Cum se incarca corect acumulatorul auto pe redresor, baterie descarcata
![]() ![]() ![]() |
Cum se incarca corect acumulatorul auto pe redresor, baterie descarcata
markko |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#2
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
depinde ce tensiune are bateria?....
s-ar putea sa fie "topita" bateria si oricat ai incarca-o sa nu o mai poti readuce la viata ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
sergiu2010 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 4 January 13 ![]() |
Daca are 4 ani ,cumpara alta.Si daca reusesti sa o resuscitezi ....dupa o noapte de stationare nu va mai merge.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureat
- B--------
|
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
markko |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(sergiu2010 @ 12 Jan 2013, 18:59) Daca are 4 ani ,cumpara alta.Si daca reusesti sa o resuscitezi ....dupa o noapte de stationare nu va mai merge. Bateria are ceva peste un an, garantia este inca valabila, am fost prin decembrie cu ea la garantie ca aparuse aceiasi problema baietii de acolo au tinut-o o zi si au format-o din nou , avea ochiul acela verde, dar problema a reaparut desi icarcarea la masina este in parametri pt ca a fost masurata ultima oara la garantie.Oricum ceea ce ma interesa eate modul corect de a reinancarca bateria cu redresorul pe care il am la dispozitie, daca e bine sau nu sa inseriez un bec , cam cat timp ar trebui lasata , etc ... |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
lucifer |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 9 April 05 From: Bucharest Dr. Taberei ![]() |
Am o baterie idenctica cu a ta fabricata in 2005 si e in posesia mea din 2006 la mana a doua ,dupa ce Solenza pe care era montata a suferit o dauna totala , se vede si in poza ce a patit si bateria (stanga jos) , dar functioneaza perfect si dupa atatia ani . Ochiul acela magic se face verde cand vrea el , iarna asta am hotarat sa o iau in casa pe timpul noptii ,deoarece iarna trecuta pe ger nu pornea decat cu clesti , am reusit sa o resuscitez complectand cu apa distilata primii elementi dinspre + care aveau un nivel mai scazut de electrolit si punand-o la incarcat cu un incarcator asemanator cu cele CTEK pe care le vinde un coleg de forum . Inainte de 2005 , pana sa am bateria asta aveam un redresor home made care avea un bec de semnal de 12 volti inauntru, dar niciodata nu am stiut care e treaba cu el , probabil e exact ceea ce spui tu cu un bec legat in circuitul respectiv . Numai ca atunci bateria mea Delphi a fost incarcata 24 h nu recomand sa ti mai mult ca fierbea si recomand sa scoti capacelele alea pe timpul incarcarii . Bateria aceea nu a mai tinut decat pana in iarna acelui an .
Attached thumbnail(s) DSCF0029.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 18937 DSCF0026.JPG ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 18830 |
--------------------
dacia
1410
1997
- B xx GEC
|
|
sergiu2010 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(markko @ 12 Jan 2013, 18:46) Daca bateria este inca in garantie nu e bine sa intervii in nici un fel asupra ei.Te duci cu ea la garantie sa o inlocuiasca mai ales ca ai mai avut probleme cu ea. Bateria este fara intretinere deci nu sunt necesare incarcari pe timpul folosintei mai ales pe timpul garantiei pe care risti sa o pierzi. This post has been edited by sergiu2010: 13 Jan 2013, 12:26 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat
- B--------
|
|
lm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
"nu sunt necesare incarcari pe timpul folosintei "
Daca este folosit cum trebuie, adica nu asculti muzica pana ce moare acumulatorul. Cel mai corect ar fi sa-l incarci cu un curent cat mai mic, ceea ce nu duce la pierderea garantiei. |
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai multe despre baterie si incatcarea ei
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
radu76 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 November 07 ![]() |
[quote=lucifer,12 Jan 2013, 19:34]
Ochiul acela magic se face verde cand vrea el Din cate stiu eu in acumulator este un led plutitor. Astfel in functie de densitatea electrolitului se ridica sau coboara intr-un tub. Nu verifica ledul noaptea ci ziua. Nu este un led care se alimenteaza la curent. Este doar o bucata de plastic care in funtie de adancimea la care se afla reflecta lumina in verde. Cu cat se afla mai la suprafata lumina/culoarea (efectul) este mai intensa. |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM
2007/1.4 MPI
- VL 05 XXX
|
|
lucifer |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 9 April 05 From: Bucharest Dr. Taberei ![]() |
[quote=radu76,13 Jan 2013, 23:01]
[quote=lucifer,12 Jan 2013, 19:34] Ochiul acela magic se face verde cand vrea el Din cate stiu eu in acumulator este un led plutitor. Astfel in functie de densitatea electrolitului se ridica sau coboara intr-un tub. Nu verifica ledul noaptea ci ziua. Nu este un led care se alimenteaza la curent. Este doar o bucata de plastic care in funtie de adancimea la care se afla reflecta lumina in verde. Cu cat se afla mai la suprafata lumina/culoarea (efectul) este mai intensa. [/quote] Acolo e o simpla bila de plastic verde , ce urca pe diagonala pe un plan inclinat , si cand ajunge sus se observa printr-o prisma optica . Parerea mea : e ceva irelevant . This post has been edited by lucifer: 13 Jan 2013, 23:51 |
--------------------
dacia
1410
1997
- B xx GEC
|
|
Liviuta |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Salut ,
asa am patit si eu in luna decembrie anul trecut , m-a lasat bateria ( dar din vina mea ). Fiin in garantie m-am dus cu ea la service iar supermeseriasul de acolo mi-a zis ca bateria nu are nimic , dar este descarcata . Nu m-am inteles cu el , mi-a cerut 20 lei sa o puna el pe redresor sa-i masoare electrolitul , asa ca am plecat si am pus-o eu acasa pe redresor . Si eu am tot un redresor ca al tau , diferenta ca are un ampermetru pe care vezi curentul de incarcare . Dupa circa sase ore de incarcare si-a revenit s-a inverzit si "ochiul" si pare sa mearga bine . Eu iti recomand sa nu o tii sa "fiarba" pt. ca atunci se incalzeste si poata sa cada pasta de pe placi , deci se termina de tot . Referitor la becul ( de far ) inseriat , acesta ajuta la limitarea curentului de incarcare , un lucru bun dupa parerea mea . Dar fiind in garantie eu iti recomand sa te duci peste ei sa-ti rezolve ei problema si mai ales sa-ti mentioneze in certificatul de garantie ce-ti fac la ea . Bafta . |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
markko |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(Liviuta @ 14 Jan 2013, 11:08) Salut , asa am patit si eu in luna decembrie anul trecut , m-a lasat bateria ( dar din vina mea ). Fiin in garantie m-am dus cu ea la service iar supermeseriasul de acolo mi-a zis ca bateria nu are nimic , dar este descarcata . Nu m-am inteles cu el , mi-a cerut 20 lei sa o puna el pe redresor sa-i masoare electrolitul , asa ca am plecat si am pus-o eu acasa pe redresor . Si eu am tot un redresor ca al tau , diferenta ca are un ampermetru pe care vezi curentul de incarcare . Dupa circa sase ore de incarcare si-a revenit s-a inverzit si "ochiul" si pare sa mearga bine . Eu iti recomand sa nu o tii sa "fiarba" pt. ca atunci se incalzeste si poata sa cada pasta de pe placi , deci se termina de tot . Referitor la becul ( de far ) inseriat , acesta ajuta la limitarea curentului de incarcare , un lucru bun dupa parerea mea . Dar fiind in garantie eu iti recomand sa te duci peste ei sa-ti rezolve ei problema si mai ales sa-ti mentioneze in certificatul de garantie ce-ti fac la ea . Bafta . Am fost la garantie in decembrie mi-a zis ca bateria nu are nimic masina incarca in parametri normali dar ca as avea un consumator care imi descarca bateria (ei au dat vina pe mememoria de la CD-player si pe memoria de la ceas dupa parerea mea au un consum irelevant) Atunci au oprit bateria la ei si au format-o in baza garantiei . |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
r3d |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
salut am si io o problema cu o baterie.cand am puso pa masina nu avea putere sa invarta motoru doar sa auzea bendixu cum il arunca.pornesc masina cu alta baterie.si parcurg cu ea cam 30 de km.am dat la automat a pornit masina.azi dimineata masina a pornit la prima cheie.pana sa pun bateria la incarcat am masurato si avea 12.8.acum cand o pun pe redresor incarca 15 16 volti.pa masina nu o pot incarca pentru ca parcurg distante scurte cu ea. as putea monta un releu de incarcare la redresor ca sa imi incarce corect?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu prea merge daca depaseste 3-4A se poate arde incearca sa faci ceva sa scazi tensiunea , daca este home made mai desfaci spire din secundarul transfiematorului , daca nu ai aceasta posibilitate faci o rezistenta din nichelina in asa fel incit tensiunea la bornele ei sa nu depaseasca 15V o pui intre baterie si redresor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paul_p |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Nu are sens sa scoata spire, ca tensiunea de incarcare nu prea conteaza. Doar curentul. Acela trebuie masurat.
Daca tensiunea pe baterie creste atat de mult cum spune (15-16V), ori curentul de incarcare e prea mare, ori bateria e defecta, ori o lasa prea mult la incarcat. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Eu am un redresor home made la care i-am pus pe alimentarea de la 220 un variator de turatie de la un aspirator defect. Variaza tensiunea de incarcare intre 10 si 16 V. Daca nu ai asa ceva poti lua de la electrice un variator de tensiune pentru becuri, il legi in serie cu o priza si in acea priza bagi redtesorul. Daca modifici tensiunea de intrare se modifica si cea de iesire.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
autom |
![]()
Post
#18
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Eu NU am reusit sa fac chestia asta. Primarul unui trasformator nu am reusit sa il alimentez dintr-un variator de asta banal gen aspirator sau lumina.
Te rog fa o poza montajului tau... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(paul_p @ 14 Dec 2014, 18:32) Nu are sens sa scoata spire, ca tensiunea de incarcare nu prea conteaza. Doar curentul. Acela trebuie masurat. Daca tensiunea pe baterie creste atat de mult cum spune (15-16V), ori curentul de incarcare e prea mare, ori bateria e defecta, ori o lasa prea mult la incarcat. cit se poate de gresit stii rolul releului de pe alternator? ce regleaza tensiunea sau curentul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
QUOTE(autom @ 14 Dec 2014, 22:02) Eu NU am reusit sa fac chestia asta. Primarul unui trasformator nu am reusit sa il alimentez dintr-un variator de asta banal gen aspirator sau lumina. Te rog fa o poza montajului tau... ![]() ![]() Din pacate nu te pot ajuta, am bagat tot redresorul in carcasa aspiratorului defect. E simplu, demontezi aspiratorul si in el este o placuta electronica. In ea intra 2 fire de la priza de 220 si ies 2 fire care merg la motor. Firele de la motor se leaga practic la alimentarea transformatorului. Atentie ca prin variator pierzi cam 15V, deci vor intra maxim 205 V. |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
paul_p |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2014, 06:17) Inainte de a te aventura pe un teren necunoscut tie, ar trebui sa aprofundezi macar chestiile fundamentale, de genul curentului si a tensiunii. ![]() Una e tensiunea pe care o scoate transformatorul, alta e tensiunea ce ajunge la bornele acumulatorului. Una e tensiunea in gol a redresorului, alta e tensiunea in sarcina (in timpul incarcarii). Optim, incarcarea trebuie facuta in prima faza la curent constant, iar dupa ce incarcarea se apropie de maxim se trece pe incarcare la tensiune constanta, pentru protectia acumulatorului. QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2014, 06:17) Tare mi-e teama ca tu nu stii ce si cum regleaza acel releu. Apropo, sa stii ca treburile au mai evoluat de la clasicul releu de incarcare de pe dacia 1300. This post has been edited by paul_p: 15 Dec 2014, 13:27 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu un transformator si o punte nu vei reusi niciciodata sa faci ce zici tu o incarcare la curent constatnt ......si tensiune constanta la terminarea ciclului
si te pomenesti ca s-a reinventat releele de incarcare astea noi lucreaza cu dubla conversie de frecventa si stabilizare curent alternativ pe excitatie si sa nu-mi spui tu ca releele astea noi regleaza si curentul de incarcare la baterie ... ps poate imi spui si mie cum lucreaza releul de dacie This post has been edited by bygy007: 15 Dec 2014, 18:51 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paul_p |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2014, 18:28) Amesteci termenii. Destul de rau. Curent alternativ pe excitatie?! Am trait sa o aud si pe asta ![]() QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2014, 18:28) si sa nu-mi spui tu ca releele astea noi regleaza si curentul de incarcare la baterie ... ps poate imi spui si mie cum lucreaza releul de dacie Sistemele astea noi de incarcare regleaza si curentul de incarcare. Dar nu numai ca-l regleaza, ci il regleaza in functie de istoricul utilizarii bateriei. Adica sistemul tine cont de cat a fost incarcata bateria in ultima perioada de timp, cat curent a debitat bateria, masoara consumul din baterie atunci cand motorul este oprit, tine un istoric al temperaturilor la care a fost supusa bateria. In urma analizei acestor informatii sistemul cunoaste cu precizie atat starea de incarcare a bateriei cat si starea tehnica in care se afla si stabileste regimul de incarcare cel mai potrivit. Mai mult chiar, daca sistemul estimeaza ca in ritmul actual de incarcare/utilizare al bateriei exista riscul ca masina sa nu mai poata porni la urmatoarea incercare, ia decizia de a intrerupe anumiti consumatori neimportanti. In ceea ce prveste releul de dacie, te las pe tine sa-l analizezi si sa explici cum functioneaza ![]() <span class='edit'>15 Dec 2014, 23:57:</span> QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2014, 18:28) cu un transformator si o punte nu vei reusi niciciodata sa faci ce zici tu o incarcare la curent constatnt ...... Cum transformi, aproximativ si ieftin, o sursa de tensiune intr-una de curent constant (relativ constant, nu de precizie)? Ce parametru diferentiaza o sursa de tensiune constanta de una de curent constant? This post has been edited by paul_p: 15 Dec 2014, 23:58 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate la avioane ca nici la metrou nu exista asa ceva unde sint o gramada de calculatoare dar nici unul nu face ce zici tu
16 Dec 2014, 11:04: QUOTE(paul_p @ 15 Dec 2014, 23:32) In ceea ce prveste releul de dacie, te las pe tine sa-l analizezi si sa explici cum functioneaza ![]() daca cauti ai sa gasesti am explicat la un moment dat functionarea releului This post has been edited by bygy007: 16 Dec 2014, 11:04 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paul_p |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 16 Dec 2014, 11:01) Calculatoare sau automate programabile? QUOTE(bygy007 @ 16 Dec 2014, 11:01) Metrou? Ai proiectat unul, sau lucrezi pe unul? QUOTE(bygy007 @ 16 Dec 2014, 11:01) BMW-urile nu sunt avioane, desi multi spun despre ele ca ar fi. Si totusi au un asemenea sistem inca de prin 2005. Te las pe tine sa descoperi sistemul, dar o sa-ti dau totusi un hint (ca tot e la moda romengleza): Intelligent Battery Sensor (IBS). The functions of the intelligent battery sensor (IBS) are: - To continuously measure battery data in all vehicle operating modes - To compute battery indicators as basis for battery charge state (SoC: "State of Charge") and battery condition (SoH: "State of Health") - To balance the charge/discharge current of the battery - To monitor the battery's charge state (SoC) and to activate the electric energy management and power management for countermeasures if the battery charge state becomes critical (battery's limit of starting capability). - To identify initial data for calibrating the battery charge state (SoC: "State of Charge") - To calculate the starting current curve to determine the battery condition (SoH: "State of Health") - To monitor off-load current - To transmit data to the higher-order control unit (DME or DDE) - Self-diagnosis - To perform fully automatic updates of algorithm parameters and parameters for self-diagnosis via DME / DDE - To be able to independently "wake up" from sleep mode [attachmentid=1627973841] Acest senzor furnizeaza informatia in functie de care se stabileste regimul de incarcare al bateriei. QUOTE(bygy007 @ 16 Dec 2014, 11:01) Crede-ma ca am cautat. Din tot sufletul am cautat, dar tot nu am reusit sa gasesc. As fi de-a dreptul incantat daca mi-ai furniza tu un link ![]() This post has been edited by paul_p: 17 Dec 2014, 02:13 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(paul_p @ 17 Dec 2014, 01:29) sint citeva modele cam asa arata care sint programabile cu ajutorul softului QUOTE(paul_p @ 17 Dec 2014, 01:29) nini una nici alalta , mai le repar din cind in cind ala doar monitorizeaza temperatura tensiune curent si nu incarca bateria , sint implementate pe masinile hibride sau care au start stop , daca ma chinui imi pot pune si eu dar nu vad rostul ca oricum alternatorul este legat direct la baterie iar consumatorii sint legati tot la baterie (alternator baterie) QUOTE(paul_p @ 17 Dec 2014, 01:29) Crede-ma ca am cautat. Din tot sufletul am cautat, dar tot nu am reusit sa gasesc. As fi de-a dreptul incantat daca mi-ai furniza tu un link ![]() nu ai cautat destul ca idee pentru a incarca o baterie pe masina as cum zici tu iti trebuie doua surse de energie total separate una sa incarce bateria si alta sa asigure curent automobilului dar exisata riscul ca la solicitarea unui curent mai mare (de exemplu pornirea) sa defecteze sursa de incarcare a bareriei bateria este un tampon ea este folosita doar la pornire , dupa pornirea motorului toti consumatorii sint alimentati din alternator , bateria devine un consumator cred ca am fost destul de clar This post has been edited by bygy007: 17 Dec 2014, 12:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
r3d |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
multumesc bygy pentru raspuns.am sa incerc varianta spusa de tine.am incercat si cu un bec de 100 w legat in serie cu plusu redresorului si tot baga peste 15
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
paul_p |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 17 Dec 2014, 12:10) (1) doar monitorizeaza temperatura tensiune curent si nu incarca bateria , sint implementate pe masinile hibride sau care au start stop , daca ma chinui imi pot pune si eu dar nu vad rostul ca oricum alternatorul este legat direct la baterie iar consumatorii sint legati tot la baterie (alternator baterie) ca idee pentru a incarca o baterie pe masina as cum zici tu (2) iti trebuie doua surse de energie total separate una sa incarce bateria si alta sa asigure curent automobilului dar (3) exisata riscul ca la solicitarea unui curent mai mare (de exemplu pornirea) sa defecteze sursa de incarcare a bareriei (4) bateria este un tampon ea este folosita doar la pornire , dupa pornirea motorului toti consumatorii sint alimentati din alternator , (5) bateria devine un consumator cred ca am fost destul de clar Ai fost clar ca o apa cristalina. Singura problema e ca nu e asa ![]() In fine, ar trebui sa intelegi macar chestiile fundamentale pentru a putea continua subiectul.. This post has been edited by paul_p: 17 Dec 2014, 22:27 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
bine domnu inginer dar sa stii ca teoria e teorie in schimb practica ne omoara , am mai vazut si eu ingineri de genul asta care stiu teorie dar la practica erau varza si nu stau ca transformatorul este o masina electrica statica
dar asta e sint mai prost poate ma luminezi ........, sint un biet muncitor......fara facultate si poare imi explci cum funcioneaza disozitivul minune ca sa inteleg si eu This post has been edited by bygy007: 17 Dec 2014, 22:42 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kxz |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
de ce da lichidul pe afara cand pun bateria pe redresor?
asa ceva inca nu am mai vazut... |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:50 |