DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum fac legaturile la noul alternator?

claudiu_mihai1977
post 7 Dec 2009, 18:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 December 09
From: Bucuresti




Am luat azi de la dezmembrari un alternator de golf II de 65A, insa nu stiu cum sa fac legaturile de la vechiul alternator la asta de golf, are 3 papuci dintre care 2 papuci se leaga intre ei si scrie B+, si mai este unul care scrie D+. Spuneti-mi si mie cum leg vechile legaturi de la alternator la asta, si cu firele de la releu ce fac? Masina este o dacia 1310 din 1999!

This post has been edited by claudiu_mihai1977: 7 Dec 2009, 18:53


--------------------
Dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 7 Dec 2009, 20:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2163125

citeste si tu p'aici , daca ai nelamuriri , scrie .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu_mihai1977
post 7 Dec 2009, 21:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 December 09
From: Bucuresti




In mare parte am inteles, deci firul de la releu pe care scrie DF il leg la un bec impreuna cu D+, B+ il leg la cele 2 fire de la vechiul alternator, insa cu cele 2 fire care vin legate la masa releului vechi ce fac cu ele? si cu firul care are papuc si e conectat la +A la releu unde il leg?


--------------------
Dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Dec 2009, 21:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




uite aici eu am pus cu releu de protectie poti pune o dioda de sens ,aca nu pui nu poti opri motorul

This post has been edited by vladut88: 7 Dec 2009, 21:33

Attached thumbnail(s)
alimentarea_alternatorului_prin_releu_de_protectie.JPG ( Size: 79.27k ) Number of downloads: 1131


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu_mihai1977
post 8 Dec 2009, 14:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 December 09
From: Bucuresti




Deci D+ de la alternator il leg impreuna cu B+ de la releul vechi de incarcare la un bec, este bine asa? Si inca ceva, pot sa pun un bec de pozitie de 5W si 12V?

This post has been edited by claudiu_mihai1977: 8 Dec 2009, 19:35


--------------------
Dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 9 Dec 2009, 00:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




simplu B+ la baterie firu rosu gros D+este cel de excitati cel verde care intra in alternatoru vechi dar sari peste releu de dacie si atunci devine tot fir rosu dar subtire comun cu cel da la bobina de inductie, pe firu rosu subtire se pune o dioda de 10-15A cu + diodei spre alternator ca sa nu se intoarca curentu sa poti opri motoru.exact cum scrie si mai sus ,iar masa o montezi pe aripa si pe carcasa alternatorului


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 12 Dec 2009, 02:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Vä cam īnvīrtiti īn jurul cozii cu releu si diodä - cum īti dai seama cä īncarcä dacä nu ai becul , indicatorul cu bimetal din bord ? Dacä se rupe cureaua īn mers poti fierbe linistit motorul pānä observi ca a scäzut tensiunea īn baterie , becul te avertizeazä instantaneu de avarie , si mai e si rosu ph34r.gif ,īti sare'n ochi wacko.gif
Ai schema de conexiuni aici , becul e indicat sä fie unul de 1,2 W , nu LED nici bec de wataj mai mare .
De releul original al masinii UITI TOTAL , nu mai are nici un sens cu acest tip de alternator . Firul rosu cu + care vine de la bobina de inductie īl deconectezi de la releu - care devine un consumator inutil - si īl izolezi sau īl folosesti la un releu care sa stinga luminile de ceata cīnd iei contactul , de ex. biggrin.gif
Firul verde , DF-ul din instalatia originala devine de prisos , se izoleazä si se pästreazä pentru situatia ( foarte putin probabilä ) cä vei reveni la alternator original vre-odatä ...
Va trebui sa tragi alt fir de la becul din bord la firul albastru D+ , papucul mic din mufa .
Sper cä am fost destul de explicit .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 11:35
Forum Renault