Becul 'rezistenta' ramane aprins, la diesel
![]() ![]() ![]() |
Becul 'rezistenta' ramane aprins, la diesel
sorin3 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
papuc-diesel
2005
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Releul de la bujiile incandescente, ramane cuplat pe inchis probabil. Verifici cu un multimetru si daca e nevoie il schimbi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
einstein zice bine... vezi ca faci praf bujiile daca o lasi asa! ala se aprinde cand incalzeste bujiile.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
klausy78 |
![]()
Post
#4
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Salut Sorin! firma la care lucrez are cativa papuci diesel pe care i-am condus si eu, o data trebuia sa ajung la Bucuresti cu unul si cand l-am pornit sa-i dau talpa nu avea "vlaga" ,L-am sunat pe seful de la sector transporturi si mi-a spus ca trebuie sa opresc motorul si sa-l pornesc din nou pana dispare semnalul luminos -acela portocaliu . Acel semnal daca te uiti in cartea tehnica a masinii ai sa vezi ca e de la injectie,adica de la pompa de injectie.
Toate Daciile papuc de la noi de la firma au avut aceasta problema , adica s-au defectat pompele de injectie . Ca sa inlocuiasca o pompa electronica costa in jur de 50-60 milioane lei vechi asa ca sefii au considerat ca e mai bine sa cumpere pompe mecanice (in jur de 15-20 milioane)- dar asta a afectat performantele masinii ,oricum Daciile astea faceau transport de mobila in oras ,asa ca nu le trebuiau viteza ,insa sa ma fi vazut intr-un papuc dintr-asta plecand spre Arad si masina nu atingea mai mult de 90 la ora ,95-100 la vale ![]() stiu ca pentru tine nu e de ras ,daca e masina ta te va "ustura" un pic la buzunar. Deci acel semn e de la pompa de injectie,incearca pt inceput sa schimbi filtrul de motorina si sa verifici daca bujiile incandescente sunt bune,s-ar putea sa fie si de la injectoare. |
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
,,Becul cu simbol de rezistenta"
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
mar10may |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(klausy78 @ 12 Oct 2008, 20:43) Salut Sorin! firma la care lucrez are cativa papuci diesel pe care i-am condus si eu, o data trebuia sa ajung la Bucuresti cu unul si cand l-am pornit sa-i dau talpa nu avea "vlaga" ,L-am sunat pe seful de la sector transporturi si mi-a spus ca trebuie sa opresc motorul si sa-l pornesc din nou pana dispare semnalul luminos -acela portocaliu . Acel semnal daca te uiti in cartea tehnica a masinii ai sa vezi ca e de la injectie,adica de la pompa de injectie. Toate Daciile papuc de la noi de la firma au avut aceasta problema , adica s-au defectat pompele de injectie . Ca sa inlocuiasca o pompa electronica costa in jur de 50-60 milioane lei vechi asa ca sefii au considerat ca e mai bine sa cumpere pompe mecanice (in jur de 15-20 milioane)- dar asta a afectat performantele masinii ,oricum Daciile astea faceau transport de mobila in oras ,asa ca nu le trebuiau viteza ,insa sa ma fi vazut intr-un papuc dintr-asta plecand spre Arad si masina nu atingea mai mult de 90 la ora ,95-100 la vale ![]() stiu ca pentru tine nu e de ras ,daca e masina ta te va "ustura" un pic la buzunar. Deci acel semn e de la pompa de injectie,incearca pt inceput sa schimbi filtrul de motorina si sa verifici daca bujiile incandescente sunt bune,s-ar putea sa fie si de la injectoare. avem si noi papuci diesel la firma cu 200.000 de km si nu s a defectat pompa de injectie.nu numai unul.deci nu stiu daca se poate generaliza.si inca ceva.tot ce tine de motor (renault)nu s a schimbat in 200.000 de km.in afara de ulei,filtre,consumabile.si ceva pe la frane,adica piese asemanatoare daciei clasic.toate piesele care tin de renault nu prea am avut ce sa schimbam.si e vorba de 200.000 de km. |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
@klausy78 : cred ca le cam incurci... ia vezi nu cumva tu ai indicatorii astia doi din desenul meu amarat pe bord?
untitled.JPG ( Size: 27.96k ) Number of downloads: 369 ceva de genul:) scuzati desenul de clasa intai ![]() This post has been edited by sorin1983: 12 Oct 2008, 23:49 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
sorin3 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 September 07 ![]() |
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri,
![]() deci, desenul pe becul respectiv este o rezistenta, o spirala, o bucatica de arc / resort. in mod normal el se aprinde o secunda inainte de pornirea motorului, problema e ca dupa ce se stinge, imediat se reaprinde si ramane asa. Daca pornesc motorul in situatia asta, el merge turat, urat si nu am acceleratie. Motiv pentru care repornesc , pana merge cum trebuie. Becul respectiv indica faptul ca se incalzesc bujiile. Mi-a mai spus cineva ca e vorba de pompa de injectie, desii... nu vad care ar fi legatura. ![]() |
--------------------
dacia
papuc-diesel
2005
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
cica la masinile de generatie mai veche (dacia 1307 pick-up, clio symbol 2006 si dacia logan 2006), aprinderea becului acela de la bujiile incandescente are si semnificatia de o pana la motor adica se comporta ca si un MIL (Malfunction Indicator Light)....
a mai fost dezbatuta problema si aici: http://www.daciaclub.ro/pompa-injectie-1-9d-t92953.html |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La un VW acel indicator se aprindea din cauza firelor senzorului de pe injectorul 2 (un singur injector are senzor) care erau taiate.
This post has been edited by diaconuliviu: 15 Oct 2008, 06:58 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sorin3 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 September 07 ![]() |
QUOTE(Loganel_AG @ 14 Oct 2008, 18:22) cica la masinile de generatie mai veche (dacia 1307 pick-up, clio symbol 2006 si dacia logan 2006), aprinderea becului acela de la bujiile incandescente are si semnificatia de o pana la motor adica se comporta ca si un MIL (Malfunction Indicator Light).... a mai fost dezbatuta problema si aici: http://www.daciaclub.ro/pompa-injectie-1-9d-t92953.html Multumesc pentru legatura, |
--------------------
dacia
papuc-diesel
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:57 |