze bine asa? Pai circul in fiecare zi cu ea, ca merg la serviciu, pe ici pe colo. Tocmai de aceea o pun in seara asta pe redresor, preventiv. This post has been edited by skorpio_bog: 14 Feb 2011, 21:57 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
N E S |
![]()
Post
#28
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Vin si eu cu o problema, mai degraba o lamurire in ce priveste bateria de pe masina mea. Nu-mi vine numele in minte in acest moment, stiu doar ca este de 60A, nu am avut probleme de 2 ani de cand este pe masina, doar ca in aceasta iarna i-am dat la automat pana incepuse sa invarta greu....si am presupus ca ar fi bateria...
Insa aceasta avea ochiul verde, asa ca am lasat-o in pace si nu am incarcat-o. Insa intrebarea mea este: Pot sa o pun pe redresor? Aceasta in conditiile in care: -nu am deloc dopuri deasupra, am doar acel ochi verde... -nu vad nici un tub pentru gaze, sau nu ma uit eu unde trebuie.. -cei pe care i-am intrebat spun ca aceasta ar fi uscata si ca nu trebuie incarcare dar eu cand o scutur se aude ceva ca un lichid ca ar face valuri pe acolo... Help me! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o poza ne-ar lamuri daca , si cum se deschid capacele daca nu ai probleme las-o in pace
skorpio_bog deci acolo este o bila care pluteste cu o prisma si masoara densitatea , povestise cineva cum functioneaza , este posibil ca densitatea sa se refaca mai greu si dupa mai mult timp This post has been edited by bygy007: 14 Feb 2011, 22:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
N E S |
![]()
Post
#30
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Probleme nu am, sunt doar curios daca se incarca sau nu....o sa postez si o poza eventual dar....capacele nu am deloc
![]() |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:45 |