Baterie NOUA descarcata TOTAL, ... bateria e cumparata sambata :(
![]() ![]() ![]() |
Baterie NOUA descarcata TOTAL, ... bateria e cumparata sambata :(
ionut.tanase |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
|
||
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|||
sebymesteru |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ai facut o greseal c-ai dat fuga sa cumperi alta,o baterie,cat de veche ar fi nu are voie sa moara dupa o zi pe alta subit,ceva trebuie sa mai ramana in ea chiar daca nu mai tine curent mult. I-ao si reincarc-o,pune-o pe masina si inseriaza un ampermetru intre intre plusul masinii si borna bateriei si vezi ce consum ai fara sa ai nimic pornit. Normal trebuie sa fie de cateva zeci de miliamperi maxim,daca nu ceva iti papa curentul. Ori ai un scurt pe undeva,desi daca ar fi asta ti-ar face fum pe undeva,ori ai un consumator parazit de care nu sti ori ai diodele de la alternator in scurt. Vezi sa nu patesti ca mine,am un pacatos de cd-player care suge curent si in stand-bye si pana mi-am dat seama unde e problema am impins si eu de masina s-o pornesc de mi-or sarit ochii. Acum am montat in bord un intrerupator care taie alimentarea principala,ramanand numai cea de memorie care e neglijabila.Si nu mai am probleme! Bafta si sa ne spui ce-ai rezolvat!
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#3
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Eu suspectez ca nu-i incarca, asta daca nu are vreo alarma buclucasa.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alb inseamna lipsa electrolit daca era descarcata trebuia sa fie negru , eu zic sa te duci cu ea inapoi detalii aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#5
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
@sebymesteru:
- bateria cea veche murea daca dadeai de cateva ori la automat si masina nu pornea; am pus-o pe redresor si degeaba ... acelasi lucru; deci era pe duca; vineri seara am dat la automat pana am lasat-o fara curent si am pornit masina cu cabluri; am lasat-o pornita vreo 20 de minute si am plecat in casa. sambata dimineata nu a mai pornit si am zis ca gata .. .s-a dus definitiv. de aia am cumparat alta noua; - acum am pus-o pe redresor ... dar problema cred ca este de la vreun consumator ... am ceva scurt pe undeva si trebuie sa dau de el: aici e problema ca nu stiu de unde sa incep; - playerul este montat pe masina insa NU ARE FATA ; (de cand mi l-au furat pe cel vechi nu mai las fata in masina) banuiesc ca fara fata nu are cum sa fure curent. o sa ii trag totusi plus PERMANENT de la contact. @tribunul - ce sa nu incarce daca eu nici nu am plecat cu masina de cand am montat bateria?? sambata am montat bateria si am plecat cu masina 2 km dus si 2 km intors. La venire bateria avea curent destul ... |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ionut.tanase e simplu de verificat daca ai scurt pe undeva
incarci bateria,o pui pe masina conectezi borna de minus la baterie,intre borna de plus a bateriei si cablaju de plus pui o lampa de 12 volti cu bec de maxim 2 wati(cele de la bord),becu se va aprinde,acum scoti cate o siguranta si nu o mai pui la loc,pana se stinge lampa,daca nu se stinge desfaci firele de plus de la alternator,sa stins,diode arse,cele 2 fire sa le tii unite,nu sa stins electromotoru ,,fura,,curent,cam astia ar fi pasii de verificat un scurt-circuit,daca nu-i dai de cap lasal pe nenea electricianu auto sa-si faca treaba,sa bea si el o bere rece |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pune o baterie incarcata corect, sau incarc-o pe cea noua, leaga cablul la borna bateriei (cel de minus), iar intre cealalta borna si cablul ramas, pune un ampermetru de curent continuu. Daca trece peste 50, maxim 100 mA, inseamna consum mare. Cu cat indica mai multi amperi, cu atat e mai grav si descarcarea e mai rapida. Poti avea consumatori blocati pe deschis, cum ar fi un motoras de la inchidere, la stergatoare, la aeroterma, dezaburirea... pe care nu le poti vedea, daca nu sunt functionale normal. E bine ca la bord, sa ai un indicator simplu, care sa indice tensiunea din baterie, cum ar fi montajul cu trei leduri, care e foarte util. La orice aprindere a ledului rosu, incepi sa-ti pui intrebari, inainte de a fi tarziu.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
PH-06-BOA exact ce am scris eu mai sus
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#9
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
@bygy007
-indicatorul este transparent INSA are si un pic de verde pe fund ... @nikuniku - o sa incerc si ce spui tu; eu as suspecta un scurt in electromotor ... mai demult am dat la automat destul de mult si am vazut un fum care iesea din acea zona... (sau poate mi s-a parut...); |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai poate fi si una din borne oxidata sau slaba, care te-a facut sa cumperi baterie, desi cealalta era buna, de indata ce ambele au facut la fel, si in aproximativ acelasi timp. Papucul ce se leaga la minus, pe motor, pune-l pe partea cu electromotorul (nu pe cutie), ca poate sa nu faca bine contact, si-ti va arde cablurile de ambreiaj si acceleratie, cand dai la automat. Strange bine surubul lui.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#11
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Bornele le-am curatat cu mana mea cand am pus bateria cea noua. Trebuie sa fie un scurt pe undeva sau un consumator ascuns.
LE: sa fie ceva legat de ce am scris in topicul asta? \ http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=220384&hl= QUOTE(ionut.tanase @ 3 Sep 2011, 12:45) Salut baieti, De ce se sting becurile de la butonul comutare BENZINA/GPL? Cand acestea sunt stinse nu mai porneste nici pe benzina nici pe GPL. De ce se intampla acest fenomen? Se sting si se aprind fara motiv... Sa fie comutatorul pe duca? Instalatia este vikars http://www.reno.ro/showimage/Comutatorul_GPL_img_19853.jpg Anomalia asta a aparut FIX sambata!! Dupa cateva verificari facute cu cumnatul meu se pare ca UNEORI instalatia GPL ramanea fara ALIMENTARE ... ramanea fara PLUS (masurat cu aparatul de masura pe PLUSUL de la comutator aparea valoarea 0 deci nu se alimenta ... ) This post has been edited by ionut.tanase: 6 Sep 2011, 20:41 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nuku, cand m-am apucat eu de scris, nu era niciun raspuns. Priveste orele, minutele si uite cate raspunsuri a primit, aproape in acelasi timp. Si fara fata consuma mult, daca esa fie prost. Fata nu-i decat o "masca" de comanda, ce foloseste cativa mA.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#13
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
De la player nu este. A fost pe masina si inainte de acest incident si bateria nu se descarca. Cred ca e ceve care are legatura si cu instalatia GPL.
Ca idee ... sambata dupa ce am pornit masina cu bateria asta noua, am plecat sa fac o tura cu masina . La nici 800 de metrii masina s-a oprit (eram pe GPL) iar becurile de la comutator s-au stins. Am dat pe benzina si s-au aprins. Am plecat cu masina si dupa inca 300 de metrii am trecut inapoi pe GPL: becurile iar stinse ... masina s-a oprit. Am trecut pe benzina din nou si surpriza: nici pe benzina nu s-a mai aprins nimic. Dupa care ... la vreo 5 minute de tras de fire si miscat sigurante ... din care nu am inteles NIMIC ... becurile s-au aprins si am reusit sa plec cu masina. Am ajuns acasa cu ea si am verificat cu cumnatul. Restul este descris mai sus... |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci bateria aia daca are ochiu magic alb atunci NU ARE ELECTROLIT daca era descarcata era NEGRU
eu suspectez bateria devina daca ai luata de NOUA eu zic sa te duci unapoi la magazin sau la garantie , daca ai luat-o de la cineva resemneaza-te si cumpara alta la cumpararea unei baterii noi mare atentie la anul si luna fabricatiei intre data de fabricatie si data cumpararii sa nu treaca mai mult de SASE luni peste aceasta perioada bateria trebuie pusa la incarcat uite aici alte detalii This post has been edited by bygy007: 6 Sep 2011, 21:32 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#15
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
bateria am cumparat-o de noua de la magazin. am garantie pe care urmeaza sa o fac. nu am avut timp sa merg la garantie ... nici macar cu masina nu am mers.
becul este INCOLOR cu un pic de VERDE pe fund ... crezi ca se putea descarca STAND intr-un timp asa scurt? bateria este fabricata in iulie 2011. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
in legatura cu GPL verifica toate electrovalvele inclusiv cea pe butelie.daca o electrovalva din cele 2sau 3 nu primeste curent nici celelalte nu deschid.trebuie si ai o siguranta a instalatiei GPL separat sub capota undeva verifica si aia sa nu fie contactul slab.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sfatul meu este sa faci tot posibilul sa o duci inapoi si sa iei alta poate pe viitor o sa ai probleme cu ea
acel ochi magic e un fel de densimetru cu o prisma si o bila (a mai expus cineva pe undeva functionarea dar nu mai stiu acum pe unde) deci tot lipsa de electrolit indica albul , verdele ala poate fi o reflexie sau lichid scazut la un nivel incit sa indice verde chiar daca o incarci tot alb va arata This post has been edited by bygy007: 6 Sep 2011, 22:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#18
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
o sa incerc sa fac si asta insa pana atunci as vrea sa aflu ce a provocat asta ... :|
nu exclud si faptul ca bateria sa fie defecta. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
scaderea nivelului poate fi cauzata de nivelul mare de incarcare al releului de incarcare
peste 16V si timp mai indelungat de o saptamina , poate fi bacul de plastic fisurat (ceea ce nu cred) la tine nu e cazul din ce ai expus mai ales ca zici ca nici nu ai mers cu ea |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#20
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
vin de la baterie.
- fabricata in S29 din 2011. - incarcarea o am OK: 14,2 V destul de stabil. Releu IPEE. - nivelul electolitului este OK ... pana la semn. - becul este incolor cu un pic de verde/negru pe fund ... parca e verde. am incercat sa vad cu un bec dar nu este ca lumina naturala. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pare proaspata bateria saptamina 29 din 2011
ciudat cum spuneam cu albul ala culoarea trebuie sa fie verde o sa pun miine o poza cu al meu are 1,26 masurat cu densimetrul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#22
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
bygy, sigur CEVA a provocat descarcarea accidentala. acum tot ce trebuie sa fac este sa gasesc acel consumator ascuns. daca era scurt cred ca lua foc ... iesea fum ... se intampla ceva. merg mai degraba pe un consumator ... pe care cu ajutorul ideilor voastre sper ca voi da.
astept pareri si aveti cuvantul meu ca voi verifica fiecare din parerile voastre si voi posta aici. ps: nu stiu daca este relevant insa masina a avut alarma. din alarma a mai ramas senzorul ala si niste fire trase prin masina. firele le voi ANULA in cel mai scurt timp. UC-ul alarmei nu mai este. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca zici ca ai probleme cu consumatorii citeste aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#24
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
bateria a stat toata seara pe redresor. dimineata becul era in continuare alb.
dupa masa cand ajung acasa o sa merg cu masina la garantie sa vad care-i baiul. le: ce nu imi este mie clar este ce CONSUMATORI pot fura curent cand este LUAT CONTACTUL. <span class='edit'>7 Sep 2011, 17:21:</span> Continuare: - am ajuns acasa, am luat bateria de la incarcat si am pus-o pe masina; becul era incolor cu un pic de verde/negru pe fund. masina a pornit bine ... bateria nu a dat semne de oboseala; - am plecat catre garantii la service ROMBAT; - mi-au masurat incarcarea baietzii de acolo ... valoare: 13,73 V; au zis ca nu e bine si ca sa revin dupa ce schimb releul; - aveam unul de rezerva in portbagaj (tot cu fir de referinta rosu) si l-am pus in locul celui de pe masina; - am repetat testul si de data asta am obtinut 13,97 V; baietzii au zis ca e OK si mi-au dat garantia; PS: nu le-am zis nimic de problema mea. interesul meu azi a fost sa obtin garantia. - am ajuns acasa unde am facut cateva masuratori cu aparatul de masura (vedeti filmarea din linkul de mai jos): masuratori incarcare dacia Masuratorile pe borne sunt OK. Restul va las pe voi sa imi spuneti cum vi se par. Ce ziceti? This post has been edited by ionut.tanase: 7 Sep 2011, 17:25 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
cu motorul oprit pe baterie cat ai? verifica cat ai intre borna de -baterie si locul unde e legat tresa de - a alternatorului.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#26
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
O sa verific si asta. Dar o mai las sa nu o masor imediat dupa ce a fost pornita.
Cel putin acum am lasat-o in parcare cu borna PLUS data jos. Daca e sa se mai descarce e clar ca e de la baterie. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
foarte bine ai facut...o sa vezi maine
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam mare caderea aia la bobina , cauza principapa este firul ala de la tabloul de sigurante la bobina si alternator multe dacii au problema asta , trebuie inlocuit acel fir cu unul mai gros (este vorba de sectiunea sirmei , 2,5mm e ok)
cred ca primele probleme o sa le ai la iarna cu bateria , daca nu acum la anul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#29
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
care fir sa il schimb bygy?
nu stiu daca ai remarcat dar in filmulet am facut o masuratoare pe o siguranta rosie. acea siguranta este pusa pe un fir rosu care pleaca de la bobina si ajunge la butonul de comutare gpl. mi se pare cam mica cifra rezultata ... LE: totodata spune-mi ce masuratori sa fac si ce ar trebui sa obtin. mi-am cumparat multimetru si vreau sa il pun sa munceasca ![]() This post has been edited by ionut.tanase: 7 Sep 2011, 21:33 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am vazut masurand tensiunea la siguranta. Ai masurat si la celalalt capat? Ai masurat ce intra. La iesire ce ai? Mai spui ca ai dat jos borna. Cand o pui la loc, face scantei? Ti s-a spus sa masori curentul in gol. N-am citit pe undeva, c-ai fi facut asta, ceea ce ar fi fost mai mult de cat concludent. Doar presupui si te intrebi, dar faci prea putin pentru a-ti rezolva problema. Eu si femeii i-as fi facut patul sa doarma langa mine afara, dar sa rezolv intai problema la masina, si apoi (pe) ea. Am vazut ca ai aparat. Pune-l pe domeniul de 10A (poate masura si 20A), muta borna rosie in cealalta borna, pune aparatul intre borna de plus a bateriei si borna de la cablu, si vezi cati mA ai. Miliamperi, nu amperi, ca daca ai de ordinul amperilor, deja ne-am tocit dintii degeaba p-aici. O ti una si buna cu beculetul alb. Nu-i de cat o bila de o anumita greutate, care in functie de densitatea electrolitului, ocupa locul din fata vizorului. La tine poate fi blocata, intepenita in acel locas. La comutatorul GPL, tensiunea o poti masura pe firul rosu, fata de masa sau cel negru. Iesirea spre valvele de gaz e pe cel albastru. Firul albastru iese din releul ce se afla in interiorul cutiei. Daca releul functioneaza la comutare din buton, si nu ai tensiune pe albastru, contactele releului sunt proaste. Poti sa mergi si fara comutator, facand legatura direct, dar e bine SA STI ce faci. Cum tu n-ai rezolvat nici cauza descarcarii bateriei, ma indoiesc c-ai face asta. Prima instalatie de GPL care am vazut-o mergand, era fara temporizator si comutator, releie etc, in 1985-86, care mergea perfect.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:05 |