Diesel Fuel Injection cleaner - LIQUI-MOLY ?
![]() ![]() ![]() |
Diesel Fuel Injection cleaner - LIQUI-MOLY ?
sltraian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|||
DMP |
![]()
Post
#2
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot vrei sa bagi aditivi, desi in manual scrie sa nu bagi, de ce te complici cu tipul asta care se foloseste in modul descris de tine?
Mai bine gasesti un tip de aditiv care trebuie turnat in motorina. Faptul ca trebuie sa umbli la conductele alea creste riscul de a introduce impuritati in sistemul de injectie, mai ales la operatiuni facute in fata blocului. Iar daca riscul asta se produce pagubele vor fi foarte scumpe. Liqui Moly e o firma cunoscuta ca avand produse de calitate. Chiar la ei pe site am vazut ca au si aditivi de curatare a sistemului de injectie la diesel care se toarna in motorina din rezervor. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#3
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Treaba nu-i asa simpla cum ti-a spus ala la magazin, foloseste mai bine ceva care se toarna in rezervor, asta este si sfatul meu.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
sltraian |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
Multumesc pt sfaturi. Numai ca deja l-am luat (m-a costat 35 ron) si nu stiu daca pot sa-l returnez la schimb.
Produsul se numeste "Diesel spulung", 500ml. Din cate am mai cautat si eu pe net, chiar e bun dar se foloseste la reconditionarea motoarelor trecute de prima tinerete (eu am doar 33 000km). Chiar era un clip pe youtube cu un 1.9 TDI, care merge 20-25min doar cu solutia asta in loc de motorina. Oare daca o torn totusi in rezervor poate fi nociva? Ma gandesc doar ca nu va avea efectul normal pentru ca este diluata. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|
YRX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Baga-l linistit in motorina.
Aditivii astia de curatare se pot folosi in 2 moduri: - in amestec cu carburantul din rezervor, actiunea fiind mai subtire - direct pentru o perioada scurta, se alimenteaza motorul direct cu aditivul din sticla. Asa se spera o actiune mai agresiva de curatare. Asta este valabil pentru orice aditiv tip "injector cleaner", benzina sau motorina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
sltraian |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
OK, asa o sa fac.
Ce se intampla cu mizeria curatata de aditiv? In cazul in care se amesteca aditivul cu motorina, presupun ca ajunge pe retur in rezeevor, apoi ar trebui sa se opreasca in filtrul de motorina. Gresesc? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|
YRX |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da si nu...
![]() Aditivii astia sunt un amestec de diverse substante de origine petroliera care ard la fel de bine ca si combustibilul. Ar trebui sa lucreze atat pe circuitul motorinei pentru dizolvarea depunerilor (rezervor, tubulaturi, injectoare etc - este un fel de dizolvant mai puternic decat motorina simpla) cat si la nivelul camerei de combustie prin marirea temperaturii de ardere (si in felul asta desprinde depunerile de pe camera, nasul injectoarelor, supape etc). Normal, cu cat il diluezi mai tare cu motorina va avea o putere de actiune mai mica. This post has been edited by YRX: 18 Jan 2010, 08:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
sltraian |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
Multumesc, imi e mai clar acum. O parte din mizerie ajunge pe retur, iar cea din camera de ardere iese prin evacuare.
In concluzie, o sa-l torn in rezervor ca e mai sigur asa. Din ce am vorbit aici, o idee ar fi bine sa am cat mai putina motorina in rezervor pentru un efect mai pronuntat. Nu stiu daca e buna sau risc sa-m distrug injectoarele. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|
sltraian |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
In sfarsit, am consumat solutia vineri seara
![]() Am asteptat mai intai sa treaca gerul puternic de afara, ca sa fac acest "experiment". Deasemenea, am turnat solutia in rezervor doar cand mai aveam 7l dupa computerul de bord. Apoi, am iesit din oras spre Lugoj so i-am dat talpa: n-am urcat niciodata in treapta a 5-a si am tinut-o in medie pe la 3000-3500rpm, dar am baleiat prin toata plaja de turatii 2000 - 5000rpm De cateva ori am incercat si limitele motorului: calcat acceleratia la podea in viteza a 4-a: n-am reusit mai mult de 150km/h la 4600rpm ![]() A propos, stiati ca dci70 ajunge la 80km/h la 5000rpm intr-a 2-a si cam la 110kmp intr-a 3-a cu pedala la podea? Sa revenim: cand mi s-a aprins becul ca sunt pe rezerva cu motorina, am cautat un loc de intoarcere spre Timisoara. La intoarcere am mers putin mai moderat, desi tot la turatii mari. Dupa un drum ceva mai lung, pe centura am ajuns in oras la un OMV sa o alimentez: mai aveam doar un 1l de combustibil! ![]() Motorul era incins deja si nu mai era la fel de zgomotos la 2000rpm cu acceleratie uniforma Concluzie referitoare la fuel injection cleaner: nu stiu cat a fost meritul solutiei sau pur si simplu al fortarii motorului la turatii ridicate. Inclin sa cred ca nu a contat f mult aditivul. Pe termen lung, ideea e sa nu mergem subturat ci undeva la 2000rpm la mijlocul diagramei de cuplu maxim. Altfel apar depuneri de fum pe evacuare. Posibil si injectoarele sa aiba de suferit. Multumesc pentru sfaturi, numai bine ! |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
sa ma i revii după o săptămâna cu impresii
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
sltraian |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
Dupa o saptamana, pot spune ca problema motorului zgomotos la turatie constanta 1800-2000rpm NU a disparut. De fapt, nu cred ca are vre-o legatura zgomotul cu curatarea injectoarelor sau a evacuarii.
As ruga posesorii de dCi euro4 sa-mi confirme daca si ei aud la fel motorul in cazul mentionat mai sus. Nu neg ca aditivul nu si-a facut treaba in a curata sistemul de alimentare si/sau evacuare. E cam greu sa-mi dau seama insa cat de eficient este pentru ca motorul tragea bine si inainte si nu imi dau seama de diferente din punctul asta de vedere. Eu altceva urmaream.. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|
zodrac |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce fel de ulei ai? si cind l=ai schimbat ultima oara?
|
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
sltraian |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 December 07 ![]() |
Am schimbat uleiul in toamna, la revizia de 30 000km (acum am 34 000). Am folosit Castrol Magnatec 5W40. De ce ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.5 dCi Ambiance
- TM 012345
|
|
X@by |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
Stai linistit ca si la mine se aude un tacanit intre 1700-2000, si am masina din 2008. nu cred sa fie ceva stricat. Daca da atunci am luat masina stricata caci tacanitul asta se aude de cand am luat masina.
|
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Metabond Megasel este singurul produs testat de mine care a dat rezultate. Doar ca se foloseste permanent. Nu cred in solutiile pe care le bagi odata si gata!!! Plus ca lubrifiaza foarte bine piesele aflate in miscare si sunt supuse frecarii. Cititi pe Softpedia posturile regretatului Mak. De la el am invatat despre Metabond si cam tot ce trebuie stiut despre motoarele diesel.
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
adiya |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sltraian @ 8 Feb 2010, 22:41) Dupa o saptamana, pot spune ca problema motorului zgomotos la turatie constanta 1800-2000rpm NU a disparut. De fapt, nu cred ca are vre-o legatura zgomotul cu curatarea injectoarelor sau a evacuarii. As ruga posesorii de dCi euro4 sa-mi confirme daca si ei aud la fel motorul in cazul mentionat mai sus. Nu neg ca aditivul nu si-a facut treaba in a curata sistemul de alimentare si/sau evacuare. E cam greu sa-mi dau seama insa cat de eficient este pentru ca motorul tragea bine si inainte si nu imi dau seama de diferente din punctul asta de vedere. Eu altceva urmaream.. Poate nu strica sa arunci un ochi si la problema asta |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:47 |