Ce stiti despre Mini (Cooper sau One)
![]() ![]() ![]() |
Ce stiti despre Mini (Cooper sau One)
vis-a-vis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
Kunt |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
Seful meu e la al 2 lea mini, inainte a avut un mini cooper din 2004 de 116 CP parca, iar acum are un nou cooper s de 160 CP... Masina e nebunie, are un motor turbo de 1600 cmc, cu un cuplu maxim incepand de la 1700 rpm, asa ca trage si merge de zici ca esti pe motor.
Trebuie sa fii pasionat ca sa iti iei asa ceva, nu oricine isi cumpara, cooper s e vreo 30.000 euro, multi si-ar lua altceva de banii astia. Din cate stiu, nu a avut probleme nici cu cea veche, cu asta noua nici atat, prima revizie parca zicea ca e la 30.000 km. O poza cu mini-monstrul... Attached thumbnail(s) IMG_0271.jpg ( Size: 509.11k ) Number of downloads: 3450 |
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|
aphophis |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
stiu ca sunt offtopic, da un mercedes b-class nu te coafeaza? Nu e foarte mare, imaginea bussines e buna, e dragut, ar merge ca masina de oras
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
grosse inkultur |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 1 October 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Bogdan_F:
Mini One benzina: motorul nou e OK, daca esti cumpatat ar trebui sa ajunga pentru senzatii tari. Masina oricum se evidentiaza la comportament in viraje nu la viteza in linie dreapta. Mini Cooper: motor mai bun. Diferenta fata de One nu sta numai in chip, motorul are cai in plus si din altceva si diferenta de pret nu e foarte mare. Consumul este. Mini Cooper S: OK. Ia-ti asta. Voi veni personal sa o zgarii cu cheia, de invidie. Costa multi bani si e usor ostentativa. Mini One D: hmmm.. no way! Asta e din cliclul: sa ne imbracam cu gust din comertul de stat! Garantia Mini: 2 ani e suficient. Masinile rezista bine in timp, un Mini fara istoric service la service autorizat nu e bine cotat. Probleme curente: evident bucse si brate de suspensie. Cam o data la 30K km trebuie schimbat ceva. Piesele sunt la nivel Range Rover (comparativ cu aceeasi piesa de la BMW) dar, overall, nu inseamna mai mult de 200Euro/an. Pentru o masina atat de exclusivista, pretul e mic. De urmarit la achizitionare: 1) varianta cu 2 ceasuri de bord arata mai bine (turometru si vitezometru), ceasul central fiind ocupat cu altceva (board computer sau, mai nasol, navigatie). Vezi asta: http://www.mini2.com/images/timeline/r50_int/P0014461.jpg in loc de : http://www.mini2.com/images/timeline/r50_int/P0003880.jpg 2) volanul cu 3 spite. E mai confortabil fiind si mai gros (apare la optionale). 3) evita seriile promotionale: Mini 7even, Checkmate, etc. Accesoriile sunt scumpe si nu iti ofera mai multa masina ci mai multe abtibilduri. Un Mini One + optionale = 18000 Euro ar trebui sa fie suficient (ca start, evident). 4) Poti gasi Mini modelul pre-facelift la pret bun. 5) Nu pierde vremea asteptand Mini Clubman. Nu e un clasic. Calitatea Mini: e evidenta, masina nu te dezamageste nici o clipa. Sunt trainice si nu au probleme. Noile motorizari sunt mai bune si face-lift-ul e insesizabil (adica aduce mai multa utilitate decat estetica). Imaginea Mini: e OK. Nu produce preconceptii fie ca esti student, arhitect, doctor, lucrator cu ziua si artist noaptea, etc. E o masina pentru oameni cu gust, te poti remarca intre masini cu mult mai scumpe si poti ramane neobservat intre passaturi TDI. Best way, as zice. Go for it! This post has been edited by grosse inkultur: 1 Oct 2007, 23:32 |
--------------------
Mini
Cooper
2008
- nb-10-grf
|
|
padre |
![]()
Post
#35
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(grosse inkultur @ 2 Oct 2007, 00:26) Mini Cooper: motor mai bun. Diferenta fata de One nu sta numai in chip, motorul are cai in plus si din altceva si diferenta de pret nu e foarte mare. Consumul este. Poti sa ne spui mai exact in ce consta diferenta? Eu am auzit aceasta informatie la Top Gear, cum ca diferenta sta numai in chip. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Merci mult grosse inkultur si Kunt.
in sfarsit un feedback relevant. diferenta intre one si cooper sta si in motor: cel de la one e de 1.4 si la cooper e de 1.6 This post has been edited by Bogdan_F: 2 Oct 2007, 08:51 |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
marksman |
![]()
Post
#37
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.676 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Mie unul Mini-ul imi place la nebunie. Cred ca e o masina "de bun simt", in care te faci totusi remarcat. Si cred ca are si un comportament bun pe sosele.
Daca iti place si ti-o permiti, ia-o. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
grosse inkultur |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 1 October 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Padre: daca te referi la Mini pre-face lift ai dreptate, ambele modele (One si Cooper) impart aceeasi motorizare de 1.6l - cei de la BMW spun ca volanta de la Cooper e mai usoara si supapele au alt cod. Diferenta de la 90CP la 115CP e cam greu de obtinut doar din chip-tuning la motoare aspirate (asta cred ca o stiu cel mai bine cei care fac tuning) dar, la Mini problema sta in throttle open restrictor care e limitat la si nu se deschide la maxim pentru turatii mai mari de 4000rpm. So, chip tuning va imbunatati performanta in domeniul 4000-6000rpm. Probabil ca limitarea impusa de BMW vine si din alte caractersitici ale motorului (see volanta, etc.). Se vind intr-adevar, pentru One, ECU kit care cica transforma ONE in COOPER in ceea ce priveste puterea (produse de amd, bluefin, mth, etc.). Daca la asta se adauga si o cutie de viteze de Cooper si setari de suspensie, atunci se poate transforma One in Cooper. Diferenta nu sta doar in ECU map. Acuma tu ai auzit de la TopGear, eu am auzit de la altii, nu am desfacut personal motorul sa jur ca e asa - toate stau sub rezerva speculatiilor. Dar nu pot sa spun cuiva sa ia One ca se face Cooper din doua clickuri de mouse - de asta eram reticent.
La Mini2 (post-facelift) One are motorul de 1.4l/95CP si Cooper are 1.6l/120CP. Asta e deja mai mult decat chip-tuning. Valorile de consum urban/extra/mixt declarate de producator mi se par exceptionale pentru aceste motoare. Poate e doar marketing, ma indoiesc ca un posesor de Mini se poate abtine de la apasat pedala.. This post has been edited by grosse inkultur: 2 Oct 2007, 10:14 |
--------------------
Mini
Cooper
2008
- nb-10-grf
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:34 |