Bec ulei ?, Se aprinde cand e cald motoru ......
![]() ![]() ![]() |
Bec ulei ?, Se aprinde cand e cald motoru ......
dani_devito |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|||
Ionescu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Becul tau de ulei este insotit si de vreun ceas care indica presiunea uleiului? Daca da, vezi cam la ce nivel este acul la turatie mai mare.
Oricum, pe scurt, pare-se ca nu ai presiune la ulei. Desigur nimeni nu garanteaza pentru calitatea uleiului, mai stii poate ai prins un bidon cu ulei prost. Citind inca o data mesajul tau, 5000km e deja cam mult. Cred ca pana la urma un schimb de ulei proaspat rezolva problema. Incepi cu asta. Apoi verifica daca sonda care da semnal becului nu s-a defectat, desi mai greu, dar nu stii niciodata. Daca uleiul e proaspat/bun, nu ramine decat sa verifici pompa de ulei si pinionul acesteia. Ori pompa e defecta (scapa presiune) ori pinionul este tocit. Daca nici una din acestea doua nu este problema, atunci arborele este tocit... Succes la verificari! This post has been edited by Ionescu: 14 Aug 2008, 17:47 |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Uleiul e shell semi-sintetic , garantat 10000 km ... am verificat vascozotatea e buna. Cum verific pompa de ulei fara sa fac bucati mototru ?
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
romanvs |
![]()
Post
#4
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Schimba uleiul cu Castrol(nu fac recalama,fratele meu a bagat un Metabond cand avea Oltcitul si i-se aprindea becul la ulei la relanti,dupa ce a bagat Castrol s-a rezolvat).
Daca motorul e uzat e bun si un aditiv de ulei. Daca problema persista dai uleiul afara,dai baia de ulei jos,apoi desfaci pompa de ulei si o verifici(pinioanele si daca sita e curata). Spor la munca. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pompa uzata, supapa pompei (bila) nu inchide bine, cuzineti uzati.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Hacker |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Pompa de ulei si/sau pinionul delcou.
Succes... |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
geo70g |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 July 08 ![]() |
la dacia mea se stinge becul la ulei greu la pornire
15 Aug 2008, 11:59: care e cauza This post has been edited by geo70g: 15 Aug 2008, 11:59 |
--------------------
dacia
break
1995
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
aha ... si ziceti ca ajung la pompa de ulei daca dau baia jos ???
sa nu ma apuc de desfacut si sa iau tzeapa ! This post has been edited by dani_devito: 15 Aug 2008, 12:44 |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#9
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Nu iei nici o teapa,cumpara o garnitura de etansare a baii de ulei in prealabil ca o sa ai nevoie,eventual si un silicon d-ala 2+2.Daca cumva iti curge/prelinge ulei la simering, cu ocazia asta ai sansa sa-l schimbi.Atentie insa la calitatea pieselor,astea noi nu fac 2 lei si sunt sanse sa-ti curga mai tare decat inainte.
Spor. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
ok .... deci trebuie sa ma apuc de mesterit atunci .... nu are nici pe draq daca umblu asa cu ea .... doar in mers nu se aprinde becu deci ungerea e buna ... ?
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
AlinutzaSadik |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 July 08 From: Galati ![]() |
nu prea e indicat sa umbli cu ea asa
15 Aug 2008, 15:45: in principiu o pompa noua si un pinion delcou nou This post has been edited by AlinutzaSadik: 15 Aug 2008, 15:45 |
--------------------
Dacia Nova GT
berlina nova
1999
- GL-xx-xxx
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Nu cumapara nimic inainte sa verifici. Imparte lucrarea in 2: ziua unu, desfacut si verificat si facut lista de cumparaturi, ziua 2 cumparat piese si montat la loc.
|
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
si eu as merge pe ideea cu 2 zile, am auzit ca poate fi si canalurile de la ulei sau sita de la pompa........ voi vede si va anunt , maine dimineata ma apuc de ea sa vad ce are !
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cand pinionul de la delcou e uzat( caneluri rase, casi la coada pompei) nu mai are ungere deloc - presiune zero. Tie ti se aprinde ca ai cuzineti uzati , ulei ai pus 15, si trebuia cel putin 20, mai poate sa fie defecta si sonda (primul lucru care trebuie probat, cu alta care merge pe alta masina) si ultima este pompa( nu prea cred).
1. Pune un flacon de aditiv 2+2 d-ela in cutii galben roscate , care contin teflon, (nu cele albastre) si-ti garantez ca nu se mai aprinde(daca-i de la ulei prost, si chiar cuzineti). Poti sa mergi si 2 ani asa. 2. Probeaza sonda. P-a lui la tine si a ta la el. 3. Treci la faza cu pompa (numai daca nu s-a rezolvat cu faza 1) 4. Presiunea scade nu numai din cuzineti,ci si din axa cu came si rampa de culbutori (cuzinetii poate sa fie buni) |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
"Cand pinionul de la delcou e uzat( caneluri rase, casi la coada pompei) nu mai are ungere deloc - presiune zero."
Corect, cand la mine s-a uzat pinionul delcou, am avut presiune ulei zero. Era sa gripez motorul dupa vreo 6 km. |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
salut ...cum montez si eu un ceas de ala de ulei... se pare ca motorul a fost dotat din fabrica cu sonda dar din pacate nu am decat bec in bord...am facut rost de ceas...dar nu prea am idee care si cum trebuie puse firele alea..
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
pai nu am ceas pentru presiunea la ulei numa martor .... da motorul nu se incinge deci are ungere .... numa la relanti becu e ca pomu de craciun ! Oricum acum bag alt ulei cu aditiv si sa vad ce iasa !
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#18
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
cam asa e si la mine ... incepe sa se aprinda becul dar nu sta constant aprins ... palpaie ... si numai dupa ce se incalzeste bine motorul ... si daca accelerez se stinge ...
si ... legat de ceasurile alea separate ... cum si unde trebuie legate ? in bord nu-mi merge ala de apa... dar merge ceasul separat ... si la ulei invers .. merge in bord nu merge celalalt ... |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
baranga |
![]()
Post
#19
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(unikat45 @ 16 Aug 2008, 19:39) salut ...cum montez si eu un ceas de ala de ulei... se pare ca motorul a fost dotat din fabrica cu sonda dar din pacate nu am decat bec in bord...am facut rost de ceas...dar nu prea am idee care si cum trebuie puse firele alea.. si eu am fost in situatia ta;am luat un ceas de ulei si l-am montat in calul de la maneta de viteze;cablajul il faci in felul urmator:iti trebuie 4 fire la 1 metru(de preferat culori diferite);scoti mufa a 3a de la cea cu ceasurile de bord si firul gri inchis e cel care vine de la sonda de ulei(presiunea);iei un plus de pe contact;masa de pe tunelul volan;si mai tragi un fir de la tabloul de sigurante de la pozitii(te uiti pe capacul sigurantelor care este de la pozitii);ai grija pe unde tragi firele ca sa nu le agate cuplajul volan;eu le-am dat cu banda izolier pe toate 4;apoi le imparti la ceas;cel de la pozitii il pui in fasungul becului;raspunsul la celelalte 3 fire ti-l dau astazi ca nici eu nu mai tin minte pe de rost ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
spuneai ca ai verificat vascozitatea uleiului,dar ai verificato cu motorul cald sau rece???
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Ok fratilor am rezolvat-o , am luat filtru nou , ulei 15w-40 si am bagat ceva aditiv care creste vascozitatea la ulei la cald , si nu mai face ...... motorul are 250.000 km dar nu am avut probleme sa manance ulei sau sa piarda putere nicodata .
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
vezi,uleiul este ok atata timp cat este rece,dar cand se incalzeste isi pierde mult din proprietatile sale
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
mar10may |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(dani_devito @ 14 Aug 2008, 12:21) Problema e in felu urmator, pornesc motoru nici o problema cand se incalzeste se aprinde becu la ulei la relanti, daca accelerez se stinge . -Nivel ulei bun ( schimbat de 5000 km ) Shell 15w-40 -De cand am cumparat masina , apa nu urca mai mult de 70-72 grade si in oras ( ventilatoru nu porneste ) - Masina nu papa ulei si ncii nu scoate fum de nici o culoare. Ce draq sa fie ? QUOTE(dani_devito @ 14 Aug 2008, 21:48) Uleiul e shell semi-sintetic , garantat 10000 km ... am verificat vascozotatea e buna. Cum verific pompa de ulei fara sa fac bucati mototru ? daca e 15w40 nu stiu daca e chiar semisintetic.mai imi spunea cineva ca are un ulei semisintetic si pe bidon scria 20w40.asa ca dupa cum ai observat si tu pana la urma 5000 de km e suficient cu acest ulei This post has been edited by mar10may: 21 Aug 2008, 20:34 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
da si eu tot asa zic uleiul nu e semi sintetic iar 15w40 cred ca ar fii recomandat mai degraba iarna decit vara pt ca are o viscozitate mai mica incearca sai pui un 20 w40 in perioada calda si 15w40 in cea rece si cred ca iti va disparea problema daca ai presiune la pornire motor rece si dupa o ora de mers la relantii se aprinde becul schimba uleiul mai ales ca are deja 5000 km in spate nu te lua dupa ..... garantat 1000000000 de km and shit
eu unu folosec un 20w40 mai eftin dar schimbat mai des3-4000km +filtru nou la fiecare schimb This post has been edited by mitu2002: 22 Aug 2008, 08:15 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Hacker |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Pentru ce sa stau la fiecare 4000 km sa schimb filtru si uleiul cand pot baga un elei bun si sa il schimb la 10000. Valvoline 10w40.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Merced |
![]()
Post
#26
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
S-a mai discutat in cinzeci de locuri, si s-a stabilit ca motoru' de Dacie distruge uleiu' in mai putin de 10.000km, oricat de bun ar fi asta. Iara sa tii un ulei mai mult de un an ca n-ai facut limita de X kilometri e o tampenie.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
fiecare face cum il taie capatina io la dacia veche (86)care acu are de vinzare asa iam facut in ultimii 8 ani iar motorul merge muuult mai bine decit la unele cu vro 10 animai tinere
la 4000 de km pt ca atitia fac din iunie si pina in septembrie io nu am zis ca e o regula si toata lumea tre sa faca ca mine ..... fiecare dupa buget si neuron |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Motorul meu are 200.000 de km ... dar motorul merge perfect jur .... da pe ulei scrie 15w -40 Semisintetic Teflon Oil ... ?!? Cred ca e ceva de capu lui .... nu la l-am cumparat din ROmania .
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
QUOTE(Cipiotul @ 18 Aug 2008, 09:59) cam asa e si la mine ... incepe sa se aprinda becul dar nu sta constant aprins ... palpaie ... si numai dupa ce se incalzeste bine motorul ... si daca accelerez se stinge ... Nu prea am inteles, ce-i de facut in cazul asta? La mine e la fel ca la Cipi`... Inainte sa pun ulei din asta cu 15RON 3L nu imi amintesc sa se fi aprins becurile, insa am fazut faza aia cu pinionul delco... Plus ca la mine se sting un pic cam greu becurile de la ulei cand pornesc motorul si se aud zgomote de frecare... 29 Aug 2008, 15:05: Si ce ulei e mai gros? 10W40, sau 20W50? This post has been edited by v_razvan_c: 29 Aug 2008, 14:05 |
--------------------
-
-
-
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
20W50 e mai gros
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:33 |