Demontare alternator Logan cu A/C, cum se demonteaza? pasii . . .
![]() ![]() ![]() |
Demontare alternator Logan cu A/C, cum se demonteaza? pasii . . .
Bujor Stefan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|||
Agrig |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Da, macar eu am scapat sa nu`l mai bucsez, nu era asa mare problema, am bucsat eu unu mult mai critic, fus spate rotor masina de gaurit, trebuia sa fie rulmentul flotant pe fus.
https://forum.softpedia.com/topic/1126308-s...8#entry23815416 Colector_rectificat_rulment_pe_bucsa_de_6_99mm.JPG ( Size: 213.83k ) Number of downloads: 541 Turatia este in functie de rulment, sint si de turatie mai mare si in fapt se limiteaza turatia alternatorului prin diametrul puliei. 29 Dec 2020, 13:56: Colectorul vechi dat jos: IMG_0251.JPG ( Size: 189.11k ) Number of downloads: 527 Trebuie taiate inelele, si mai trebuieo daltita si un ciocan. Cu o freza de mina gen Dremel merge si mai bine. Colectorul nou in pozitie: IMG_0252.JPG ( Size: 230.96k ) Number of downloads: 528 Lipirea la baza inelului colectorului s`a facut cu un epoxi bicomponent gen UHU PLUS 300. Miine verificarea mecanica a lui. 29 Dec 2020, 16:14: Am incalzit in cuptor adezivul pe la 70C incit am putut continua dupa 2h. Bataia noului colector era de 0,3mm, fata de rulmentul scut spate, dupa mine mult. A trebuit sa o aduc in norme si am luat cam 0,32mm, abia atunci a iesit curat colectorul. Din acest moment lucrarea este gata, mai trebuie lipit rulmentul in scutul spate si adeziv pentru blocarea puliei insa alea miine dar nu mai are rost sa pun foto la restul lucrarii. IMG_0253.JPG ( Size: 206.23k ) Number of downloads: 523 Final, bataia intre el si rulment este nesesizabila. IMG_0254.JPG ( Size: 153.68k ) Number of downloads: 515 This post has been edited by Agrig: 29 Dec 2020, 16:14 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
surube |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#34
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ia-o si tu pe fire, asigura-te ca nu fac contact. Cu multimetrul, nu cu ochiometrul.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Daca bateria este descarcata alternatorul va debita curent atit cit poate el.
Ar trebui verificat curentul de incarcare a bateriei cu un cleste de curent DC cel mai bine, din pacate nu si ieftin. Probabil aveti peste 50A curent de incarcare. In aceste cazuri cel mai sigur este sa incarati bateria cu un redresor si nu va mai apare acest fenomen. In mod normal ECU ar trebui sa compenseze sarcina marita si sa aduca turatia in norme la relanti. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
DFA |
![]()
Post
#36
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(surube @ 9 Feb 2021, 18:42) .... Cum cuplez firele si bag curent ,se micșorează relantiul ,si motorul trage sa moara ,adică îngenunchează motorul! .... Motorul este frânat de alternator pentru că în mod sigur ai un scurtcircuit undeva (excluzând alternatorul nou) - trebuie găsit acest scurtcircuit. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Agrig |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Lua foc totul de la baterie pina acum daca era scurt.
Ala poate fi doar in alternator inainte de punte eventul dar atunci nu conteaza daca este conectata sau nu bateria la manifestarea actuala. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bygy007 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(surube @ 9 Feb 2021, 18:42) ![]() ![]() 1 tensiunea pe baterie , 2 becul baterie din bord se aprinde? 3 daca scoti firul gros tot asa infrinat merge ,( +B ) daca merge infrinat cu firul B+ scos poate ai puntea dusa sau spire in scurt pe stator aia cu atinsul rotorului de stator nu e scurt ci defect mecanic (rulmenti) scurt este cind atinge bobinajul la carcasa , miez This post has been edited by bygy007: 11 Feb 2021, 07:04 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 85.37k ) Number of downloads: 75 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mihai188 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 19 ![]() |
Am si eu o problema cu alternatorul. Se aprinde martorul de bord, la inceput se aprindea dar era mai mult timp stins. Dupa 2-3 zile de mers asa, e mai tot timpul aprins si bateria a inceput sa fie tot mai descarcata. Am pus multimetrul, cand martorul e stins, are incarcare de 14.5-14.7, cand martorul e aprins nu incarca deloc. Am scos alternatorul, acum ma pregatesc de verificari. Fulia pare ca merge ok, daca pun surubelnita sa o blochez, se invarte intr-o parte si in cealalta nu. Pot fi carbunii ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambiance 1.4mpi
|
|
Agrig |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Da, cele mai mari sanse sa fie carbunii, totusi atunci veti avea probabil si colectorul dus.
Probabil se va lasa cu schimbat regulator si colector. This post has been edited by Agrig: 16 Feb 2021, 23:10 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Mihai188 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 19 ![]() |
Nu pot posta poze, imi da o eroare. Unul dintre carbuni e maxim uzat si in plus era mizerie multa. Colectorul e pe jumatate uzat, adica se mai vad parti aurii dar si culoarea cealalta, un fel de albastru. Oare ar merge asa ?
This post has been edited by Mihai188: 17 Feb 2021, 22:16 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambiance 1.4mpi
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai bine pui poze sa vedem si noi , ala de e albastru poate e incins , un smirghel fin dat pe el si curata-l dar daca ai santuri in el trebuie strunjit incearca sa reduci dimensiunile pozelor
This post has been edited by bygy007: 17 Feb 2021, 22:40 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Agrig |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
No way Jose!
Ala nu mai este colector cum stiam noi, daca pui cutitul pe el a gata, are cred ca maxim 1,5mm in "carne" spre deosebire de vechile colectoare unde aveai material sa corectezi un sant. Alt colector, e vreo 7 lei dar tot trebuie pus pe strung, din start bate peste 0,1mm, la mine era cam 0,3mm. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
RazvanF |
![]()
Post
#44
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(Mihai188 @ 17 Feb 2021, 22:15) Colectorul e pe jumatate uzat, adica se mai vad parti aurii dar si culoarea cealalta, un fel de albastru. Asa am patit la vechiul Clio. Neavand posibilitatea de a repara alternatorul, am cumparat altul, nou. Nu scapi de reparatie sau inlocuire alternator. La ce sa te astepti: Carbuni, colector, regulator, rulmenti. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Mihai188 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 19 ![]() |
Pana la urma am decis sa iau un alternator de la dezmembrari. Interesat totusi, acolo era un alternator cu fulia normala dar care nu se potrivea la cureaua de accesorii care o am eu. Am gasit un alternator identic cu ce am eu, fulia cu ambreiaj. E luat de pe un logan din 2011, euro 4, deci diferit fata de euro 3 din 2006, ce am eu. Acuma mai trebuie sa rezolv cu roata aia de ghidaj, fiindca am dat-o jos si nu prea am pozitie sa o pun. Vedem
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambiance 1.4mpi
|
|
Agrig |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
E bine sa-l desfaceti sa`i verificati din timp starea colectorului, periilor si rulentilor altfel riscati sa aveti aceeasi problema ca si cu cel original mai ales daca nu stiti citi km a circulat masina donatoare.
Se pare ca problemele incep de pe la 150KKm. This post has been edited by Agrig: 21 Feb 2021, 10:18 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
M-am apucat si eu de afurisit.
L-am scos de pe masina relativ usor, pompa servo data spre baterie, demontat aparatoarea de la roata si capacul de jos al barii, scos suruburile si apoi rotit in toate partile pana am reusit sa-l scot printre conducta de ac si suportul servodirectiei. Bucuria a durat putin, pana mi-am dat seama ca nu am cheia aia de fulie hexagonala. Pana vine facem pauza. Schimb fulia cu cea de diesel, regulatorul si rulmentii. Inelele colector sunt uzate un pic, dar parca nu le-as schimba, ca simt ca ma complic. Nu am cum sa le rezolv bataia. 20210331_141343_resized.jpg ( Size: 222.08k ) Number of downloads: 82 O sa ma apuc de verificat diode si infasurari, ca am o banuiala... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Inelele sint un pic uzate insa sint si foarte subtiri.
In momentul in care se termina, dau flama si termina si periile rapid. Cautati un strungar si il rezolva fara probleme, daca tineti masina mai mult merita. De ce schimbati pulia cu cea de Diesel, este fixa aia? |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La noi strungarii s-au terminat. Nu ma mai complic, ca sunt numai carpaci, nu cred ca e niciunul in stare sa centreze rotorul pe masina cum ai facut tu.
Stau in dubii... cred ca mai au inca pe atat, uzura maxima e vreo 5 sutimi (e tocit si colectorul original inegal, semn ca are o bataie. Sa vad cand vin rulmentii, ma mai gandesc. Vreau sa pun fulia "roata libera", eu am pe aia de aluminiu cu cauciuc. A, azi am trecut pe la 2 service-uri de pe bd Timisoara sa desfac fulia aia. Unul mi-a zis ca are cheia dar e ocupat tare si sa mai vin peste cateva zile, altul a vrit sa incerce cu pistolul de impact in ax si sa tina fulia cu mana... ![]() Niste netrebnici. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Cred ca are macar 1,5mm inelul de Cu deci inca mai este material de uzura, incerc sa vad daca nu cumva a ramas vechiul colector in cutia de demontare si atunci pot spune mai precis se si cum.
Daca era aproape sau taxele nu atit de mari la curier il puneam urgent in strung si era gata in 15 minute. Daca aveti pulia asigurata cu Loctite ( aproape sigur) sa stiti ca se desface greu, trebuie menghina si brat lung la cheie. P.S. a patit-o un amic tot asa si s`a dus la un service in Timisoara, l`a taxat din scurt cu 40 sau 50 lei si i`a desfacut-o in fata lui, urgent, a durat 3 minute dar omul cu asta se ocupa, de bani facuti usor si repede. P.P.S. am incercat si eu cu pistolul cu impact insa nu prea are efect pe rotor, ala e greu si impactul se reduce ca amplitudine Daca pui insa pistolul pe interiorul puliei merge insa trebuie blocat rotorul si aia se poate doar dind scutul jos si prinzind rotorul in menghina, si aia mare! ![]() P.P.P.S ![]() This post has been edited by Agrig: 1 Apr 2021, 17:32 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa vina cheia si ii aplic eu cateva "muttha fucka" de nu poate duce...
![]() Ma uit la "pakistani trucks" pe Youtube si acolo cuplul asa se masoara (lovituri de baros in cheie) Daca ai vreun cunoscut in Bucuresti nu te sfii, as avea cateva chestii de facut. Uite, am cautat sa-mi faca unul din inox o chestie din asta: 20210308_105504_resized_1.jpg ( Size: 232.39k ) Number of downloads: 134 20210308_105504_resized_1.jpg ( Size: 232.39k ) Number of downloads: 134 20210308_105504_resized_1.jpg ( Size: 232.39k ) Number of downloads: 134 E un ornament cromat de plastic de la schimbatorul de viteze de la Touareg. Am vorbit cu 3, unul n-are material, altul n-are nustiu ce cutit, al treilea mi-a spus ca nu se poate, ca e prea complicat. Nu aveam nevoie decat de respectat diametrul exterior, gaura de deasupra si o cota pe dedesubt unde intra pe maciulie. Material gasisem niste dopuri de balustrada. S-ar putea sa o rezolv cu un tehnician dentar turnata in zirconiu sau argint. Cand s-or alinia planetele... This post has been edited by YRX: 1 Apr 2021, 18:31 Attached thumbnail(s) 20210308_105512_resized_1.jpg ( Size: 225.5k ) Number of downloads: 74 20210308_105523_resized_1.jpg ( Size: 237.78k ) Number of downloads: 75 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Incercam!
Ce diametru are ornamentul? This post has been edited by Agrig: 1 Apr 2021, 18:43 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
tatabobu |
![]()
Post
#53
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Vreo 3 cm.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Da, daca tinem cont de singurul reper vizibil si luam o valoare medie a unghiei...
Totusi acolo e ceva mai critica valoarea. ![]() This post has been edited by Agrig: 1 Apr 2021, 20:04 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
dyogenes |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Nu trebuie inlocuit regulatorul, se inlocuiesc doar periile. Costa 3 lei. Procesul e simplu, se indeparteaza rasina de pe contactele periilor, in spatele locasului acestora. Firul de cupru al periilor este sudat in puncte pe contacte de aluminiu ce vin din releul propriu-zis. Cositorirea pe aluminiu se poate face foarte usor cu flux decapant pentru aluminiu (10 ron sticluta). Daca nu, se poate pastra o bucatica de sarma de cupru sudata in puncte si lipirea noilor perii se face pe firul de cupru ramas sudat de la cele vechi. La sfarsit se izoleaza cu putina poxilina contactele pentru a evita intrarea apei/umezelii. Rulmentii sigur, e foarte indicat sa fie schimbati, daca tot se desface alternatorul. Colectorul are inelele destul de groase, cred ca e cupru de 1 mm, deci poate fi pastrat o vreme. Eu personal am schimbat si colectorul, l-am pus pe strung si am constatat ca bataia era absolut nesemnificativa, nu am strunjit nimic!
Attached thumbnail(s) IMG_20210309_WA0005.jpeg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 82 IMG_20210309_WA0009.jpeg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 68 IMG_20210309_WA0013.jpeg ( Size: 992.54k ) Number of downloads: 66 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
YRX |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ornamentul are aprox 47 mm diametru cu sub 10 inaltime. Acum e la un maestru sa vada daca poate sa faca ceva, dar avand in vedere ca au trecut 2 saptamani... ma duc sa-l iau....
![]() Se pot inlocui si carbunii, binenteles, cu conditia sa fie bun regulatorul. Am vazut capacul din spatele carbunilor, o sa il disec pe cel vechi si pun poze pentru doritori. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Am reluat problema colectorului, am masurat unu nou si are 2mm grosime inelul deci inca mai merge macar atita daca a avut doar 0,5mm uzura.
Cu amicul este exact asa cum spuneti, nu mai sint in Bucuresti, cu pandemia lucreaza de acasa si este in alta localitate unde nu`i atelierul deci pass... Da, se pot schimba periile daca suportul lor este bun, la mine era asa: IMG_0318.JPG ( Size: 144.11k ) Number of downloads: 65 Deci decit sa fi frezat un nou suport mai bine unu nou. Mda 47mm este mai mult decit am, undeva la 28mm am ceva bucatica scurta de Inox. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si am dovedit fulia.
S-a desfacut relativ usor, nu avea pasta pe filet. Acum am vazut-o ca e cam dusa, are joc mare intre centru si partea de aluminiu. A urmat apoi rulmentul, a trebuit sa bat serios cu o surubelnita pe langa distantier sa il fac sa plece din carcasa. Dupa ce am indepartat carcasa am incalzit cu suflanta de aer cald distantierul si usor, cu parghie intre el si rulment l-am dat afara. Apoi rulmentul, care a iesit usor, tot asa cu surubelnita parghie, ca nu intra urechea de la presa. Apropos, va trebuie o presa cu falci fine, nu merg alea cu 3 brate ca nu intra de ventilatoare. Axul este fara probleme, n-a fost adeziv pe nicaieri ca la Agrig, deci banuiala lui cu rebutul sau reconditionatul este intemeiata. Asa arata: 20210402_175414_resized.jpg ( Size: 258.08k ) Number of downloads: 81 Rulmentii, ca nu s-a prea vorbit de ei, sunt 6303 in fata si 6003 in spate, la alternatorul de 98A de MPI. Eu am luat SKF, versiunea 2RS (camasi de cauciuc, etansi la apa) de la Rul Grup. Au fost 10 si 15 lei. Daca ii comandati ca piese auto (rulmenti de alternator) sunt mai scumpi si se vand multe chinezarii, asa ca mai bine comanda pe cod la un distribuitor de rulmenti, firma serioasa. Astia sunt cei originali, NTN in fata si SKF in spate. 20210402_175421_resized.jpg ( Size: 340.48k ) Number of downloads: 74 Azi urmeaza asamblarea finala. Releu Bosch, fulie Ina, rulmenti SKF. 20210402_185334_resized.jpg ( Size: 263.36k ) Number of downloads: 69 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Fain, ma bucur ca a iesit asa usor, in fapt cam asa si trebuie sa iasa totul.
Eu am luat totul de la cei pe care i`am pus mai demult, in fapt era un kit de reparatii iar rulmentii au fost SKF si FAG. Neaparat se pun 2 RS deoarece ZZ nu sint etansi. La fixarea puliei daca aveti se merita sa puneti cea compus antidesfacere. M`am uitat la uzura colectorului la dumneavoastra si asta ma face sa cred ca in fapt la inlocuirea puliei in Germania au inlocuit tot alternatorul dar cu colectorul in starea initiala gata uzat si cel de pe masina a fost trimis la refacere, multe service de dincolo aplica metoda asta pentru a nu avea probleme de garantii. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si gata, pus pe masina, probat, scoate 14.46 la rece si 14,2 la cald. Problema era regulatorul obosit si cred ca si fulia era obosita. Poate sa patineze fulia aia cu cauciuc?
![]() Noua fulie am instalat-o fara saiba de compensare, dar fiind de dci are 6 canale, unul ramane liber, la varf. Am schimbat si sonda de presiune servodirectie ca iarasi curgea, mi-a mancat izolatia firelor, ma enerveaza maxim porcaria aia. Stie cineva codul clipsului de plastic care prinde fascicolul de cabluri de la alternator? Ala mare prins de suportul servo? Ca l-am trecut la daune colaterale. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 05:28 |