Dacia Sport 1.4 Turbo, Prezentare imbunatatiri (motor in special)
![]() ![]() |
Dacia Sport 1.4 Turbo, Prezentare imbunatatiri (motor in special)
woden665plus1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|||
ngabyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 24 July 10 From: Milano City ![]() |
![]() ![]() ![]() V8 biturbo.? Glumeam. detaliaza cam ce ai vrea sa scoti din Dacia Sport? Nu apucasei sa pui pozele si deja eram pe topic, hm si eu as vrea sa mi prind urechile in modificari masini.. This post has been edited by ngabyyy: 30 Oct 2010, 22:08 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
- IL 50 GAB Consider ca Solenza a fost, este si va ramane una dintre cele mai reusite masini fabricate de Dacia. Nici mica, nici mare, fiabila
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ajut putin cu postarile de dincolo. Daca te deranjeaza, poti sterge / modifica orice aici.
QUOTE(Ov @ 5 Oct 2010, 10:43) ti-as recomanda sa: 1. iti pui un filtru de aer. Faci prastie motorul 2. sa tragi admisia de aer cat mai in fata ca sa ai aer cat mai rece in admisie. Si asa ti-l incalzeste turbina de-l rupe, daca-l mai bagi si tu cald de dupa motor nu mai rezolvi nimic QUOTE(Muttley @ 5 Oct 2010, 13:54) Are toate conditiile sa-i puna un intercooler mic la nivelul capotei. Felicitari pentru realizare. Detalii? QUOTE(Siconi @ 8 Oct 2010, 16:09) QUOTE(woden665plus1 @ 22 Oct 2010, 22:36) Sa gasesc un loc pt filtru de aer e urmatorul lucru care va fi facut. Sper sa reusesc sa-l duc in fata radiatorului... daca nu undeva unde e aer rece. Detalii: Bloc Dacia palier marit; Arbore Dacia, de uzina, l-am pus nou; Ax cu came de Renault (nu stiu ce model), singurul lucru care il stiu e ca vine de pe un motor de Renault 12. Se misca f bine pe aspirat, acum cred ca am sa o inlocuesc cu una de R5 GTT; Pistoane decomprimate, atasez si poza; Chiuloasa de Dacia, daca puneam de R5 nu mai era motor de Dacia ![]() Volanta de R5; Aprindere Bendix RE 209; Carburator Weber 32 DIR, acum imi pare rau ca m-am grabit cu achizitionarea carbului si nu am asteptat sa gasesc un Solex 32 DIS, la asta nu gasesc piese si nici presiune prea mare la benzina nu pot baga ![]() Turbina KKK model K24, e cam mare da isi face treaba; Evacuare home made. Trebuie si un intercooler da nu prea am unde sa-l montez... am sa incerc ideea sugerata de Muttley. Vedem ce iese... Nici un BOV nu ar strica pt ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie turbina face ca toti dracii... This post has been edited by Muttley: 30 Oct 2010, 22:13 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
QUOTE(ngabyyy @ 30 Oct 2010, 22:06) ![]() ![]() ![]() V8 biturbo.? Glumeam. detaliaza cam ce ai vrea sa scoti din Dacia Sport? Nu apucasei sa pui pozele si deja eram pe topic, hm si eu as vrea sa mi prind urechile in modificari masini.. Detaliile sunt pe drum. intr-adevar a fost o pauza intre prima parte a postului si ultimele poze. Scuze daca te-am incurcat ![]() QUOTE(Muttley @ 30 Oct 2010, 22:13) Ms ms. Tocmai ma chinuiam sa gasesc un moderator care sa-l mute. Se pare ca s-a rezolvat. Si ca o modificare: deja lucrez la montarea filtrului de aer. Cred ca va fi o priza de aer in capota, arata nasol da asta e. This post has been edited by woden665plus1: 30 Oct 2010, 22:20 |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asteptam restul de poze pe care promiteai ca le aduni si sinteza lucrului de pana acum.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
Alte detalii:
Dupa cum spuneam si in postul de mai sus pistoanele sunt decomprimate. Nu stiu ce producator sunt dar a fost set motor complet. Pana acum sunt multumit de ele, dupa 2000 de km a trebuit sa dau chiuloasa jos deoarece am rupt o supapa (era obosita de mai de mult, ceea ce e de inteles tinand cont de faptul ca era din '84) iar setul nu prezenta nici o uzura iar pistoanele erau inca intregi chiar si dupa cateva glume proaste pe la 1 Bar boos ![]() Cam astea ar fi pistoanele: Poza_5_.jpg ( Size: 78.71k ) Number of downloads: 3417 Poza_6_.jpg ( Size: 83.15k ) Number of downloads: 1601 Carburatorul e montat pe galerie de dublucorp de Dacia, singura modificare aparuta este la gauri. Au trebuit refacute toate 4 pt ca nu venea de nici o culoare. Galeria de evacuare "home made" a plecat de la o galerie de Renault (12 dupa cum zicea cel de la care am luat-o, ca si axa cu came). Asta e singura imagine cu galeria in timpul constructiei (mai erau dar nu stiu unde le-am salvat). Testam sa vad cum vine pe motor ![]() 64.jpg ( Size: 295.41k ) Number of downloads: 2266 la aprindere a fost mai mult de munca. Mi-a luat cam 3 zile (lucrand impreuna cu un prieten). A trebuit schimbata volanta cu una de R5. care vine la gauri pe arbore, are coroana pt cititor proiectata pt aprinderea folosita dar coroana pt electromotor e mai mare in diametru cu aproape un cm. A trebuit rectificata la strung pt a putea monta coroana de Dacia. A trebuit polizat si din carcasa electromotorului, electromotorul "impins" mai in fata, ceea ce m-a obligat sa modific si suportul motorului pt a ma lasa sa-l montez. Pentru a intelege mai usor: 56.jpg ( Size: 390.66k ) Number of downloads: 2615 58.jpg ( Size: 394.09k ) Number of downloads: 2077 59.jpg ( Size: 361.91k ) Number of downloads: 2348 61.jpg ( Size: 384.1k ) Number of downloads: 2376 62.jpg ( Size: 278.03k ) Number of downloads: 2144 Nu sunt prea multumit de montarea electromotorului pt ca uzeaza f repede bendixul, iar uneori nu vrea sa invarta. Traseul de ulei pt turbina este luat de la unul din bulburi (mai exact cel de langa pompa de benzina). Pompa de ulei e de provenienta Dacia, cu debit marit. Desi multi ingineri vazand de unde vreau sa iau ulei au zis ca nu o sa mai am presiune se pare ca s-au inselat. Oricat de fierbinte ar fi uleiul sub 2 nu am (exceptand cazurile cand am motorul pornit sau imediat dupa ce-l pornesc ![]() Returul este printr-un stut montat direct in baia de ulei. Ca tot veni vorba de pompa de benzina, vreau sa o inlocuiesc pe cea mecanica cu una electrica montata, impreuna cu repartitorul, in portbagaj. Am lucrat ceva azi dar nu am reusit sa termin. Problema cu pompa e ca ma lasa fara benzina daca o tin mai mult timp in 0.5 bari, asta fiind si presiunea setata, deocamdata. Restul.... nu-mi mai amintesc acum. Daca am omis ceva astept intrebari. This post has been edited by woden665plus1: 30 Oct 2010, 23:30 |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#7
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
de ce nu folosesti electroventilator?
avansul cum l-ai reglat? ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Richelieu |
![]()
Post
#8
|
![]() altă scursură umană Group: Members Posts: 312 Joined: 22 July 10 From: Scursureștii de Pădure ![]() |
Misto galeata din prima poza! Cu cat o dai ca nu se mai gasesc decat de platic?
|
--------------------
0.00
%
:(( Teacher's, e valabil citatul filozofului Marty! Ia incet sa nu te ineci!
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
Salut imi place ce ai facut,felicitari....acum iti dau o idee la partea de electromotor...foloseste unul de Dacie pe injectie ca este mai mic,respectiv scurt si atunci nu-ti va mai atinge in suportul motor....iar la partea cu pompa de alimentare electrica atasez o poza sa-ti faci o idee,model Huco,bineinteles poti folosi si alt tip de pompa dar asta este cat de cat indicata ca decupleaza singura la inchiderea cuiului poantou......numai bine spor la lucru...
Attached thumbnail(s) DSC00899.JPG ( Size: 682.02k ) Number of downloads: 2527 |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#10
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 30 Oct 2010, 23:57) Ma un electroventilator de pe un Audi 80, nu de mult achizitionat. sper sa-l urc pe masina cat de curand. Trebuie sa modific si radiatorul pt ca nu are soclu pentru bulb. La avans am masurat aproximativ unde vine montat senzorul pe cutia de R5, dupa care am alungit gaurile de prindere si deocamdata e reglat "dupa ureche". Nu am reusit sa fac rost de un stroboscop. La service nu ma pot duce pt ca reglajul ia foarte mult timp. Nu pot sa misc senzorul cu motorul pornit deoarece risc sa pice pe coroana de la volanta. QUOTE(Richelieu @ 31 Oct 2010, 00:06) La care din ele te referi??? In prima poza apar doua galeti: una rosie si una ... gri. ![]() QUOTE(Florinel 86` @ 31 Oct 2010, 09:41) Salut imi place ce ai facut,felicitari....acum iti dau o idee la partea de electromotor...foloseste unul de Dacie pe injectie ca este mai mic,respectiv scurt si atunci nu-ti va mai atinge in suportul motor....iar la partea cu pompa de alimentare electrica atasez o poza sa-ti faci o idee,model Huco,bineinteles poti folosi si alt tip de pompa dar asta este cat de cat indicata ca decupleaza singura la inchiderea cuiului poantou......numai bine spor la lucru... Am incercat cu un electromotor scurt (nu cred ca era de injectie pt ca avea carcasa fara acel guler ca sa-l departeze de cutie) dar bendixul nu-mi atingea coroana, se invartea in gol. ![]() Tipul asta de pompa de benzina ar putea fi exact ceea ce caut ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da la frane ai umblat?? sau sunt alea stock?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cdadan |
![]()
Post
#12
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nope. A restaurat complet caroseria
60.jpg ( Size: 31.55k ) Number of downloads: 2984 si a trecut direct la turbina. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Richelieu |
![]()
Post
#13
|
![]() altă scursură umană Group: Members Posts: 312 Joined: 22 July 10 From: Scursureștii de Pădure ![]() |
Ma refeream la galeata aia rosie smaltuita.
|
--------------------
0.00
%
:(( Teacher's, e valabil citatul filozofului Marty! Ia incet sa nu te ineci!
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#14
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 31 Oct 2010, 13:36) La frane nu prea am umblat... Singurele imbunatatiri ar fi tamburi mari pe spate si pompa de frana cu 4 conducte (am inteles ca ar fi mai buna). Probabil pe viitor vor mai veni si discuri ventilate pe fata de pe Nova, SuperNova. Masina fiind usoara franeaza destul de bine QUOTE(cdadan @ 31 Oct 2010, 13:53) Nope. A restaurat complet caroseria 60.jpg ( Size: 31.55k ) Number of downloads: 2984 si a trecut direct la turbina. Asta a fost unul din motivele pt care nu am deschis topicul mai devreme: eram sigur ca trebuie sa apara si cate un destept care le stie pe toate. Daca intrebai ti se raspundea ca de aia e forum. Si acum sa te lamuresc: 1. Zona indicata de tine pe partea superioara a arcului aripii este noroi. Se intalneste din abundenta dupa ploaie cand mergi la tara, la iarba verde s.a.m.d.; 2. Zona a doua este o aparatoare din fibra de sticla montata pentru a proteja caroseria de apa, noroi, zapada, antiderapant s.a.m.d.; 3. Ca sa fiu si mai explicit da un ochi mai jos sa intelegi cam ce a fost facut in acele zone. This post has been edited by woden665plus1: 31 Oct 2010, 14:35 Attached thumbnail(s) 9.jpg ( Size: 95.89k ) Number of downloads: 1689 11.jpg ( Size: 92.68k ) Number of downloads: 2059 12.jpg ( Size: 101.43k ) Number of downloads: 2039 16.jpg ( Size: 104.36k ) Number of downloads: 2078 |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
adip |
![]()
Post
#15
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(cdadan @ 31 Oct 2010, 21:53) Nope. A restaurat complet caroseria Ce pana corbului te arde pe tine gtija de munca altuia, daca nici macar nu esti in stare sa aduci o contributie utila discutiei? Ti-ai putea cere scuze pentru magaria gratuita.@woden665plus1: succes cu modificarile si ignora-i pe troli. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Arhimede |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Cum merge motoru ala? Cum trage? Cum consuma ...cum cum?
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
M.C. |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Woden,acum ca i-ai montat turbo,nu cumva trebuie modificate tarajele jicloarelor?
Si cred ca-ti trebuie neaparat si un radiator de ulei. This post has been edited by M.C.: 31 Oct 2010, 16:19 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
Filip |
![]()
Post
#18
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Nu prea mi se pare in regula motorul ala, gazele arse cu temperatura foarte ridicata intra direct in carburator... nu prea e in regula cu temperatura aia. Pai ce eficienta mai ai? Nu mai vorbesc de riscuri, poti sa topesti piese in motor. De asemenea, nu trebuie un arbore cotit si o axa cu came speciala pentru motoare turbo? Sa ai o compresie mai scazuta? Motorul asta va fi mereu un hibrid incropit prin "trial and error", daca nu stai sa proiectezi din capul locului ceva gandit special pentru ce vrei... nu prea sunt optimist.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#19
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Filip pistoane decomprimate a ce-ti suna ?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
M.C. |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
QUOTE(Filip @ 31 Oct 2010, 18:16) Nu prea mi se pare in regula motorul ala, gazele arse cu temperatura foarte ridicata intra direct in carburator... nu prea e in regula cu temperatura aia. Pai ce eficienta mai ai? Nu mai vorbesc de riscuri, poti sa topesti piese in motor. De asemenea, nu trebuie un arbore cotit si o axa cu came speciala pentru motoare turbo? Sa ai o compresie mai scazuta? Motorul asta va fi mereu un hibrid incropit prin "trial and error", daca nu stai sa proiectezi din capul locului ceva gandit special pentru ce vrei... nu prea sunt optimist. Dom'Filip Gazele arse de la evacuare sunt folosite doar pentru a antrena turbina ! Daca te uiti mai atent,vei vedea ca pentru aerul folosit la admisia in carburator,este o alta intrare pe turbina! This post has been edited by M.C.: 31 Oct 2010, 16:28 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Filip @ 31 Oct 2010, 17:16) Nu prea mi se pare in regula motorul ala, gazele arse cu temperatura foarte ridicata intra direct in carburator... nu prea e in regula cu temperatura aia. nustiu daca ai scris aberatii intentionat, sau chiar esti varza. ![]() This post has been edited by argon: 31 Oct 2010, 17:25 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#22
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(M.C. @ 31 Oct 2010, 17:24) Dom'Filip Gazele arse de la evacuare sunt folosite doar pentru a antrena turbina ! Daca te uiti mai atent,vei vedea ca pentru aerul folosit la admisia in carburator,este o alta intrare pe turbina! În "popor" se spune că turbina recirculă gazele arse, am auzit mai multe persoane spunând chestia asta ![]() Oricum, Filip știe el ceva, dar nu destul de corect. Gazele când se comprimă se ... încălzesc, tocmai de aceea se montează intercooler (atunci când este cazul). Eu cred că nu s-a început tocmai bine proiectul ăsta .... mai bine puneai un motor cu injectie (tot de Dacia ... nu e injecție multipunct, dar e mai sigură). |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Filip |
![]()
Post
#23
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Am inteles, multumesc pentru lamuriri. Argon, recunosc, sunt atehnic cand vine vorba de motoare turbo. Cosmin a explicat f. bine.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#24
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
nenea, multa bafta cu masina, dar fa ceva cu franele si suspensia. in rest, numai bafta iti urez cu masina, imi place la nebunie
![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#25
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
QUOTE(Arhimede @ 31 Oct 2010, 15:56) De mers merge multumitor doar ca abia acum montez o pompa de benzina mai potenta. Pana acum am folosit pompa originala, care daca tin mai mult timp motorul cu 0.5 bari in admisie ma cam lasa fara alimentare. De tras, trage ceva de vis dar inca nu functioneaza la capacitate maxima. Acum sunt la capitolul reglaje, ajustari si alte minuni d'astea care iau o gramada de timp. Consumul se invarte undeva la 10/11% cu schimbat prin 4500 5000 rpm. QUOTE(M.C. @ 31 Oct 2010, 16:16) Woden,acum ca i-ai montat turbo,nu cumva trebuie modificate tarajele jicloarelor? Si cred ca-ti trebuie neaparat si un radiator de ulei. Carburatorul folosit Weber 32 DIR e dedicat pt turbo, a fost montat pe R5 Alpin Turbo. Am ales un carb suflat pentru a nu fi nevoit sa modific prea multe la el (si nici nu stiu daca se poate transforma un carb aspirat in unul suflat...). Atata timp cat merg cu 0.5 bari nu sunt nevoit sa umblu la jiclere. QUOTE(cosmin_2300 @ 31 Oct 2010, 17:28) În "popor" se spune că turbina recirculă gazele arse, am auzit mai multe persoane spunând chestia asta ![]() Oricum, Filip știe el ceva, dar nu destul de corect. Gazele când se comprimă se ... încălzesc, tocmai de aceea se montează intercooler (atunci când este cazul). Eu cred că nu s-a început tocmai bine proiectul ăsta .... mai bine puneai un motor cu injectie (tot de Dacia ... nu e injecție multipunct, dar e mai sigură). Am auzit si eu varianta asta, iar altii ma intrebau de unde iau ulei pt a antrena turbina... Revenind la problema: nu doar compresia incalzeste gazele ci si turbina in sine. Ma gandesc ca pe viitor sa trec la injectie, dar nu cred ca va fi de Dacia. QUOTE(Filip @ 31 Oct 2010, 17:39) Am inteles, multumesc pentru lamuriri. Argon, recunosc, sunt atehnic cand vine vorba de motoare turbo. Cosmin a explicat f. bine. ![]() Nu-i bai, nimeni nu s-a nascut invatat. Dar trebuie sa recunosc faptul ca acel post m-a facut sa zambesc. QUOTE(nalodaniel @ 31 Oct 2010, 17:41) nenea, multa bafta cu masina, dar fa ceva cu franele si suspensia. in rest, numai bafta iti urez cu masina, imi place la nebunie ![]() Ms. La suspensie am umblat un pic mai mult, ceva centimetri mai jos si mai dure, dar asta e alt capitol pe care promit sa-l abordam cat de curand. This post has been edited by woden665plus1: 31 Oct 2010, 18:47 |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
jarr |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
Felicitari esti tare daca iti iese sa postezi in continuare te rog
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
Muttley |
![]()
Post
#27
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ar fi cateva axiome de luat in seama:
1) posturile lui Pilif se ignora; 2) posturile de mistocareala de 2 bani cu galeti si rugina de suprafata se ignora. Apoi: - pistoanele folosite de tine sunt raritate, sunt pistoane speciale pentru daciile papuc de pe vremuri, care mergeau cu benzina inferioara (aprox 70 CO). Aveau un rc foarte mic, de aici forma lor. Mare lucru ca le-ai gasit; - distributia la un turbo trebuie sa tina supapele deschise mai putin timp, fiind o alimentare cu presiune mai mare decat cea atmosferica. Am sa ma uit pe niste tabele si am sa-ti spun ce model de reno avea faze apropiate de gtt. Se gasesc in dezmembrari o gramada. Ca sa-ti faci o idee - probabil axa cu came de Dacia 1100 ar fi mai potrivita. In lipsa, poate chiar cea de Dacie, insa-n niciun caz una cu faze mai mari, cum e cea de 12TS, ceea ce presupun ca ai; - eu as pune-n locul tau neaparat indicatori aditionali - presiune admisie si temperatura ulei(!!!); - supapa de descarcare a admisiei la inchiderea clapetei de acceleretie (BOV) iti cam trebuie neaparat. Altfel ai numai neajunsuri, incepand cu furtune sparte, continuand cu consum de ulei, si terminand cu evidentul, distrugerea rapida a turbinei; - amplasarea filtrului de aer intr-o zona rece nu stiu cata diferenta face la un motor turbo (unde oricum se-ncalzesc toate de le gasesc dracii), insa un intercooler DA! Daca vrei neaparat priza pe capota pentru filtru, nu uita de problema apei. Inainte insa, vezi de intercooler. Optimul de dimensiune trebuie bine gandit, nici prea mic, nici prea mare. - la un motor turbo, presiunea in camera de ardere e semnificativ mai mare decat la un aspirat, iar scaparile de gaze pe langa pistoane la fel de mari. Gandeste-te la un separator de gaze carter, ca altfel ai sa arzi tot uleiul. This post has been edited by Muttley: 31 Oct 2010, 20:19 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#28
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(woden665plus1 @ 31 Oct 2010, 19:45) Am auzit si eu varianta asta, iar altii ma intrebau de unde iau ulei pt a antrena turbina... Revenind la problema: nu doar compresia incalzeste gazele ci si turbina in sine. Ma gandesc ca pe viitor sa trec la injectie, dar nu cred ca va fi de Dacia. Eu am zis motor de Dacia ca să nu ai probleme (prea mari) cu Garcea ... |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Carburatorul ala pare modelul de pe R5 turbo care avea carburatorul montat inainte de turbina si e aspirat totusi.
La R5 exista un regulator de presiune de benzina care inchide returul daca presiunea de supraalimentare creste. Cu electromotorul e chin destul de mare, eu am mutat solenoidul pe un suport separat ca sa-l pot folosi. Distanta inter senzorul de turatie si volant trebuie sa fie intre 1 si 1,5 mm poti masura cu o lera. |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(woden665plus1 @ 31 Oct 2010, 19:45) Cu riscul de a fi off-topic: a incercat cineva sa puna injectie multipunct pe motorul de Dacie ? Sau parerea generala este ca avantajele sunt prea mici pe langa costuri ? Si on-topic: Organizeaza putin compartimentul motor ca nu e in regula. Adica vad un filtru de benzina atarnand fara coliere, racordul flexibil este destul de aproape de un furtun cu lichid de racire, etc. Nu contest functionalitatea dar in conditiile astea fiabilitatea va avea mult de suferit. This post has been edited by Danny_bb: 31 Oct 2010, 21:19 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:40 |