Bateria moarta, dupa 2 saptamani de nefolosire
![]() ![]() ![]() |
Bateria moarta, dupa 2 saptamani de nefolosire
pastia |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|||
pastrama |
![]()
Post
#2
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Pai n-ai garantie la baterie? Mergi la ei si vezi acolo ce si cum.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
pastia |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum, dupa ce am reincarcat-o ma mai pot duce cu ea, mi-ar mai folosi la ceva ?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|
pastrama |
![]()
Post
#4
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Daca se descarca iar, du-te la ei s-o schimbe sau sa-ti verifice instalatia electrica la masina.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#5
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Ideea ar fi sa gasesti un binevoitor care sa-ti imprumute bateria cat te duci la garantie, i-o arati pe aia cumparata de la ei pe care, probabil o s-o ai in portbagaj descarcata, si ii pui sa-ti verifice instalatia electrica ... daca instalatia electrica e OK, atunci te-ai facut cu o baterie noua (Prot. Consumatorului, etc), daca ai probleme la instalatia electrica (nu mai stiu exact, ampermetrul nu trebuie sa arate mai mult de "X" mA, vezi ex. ceasul, memoria tunerului, etc), sigur e de la ceva modificari facute de tine ...
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
In cazul tau ori ai un consumator care descarca bateria, ori bateria e dusa. Ia un multimetru, scoate borna - a bateriei (motorul oprit, nici un consumator pornit) si masoara curentul dintre borna - a bateriei si masa. Ar trebui sa fie de maxim 20-30mA, adica 0,3-0,4W. Atat consuma alarma + radio in stand-by.
Daca bateria ta are o sarcina de 45Ah, asta inseamna ca un curent de 375mA o va descarca complet in 120h (5 zile). |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Eu sunt de parere ca prima reactie a celor de la garantie o sa fie reincarcarea bateriei. Nu se grabeste nimeni in romania sa-ti dea alta noua, e prea complicat si e vorba si de ceva bani. Asa ca o sa ti-o incarce, o sa ti-o dea sa o folosesti si mai vii mata peste o saptamana sa vedem ce-i de acut. Mai bine masoara tu curentul la rece, la pornire(descarcarea) si in sarcina( cu toti consumatorii porniti) si daca valorile sunt in limite normale, la primul drum lung, bateria se va incarca si iti va spune tot! Altfel e pierdere de timp. Parerea mea, hic!
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#8
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 10 Sep 2006, 10:32) Eu sunt de parere ca prima reactie a celor de la garantie o sa fie reincarcarea bateriei. Nu se grabeste nimeni in romania sa-ti dea alta noua, e prea complicat si e vorba si de ceva bani. Asa ca o sa ti-o incarce, o sa ti-o dea sa o folosesti si mai vii mata peste o saptamana sa vedem ce-i de acut. Mai bine masoara tu curentul la rece, la pornire(descarcarea) si in sarcina( cu toti consumatorii porniti) si daca valorile sunt in limite normale, la primul drum lung, bateria se va incarca si iti va spune tot! Altfel e pierdere de timp. Parerea mea, hic! Nu stiu daca-i chiar asa, pentru ca atunci cand iti pune parafa de garantie, la cumparare, iti masoara curentul in "stand-by" si in sarcina, cu motorul pornit si consumatori, etc. Curentul ala nu trebuie sa depaseasca o anumita valoare, dupa cum preciza cristidb. Daca-i "groasa" nu-ti dau aia garantia ... deci, pe undeva s-a gresit. Si cu intorsul si cu "vii mata maine", nu merge, iti spun din proprie experienta, ca aia de la Protectia Consumatorului abia asteapta o reclamatie ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Sa dea Dumnezeu sa fie asa! Astept si eu de 17 ani sa ne civilizam si sa nu mai fie nevoie sa venim cu procuratura ca sa beneficiem de drepturile noastre. Si eu sunrt de parere ca asa ar fi normal: daca ai avut probleme cu bateria sa iti dea alta noua (asta daca nu cumva ti-au vandut ei una putin bolnava), nu sa ti-o "repare".Dar, traim in romania...
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
colombina29 cum se masoara curentul la pornire? Cu ce aparat poti sa masori un curent asa de mare?
Cel mai bine e sa verifice daca are vreun consumator. Oricum daca bateria e pe moarte, la iarna sigur nu va mai face fata. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Cu un multimetru din comert care costa 10 lei
![]() ![]() |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
StefanT |
![]()
Post
#12
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
la 11,8V mai primesti garantie din parti...si mi s-ar parea corect. Bateria devine consumator in circuitul de incarcare sub 12,7V.....ce ai zis tu e exagerat...
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#13
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
colombina29, sa stii ca nu se mai incurca nimeni sa se certe cu tine fiind vorba si de o asemenea "valoare", apropo cat mai costa o baterie ? d-asta de 45Ah ... ca amenzile sunt cel putin usturatoare si ala prefera sa-ti dea tie o baterie decat sa-si ia o amenda, mai ales daca-i vreun "mic intreprinzator" care scoate si el un ban ... oricum faza cu "traim in Romania", ramane intr-o oarecare masura valabila, dar la niste valori mai mari ... oricum, te sfatuiesc, "virgula"
![]() Revenind la baterie, da, poate fi numai de la radio-CD, dar iar ne dam cu parerea, ca "meseriasi" electricieni sunt multi si pe toate drumurile, care mai de care mai "instruiti" ! Shit, no offence man, daca ti-ai montat singur radioul ... n-am vrut sa te jignesc ... ![]() |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
pastia |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
CD Playerul l-am instalat la un centru de instalat alarme auto si alte electrice, si am preferat instalarea lui pe permanent, dar asta doar pt ca cei de acolo mi-au spus ca nu e nici o problema. O sa fac masuratoarea de care ziceati voi (intre cablul ce duce la borna - si caroseria masinii) si o sa revin cu rezultatul. Intre timp maine oricum cred ca fac o vizita celor care mi-au montat CD Playerul sa le cer si lor o parere si eventual sa mi-l mute pe contact cu celelalte accesorii.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Tensiunea minima de 11.8 este tensiune la pornire. Nu are voie sa scada sub aceasta valoare, iar maxima de 14.4 arata ca regulatorul e ok, altfel BUUUUUM!
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
cristidb |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
colombina29 eu te-am intrebat cu ce masori curentul la pornire (cum ai spus tu), care circula prin cablurile alea groase. Eu stiu ca e de peste 100A si nu prea se poate masura cu multimetrul.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Exista ampermetre care masoara asemenea valori, doar ca sunt mai scumpe. E importanta tensiunea minima la pornire care nu trebuie sa scada sub 11.8V. Amperajul la o baterie ajunge la 250A dar asta e alta discutie. Din cate am inteles eu, omul n-avea claxon, faruri, nimic, nimic, simptome de baterie moarta. Asta cred ca indica o tensiune sub limite, daca nu ma insel la 10V ai claxon!
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(cristidb @ 10 Sep 2006, 21:18) colombina29 eu te-am intrebat cu ce masori curentul la pornire (cum ai spus tu), care circula prin cablurile alea groase. Eu stiu ca e de peste 100A si nu prea se poate masura cu multimetrul. cu un sunt de 300A/75 mV si un montaj aplificator de curent continu (traductor) 75mV/10Vsi curentul se calculeaza in functie de tensiunea data de traductor acest aparat ar trebui sa il aibe firma care face verifica bateria Curentul maxim care trebuie sa fie absorbit din baterie cind masina este oprita si cu totulpe stand-bynu trebuie sa depaseasca 50mA nu cred ca se intelege prea bine este luat de pe certificatul de garantie de la bateria Caranda in acelasi certificat scrie ca tensiunea trebuie sa fie intre 13,8-14,4V This post has been edited by bygy007: 10 Sep 2006, 23:57 Attached thumbnail(s) Imag000.jpg ( Size: 205.89k ) Number of downloads: 153 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
StefanT |
![]()
Post
#19
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Colombina, iarna poti fi sigura ca iti scade curentul la pornire si sub 9V si tot porneste....Continui sa dai niste valori cam aiurea
![]() iar cu peste "14,4=BUMMMM" m-ai dat gata .... poa' sa mearga pana la 14,8 fara probleme doar ca scurteaza viata acumulatorului, care fierbe abia PESTE 15V !!! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 10 Sep 2006, 22:46) Exista ampermetre care masoara asemenea valori, doar ca sunt mai scumpe. E importanta tensiunea minima la pornire care nu trebuie sa scada sub 11.8V. Amperajul la o baterie ajunge la 250A dar asta e alta discutie. Din cate am inteles eu, omul n-avea claxon, faruri, nimic, nimic, simptome de baterie moarta. Asta cred ca indica o tensiune sub limite, daca nu ma insel la 10V ai claxon! nu cumva a uitat farurile aprinse ? |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pastia |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Bateria este Caranda, asta asa ca chestie.
2. Farurile sigur nu le-am uitat aprinse (am si avertizor sonor in acest sens) 3. Azi am facut cateva teste, alternatorul incarca bine (in jur de 14V in mod normal; cu faza lunga + proiectoare + AC + ventilator scade pe la 13.5V), bateria era extrem de descarcata si am pus-o peste noapte la un redresor. 4. In gaura aceea a bateriei unde trebuie sa se vada verde, la mine nu se vede nimic (adica se vede acea gaura neagra si atat), si nu inteleg daca conform legendei de pe bateria asta inseamna ca e descarcata sau ca are nevoie de service, sper ca la sfarsitul noptii dupa ce sta la redresor sa redevina verde. 5. Aparatul de masura de care dispuneam eu avea firele foarte subtitri si nu reusea masina sa stea cu curent in ea. (ori nu mergea radioul deloc ori facea ea tzac - tzac mereu ca si cum tot intrerupeam curentul) asa ca ma duc maine sa masor toate cele la baietzii care mi-au montat radio CD-ul si deschiderea din actuator pe spate. This post has been edited by pastia: 11 Sep 2006, 00:57 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|
pastia |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat problema, iata si deznodamantul poate intereseaza pe cineva:
1. bateria am reincarcat-o cu redresorul nu avea nimic 2. curentul masurat asa cum mi-a recomandat cristidb era de 210mA deci mult prea mare, iar vinovat era releul de la proiectoarele de ceata Desi masina este echipata cu proiectoare din fabrica releul in cauza (aflat in cutia cu relee din drepta compartimentului motor, ultimul dinspre faruri) in loc sa fie cu intrerupator, era cu dubla functie, si astfel chiar si atunci cand proiectoarele erau stinse el tot consuma curent ca sa tina bransat un circuit nefolosit. Solutia a fost cumpararea unui releu pe 4 picioruse in loc de 5 , care avea doar functie de intrerupator. Multumesc pt ajutor. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca pierd curent pe undeva . Initial am crezut ca este montat gresit condensatorul de la instalatia audio , dar apoi am schimbat schema , pozitia , inlocuit firele , conectorii si parca sta putin mai bine acum . Ideea este ca la pornire arata tensiunea pe baterie , pe mp3 player ( ca am unu mai jmecher
![]() Ce marci recomandati , de unde si la ce pret ??? Pe unde as putea sa pierd curent ? La treaba cu releul de proiectoare mi se pare o prostie pentru ca proiectoarele le pot aprinde numai dupa ce aprind pozitiile ... deci nu ar trebui sa fie mereu alimentate . Poate releul de faruri sa fie pe direct ... ca ala merge oricand si oricum . Eu acum am Rombat ( cea originala de 45 Ah ) si ma gandesc ca are cam 3,5 ani si oricum e pe duca , si ma gandesc sa iau una cel putin 55 sau chiar 62 Ah ... dar cred ca alea nu ar avea loc acolo ... Voi cum rezolvati probl ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
david79 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
pai nu vad unde e problema ... Plaja de incarcare trebuie sa fie intre 13.7 si 14.3
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
b64chr |
![]()
Post
#25
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Problemele cu bateria nu sunt specifice SLZ.
Se muta la Diverse. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Marius80_eugen, tu nu ai problema cu bateria. Problema ta este in alta parte ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Codrin |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu, nu la alternator.
![]() |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Marty |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Kostica |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 6 May 06 ![]() |
M-a mincat, si am fost sa masor si eu curentul de stand-by , de la - la masa si surpriza..!!!!!!???? = 800 mA (opt sute). [bateria nu mai tinea suficient curent, se descarca repede, am aruncat electrolitul, am spalat de mil, am pus alt electrolit gata facut si acum merge relativ bine- are doi ani, Rombat Calciu 60A]. Acuma beleaua cu cei 800mA cind pe aici am vazut ca trebuie sa fie 20-40 mA. Am decuplat toti consumatorii, nimic. Am scos releele de linga baterie, pe rind cite unul, nimic. Am scos sigurantele pe rind, nimic. Consumul scade la 2-3 mA cind scot o siguranta de 60A, albastra (sint doua), cea dinspre baterie. Ce sa fie?
Na. Acum fac si versuri. |
--------------------
LOGAN
1,6 AMB
sept. 2004
|
|
Kostica |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 6 May 06 ![]() |
Ce nu am verificat : am pus geamurile electrice, pe direct. Ele or fi cauza consumului?
|
--------------------
LOGAN
1,6 AMB
sept. 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:33 |