Cum pornesc dacia cu electromotor mort, tipsuri
![]() ![]() ![]() |
Cum pornesc dacia cu electromotor mort, tipsuri
soferul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|||
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Mort poate sa insemne sa nu mai schiteze nimica, atunci nu-ti mai ramane decat sa impingi masina pana ia ceva viteza, te sui, bagi piciorul in ambreiaj, bagi a 2 ua, ridici piciorul si cheie. Repeti pana-ti iese
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
...la manivela, in prealabil scoti din viteza si pui contactu'...dai cateva sprituri inainte si eventual tragi șocul sa fi sigur...
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Cel mai bun "tips" este sa iti repari electromotorul.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
soferul |
![]()
Post
#5
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vi_escu @ 19 Sep 2008, 16:16) Ai dreptate. Ceea ce intentionez sa fac azi. Dar era nevoie sa resuscitez cumva electromotorul si asta pentru a ajunge repede la job. Deseara ma duc cumpar piese si ii mai schimb odata carbuni ca altceva nu stiu sa fac. ![]() |
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai nu poate sa-ti porneasca din muulte motive.
1. N-ai baterie. In cazul ala, poti sa tot impingi tu la bendix (ce te-o invatat mosuletul) pana faci besici la surubelnita. Se verifica usor. dai un claxon scurt (scurt, ca n-are rost sa deranjezi tot poporul). daca n-ai baterie, o sa auzi cel mai lesinat claxon ![]() O poti porni impinsa. Pui contactul. Rogi frumos pe cineva sa te ajute cu impinsul, scoti masina din viteza, o impingi pana ia avant, bagi a doua, si iei piciorul de pe ambreiaj. A doua, nu 1-a, ca o sa-i lipesti de luneta pe aia care te imping, si nici n-o sa porneasca. O poti porni la manivela. (o explicat nelu_...) Ai grija cu spriturile... nu prea multe, sa nu ineci motorul. Ai grija totusi.. n-am pornit niciodata masina asa, dar stiu ca in momentul in care porneste, iti arunca manivela putin in afara. Asta ca sa nu-ti invarta mainile cu 800 RPM ![]() Incarci/schimbi bateria. end of story. 2. Ai baterie. Incearca faza care ti-o zis-o mosu. Obligatoriu scoate din viteza, ca daca nu, o sa-ti pui roata pe picior ![]() daca nu, poti sa incerci s-o impingi sau manivela. Poti sa incerci sa-i dai vreo cateva cu coada la un ciocan in corpul electromotorului, poate periile n-au revenit ca lumea pe contacte. si de aia nu se invarte. Poti sa incerci sa misti putin masina bagata in viteza, ca sa-si schimbe periile pozitia. poate ai undeva un contact murdar, intrerupt, si o aterizat pe el. (improbabil, dar am auzit-o) Oricum, rezolva electromotorul, ca daca nu, dimineata urmatoare o iei de la capat. In amandoua cazurile, dupa ce-ai pornit-o, incearca sa nu-ti moara motorul, ca o iei de la 0. Si ca off-topic. Daca e baterie, si electromotorul invarte motorul la o turatie decenta, dar motorul nu porneste, n-o sa porneasca nici impinsa. Cand imi pornea mai greu, eram exasperat de intrebarea: Ne dam jos s-o impingem? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai poate fi si contactul electric , verificare rapida iei firul subtire care se duce la bobina starter si pui pe plusul baterie daca merge e de la contact , daca nu este de la electromotor in funcie de model ai 2 posibilitati tipul vechi si tipul nou
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
klausy78 |
![]()
Post
#8
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Bucatzel esti haios
![]() |
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
soferul |
![]()
Post
#9
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Am inlocuit carbunii din electromotor. Caz inchis porneste din prima. Mersi tuturor pentru sfaturi mai ales lui Bucatzel care e funny, dar daca tot am aflat de la mosnegii mei am zis sa spun si eu aici ceea ce aflu ca poate e vreunu mai incepator decat mine si sa cunoasca si el niste tipsuri.
Off Topic: De fiecare data cand ridic capota la masina in fata blocului ma trezesc cu 4-5 batranei dornici de a da informatii. ![]() klausy78 - Jenant nu ar fi nimic dar cum sa iau eu singur si sa imping o dacie break. Dacia mea break are 13 anisori. ![]() This post has been edited by soferul: 21 Sep 2008, 16:21 |
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
soferul |
![]()
Post
#11
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|
Executron |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu stau la iancului si nici un batranel n-a venit la mine cand demontam pe la masina sa ma ajute
![]() ![]() Ah si nici cand am curatat si schimbat garniturile la tubulatura la turbo la passat nu au venit ![]() ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
vi_escu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klausy78 @ 20 Sep 2008, 00:38) Bucatzel esti haios ![]() Manivela aia era o idee buna la probleme de astea. Si cred ca la orice grila e lasat loc de decupat pe unde ar trebui sa intre manivela. Ca la mai toti nu-i decupat, e alta treaba. Iar chestia cu e jenant sa impingi masina... Macar Dacia poti s-o pornesti impinsa cand ramai fara baterie. Nu ca si troacele astea noi, care daca n-au suficient curent pentru computerul de bord, se transforma in niste dulapuri pe roti ![]() Si oricum, si eu si ceilalti i-am spus sa-si repare electromotorul, nu? Ca doar n-o sa-si impinga masina restul vietii ![]() This post has been edited by bucatzel: 2 Oct 2008, 18:48 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
neajiji |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Daca va zic problema mea care e oarecum legata de topic ziceti ca fac misto de voi. Azi de dimineata, dau sa plec, pun contactul, dau la demaror si clanc! (aoleo s-a dus electromotoru am zis) am plecat plin de draci cu ratb-ul si cand am revenit acasa am verificat si bateria care avea ~13,4V deci trebuia sa invarta ceva acolo. Intr-un final imi vine ideea sa-i pun o baterie care o aveam pe aproape, mult mai slaba decat cea de pe masina si MIRACOL a pornit fara nici cea mai mica problema. De ce?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
Paca |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
ca si in cazul femeii,nu incerca sa intelegi dacia
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(neajiji @ 2 Oct 2008, 21:41) Daca va zic problema mea care e oarecum legata de topic ziceti ca fac misto de voi. Azi de dimineata, dau sa plec, pun contactul, dau la demaror si clanc! (aoleo s-a dus electromotoru am zis) am plecat plin de draci cu ratb-ul si cand am revenit acasa am verificat si bateria care avea ~13,4V deci trebuia sa invarta ceva acolo. Intr-un final imi vine ideea sa-i pun o baterie care o aveam pe aproape, mult mai slaba decat cea de pe masina si MIRACOL a pornit fara nici cea mai mica problema. De ce? Doarece nu avea capacitate iar ce ai pus tu avea capacitate , sa fi masurat cu faza lunga tensiunea pe prima baterie si dupa aceea pe a doua si se ne fi spus ce tensiuni citeai de pe aparatul de masura. Mai e o chestie daca o celula din baterie e moarta fi sigur ca tot clanc o sa-ti faca chiar daca iti indica tensiunea , tensiunea nu e relevanta la baterie ci curentul debitat de ea . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
neajiji |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Azi am pus bateria initiala (cea cu care facea clanc) si a luat-o destul de usor .Cand nu voia sa porneasca, pe accesorii cand puneam cheia toate becurile erau aprinse, cand puneam pe contact erau foarte putin aprinse.
Chiar de curiozitate am aprins farurile si nimic, am dat claxon si parca s-a auzit un tiuit foarte incet. Ma gandesc si la ce ai spus tu de celula din baterie care e posibila, dar mai probabil ma gandesc ca imi fura curent pe undeva. E o treaba foarte ciudata care sper sa nu se mai intample. Avem dacia si asta ne ocupa tot timpul ![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
sa stii ca si bornele daca aveau cam multa calamina reusea sa nu iti porneasca masina .. asta o stiu de la mine ! ;;) deci neajiji lasa dacia care iti ocupa tot timpu si mai dai cu vaselina si pe la borne nu la b.ul@ngyy. la f. |_|.nd
![]() ![]() |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
adrianne |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 19 Sep 2008, 17:03) ... O poti porni impinsa. Pui contactul. Rogi frumos pe cineva sa te ajute cu impinsul, scoti masina din viteza, o impingi pana ia avant, bagi a doua, si iei piciorul de pe ambreiaj. A doua, nu 1-a, ca o sa-i lipesti de luneta pe aia care te imping, si nici n-o sa porneasca. ... La pornirea prin impingere se da tr. 2 deoarece, teoretic, tr.1 nu intra in mers. Exceptii sunt; de asemenea, soferul poate sta in masina, cu ambreiajul calcat si tr.1. @neajiji: e posibil sa fure curent, dar cred ca bateria e pe duca, sau incarcarea ei lasa de dorit. This post has been edited by adrianne: 4 Oct 2008, 05:48 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Psyche |
![]()
Post
#21
|
![]() In Thrust We Trust Group: Members Posts: 663 Joined: 22 May 06 From: Suceava ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 2 Oct 2008, 19:46) Manivela aia era o idee buna la probleme de astea. Si cred ca la orice grila e lasat loc de decupat pe unde ar trebui sa intre manivela. Ca la mai toti nu-i decupat, e alta treaba. Iar chestia cu e jenant sa impingi masina... Macar Dacia poti s-o pornesti impinsa cand ramai fara baterie. Nu ca si troacele astea noi, care daca n-au suficient curent pentru computerul de bord, se transforma in niste dulapuri pe roti ![]() Si oricum, si eu si ceilalti i-am spus sa-si repare electromotorul, nu? Ca doar n-o sa-si impinga masina restul vietii ![]() esti un tip super funny, dar din pacate ma vad nevoit sa te contrazic. am pornit cu a 2-a impins un 206 1,4Hdi din 2006 ![]() |
--------------------
Dacia/Vw
1300/Golf GT
1977/1996 SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum |
|
bucatzel |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@adrianne
La ideea cu bagata I-a pe loc si tinut ambreiajul ma refeream. Si am pomenit-o, pentru ca am patit-o o data. Am impins de mama focului, si cand a lasat ambreiajul, ne-am lipit toti de masina ca in desenele animate. Nici nu stiam daca sa radem sau sa injuram. Oricum, n-aveam suflu de niciuna. @Psyche Acuma depinde cat de moarta ti-i bateria. Am pomenit acolo de suficient curent pentru computerul de bord. Iar ala nu are el nevoie de mult (ca doar la dizel nu tre' sa dea si scanteie), dar are si el nevoie de un pic, nu? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:09 |