Experianta mea DACIA LOGAN 2021, Probleme aparute in 3 luni de functionare
![]() ![]() ![]() |
Experianta mea DACIA LOGAN 2021, Probleme aparute in 3 luni de functionare
b.dorin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 21 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 2021
2021
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
desi imi pare rau de necazurile avute, sincer lesin de ras... nu ma gandeam ca poate cineva sa inceapa asa de rau cu o masina...
mare atentie si noroc in continuare:) This post has been edited by sorin1983: 11 Jan 2022, 22:22 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.054 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Singurul lucru la care va pot ajuta este problema cantitatii GPL, aveti o butelie (rezervor) de 45l, deoarece GPL este gaz lichefiat este necesar a se lasa loc pentru expansiunea gazului in caz de incalzire a rezervorului, din cauza aceasta de foloseste cam 70-75% din volumul rezervorului pentru alimentare cu GPL lichid deci sinteti cam OK la alimentare.
In rest, sa aveti noroc sa nu mai fie evenimente... P.S. la fel, frina de motor n-o sa aveti si nu din cauza motorului mic ci din cauza modului de lucru a motoarelor moderne, clapeta este comandata de ECU si nu se va inchide ca cea pe cablu pentru a evita poluarea dar mai ales consumul de ulei. This post has been edited by Agrig: 11 Jan 2022, 22:54 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
b.dorin |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 21 ![]() |
Partea a doua a aventuri mele cu Dacia logan
Dupa o saptamana de la intamplarine din prima parte in ziua de ajunul craciunului am zis ca hai sa iesim la o excursie rapida ca o venit si zapada sa ne relaxam . Asa ca am pornit din nou la drum in Dacia mea lucitoare prospat reparata si am gasit destinatia perfecta intr-o zona de munte frumoasa dar destul de izolata nici semnal la telefon nu aveam . Dupa cateva ore de relaxare am pornit spre casa am pornit masina si dupa 100 de metri am constata ce displayul media sa oprit si nu mai raspundea la nici o comanda dar pentru ca ne grabeam sa ajungem acasa am zis ca il verific cand ajung ,si aceasta a fost cea mai buna decizie ca dupa ce am ajuns la destinatie la soacra mea am oprit masina diplayul a repornit dar cand sa pornesc masina din nou pornea dispalyul se stingea si cand luam piciorul de pe ambreaj motorul se oprea si toate alarmele se aprindeau pe bord am pornit masina de vreo 5 ori si acelasi lucru cand motorul pornea displayul se stingea luam piciorul de pe ambreaj motorul se oprea si nu mai pornea deloc ori ce faceam trebuia sa scot contactu si sa o repornesc .Asa ca de ajunul craciunului noaptea eu stateam in parcare cu masina defecta .Noroc ca mi-am adus aminte de o problema asemanatoare postata pe acest forum si dupa o scurta cautare am gasit solutia sa decuplez bateria cateva minute inca un noroc ii ca tot timpul port cu mine o trusa de scule destul de mare si complecta care o folosesc pentru meseria mea fara de care mult noroc sa desfaci bateria . Dupa fix 10 minute de asteptat pline de nervi am conectat bateria am mai asteptat inca vro 3 min si am pornit masina care de data asta nu se mai oprea dar displayul se oprea de indata ce porneam masina .Cand motorul functiona nu functiona displayul si invers .Dupa ce am ajuns acasa find ajunul craciunului si 2 zile libere dupa am zis ca astept sa treaca si ma duc la reprezentanta dar a doua ziua dimineata surpriza totul functiona corect . Noroc ca am facut cate filmari si poze cu problema la display ca nu ma credea nimeni . Din pacate prins in moment cu problema cu pornitul motorului am uitat sa filmez problema dar dupa ce am scos bateria si am avut timp de gandit am realizat ca puteam inregistra tot. Si cum a venit problema asa si a disparut ,poate ca ma pandeste cand ma duc data viitoare in locuri mai izolate sa apara din nou . Dupa cateva zile de la aceasta problema am descoperit o noua problema de fiecare data cand pornesc masina apas butonul de dezactivare stop start pentru ca ma deranjeaza dar de data asta am apasat butonu si nu sa aprins becul portocaliu am apasat din nou si din nou dar nimica m-am uitat la bord si scria ca sistemul se activeaza si se dezactiveaza dar becul nu se aprinde am oprit motorul repornit la fel sistemul functiona motorul se oprea si pornea dar becul nu mai indica nimica (probabil sa ars??) dar a doua zi a pornit in aceiasi zi nu a mai mers din nou si asa face in fiecare zi de atuncea merge cand vrea el. Acuma o saptamana eram pe drum cu aproximativ 90 KM/H si dintr-o data masina a inceput sa sune si cat nu am zburat in volan la ce frana a pus singura fara nici un obstacol in fata de la 90 la 40 in cateva secunde masina din spatele meu cat nu a intrat in mine ,cata carne am primit de la acel sofer .Va imaginati ce spaima am bagat in mine .Acuma sunt convins masina asta vrea sa ma omoare . Afara era umed dar nu ningea sau ploua nu avea nici un motiv sa ma opreasca asa mai ales ca acel drum il fac aproape zilnic , nu avea capace de canal , era o soseaua banala . Is curios cati si-au vazut moartea cu ochi de la acest sistem de franare de urgenta. Azi am pornit spre lucru si surpriza alarma mare pe ecran Verifica apelare SOS si becul rosu aprins la buton .Voi vedea maine daca nu se VINDECA de la sine. Oricum maine fac programare din nou la reprezentanta si la biserica si sper ca cel putin unu din ei are o solutie de lunga durata. Cu masina asta nu ai nici un moment de relaxare tot timpu ceva o freaca ceva nu merge poate sa zica cine vrea ca ii masina fiabila ca nu il cred experienta mea cu ea zice altceva am avut masina de 18 ani care a mers mai mult de un an fara nici o problema si nu ma lasat in drum niciodata si am dat-o la rabla pentru dacie lucru pe care il regret ,am fost lovit in spate de alti si nici macar vopseaua nu sa zgariat ,am dat o masina perfec functionala pe una noua plina de probleme .Au trecut vremurile cu dacia fiabila ,acuma ii plina de electronica lowcost made in china care te lasa cand ti mai bine si de la un rahat de modul multimedia ramai in drum ca eroul. Au trecut doar 2 luni jumate din anul care ma obliga statul sa o tin din cauza la programul rabla si deja am palpitati ce ma asteapta pana atunci Eu nu sunt fanboy la dacia sau alte marci tot ce vreau ii o masina care sa ma duca de a la b fara probleme si costuri ridicate ,nu sunt pretentios la dotari ma multumeam si cu modelul banal de logan dar asta am prins la oferta singura pretentie de la o masina noua ii sa mearga fara probleme macar cat tine garantia .Pe mine nu ma plateste nimeni pentru timpul pierdut la reperezentante si nervi varsati pe o masina care trebuie sa ma tina macar 5 ani si nu poate nici 3 luni . Am poze si filmari cu noile probleme dar ii prea tarziu si prea obosit sa la postez eventual daca cineva ii interesat sau curios le postez la cerere. O seara buna si voi mai reveni cu viitoarele probleme .Pentru ca aventura mea este doar la inceput cu noul LOGAN |
--------------------
Dacia
Logan 2021
2021
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
![]() ![]() astept cu interes continuarea pentru ca imi place cum povestesti ![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Salut, si bine ai venit printre noi.
In primul rand, imi pare rau ca ti-a fost sifonata de noua. Nu e vina ta, nici a masinii, ci a tarii in care traim. In rest, pentru restul de probleme sa iti spun cate ceva - oricum le regasesti si pe alte topicuri, daca vrei amanunte. - rezervorul GPL are o cantitate de 50l brut, din care utilizabil e 80%, deci cam 40-41l. Totusi, e o diferenta majora intre pompe la diferite statii. Acum am tot GPL, dar si inainte am avut, montata pe un Logan 1. De exemplu, la Lukoil-ul din Bascov nu am putut baga niciodata mai mult de 33l, oricat de gol a fost rezervorul. De asemenea, la Lukoil-ul de aici, daca rezervorul e gol-gol, uneori pot baga si 46-47 de litri. Urmatoarea chestie pe care e posibil sa o constati e ca alimentezi si nu se reseteaza nivelul, tot gol iti indica. Colegii au constatat ca, din nou, depinde de pompa de GPL la care alimentezi (am confirmat si eu) - placutele de frana -> garantie - Stop&Start: asa trebuie sa functioneze, ca sa nu te dai jos din masina si sa crezi ca e oprita - MediaNav + buton S&S: e cunoscuta problema, din cate tin minte colegii au rezolvat-o in garantie - frana aleatoare: uneori e de vina e suportul de numar montat prea jos, altfel se mai intampla, asta e sistemul. E un coleg in Germania care o pateste intr-un anumit punct, pe un anumit drum, n-a reusit sa isi dea seama ce e acolo. - Eroare SOS: garantie, e un OTS pentru el, ti l-ar fi facut oricum prima data cand ajungeai in service Hai, capul sus ![]() This post has been edited by paul_damian: 13 Jan 2022, 17:51 |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
L3 are deja mai multe probleme decat a avut L1 pe toata durata productiei.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Iar din cate se pare si decat L2.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
torquemada |
![]()
Post
#9
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Partea plină a paharului: Nu au sărit airbagurile
Partea goală a paharului: Dacă la impactul ăla lateral sărea vreun airbag era DTE (dauna totală economică) - airbag cortină+airbag lateral dreapta + rulor dreapta+sateliți impact + calculator airbag. Spre deosebire de Logan I și II la III dacă sare airbagul de pasager dreapta, se schimbă toată planșa de bord nu doar airbagul propriu-zis |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#10
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Accidentele nu sunt se pot imputa mașinii. Și eu am încasat-o de la diverși aiuriti...
Ca se strâmbă ușor tabla, dacă cineva are impresia ca mașina protejează la infinit se înșela. 50kmh impact frontal, 30 lateral. În rest cum îți e norocul. Clar un animal de suv castiga competiția cu loganul. E cam de 3x mai mare ... Problemele de electronica în vasta majoritate se rezolva prin update de soft. Și stai linistiti se întâmplă și la alții mai cu pretenții, ca pentru un senzor sa aibă nevoie de platformă. Mult succes! This post has been edited by Lord Hades: 15 Jan 2022, 05:22 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Pe de alta parte, cu Loganurile mele (I - 2 buc, I PH2 - 1 buc.) , nu am avut nicio problema legata de partea electronica (nici mecanica, dar asta e alta discutie). Nici cu actuala masina (asiatica, o am de 4 ani) nu am avut absolut nicio problema.
Din ce am citit insa pe forumuri, L3 e (mult prea) problematic .... imho. Drumuri bune ! |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Confirm, chiar daca am mai scris asta si in alta parte pentru mine Dacia este o masina fiabila si sunt multumit de achizitie, la masina din semnatura exceptie reviziile uzuale si doua becuri faza scurta nu am schimbat altceva, toate sistemele si componentele sunt functionale si se comporta bine.
Dar din ce citesc despre L3 sau chiar alte modele\marci noi (clar ca nu toate) dupa lansare... |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
L3 e pe o platforma noua si contine mult mai multa electronica decat modelele anterioare.
Cat despre probleme, pe langa 10-20-100 care le raporteaza sunt altii care NU au probleme. Iar unele probleme, pe diverse grupuri, sunt raportate fie de habarnisti complet, fie de unii care n-au citi manualul si le considera probleme. De exemplu, "imi tremura suportul de telefon", "scartaie placutele de frana", "incarcare/prioritate incarcare baterie" - raportate ca probleme si multe alte rahaturi de-astea. Probleme reale, imobilizante, aproape niciuna. Hai sa fim seriosi, in afara de ceva glitch-uri software, problemele REALE sunt rare chiar. Credeti-ma, sunt membru pe cateva grupuri Logan 3 si iti pui mainile in cap de ce specimene le populeaza... |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(b.dorin @ 11 Jan 2022, 20:42) Toata distractia a costat:9100 lei reparatia spate si 120000 reparatia laterala noroc ca a platit asigurarea .Cine zice ca Dacia ii ieftin de reparat inca traieste pe vreme lui ceasca. Povestea mea va continua in partea a doua Esti sigur ca asa mult a costat reparatia laterala? ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.557 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(b.dorin @ 11 Jan 2022, 21:42) Salutari Azi vreau sa va descriu EXPERIENTA mea cu noua mea masina DACIA LOGAN 2021 achizitionata pe data de 29 octombrie 2021 pe care o ii ofer titlul de cea mai blestemata masina pe care am detinut-o vreodata ,fara gluma deja ma gandesc serios sa o duc la popa sa o sfinteasca . Aceasta Dacie care deabea are 2 luni jumate imi produce deja palpitati cand ma aflu la volanul ei . Asa ca tineti-va bine ca pot sa deschid un forum cu toate poblemele pe care l-am avut cu ea. Să le luăm pe rând... 1. Primul plin a fost de doar 32 litri Chiar dacă mașina este nouă, rezervorul de GPL nu e chiar gol, ci are cel puțin câteva rămășițe de la testul de funcționare pe GPL făcut în fabrică, iar când nivelul de GPL este scăzut, automat presiunea din interior scade, iar GPL-ul în mod natural se transformă din lichid în gaz când este la o presiune mai scăzută - deci în fapt volumul rezervorului este de fapt plin de GPL sub formă de gaz. Cu rezervorul aproape fără lichid sau cu foarte puțin lichid pe fund, re-umplerea lui cu GPL lichid furnizat de stația de alimentare cu GPL va duce la compresia gazului din rezervor până la punctul în care presiunea devine suficient de mare să declanșeze valva de supraplin, alimentarea se oprește, dar în rezervor vei avea mai puțin lichid pentru că o parte din volumul rezervorului este ocupat de GPL sub formă de gaz, care da, va ocupa și volumul de rezervă (cei 20% în plus). Până când motorul nu va consuma acel GPL sub formă de gaz, GPL-ul sub formă de lichid nu îi va putea lua locul în totalitate. Procesul de consum de gaz și de înlocuire cu lichid va dura câteva cicluri de consum+re-alimentare, deci vei putea atinge capacitatea maximă de aprox. 40 litri după un oarecare interval de timp, depinde de cât de repede parcurgi câți mai mulți km. 2. Indicator nivel GPL neliniar Estimarea nivelului de combustibil o ia razna pe GPL - și nu pe Benzină - pentru că atunci când scade mult nivelul de GPL din rezervor - deci e pe terminate - scade și presiunea din rezervor. Gazele lichefiate obișnuiesc să se transforme în vapori când presiunea scade, deci odată ce lichidul din rezervor scade sub un anumit nivel scăderea presiunii duce inevitabil la vaporizarea lichidului, lucru care duce și mai rapid la scăderea nivelului de lichid, deci sonda de nivel GPL va măsura o scădere rapidă a nivelului - deși combustibilul nu dispare nicăieri - așa se explică situația în care primești avertizare de "rezervor gol" deși tu vei mai rula destul de mulți km cu mixul de lichid și vapori ce se găsește în rezervor. Benzina, deși se vaporizează și ea, e MULT mai stabilă decât gazele lichefiate și își menține starea lichidă până aproape de ultima "picătură". Din cauza asta, măsurarea obiectivă a nivelului GPL e foarte dificilă când rezervorul e aproape gol. Ca estimarea să fie cât de cât liniară ar trebui ca mașina să aibe un mecanism cu care să stabilizeze presiunea din rezervor la același nivel pe toată durata de utilizare plin-gol, astfel încât să nu permită vaporizarea excesivă și "agresivă" ce are loc când ai GPL doar pe fundul rezervorului. Dar asta ar complica inutil instalația pentru un beneficiu minor - practic, ca utilizator de GPL trebuie să știi că vei primi avertizare de "rezervor gol" mai devreme, poate de 2 ori mai devreme decât la Benzină sau Diesel - și probabil cea mai bună mișcare e să alimentezi cu GPL mai devreme - dacă se poate. Sau nu… 3. Franele scartaie Sistemul de frânare poate produce scârțâit din mai multe motive: 1. Unul dintre cele mai comune motive pentru care frânele noi scârțâie este că există umiditate pe discuri. Când discurile se udă, pe suprafața lor se va dezvolta un strat subțire de rugină. Când plăcuțele intră în contact cu rotoarele, aceste particule de rugină sunt încorporate în plăcuțe, creând un sunet de scârțâit. 2. Plăcuțele și discurile moderne sunt ECO și uneori sunt mai zgomotoase...; 3. Ai căpătat mizerie pe acolo, diverse resturi de pe drum, uneori chiar și pietricele..., toate acele corpuri străine pot produce zgomote la frânare; 4. TPW greu de re-initializat În cazul în care orice ai face martorul TPW rămâne aprins și ai urmat EXACT instrucțiunile din manual ai următoarele soluții la dispoziție: - repornește motorul; - execută procedura de reinițializare în timp ce rulezi cu mașina - nu pe loc, doar cu contactul pus (da, e nerecomandat și da, trebuie să fii atent la drum, dar uneori o reinițializare făcută în mișcare duce la o resetare corectă a sistemului TPW). 5. reporneste motor la scos centura Dacă motorul este în așteptare (adică oprit de Stop-Start) și șoferul deschide ușa lui sau se eliberează din centură motorul va fi scos din așteptare și lăsat așa, pornit - de ce? - pentru ca bateria să nu se descarce de tot - pentru că cu motorul pus în așteptare toți consumatorii mașinii trag curent din baterie și este posibil ca tu să uiți că motorul e DOAR în așteptare și nu oprit de tot (nu face zgomot...) și când te întorci la mașină mai pornește dacă mai ai ce... Poate că te enervează, dar te poate scuti de niște nervi MAI MARI..., îți dă ocazia să-l oprești de tot, așa cum trebuie. 6. usa zgariata Se întâmplă. Tot timpul. La orice mașină. 7. frana de motor slaba Frâna de motor la motoarele pe benzină și Diesel nu se realizează din compresie - pentru că efortul de compresie se irosește imediat când pistonul coboară…, adică se anulează - frâna de motor la benzinare se face prin închiderea clapetei de accelerație, clapetă care determină cât aer intră în galeria de admisie. Dacă clapeta se închide de tot (cu accelerația liberă, deci fără injecție de combustibil) atunci în galeria de admisie se formează vacuum și acest vacuum face ca efortul motorului să frâneze roțile cuplate la el prin CV. Dacă clapeta de accelerație nu se închide de tot, vacuumul creat e mai slab și automat frâna de motor e mai slabă. La H4Dt de pe Logan/Sandero III se pare că clapeta de accelerație rămâne neașteptat de deschisă și se creează foarte puțin vacuum - deci frână de motor foarte slabă, cam cu 30-50% mai slabă decât la un motor Diesel, de exemplu. Mai sunt și alte motive tehnice pentru frâna de motor slabă, legate de frecarea foarte redusă produsă în motor, de un alternator și compresor de AC care nu funcționează tot timpul și atunci când funcționează o face cât mai eficient posibil, etc. 8. lovitura din spate - parcă e facuta din carton... Tabla de oțel folosită în industria auto a devenit din ce în ce mai subțire pe măsură ce a trecut timpul. De ce? Pentru că calitatea oțelului din anii 50-60-70 era mai slabă decât calitatea oțelului din zilele noastre. Unele mărci folosesc tablă de 1,2mm. Unele mărci folosesc tablă de 0,9mm. Ghici ce grosime de tablă folosesc mărcile de buget/smart-buy? ![]() Și da, atunci când mașina ta este lovită de altă mașină, cel lovit este cel care absoarbe mai multă energie cinetică din impact decât cel care lovește (evident, lucrurile în realitate sunt MULT mai complicate...). Cel care lovește va fi afectat mai rău decât cel lovit doar dacă intră într-o zonă dură a mașinii tale, sau dacă a zdrobit TOATĂ zona moale a mașinii tale - dar încă mai are multă energie (că avea viteză mare, să zicem) - și ajunge la habitaclu, care opune mai multă rezistență, atunci mașina lui începe să absoarbă mai multă energie cinetică și se deformează și ea poate la fel de mult ca și mașina ta. Prin urmare, este absolut normal ce s-a întâmplat cu spatele mașinii tale. 9. lovitura din lateral Se întâmplă. Tot timpul. La orice mașină. 10. nu scapi cu viata din accidente cu Logan III... În mod incredibil, e posibil să supraviețuiești unui accident fără prea mari repercusiuni în Logan/Sandero III - la fel bine sau la fel de șifonat ca în oricare ALTĂ mașină de clasă B. 11. reparatii scumpe, Dacia nu mai este ieftina de reparat Care mașină mai este ieftină de reparat via RCA/CASCO???? ![]() Și de ce ar fi ieftină de reparat? Nu ai nevoie tot de tablă, de suduri, de chituit, de șlefuit, de vopsit, manopera nu e la fel??? Dacă e o cutie pe roți ieftin de reparat cu un patent și o bucată de sârmă - de ce e așa? Dacă e arătoasă și modernă dar cam țâfnoasă și scumpă de întreținut - de ce e așa? 12. Media Display s-a oprit imediat după plecare, și a rămas blocat, repornit masina-MD a pornit-motor pornit-MD se stingea-ridicat ambreiaj-motorul se oprea-TdB aprins toti martorii-bucla de 5 ori...-----decuplat bateria-pauza 10 min-motor pornit, nu se mai oprea la ridicat ambreiaj dar MD se oprea ----- dupa 2 zile de pauza si-a revenit complet----nu s-a mai repetat Da, asta chiar e o problemă cunoscută - provocată de obicei de contacte imperfecte și/sau oxidări în tabloul de siguranțe. O să-ți mai facă... Desfaci capacul la siguranțe și împingi bine fiecare siguranță în parte la locul ei. Nu e nevoie să le scoți. Poți uita de unde le-ai scos. Dacă totuși le scoți, fă rost și de un spray de curățare contacte, cu care să dai în socluri. La loturile din prima jumătate a anului 2021 era implicată și climatizarea în dansul ăla de pornit-oprit-pornit... 13. martor Stop-Start nu se aprinde uneori O problemă cunoscută, dar destul de rară. Uneori martorul Stop-Start se aprinde cu întârziere, aprox. 1 minut. În lipsa altor cauze, se suspectează un contact imperfect la mufa din spatele fasciei cu butoane de pe consola centrală. 14. AEB a franat fara obstacol de la 90 la 40km/h, umed pe jos "Phantom braking" se mai numește - se mai întâmplă, radarul "vede" ceva, o reflexie poate, sau te-ai aflat într-o zonă cu puternice interferențe radio (senzorul radar funcționează la 77GHz, gama de frecvențe milimetrică, mmWave). Nu am o cauză clară, poate fi un defect. Nissan are probleme de "Phantom braking" cu AEB încă din 2017-2018 pe unele modele și nici acum nu le-a rezolvat. Mercedes-Benz a avut probleme cu al său AEB - din cauze de interferențe radio, se întâmpla doar în anumite locuri, nimeni nu știa de ce, nu știau ce să-i facă... 15. Mesaj verifica apelare SOS, martor aprins rosu Pentru problema ta există un OTS (Operațiuni Tehnice Speciale - cunoscute și ca Rechemări în service (Recall) sau Retrageri Voluntare) din Octombrie 2021: - S-a identificat faptul ca nu funcționează sistemul de apelare de urgență si/ sau butonul SOS cu care sunt echipate vehiculele afectate. - Scopul actiunii: reconfigurarea sistemului de apelare de urgenta cu care este echipat vehiculul - Număr de vehicule afectate: 4.393 - Modele afectate: LOGAN III - Notă: chiar și după aplicarea OTS-ului este posibil ca LED-ul de stare de la sistemul SOS să nu se aprindă… - deci problema nu se rezolvă complet din prima… Deci din 15 așa zise probleme, reale sunt doar 3-4 (adică 12 + 13 + 14 + 15), la 2-3 există soluții (12 + 13 + 15), una este foarte greu de reprodus (14). |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(DFA @ 17 Jan 2022, 17:15) 3. Franele scartaie Sistemul de frânare poate produce scârțâit din mai multe motive: 1. Unul dintre cele mai comune motive pentru care frânele noi scârțâie este că există umiditate pe discuri. Când discurile se udă, pe suprafața lor se va dezvolta un strat subțire de rugină. Când plăcuțele intră în contact cu rotoarele, aceste particule de rugină sunt încorporate în plăcuțe, creând un sunet de scârțâit. 2. Plăcuțele și discurile moderne sunt ECO și uneori sunt mai zgomotoase...; 3. Ai căpătat mizerie pe acolo, diverse resturi de pe drum, uneori chiar și pietricele..., toate acele corpuri străine pot produce zgomote la frânare; Placute moderne se gasesc la toate masinile, chiar si alea vechi. Ca deh, toata lumea le schimba. Si nu face scartz, scartz ... This post has been edited by IRONICK: 17 Jan 2022, 20:03 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Cred ca am ramas singuri pe aici, colegu' initiator si-a dat foc la masina si a aruncat-o in râpă...
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
b.dorin |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 21 ![]() |
Salutari
Inca nu am ars masina ca o fost destul de scumpa dar am devenit curios sa vad ce poate sa mai crape in ea pote primesc vrun premiu sau sparg vrun record. Sti cum ii cand te obijnuiesti cu bataia incepe sa iti lipseasca daca nu o primesti regulat. Am fost din nou de 2 ori la service in doua saptamani , la problema cu SOS nu ii asa de simplu cu o simpla resoftare ,trebuie schimbat modulul SOS si ceva antena ca nu am eu norocu sa fie aceiasi problema ca la alti , deci vreo 2 luni de asteptat , iar cea mai noua problema ii ''verifica injectia GPL'' care de sigur trebuie schimbat un senzor de presiune si din auzite la reprezentanta inca asteapta aceasta piesa din decembrie pentru ca au comandat mai multe. Deci distractia continua si deja ni jena sa le mai spun . Am primit tot felu de explicati pentru problemele existente si stiu foarte bine ca masina nu se repara pe internet si facebook toate problemele sunt raportate la reprezentanta si am trimis si mailuri la vocea clientului dar totusi incerc si pe forumuri ca poate mai gasesc cate o rezolvare rapida sau vrun coleg in aceiasi situatie ca mine sa vada ca nu ii singurul si are cu cine sa isi impartaseasca amarul, de 15 ani aceasta este meseria mea sa rezolv defecte de automatizare ,programare in automatizare ,electronica ,mecanica ,hidraulica ,pneumatica , eu cand vad un defect deja incep sa ii caut soluti pentru remediarea lui dar is legat la maini cand vine timpul sa aplic cunostintele pentru a imi remedia singur problemele aparute la masina .Eu cand am primit masina mi sa garantat ca timp de 3ani +2ani extensie ,masina aceasta nu trebuie sa aiba probleme si daca are doar cei autorizati de DACIA au voie sa le repare ,daca eu ma apus sa o desfac bucatele sa ii gasesc bubele am pierdut garantia si apoi imi rod unghile cand crapa vrun modul in plus de asta nu am sculele necesare pentru a face un dignostic corect sa nu ma apuc sa arunc cu piese in masina pana ce mere si nici nu cred ca vor aparea aceste scule (testere+ programe de diagnoza) prea curand accesibile celor afara din cercul DACIA. Cu toate astea m-am riscat sa caut unele probleme numai sa scap de mersul la reperezentanta. Da am desfacut tabloul de siguranta am verificat sigurantele ,contactele si pamantarile totul este ok am mers si in compartimentul motor si am verificat cam tot ce era de verificat pana si in portbagaj am ajuns si nimica nu era slabit sau miscat de la locul lui .Am instalat un osciloscop portabil care a inregistrat timp de o ora in timpul functionari (pe drum) care este tensiunea care alimenteaza tabloul de sigurante plus alimentarea pe diverse module si totul a iesit in parametri fara varfuri sau caderi de tensiune (minima 12.5 max 15V) ,tot ce am descoperit ii ca controlul incarcari la baterie este anapoda si saraca baterie de multe ori duce toata masina zici ca alternatorul ii in pauza, dar se pare ca ii normal. Deci nu am contacte imperfecte care sa explice unele defect aparute. Am verificat si mufa de la S&S pur si simplu nu vine tensiune la led , de unde nu vine habar nu am ca nu am schema electrica. La celelalte masini pe care l-am avut eu singur am facut mentenanta pentru ca am probleme cu increderea la service si am atelier acasa cu tot ce trebe sa lucrez, am schimbat multe discuri de frana si placute de frana de la cele mai ieftine la cele mai scumpe, cat timp au fost noi franele nici una nu a scartait nici in rodaj nici dupa 10000km asa ca imi explicati mei de ce la dacia noua scartaie. Daca ma opresc astia de la RAR pe drum si aud cum scartie cand se opreste ma trimit direct la verificare. Am coleg de lucru cu care am cumparat in aceiasi zi exact aceiasi dotare doar ca au venit la o saptamana diferenta si dupa o saptamana i-o picat senzorul GPL, la S&S are aceiasi problema , intra greu in viteza 1 , a fost chemat la configurare SOS, ii scartie si lui franile dar mult mai rar, cel putin odata pe saptamana primeste avertizare de la franarea de siguranta dar nu ii franeaza, are probleme la un cheder la usa soferului ,lui ii indica nivelul de GPL exact cum a disparut ultima liniuta mai merge vreo 10km si trece pe benzina in rezervor ii intra 42 litri si alimentam de la aceiasi starie GPL ( ca unde stam nu sunt dacat 2 si a doua pare suspecta)deci se poate sa indice corect fara sa inventam scuze pentru dacia cu presiune si temperatura . In rezervorul GPL intra lichid sub presiune care este masurat cu un plutitor ca la benzina ,nivelul de gpl il arata la fel si daca is 10 bari si daca is 100 singura diferenta ii cantitatea de GPL care intra care ii in functie de presiunea suplimenatra cu care impinge pompa de la statie in rezervor .Eu la prima alimentare am putut sa bag doar 32 de litri pentru ca mai aveam in rezervor inca 10 litri ,iar cu acel plin am mers 620 KM din care 150km pe gol iar la urmatoarea alimentare am bagat 42 L iar cand a disparut ultima liniuta (fara sa golesc de tot rezervorul)am bagat 32 L cu care am mai mers 600KM tot vreo 150 din acestia pe gol. Oricum nu ma mai deranjeaza nivelul GPL acuma ca nu mai merge de loc sistemul ,acuma merg si eu ca toata lumea si bag benzina deaia obraznica de scumpa care arde la buzunar si folosesc cei 40 de litri din rezervorul GPL pe post de balast sa nu imi fuga fundu la masina pe zapada ca ii mai economic asa. Cu problema cu tabala subtire nu ma deranjeaza asa de tare la accidente ca oricum odata ce ai fost lovit ca sa indoit putin sau mult tot trebe schimbata pentru asta am CASCO problema cea mai mare apare la rugina , nu ii tot una sa ai tabla groasa sau subtire la masina ,la tabla asa subtire pe cand incepe sa apara daca nu faci nimica in momentul ala o si trecut pe partea cealalta si te alegi cu ditamai gaura in masina si pentru cei care nu au observat caroseria masini ii dintr-o bucata(din spate pana in fata cu tot cu pragurile ,plafonu fara partea din fata laterala inainte de usi ), usile la fel (toate ansablurile ei sunt sudate sau lipite) stiu treaba pe pielea mea dupa aventurile avute si sa nu mai vorbesc de timpul de lucru care este necesar pentru a inlocui o componenta afectata , nu degeaba scorul la reparati a fost nerusinat. Daca mergi pe drum si te loveste o piatra si sare vopseaua intr-o luna de iarna ai gaura in locu ala si garantia nu te ajuta cu nimica. Oricum is curios saptamana viitoare ce surpriza imi pregateste din nou . |
--------------------
Dacia
Logan 2021
2021
|
|
DFA |
![]()
Post
#19
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.557 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
b.dorin |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 21 ![]() |
DA am primit in scris aceasta garantie la fel cum au primit-o sau ar fi trebuit sa o primeasca toti clienti DACIA .La mine se gaseste intr-o mapa albastra care o tin in bord in care DACIA imi garanteaza ca pe perioda de 5 ani aceasta masina trebuie sa functioneze fara probleme iar in caz contrar se obliga legal sa faca toate reparatiele necesare pentru a aduce masina in parametri de functionare normali ,bineinteles cu exceptile de rigoare care se refera la elemente consumabile si cauze care nu sunt din vina daciei.
|
--------------------
Dacia
Logan 2021
2021
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
se pare ca senzorul de presiune e prost din fabrica... mai am un prieten care la 10.000 a ramas fara gpl(initial dupa verificare la service dacia au zis ca e calculatorul gpl). a durat cam 1 luna sa vina senzorul.
This post has been edited by sorin1983: 24 Jan 2022, 08:14 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
DFA |
![]()
Post
#22
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.557 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(b.dorin @ 24 Jan 2022, 00:38) DA am primit in scris aceasta garantie la fel cum au primit-o sau ar fi trebuit sa o primeasca toti clienti DACIA . Nu cred că ai înțeles ce înseamnă "garanție" în acest context. Când ai cumpărat mașina - sau orice produs - nimeni nu ți-a garantat că "masina aceasta nu trebuie sa aiba probleme". E ca și cum tu ai fabrica scobitori și eu ți-aș cere ție să-mi garantezi că scobitorile tale nu se vor rupe/îndoi/etc. când le voi folosi... Un fabricant înțelege prin garanție să rezolve eventualele probleme care apar la produsul fabricat de el. QUOTE ...mi sa garantat ca timp de 3ani +2ani extensie ,masina aceasta nu trebuie sa aiba probleme.... Garanția NU este o confirmare a imposibilității ca produsul respectiv să nu se defecteze, cum ai afirmat tu mai sus... Genul ăsta de așteptări sunt nerealiste și trebuie să cobori cu picioarele pe pământ. QUOTE(sorin1983 @ 24 Jan 2022, 08:13) se pare ca senzorul de presiune e prost din fabrica... mai am un prieten care la 10.000 a ramas fara gpl(initial dupa verificare la service dacia au zis ca e calculatorul gpl). a durat cam 1 luna sa vina senzorul. Senzorul original Landi Renzo OEM cică este făcut de Continental și nu e chiar grozav. QUOTE 166393621R - Senzor presiune (MAP) rampă injectoare GPL Landi Renzo T-MAPC97 (463000027), cod omologare: 110R-010279, 67R-010384; Cică ăla făcut de BOSCH e ce trebuie: QUOTE BOSCH 0281002456 / 0 281 002 456 MAP (1924132527) - Senzor presiune (MAP) rampă injectoare GPL BOSCH 3,5bar & 130 grade C - varianta mai fiabilă; |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:57 |