Dacia 1300 tuning, Am nevoie de multe sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1300 tuning, Am nevoie de multe sfaturi
newmoxici |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
politia cred ca o sa iti retina talonul daca nu ai barele de protectie. In rest succes la tuning, gpl ai?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Cu barile nu ai probleme cu politia, atata timp cat nu dai de ARR. Eu am mers 1 an de zile fara bari si nu am fost oprit.
Cat despre proiect eu l-as lasa balta |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
De ce zici sa las balta proiectul?
Eu inainte ma gandeam la un golf II sa il iau si sa il fac dar dupa ce am vazut pe net dacia asta tunata am uitat instant de golf. Stiu ca imi trebuie ft multi bani si timp pentru acest proiect dar chiar am de gand sa il duc pana la capat. RAR-ul nu imi poate omologa Dacia fara bare? 12 Jul 2009, 22:47: Am uitat sa va zic ca motorul,cutia si planetarele sunt frantuzesti ![]() This post has been edited by newmoxici: 12 Jul 2009, 22:47 |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
io zic sa cauti un reno12 gordini daca vrei sa circuli legal fara bari ca ala nu le-a avut din fabrica.
In rest as zice ca ai avut piese frantuzesti pe ea. In 76 nu stiu cate piese mai erau frantuzesti oricum. Sau a stat masina in garaj intr-o baie de ulei? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#6
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 13 Jul 2009, 01:02) io zic sa cauti un reno12 gordini daca vrei sa circuli legal fara bari ca ala nu le-a avut din fabrica. In rest as zice ca ai avut piese frantuzesti pe ea. In 76 nu stiu cate piese mai erau frantuzesti oricum. Sau a stat masina in garaj intr-o baie de ulei? Tu crezi ca gasesti un renault 12 gordini la orice colt al strazii???sau gasesti unul la vreo 10 bulioane??? El o sa fie inca unul din acei useri cu planuri mari,vorbe cat mai multe si fapte putine.... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
poate va fi, poate nu va fi. Eu i-am dat o posibilitate de a circula legal fara bari. si cred ca singura daca imi amintesc bine.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#8
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 13 Jul 2009, 01:13) poate va fi, poate nu va fi. Eu i-am dat o posibilitate de a circula legal fara bari. si cred ca singura daca imi amintesc bine. De gasit o sa gaseasca dar in alta tara gen FRANTA dar la un pret de o sa zica omu "de ce sa imi iau un R12G doar pentru dragul de a putea circula fara bare,cand cu banii pe care ii dau pe gordinel imi iau un BEMVEU de moare fumeile du pe mine" |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Atunci sa-si ia bmw. S-ar putea sa fie o investitie mai mica decat sa restaurezi si sa tunezi o dacie de 40 de ani. Si poate si mai buna.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
gheorghita88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti ![]() |
Reclama nu e ceva nou se facea si in ani '80 si ajungeai la un rezervor de 70-75l defapt erau doua si se poate observa pe pe partea dreapta spate a masini oricum mai bine este cu un rezervor de benzina si unul de gpl
cat despre modificarea dacilor sunt de acord si eu am o daciuta din 2000(440000km)si as vrea sa mai fac ceva pe la ea, la urma urmei nu trebuie sa iti schimbi masina ca sa intorci privirile oamanilor eu mai am o laguna 2 dar ideea cu dacia modificata nu mi-o scot din minte |
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
Nu vreau gordini pt ca nu am bani de asa ceva, si nici de bmw-uri.
Unii cred ca am sa las balta proiectul sau sunt aici doar pt chat, ei bine nu este adevarat. Am apelat la acest forum ca sa aflu mai multe de la cei care se pricep. Am sunat la RAR si am intrebat de bare dar "tanti" aia nici macar nu intelegea despre ce era vorba. Am sa ma duc eu sa vad acolo ce si cum si cat ma costa omologarea. Oricum nu incep proiectul fara sa stiu daca pot circula cu masina sau nu. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
eu cred ca poti gasi o solutie sa poti circula fara bare de protectie
iti enumar cateva broscute in aceeasi situatie ... numai ca la noi romanul taran obisnuit sa planteze pe Dacia 1300 bara spoiler de Cielo nu si-o inchipuie fara ... Frumoasa intentia, imi place proiectul! Bafta!!! This post has been edited by catalin7070: 13 Jul 2009, 19:19 |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(newmoxici @ 13 Jul 2009, 18:41) Pai daca ai de gand sa o modifici ca in poza te asigur ca nu vei putea si circula cu ea si lucra ea. Cat despre proiect am zis sa-l lasi balta pt ca si pe mine m-au invadat "piticii tuneri" si am zis ca fac asa si aici asa si in final cand am realizat cat de greu e sa faci o modificare si sa si dea bine m-am lasat pagubas. Oricum alegerea e a ta |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
popaandreey_27 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 10 July 09 ![]() |
sincer mie mi se pare o prostie sa tunezi o masina estetic si sa nu-i faci nimic la performanta.....e k ca si cum ai avea un bmw cu motor de scuter
![]() ![]() --- Scrierea marcata nu-i agreata aici. Deocamdata avertisment - si scrie corect. This post has been edited by os: 14 Jul 2009, 23:21 |
--------------------
dacia
1300
1983
- vn01vjc
|
|
Dead-Angell |
![]()
Post
#15
|
![]() Sustinator Anarchy Group: Members Posts: 311 Joined: 15 October 08 From: Mangalia ![]() |
Interesant proiectul , eu zic sa faci ca si colegul , adica sa mergi fara bari chiar daca e ilegal.
Cand ai de gand sa incepi proiectul? Esti constient ca o sa te manance de bani? Pune si niste poze cu masina ta sa o vedem si noi in ce stare este! |
--------------------
Dacia1310
Berlina
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Sunt de aceeasi parere cu popaandreey_27
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
popaandreey_27 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 10 July 09 ![]() |
bai fratilor eu lucrez la o statie ..RAR..si va spun k nu e ilegal sa mergi fara bari....nu stiu de unde aveti voi ideea asta....atata timp cat nu afecteaza vizibilitatea..stabilitatea ..frana ..culoarea ...motorul.......poti sa dai tot de p ea
![]() ------- Ca mai sus. This post has been edited by os: 14 Jul 2009, 23:22 |
--------------------
dacia
1300
1983
- vn01vjc
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
Asta ma interesa cel mai mult, acum sunt linistit in privinta barelor.
Maine pun si niste fotografii cu masina. |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
Muttley |
![]()
Post
#19
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Consideram cazul in care o Dacie 1300 loveste un copil de... sa zicem 1.20m inaltime.
- cu bara fata: bara va lovi copilul in tibie/genunchi si-l va salta pe capota masinii - copilul va supravietui; - fara bara fata: copilul va fi lovit de muchia capotei undeva pe la mijlocul inaltimii lui, iar acesta va ajunge sub masina si va iesi pe partea cealalta destul de rupt si mai ales mort. popaandreey_27, sper ca afirmatia cu lucratul la RAR e o gluma, sau ai o functie marunta... This post has been edited by Muttley: 15 Jul 2009, 19:13 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Muttley @ 15 Jul 2009, 19:09) Consideram cazul in care o Dacie 1300 loveste un copil de... sa zicem 1.20m inaltime. - cu bara fata: bara va lovi copilul in tibie/genunchi si-l va salta pe capota masinii - copilul va supravietui; - fara bara fata: copilul va fi lovit de muchia capotei undeva pe la mijlocul inaltimii lui, iar acesta va ajunge sub masina si va iesi pe partea cealalta destul de rupt si mai ales mort. popaandreey_27, sper ca afirmatia cu lucratul la RAR e o gluma, sau ai o functie marunta... Exact Iar daca mai esti si norocos incat sa lovesti un pieton si esti si fara bari, esti vinovat din start |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Muratu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Sper din tot sufletu sa misti ceva la proiect si sa prezinti pe parcurs progresele facute. Spor la munca si nu te lasa moale in fata oprelistilor.
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Gaby_19_4you |
![]()
Post
#22
|
![]() The Red Fury / YGY Group: Members Posts: 100 Joined: 3 March 08 From: bucuresti - militari ![]() |
in primul rand : mergi unde este nevoie si rezolva-ti toate probleme cu actele ale masini, itp sal faci sao treci pe numele tau...tot, pentru ca va fi cam greu sa mai face ceva in acte la ea dupa ce o vei modifica, apoi iti trebuie un garaj / curte la tara , destul de mult timp pentru munca, foarte multi bani, imaginatie bogata, eventual cativa prieteni priceputi si pasionati si poti incepe, dar in tot acest timp tine cont ca nu vei mai putea scoate masina pentru plimbari, eu merge de cateva luni fara bara pe spate si nu sa luat nimeni de mine!! Bafta si mult succes in ceaa ce vrei sa faci, si nu asculta de baietii "rai" care zic sa renunti la proiect, mergi in continuare, fati nebunia
![]() ![]() |
--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT
1410/1310/SYMBOL 1.4 16V
1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL
- 77-KIS/54-YGY/93-SNC
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#23
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
Da, stiu ca trebuie sa ii fac actele, acum pe 19 imi expira ITP-ul.
Cu trecutul pe numele meu mai am de asteptat, trebuie sa ma mut in Arad si o sa fiu sofer pe camion, deci chestia cu timpul sa cam dus... Dar cand o sa strang destui bani am sa o duc la un tinichigiu sa o faca. Masina nu este ruginita deloc, doar portbagajul unde a avut eleronul ala de cauciuc si pe capota a cazut o bucata de tencuiala de la un bloc ![]() Diseara bag poze |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#24
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Vad ca are numere de iasi masina....
Daca vrei iti fac eu cu fibra de sticla f rapid modificarile alea ca is simple nu cum zic unii (nu vreau sa le zic ce is ca stiu deja)care fac din tantar armasar.... Cam 300-350 lei te costa modificarea caroseriei din ce vad acolo,mai iei un set de jante canada si til modifici sa fie lat si iti fac pasajele si vopsesti masina si e gata (tot proiectul incluzand rarul=1500 lei) Care cred ca sii permit multi (exteriorul ma refer) si e calcul estimativ poate ajunge putin mai mult datorita acelor flacari daca nimeresti un vopsitor aiurea.... SI APROPO PTR TOTI DESTEPTII EXISTA O SECTIUNE IN CARTEA DE IDENTITATE A MASINII CARE SPUNE MODIFICARI Ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosire ale autovehicolului..... DECI ESTE POSIBIL CA SA ITI OMOLOGHEZI NU TE LUA DUPA TOTI CARE SE DAU INTELIGENTI DA NU STIU SA DESFACA UN SURUB LE TREBUIE CARTE CA SA VADA PASUL SURUBULUI... Si cu itpul....Lasal dupa rar ca oricum sar putea sa il faci din nou.... Intereseazate pe la rar cum faci cu omologarile si dupa ce ai terminat de facut masina faci tot This post has been edited by Lucian MC: 16 Jul 2009, 16:20 |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#25
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
3729653502_5af532c28f.jpg
3729649356_71622be488.jpg 3729651378_c7deb38535.jpg 3728854123_eb0fe7ca1a.jpg 3729659706_8d17a25191.jpg 3728856121_0f31d120a3.jpg Asta e masina, are cateva sgarieturi si ce se vede pe capota si portbagaj, dedesubt e ca noua. Motorul cu face nici un zgomot ciudat. Porneste la sfert etc. Sunt foarte multumit de ea, aproape ca ma bucur ca a murit propietarul altfel nu cred ca ajungea pe mainile mele ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#26
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Arata bine bobeda.....mai bine ai tine-o cat mai clasica.......
LucianMC tie iti trebuie carte sa iti dai seama ce pas are surubul???sau in ce parte se strange???? This post has been edited by br17rfg: 17 Jul 2009, 16:33 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#27
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
Cateva proiecte asemanatoare
3729709168_438ff4d995.jpg 3729709100_575e42e898.jpg 3728907433_13306f8f51.jpg Nu imi place asa clasica, stiu ca poate pentru unii ar fi o comoara asa cum este ae acum, dar eu nu vreu asa ceva. Deja am mai zis ce vreau sa fac cu ea. Jos bare, jos manere, jos loc numar spate, jos capac rezervor (la capac trebuie sa ii tai cotul si sa il sudez invers ca sa alimentez prin porbagaj) etc. Am multe de facut si nici nu mam gandit inca la interior si motor. O sa ma falimenteze un an masinuta asta dar eu zic ca merita la urma urmei. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
Dead-Angell |
![]()
Post
#28
|
![]() Sustinator Anarchy Group: Members Posts: 311 Joined: 15 October 08 From: Mangalia ![]() |
Numai vorbe pana acuma, astept fapte!
|
--------------------
Dacia1310
Berlina
1998
|
|
engime |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
daca ai bani de cheltuit e treaba ta, dar mai bine iti iei alta masina
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#30
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
QUOTE(Dead-Angell @ 17 Jul 2009, 18:08) Numai ce am zis mai sus ca ma mut in arad si nu o sa am timp de masina deocamdata pt ca sunt sofer pe camion, si asta imi ia tot timpul. Cand strang si ceva mai multi bani ma voi apuca de ea. Am deschis acest topic ca sa stiu ce si cum am voie sa fac, si pt sfaturi. |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:52 |