DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Baterie auto, cit tine bateria originala?

Kostica
post 29 Aug 2006, 13:13
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Logan 1,6 AMB. Am acum 2 ani cu bateria originala CALCIU 60A. Aseara eram cu pozitiile aprinse si am ascultat muzica la CD (sistem audio original) cam o ora, la volum 10, dupa care surpriza, nu mai voia sa porneasca. S-a resetat si ceasul, dar cd a ramas setat. Intr-un final a zvicnit si a luat-o. Nu am patit pina acum, dupa ce am mers prin oras a pornit normal, la fel si a doua zi dimineata. Ma intreb e semn ca bateria ma lasa, daca nu tine curent? - porneste normal in fiece dimineata, numai sa nu o descarc cu consumatori mari. Ma sperie apropierea anotimpului rece. Cam cit tin de regula astfel de baterii - am folosit-o cum o foloseste un sofer normal, contactele sint curatate si strinse ferm. Ar trebui sa ma indrept din timp catre o achizitie. Cam cei mai bun si ieftin pe piata?


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 29 Aug 2006, 13:40
Post #2


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




QUOTE(Kostica @ 29 Aug 2006, 14:13)
Logan 1,6 AMB. Am acum 2 ani cu bateria originala CALCIU 60A. Aseara eram cu pozitiile aprinse si am ascultat muzica la CD (sistem audio original) cam o ora, la volum 10, dupa care surpriza, nu mai voia sa porneasca. S-a resetat si ceasul, dar cd a ramas setat. Intr-un final a zvicnit si a luat-o. Nu am patit pina acum, dupa ce am mers prin oras a pornit normal, la fel si a doua zi dimineata. Ma intreb e semn ca bateria ma lasa, daca nu tine curent? - porneste normal in fiece dimineata, numai sa nu o descarc cu consumatori mari. Ma sperie apropierea anotimpului rece. Cam cit tin de regula astfel de baterii - am folosit-o cum o foloseste un sofer normal, contactele sint curatate si strinse ferm. Ar trebui sa ma indrept din timp catre o achizitie. Cam cei mai bun si ieftin pe piata?
*




Pe mine pe DSN bateria din fabrica ma tinut 3 ani jumatate.


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Aug 2006, 15:00
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pe mine un Rombat m-a tinut 7 ani. depinde de exploatare, de cum o prinzi, ce consumatori ai, daca ti masina in garaj incalzit, etc.

Fa un drum mai lung sau pune-o la redresor, ca s-ar putea sa nu aiba nimic bateria.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 29 Aug 2006, 15:14
Post #4


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.062
Joined: 11 February 04




Rombat tin cam cat ti-o fi norocul.
Am avut una care m-a tinut trei ani, si una care a tinut 1,5 ani, exploatate la fel.
Cand capoteaza, ma opresc sa-mi iau Varta si gata.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 29 Aug 2006, 15:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Rombatul original a tinut 3.5 ani. Nu era moarta de tot, dar tragea slab pe frig deja, si o data era sa nu pornesc dupa o noapte cu -21C.

Cand am schimbat-o, am aflat ca Rombat nu o considera adecvata pt. motorul de 1.4, deci e magaria celor de la Dacia ca au montat o baterie subdimensionata (40Ah la motor de 1.4 e intr-adevar cam putin).

Pe parcursul timpului nu am avut nicio problema cu ea, dar am completat-o cu apa de 2 ori pe an.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 29 Aug 2006, 15:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




eu am baterie de 65Ah (ambiance,2004), deci au fost puse baterii cum le-au venit si lor ..


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 29 Aug 2006, 18:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(bassfreak @ 29 Aug 2006, 18:41)
eu am baterie de 65Ah (ambiance,2004), deci au fost puse baterii cum le-au venit si lor ..
*



Eu am DSN... pe Logan cred ca nu-si mai permit... aaa, SPER!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 29 Aug 2006, 19:08
Post #8


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Am schimbat-o deja pe cea originala pentru linistea mea cu un Bosch .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 30 Aug 2006, 07:47
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




@Kostica, aici sunt informatii mai detailate:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=196&st=0#

Pe timp de iarna la temperaturii f. scazute capacitatea bateriei poate sa scada si la jumatate. Deci daca masina sta afara si bateria nu e incarcata suficient, s-ar putea sa ai neplaceri cu pornirea dimineata.

Din experienta mea: O baterie romaneasca care are un pret tine un timp. O baterie straina buna costa de doua ori mai mult si tine la fel (de doua ori mai mult). Adica tot acolo ajungi, ca bani.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 30 Aug 2006, 09:28
Post #10


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.062
Joined: 11 February 04




O varta costa cu maxim 10-20% mai mult ca Rombat si tine cam de 2 ori mai mult


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 30 Aug 2006, 09:33
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




am si eu o baterie cu care am mers 2 luni fara apa deloc in ea
sau cum ii zice la lichidul ala laugh.gif
am mers pana nu a mai putut invartii motorul dimineata (nu stiam ca nu e apa in ea)
acum am pus apa ( de ploaie biggrin.gif ) dar tot nu si-a revenit
mai pot sa ii fac ceva?
bateria nu avea nici macar un an dar cand am laut masina nu stiam ca e pustie pe dinauntru


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 30 Aug 2006, 09:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Nu am mai cumparat baterie de aproape 4 ani. Dar acum si bateriile Rombat sunt de calitate, au garantie 2 ani. La o utilizare normala, o baterie Rombat zic ca tine 3-4 ani, ceea ce e suficient. Problema bateriilor este gerul iernii.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 30 Aug 2006, 09:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Am desfacut azi dopurile la baterie, are electrolit cam 5, max 10 mm deasupra placilor. Pina la plin ar mai fi cred inaltime 10-20 mm. Ce recomandati, sa completez cu apa distilata? Am masurat tensiunea pe baterie si incarcarea, totul pare bun. Cred ca-si da duhul.
PS Ce am vazut ciudat e faptul ca are un curent in stand-by de cca 1A, ceea ce e cam mare? Ca si consumatori pe direct am geamurile electrice si releul actuatorului de portbagaj. Sa incerc sa le elimin pe rind si sa vad de scade consumul?


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 30 Aug 2006, 09:49
Post #14


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.062
Joined: 11 February 04




Distanta electrolitului este cea corecta.
1 A e foarte mult
Trebuie sa fie maxim 1-200mA
MAXIM
Scoate pe rand consumatorii de pe direct si vezi cine e de vina.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 9 Sep 2006, 08:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Revin la problema cu bateria, daca masor electrolitul din fiecare celula, completez la nivel cu conncentratia corespunzatoare se imbunatateste comportarea bateriei? Unde fac asta in Iasi, va rog.


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 9 Sep 2006, 11:20
Post #16


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Caranda 65 Ah și 5 ani vechime. Cred că ies din iarna asta cu ea.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 10 Sep 2006, 17:21
Post #17


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Pe Dacia Break pe care o aveam inainte Caranda m-a tinut multi ani, nici nu mai stiu citi.

Rombat-ul de pe Solenza m-a tinut cam 1.5 ani. Iarna trecuta (parca) a inceput sa invirta mai incet alternatorul la porniri.. si intr-o zi am ramas fara curent, nu am putut pleca, cu bateria descarcata.

Asa ca am fost la magazin si mi-am luat o baterie, nu mai stiu ce marca, da' cred ca Varta, fara intretinere (bateria e complet sigilata). Asta sper sa ma tina.

Din cite am inteles, e o loterie si la marcile bune - sint oameni care au mers cu baterii Bosch 10 ani, si oameni pe care tot bateriile Bosch i-au lasat dupa aproximativ 6 luni. Asa ca nu dau mare importanta marcii - incerc sa cumpar o marca vestica cunoscuta cum ar fi Varta sau Bosch si atit.

In general incerc sa cumpar de capacitate cit mai mare si curent maxim de pornire cit mai mare. Ma gindesc ca mai incolo, cind bateria se va invechi si isi va pierde un anumit procent din capacitate, si eventual va fi si iarna, sa aiba o capacitate ramasa suficienta.

Unii spun ca bateriile de capacitate mare omoara electromotorul. Eu n-am avut niciodata probleme de genul asta.

Oricum Solenza porneste atit de repede fata de Dacia Break pe care o aveam inainte, incit timpul de functionare al electromotorului e mult mai redus. E drept, probabil ca nici nu are acelasi tip de electromotor.

This post has been edited by Vlad Georgescu: 10 Sep 2006, 17:25


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 10 Sep 2006, 22:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Kostica, ce ti sa intamplat s-ar putea sa nu fie din cauza bateriei ci din cauza CD-playerului. Daca nu este activitate la masina el se opreste automat. Concret, intr-una din zile am avut treaba pe la masina si in garaj. Am dat drumul la radio si am lasat masina cu usile deschise. Dupa o perioada de timp, poate o ora, aud ca se opreste iar lumina din interior e stinsa. M-am gandit ca s-a dus bateria dar dupa verificari totul era in regula. Bateria e originala Opel cu indicator de stare, acel ochi care, e verde si husa izolatoare pe ea. Cred ca e un accesoriu important, o fereste de caldura excesiva vara si de ger iarna.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Sep 2006, 19:08
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cele mai bune mi s-au parut delco freedom.8 ani m-a tinut la dacie una.
oricum la zkr eu zic ca ar fi buna una de 65-70Ah.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 13 Sep 2006, 10:25
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Masurat in fiecare celula, toate au cam 1.23-1.24. Stiu ca trebuie sa fie concentratie 1.28. Sa mai pun apa distilata?


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 13 Sep 2006, 10:39
Post #21


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




In general conteaza mai mult daca mergi la drumuri lungi sau drumuri scurte prin oras.

Stiu pe cineva cu Cielo si cu garaj care are bateria de 10 ani !!!! Si inca mai merge. E Cielo corean din 1996.

Important e ca masina sa nu aiba probleme la circuitele electrice - consumatori aiurea, scurt-circuit, etc.

Eu la SLZ ma apropii de 3.5 ani cu bateria originala (40Ah) si pare a merge bine.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostica
post 13 Sep 2006, 15:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 6 May 06




Daca citeste cineva asta si se pricepe, am mai spus , aveam 1,23-1,25 densitate in baterie Rombat -2,5 ani, am completat cu apa numai 3 elementi, pentru ai avea sub observatie, densitatea s-a dus sub 1,2; nu am cu ce sa incarc, trebuie sa merg cu masina (citi km?) si apoi sa verific efectul la cei 3 elementi. Imi puteti confirma daca fac o procedura gresita?
Multumesc


--------------------
LOGAN 1,6 AMB sept. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepuriIa
post 13 Sep 2006, 18:08
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 August 06




Nu pot confirma dar comentez / precizez. Sunt 3 elementi cu densitate mai mare decat ceilalti 3. Nu se vor incarca in acelasi timp. Trebuie deci "supraincarcati" 3 ca sa se incarce ceilalti 3 corect. Acum apare intrebarea. Se strica cei 3 care se "supraincarca" pentru ca sa poata fi incarcati ceilalti 3? De fapt ce este supraincarcarea? Fortez trecerea unui curent in sensul de incarcare desi ceea ce se obtine e doar electroliza apei ca tot acidul e in electrolit. Se strica? De ce s-ar strica? Scade nivelul electrolitului. Ei si? Completez cu apa distilata.

Se pare ca nu e chiar asa. Cum e?


--------------------
Logan Laureate 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 13 Sep 2006, 20:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Voi nu aveti la Logan baterii fara intretinere? blink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 13 Sep 2006, 20:27
Post #25


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




QUOTE(iepuriIa @ 13 Sep 2006, 19:08)
...
Nu se vor incarca in acelasi timp. Trebuie deci "supraincarcati" 3 ca sa se incarce ceilalti 3 corect.
...
*



La un asemenea tratament al bateriei ( mai ales ca toti cu logan de aici cred ca aveti baterii FARA intretinere, adica nu trebuie sa completati cu apa distilata ) poti sa iti iei adio ca vei mai reusi sa revitalizezi acea baterie.

Ca experienta personala recomand cu caldura bateriile Topla. Pana acum pe mine m-a tinut una 3 ierni si cred ca va mai trece si iarna care vine daca cel la care am vandut masina nu e vreun kiler de baterii cu consumatori aiurea.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 13 Sep 2006, 22:00
Post #26


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Bateria cu calciu este FARA INTRETINERE. Se si observa ca s-au chinuit sa sugereze asta punand un autocolant peste cateva dopuri dintr-alea...

Nu stiu (n-am fost atent) daca astea montate pe Logan au "ochi magic" da cand ala se face de alta culoare decat verde, abia atunci iti pui intrebari... (la DSN imi cumparasem Rombat Calciu si avea ochi magic. Nu stiu daca la versiunile montate din fabrica pe Logan are.)


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 14 Sep 2006, 00:30
Post #27


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




QUOTE(Sony @ 13 Sep 2006, 22:38)
Voi nu aveti la Logan baterii fara intretinere?  blink.gif
*


Eu am Bosch Silver fara intretinere dar cumparat personal , din fabrica avea un Rombat de 60 cu dopuri , deci cu intretinere . OK ?


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 08:30
Forum Renault