Consum electricitate in stationare, Valoare maxima
![]() ![]() ![]() |
Consum electricitate in stationare, Valoare maxima
Executron |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|||
variable_dynamics |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
NU!!! Prima data sa iti dau un mic dar foarte util hint: Voltmetrul nu masoara Amperi!!!! si nici submultipli ai amperului...
![]() De la 50 mA pana la 150 mA e cale lunga. Deci daca ai inteles tu bine valoarea, vezi ca ai un consumator serios(cel mai probabil RCD la care firul de "+" permanent si firul de "+ contact cheie" sunt legate impreuna la "+" permanent) Mai investigheaza. Du-te la electrician si mai intreaba-l o data care era valoarea curentului masurat la tine in stationare? daca iti zice iar 0,15 A pune-l sa iti masoare cu RCD-ul deconectat(il scoti din conector sau din sigurantele de pe firele de "+"...depinde cum ai....) Spor la lucru. This post has been edited by variable_dynamics: 20 Nov 2007, 16:15 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
de cat timp ai bateria?caranda?nu-s multumit de ele.mie mi-a picat una intr-un an de zile.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa in primul rand scuze pentru greseala stupida de voltmetrul - amperi. Mi-a placut fizica in liceu
![]() ![]() Gandindu-ma din nou cred ca era 15 mA, adica 0,015A ![]() LE : Bateria are 2 ani. Am multi prieteni cu Caranda si nimeni nu s-a plans de ele. This post has been edited by Executron: 20 Nov 2007, 16:11 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Eh,asa mai vii de acasa. Da,consumul e bun,e decent. Cam asa ar fi,dupa cate stiu eu...doar sistemul Bosch la consumul asta. Inseamna ca exista alte probleme(posibil cu bateria - releu de incarcare de la alternator) etc
Curentul maxim admis in "stationare" este de 50 mA(0.05 A) Din cate stiu eu exista o legatura intre aceasta valoare maxima si curentul de auto-descarcare al bateriei - Daca am gresit,corectati - nu dati cu parul. ![]() Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 20 Nov 2007, 16:28 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Executron |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc variable_dynamics pentru raspunsul f. prompt!
Ce-mi recomandati daca 4-5 zile nu folosesc masina (cum se intampla des). Sa deonectez bornele? |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
150 mA poate aparea la alarmele care au releu de blocat demarorul si e activ atata timp cat alarma e activata , asa a patit un amic de-al meu la super nova lui . Totusi nu e un curent extrem de mare . Bateriile caranda fac probleme si eu am patito din cauza unui element care nu vroia sa acumuleze 2.6 V nici in ruptul capului pana la urma mi-a dat alta . Cele mai bune sunt bateriile varta dar costa.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
paulica |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Executron la mine consumul in stand-by este 45 mA. Vezi ca in momentul in care intercalezi ampermetrul in circuit ai un vârf ca "suge" calc-ul Bosch si altele probabil un pic mai mult. La mine este si alta belea, ca sa masor curentul total de stand-by trebuie sa armez alarma si asta clipeste o data din faruri (de fapt pe poziti) si la faza asta e un vârf de peste 9A. Deci nu am cum sa masor pe scala de 250 mA ca prajesc multimetrul doar schimbând scala de masura dupa aia dar nu garantez o masuratoare foarte precisa a celor 45 mA. Oricum eu am: Calc-ul Bosch, alarma UNGO MS852 si cass Sony. Deci 45 mA cred ca e OK.
In alta ordine de idei de când e Caranda? Daca vrei s-o schimbi cauta PERION de 60 Ah. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Executron |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am alarma la care "clipocesc" luminile. Exact asa e si la mine cum ai spus tu. Am masurat inainte si dupa armarea alarmei si in timpul cuplarii a fost un peak de 5A in cazul meu. Alarma e noname cred, instalata in 98' cand am luat masina (pusa chiar in ziua cand am adus-o de la Arges
![]() Caranda, cum am mai mentionat, o am de 2 ani aprox. 55 Ah. Daca se mai descarca in urmatoarele 6 luni o schimb 100%. @paulica. Mie mi-a pus ampermetrul dupa si inainte activarii alarmei (care este cu blocarea demarorului) si am avut la fel si inainte si dupa. Cat despre caranda am auzit si de rau si de bine. Am prieteni cu masini straine si nu au avut nici o problema cu ele. This post has been edited by Executron: 20 Nov 2007, 22:23 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
paulica |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cum a facut domnule? Inainte de armarea alarmei inteleg dar dupa? A masurat inainte, a scos multimetrul, a armat, a bagat multimetrul si a masurat iar? Asta inseamna ca la un moment dat alarma a stat nealimentata?
This post has been edited by paulica: 25 Nov 2007, 05:14 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
gti98 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Nu, a masurat curentul, a scurtcircuitat testerele. a armat si a re-masurat curentul dup-aia, inlaturand scurtcircuitul.
Daca bateria "moare" chiar in absenta consumului, e o problema de autodescarcare (la o anumita "vechime", mai cadea pasta de pe placi si "scurtcircuita" placile la partea inferioara; la constructiile mai recente nu stiu daca e posibil fizic acest fenomen, dar ceva de genul asta are loc) Succes! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Oelash |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 19 May 07 From: Ploiesti ![]() |
care aveti idee: cand dau sa pornesc cateodata...pur si simplu o fractiune de secunda se comporta ca si cum nu ar mai avea curent...si dupa porneste...deci pun contactul la maxim ca spornesc...si in momentul ala are un moment in care pare ca nu se mai alimenteaza...si casetofonul se opreste si reporneste in secunda urmatoare...poate fi de la baterie sau de la altceva?
|
--------------------
dacia
nova
1.6 2000
- ph-69-plm
|
|
Executron |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Vesti noi
![]() Deci am incarcat bateria. Dupa vreo 2 sapt ( a stat pe loc vreo 4-5 zile) o pornesc, parca iarasi electromotorul invarte o idee mai incet (am devenit expert la sunetul ala), afara erau 1-2 grade. Am mers cu ea asa mai des. Apoi iarasi a stat 4-5 fara sa merg cu ea, DAR am scos borna la baterie. Azi dimineata (2-3 grade) am pornit-o si de data aceasta a pornit mai usor, ca atunci cand o pornesc dupa ce a mers motorul mai mult timp. A fost o perioada calda si indiferent daca a fost sau nu scoasa bateria, masina a pornit OK. Sa inteleg ca pur si simplu novei nu-i plac temperaturile mici? In orice caz in ziua cand au fost 7-8 grade directia a mers mult mai usor, cutia la fel, nu mai dadea in nas cand era rece.. Parca era alta masina ![]() Oare am un consumator ascuns pe undeva? (care nu s-a detectat la ultima "scanare"?) |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:35 |