Explicatie termeni din domeniul off-road, unghi atac, unghi degajare
![]() ![]() ![]() |
Explicatie termeni din domeniul off-road, unghi atac, unghi degajare
SiloS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|||
bolidu |
![]()
Post
#2
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Garda la sol este distanta dintre podeaua masinii si sol, unghiul de rampa este unghiul de urcare, cu cat unghiul este mai aproape de 90 cu atat panta/rampa este mai abrupta. Unghiul de degajade si de atac nu stiu ce inceamna dar daca dai un search pe goagal afli imediat si daca esti asa pasionat de off-road intra pe 4x4forum. Si eu am microbul asta dar n-am utilajul necesar
![]() P.S. Pentru a face off-road iti trbuie o masina adecvata care nu se inpotmoleste la prima baltoaca, iti trebuie un troliu in botul masinii de preferabil electric, cauciucuri mari si lare, suspensii pe masura, rool chage (nu stiu daca am scris bine) barile alea care tre protejeaza daca te rastorni, experienta maxim, tactica multa si mai putina smecherie, curaj maxim. Am avut ocazia sa fac un traseu de off-road de vre-o 200 m si este absolut superb. Nu se compara cu liniute, drifturi, burn-off si ate dastea ... This post has been edited by bolidu: 25 Jun 2009, 21:32 |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Unghiul de atac este intre orizontala si tangenta la roata fata dusa din varful consolei fata.
De degajare, ala din spate... 25 Jun 2009, 22:49: 08_h2sut_breakover.jpg This post has been edited by vis-a-vis: 25 Jun 2009, 21:49 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Asi |
![]()
Post
#4
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
cam asa ceva:
In termeni de offroad se foloseste si raza de trecere transversala si longitudinala (este o raza a unui arc de cerc tangent la roti si la caroserie pe lungime si pe latime, intre roti fata spate, respectiv stanga dreapta. Am adaugat cu rosu care e fiecare (alea-s arce de cerc facute sugestiv cu un spline din paint) 2gsn2ix.jpg This post has been edited by Asi: 26 Jun 2009, 17:07 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
SiloS |
![]()
Post
#5
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Multumesc pentru ajutor.
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
in noroi nu trebe cauciucuri late ci stramte in nisip merg cauciucuri late
uitativa de exemplu la un defendre care are cauciucuri stramte sau la o toyota care are cauciucuri late defenderul bate toyota in noroi |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#7
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Trebuia sa te bata pe tine invatatoarea ca nu prea le ai cu antonimele.
Depinde de noroi, depinde de desenul cauciucului, depinde de unghiul rampei... si mai depinde daca Tarzan a trait in aceeasi perioada cu Rahan... This post has been edited by vis-a-vis: 26 Jun 2009, 21:05 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.347 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru un offroader mai conteaza si raportul total de demultiplicare al transmisiei (cu cat mai mare cu atat mai bine).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#9
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(bolidu @ 25 Jun 2009, 21:28) Garda la sol este distanta dintre podeaua masinii si sol, unghiul de rampa este unghiul de urcare, cu cat unghiul este mai aproape de 90 cu atat panta/rampa este mai abrupta. Unghiul de degajade si de atac nu stiu ce inceamna dar daca dai un search pe goagal afli imediat si daca esti asa pasionat de off-road intra pe 4x4forum. Si eu am microbul asta dar n-am utilajul necesar ![]() P.S. Pentru a face off-road iti trbuie o masina adecvata care nu se inpotmoleste la prima baltoaca, iti trebuie un troliu in botul masinii de preferabil electric, cauciucuri mari si lare, suspensii pe masura, rool chage (nu stiu daca am scris bine) barile alea care tre protejeaza daca te rastorni, experienta maxim, tactica multa si mai putina smecherie, curaj maxim. Am avut ocazia sa fac un traseu de off-road de vre-o 200 m si este absolut superb. Nu se compara cu liniute, drifturi, burn-off si ate dastea ... fati unul ![]() presimpt ca silos ne pregateste ceva... ![]() reteta perfecta,...se ia una masina.. cu un raport bun..greutate/cuplu la roata..de preferat una fara prea multa electronica/ mai rudimentar da bun un set de BFG MT 215R15.. difuri blocante fata spate,.... si bate si humeru la obrajii dorsalii..in rampa.. ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 26 Jun 2009, 21:17 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
SiloS |
![]()
Post
#10
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE presimpt ca silos ne pregateste ceva... Nu am bani pentru un 4x4. ![]() Astazi am fost la "Extreme Adventure" ( http://www.promotor.ro/offroad-buzau-2009 ), mi-am petrecut ziua printre masini 4x4. Majoritatea aveau unghiurile de atac si degajare foarte mari; era un range rover cu unghiul de degajare mai mic - avea colturile masinii lovite, un stop spart, bara zgariata ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SSilent |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
frumoase competitiile astea off road... am fost la 4x4 challenge in tineretului anu trecut... foarte frumos... in general masinile mici au facut praf tot, in special Mercedes Benz G class, evident... taiat
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
body |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 26 Jun 2009, 21:56) in noroi nu trebe cauciucuri late ci stramte in nisip merg cauciucuri late uitativa de exemplu la un defendre care are cauciucuri stramte sau la o toyota care are cauciucuri late defenderul bate toyota in noroi Nu e chiar asa . La desert ( desert cu nisip , nu cu pietris ) , oricat ar parea de curios cauciucurile nu sunt late , ci inguste , dar numai cu rizuri ( adanci ) pe circumferinta . Cauciucul ( ca material ) este f moale si se toceste usor pe asfalt . Crede-ma , am lucrat in desert . This post has been edited by body: 6 Jul 2009, 10:33 |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#13
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
din experienta cu ""jeepu" meu 1300 brek pe noroaie de camp, trasee montane, drumuri forestiere, nisip, ramas de multe ori si tractat cu sufa, impins, ridicat cu mainile de unde se apuca si .... CAUCIUCURILE INGUSTE si INALTE fac toti banii. a mers de vis cu 145/80/13 fata de 175/70. pe asfalt insa sun periculoase rau. dar pe off, e meserie.
frumoasa pasiune daca ai fier de asa ceva si bani. nu se compara cu alergaturile. prefer sa ma zgudui pe camp si noroaie decat pe gropile de bucuresti. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 10:24 |