Explozie cauciuc, Ce am de facut?
![]() ![]() ![]() |
Explozie cauciuc, Ce am de facut?
namidee |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|||
shi |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 January 09 ![]() |
N-are ce sa pateasca daca ai oprit repede. Aveai camera?
|
--------------------
Dacia
1310
19xx Hai nu mai stiti de gluma.
|
|
Serje |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Camera la hotel, sau ce camera?
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Stefan |
![]()
Post
#4
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
camera foto...
Probleme nu prea vad cum ar putea sa apara. In cel mai rau caz ai putea asocia evenimentul cu luarea unei gropi mai maricele. Ma refer la socul produs. Si la asta se pricepe Sandero - sa ia gropi ![]() Pe de alta parte, vad ca nu-ti pui deloc intrebarea: de ce a explodat un cauciuc nou, de cateva luni? Daca n-ai luat ceva ascutit cu el, e dubios... presiunea o verificasei? |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#5
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Citi km are masina?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#6
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Pentru mine, cea mai importanta intrebare este de ce a explodat. Asta ma ingrijoreaza cel mai tare.
De patit se puteau intampla multe si rele, daca era pe fata. Brr , nici nu vreau sa ma gandesc, bine ca nu s-a intamplat nimic. Eu asta as vedea prima data si as cauta sa identific problema, ca sa nu se mai intample. Asa ca de ce a explodat? Banuiesti ceva? Ce cauciuc este? (firma,model) A fost chinuit in vreun fel? Borduri, gropi, linii de tramvai? Semne vizibile ceva? Erau originale ale masinii? Cati km ai facut cu ele? |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
cris06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Sa te astepti si la un schimb de janta (daca e de otel). Parerea mea e sa mergi la garantie si sa soliciti o expertiza a anvelopei explodate. Bine ca nu ai patit tu nimic!
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
namidee |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
@Stefan si @logan1.5dci: normal ca mi-am pus si eu intrebarea referitoare la cauzele care au dus la explozia cauciucului, am si unele banuieli, dar mai vrut sa sap (google) sa ma documentez un pic ce si cum inainte de a supune atentiei generale subiectul, mai ales ca risca sa dea nastere unei discutii sterile. Partea care ma intereseaza momentan mai mult e daca masina ar fi putut suferi alte daune in afara de cauciuc+janta, la ce anume sa fiu atent.
Referitor la partea cu cauzele care ar fi putut duce la un asa eveniment, sa dau un scurt istoric al evenimentelor: cauciucurile nu sunt cele originale, ci le-am schimbat cu unele de iarna (Continental Winter Contact TS810), si asta avand cateva motive intemeiate: ma consider relativ incepator, in caz de accident risc sa am probleme majore cu asigurarile chiar daca nu-i vina mea, am venit in tara cu masina via Ungaria (unde se mai fac filtre pt. a verifica cauciucurile) etc. Cauciucurile sunt noi (acum au aprox. 5000 km), le-am cumparat "roata completa" (cauciucuri+jante) in Germania, echilibrarea rotilor si motarea pe masina asigurate de firma de la care le-am cumparat (firma mare specializata in principal pe vanzare cauciucuri/jante plus diverse operatiuni de intretinere). Inainte de a pleca la drum (Iasi-Frankfurt) am verificat constiincios presiunea la o vulcanizare in Iasi. Un lucru ciudat a fost faptul ca respectivul mi-a zis ca toate rotile au presiunea ok, mai putin stanga spate (care a facut si explozie) unde a pus 1 bar. Scurt istoric verificari presiune: toate rotile la presiunea normala, dupa 1 luna si 3000+ km in Iasi toate rotile sunt Ok mai putin una (cea care va exploda) care e dezumflata rau, dupa inca 3-4 zile si 1100 km la o benzinarie in Austria rotile au presiuni diferite in ele (dreapta fata chiar 1.7 in loc de 2). De mentionat ca n-am luat borduri cu roata respectiva, n-am observat nici semne (nici nu m-am totusi foarte atent la ele inainte, iar dupa n-am prea avut la ce sa ma uit). Posibile cauze: - defect de fabricatie la cauciucul cu pricina: perfect posibil, se mai intampla, si asta in ciuda faptului ca, Continental sunt totusi o companie care tine la prestigiu (de asta am si luat de la ei printre altele) si nu are nevoie de publicitate cu cauciucuri explodate. - defect de echilibrare a rotii respective: aici e chiar greu de crezut la o companie specializata pe asa ceva. - instalatie defecta la vulcanizarea din Iasi: cel mai probabil, avand in vedere ca a pus 1 bar in roata care a explodat si masuratorile din Austria care au contrazis masuratorile din Iasi, desi e posibil ca si compresorul din Austria sa nu fi fost tocmai precis. - luat gropi/ceva ascutit/etc: posibil si asta, avand in vedere drumurile de la noi. Masuri luate: inlocuit roata (janta+cauciuc), cumparat manometru. QUOTE(bobo77 @ 5 Jan 2009, 19:13) 12.000 km, cauciucurile au acum in jur de 5000 km. LE: @chris06: la asta m-am gandit si eu prima data: bine ca n-am patit nimic nici eu, nici pasagerii. Cu atat mai bine cu cat n-am accidentat masina de vreun parapet sau alta masina (autostrada era relativ libera). Si inca un mic amanunt: jos palaria pentru mantenanta autostrazii din Ungaria. Fix cand am terminat de inlocuit roata a aparut o masina portocalie cu girofaruri la fel de portocalii, cu un sofer foarte amabil care vorbea si ceva engleza, care a incercat sa ma ajute atat cat a putut. This post has been edited by namidee: 5 Jan 2009, 21:45 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
ce fel de manometru ai cumparat?
|
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
Stefan |
![]()
Post
#10
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
din ala care masoara presiunea...
![]() Cred ca toti factorii enumerati de tine au avut un rol in incident. Iar referitor la intrebarea ta, ti-am zis, nu prea vad cum ar fi putut fi afectata masina. Subiectiv asa, cat de tare a fost socul masinii pentru tine? Explozii de cauciuc au fost nenumarate si nu am auzit sa se soldeze cu avarii (numai din explozie). |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
namidee |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Socul n-a fost catusi de putin dur, nici n-am simtit in volan incidentul (initial). Am realizat dupa zgomot ca ceva e teribil de in neregula atat. Am pus avariile, tras pe banda de urgenta, si dupa aia am iesit si am constatat ca am pana, si una urata de tot: banda de rulare a fost practic taiata de restul cauciucului (probabil de janta).
@Mihai San: un manometru obisnuit, pentru a verifica presiunea cu doua ustentile diferite, mai ales atunci cand o sa-mi indice diferente mari in timp scurt. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
cris06 |
![]()
Post
#12
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Te-ai uitat la data fabricatiei anvelopelor (-ei)? Desi cred ca in Germania nu vand anvelope noi fabricate cu 2-3 ani in urma! Sa nu ai incredere in manometrele vulcanizarilor din simplul motiv ca sculele lor sunt decalibrate zdravan tinand cont de modul crunt cum sunt exploatate!
Legat de daunele provocate masinii: daca ai oprit cat de cat repede nu cred ca inafara de janta si evident anvelopa sa se fi defectat si altceva. Dupa montarea rotii de rezerva ai sesizat zgomote suspecte (batai, haraituri), altceva? Sa fie ca o regula: dupa o vizita la vulcanizare, verifica si tu, personal, presiunea rotilor! Si inca un aspect: scaderea temperaturii exterioare provoaca si scaderea presiunii in pneuri! Deci... This post has been edited by cris06: 5 Jan 2009, 21:59 |
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
namidee |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Eu am luat un manometru simplu, analog, am facut azi presiunea la o benzinarie si manometrul meu indica aproximativ aceleasi valori cu cele de la compresorul lor.
Dupa montarea rotii de rezerva n-am sesizat nicio comportare anormala la masina. Ca o mentiune, sub influenta socului mi se parea ca masina trage ba dreapta, ba stanga, si nu m-am linistit decat atunci cand am facut o verificare a presiunii la benzinarie. Stiu ca scaderea temperaturii duce la scaderea presiunii, si tocmai asta ma pune pe ganduri. Si asta pentru ca logica mea imi spune ca doar o presiune prea mare favorizeaza explozia pneului, una prea mica favorizeaza doar uzura excesiva. In plus, am verificat presiunea cu 2 zile inainte de drum! |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#14
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Eu iti spun ce as face eu:
A. intai de toate a fost o explozie? Ai auzit bum, poc ceva? Sau s-a muiat usor cauciucul ? A fost ceva brusc? Pe mine m-a ferit Domnu' , dar de la o groapa, luata la 90 km/h, s-a ciupit pe laterala, s-a desumflat usor si a inceput sa traga stanga (ca era pe stanga fata). B. 1. as scoate cauciucurile cu evenimentul pana nu m-as lamuri ce s-a intamplat , ca a fost ceva izolat si ca alti purtatori de anvelope respectivul model nu au avut aceiasi problema. 2. as lua legatura cu fabricantul si vanzatorul si as vedea ce zic si cum explica fiecare. E clar ca as cere inlocuirea(cauciucului explodat), dar ma gandesc daca nu cumva trebuie sa cer inlocuirea tuturor cauciucurilor . Cred ca e mai greu ca trebuie sa duci discutiile in germana, dar cred ca te descurci. 3. nu m-as lasa pana nu as face o expertiza serioasa la ce anume a provocat explozia, iar daca nu o fac, as renunta la cauciucuri. Oricum as face tam tam, in cazul unei explozii. Dar cauciucul explodat il mai ai ? Din cate stiu, dar poate nu stiu foarte bine, de aia intreb, nu cumva cauciucurile fara camera nu au voie sa explodeze? This post has been edited by logan1.5dci: 6 Jan 2009, 00:01 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
namidee |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Eu unul incerc sa judec lucrurile in functie de cum e corect. Din punctul meu de vedere, cel mai probabil vinovatul e la vulcanizarea din Iasi, iar asta n-am cum s-o dovedesc. De aia mi se pare si imoral sa ma leg de astia din Germania (vanzator sau producator). Asadar, sa raspund punctual:
1. N-am auzit nici o explozie, nici un bum. Am auzit doar un zgomot puternic in stanga spate, asociat cu un comportament ciudat al masinii. Atat si nimic mai mult. Asadar, cuvantul "explozie" e un abuz de limbaj, imi cer scuze pentru inducerea in eroare. Oricum, s-a intamplat brusc, chestie de secunde. 2. Am cautat azi pe net, n-am gasit nimic referitor la alti posesori de gume identice cu ale mele sa fi patit asa ceva. In plus, cauciucurile respective au primit calificative excelente la testele ADAC si nu numai. Ca o paranteza, azi am facut niste teste pe zapada cu un coleg care are cauciucuri all season (suficient de uzate) pe un Peugeot 207 si masina mea a avut o distanta de oprire cam la 1/3 fata de a lui, deci cauciucurile isi fac treaba. 3. Cauciucurile nu au garantie, prin urmare nu am nici un temei in baza caruia sa cer asa ceva. Mai mult, tind sa cred ca totul a plecat de la presiunea prea mare in roata respectiva, prin urmare vina nu e la ei si mi se pare, daca nu ilegal, cel putin imoral sa ma iau de ei. 4. Sunt destui posesori de asemenea cauciucuri care sunt perfect ok. O sa mai caut pe net periodic sa vad daca e un fenomen cu gumele mele, dar ma indoiesc. Continental nu sunt vreo companie chinezeasca care face gume pe vapor, si nici niste neica nimeni care s-au apucat ieri de facut cauciucuri, au nume si o reputatie. Daca dumneata ai face tam-tam "oricum", eu ma limitez la a ma documenta si a face tam-tam doar daca am un motiv serios, si asta numai dupa ce o sa ma asigur ca legea e de partea mea. Pana una-alta o sa trimit o sesizare la ADAC (ACR-ul german) sa-i intreb daca au primit sesizari si de la altii. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#16
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Vin sa corectez ceva repede, deci as face tam-tam in cazul unei explozii.
Daca s-a desumflat usor, adica a facut fis, nu stiu cum sa explic , nu prea am ce comenta. Deci toata supararea aia a mea si tam-tam-ul, sunt valabile in cazul unei explozii (poate nu am fost prea clar in postarea anterioara, dar am luat-o asa cum ai spus in titlu, explozie, dar cu un ultim uz al ratiunii, inainte sa trec la pasii urmatori, am mai intrebat odata, nu sunt absurd, in rest cauciucurile au voie sa se intepe, sa se desumfle, sa se taie, dar nu au voie sa-mi puna viata in pericol facand explozie. Am corectat putin postarea mea anterioara, am dorit sa fiu mai clar, mai ales ca din cauza vitezei(cine ma grabea? Ma luase valul ...)am creat niste confuzii. Se poate vedea totusi ca povestesc acolo, si la mine a facut fas si nu a fost tam-tam. Tam-tam si altele doar cand face bum. ![]() This post has been edited by logan1.5dci: 6 Jan 2009, 00:13 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
namidee |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Bum n-am auzit, doar un zgomot ciudat pe care n-am stiut initial cum sa-l interpretez, era zgomotul jantei pe cauciuc/sosea, plus banda de cauciuc batand pe caroserie (probabil), atat si nimic mai mult.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
77sky |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
O intrebare..."idioata":
Nu cumva acel "caocioac" era resapat? Dupa descrierea pe care o dai,,,inseamna ca s-a desprins banda de rulare a anvelopei, exact precum se intampla cu o anvelopa resapata (e simplu procedeul de fabricare, pt necunosctori: pe un cauciuc uzat se "lipeste" o banda noua de rulare) Aceasta desprindere se putea intampla mai ales daca ai rulat multi km cu o presiune scazuta, ce a antrenat incalzirea si fortarea desprinderii benzii de rulare. O explozie de cauciuc, clasica se produce intr-un loc, cu eliberare brusca de presiune, cu zgomot (ma refer la anvelopele cu camera, nu tubelless, caci de anvelope "explodate" nu am auzit...) Si, ca incheiere: o anvelopa resapata ar trebui sa aiba un semn doveditor; (si ca o curiozitate,,,de ce nu au garantie? ![]() P.S. O pana pe spate (si o presiune scazuta) sunt mai greu de sesizat pentru sofer (cu atat mai mult daca este la inceput...) This post has been edited by 77sky: 6 Jan 2009, 02:02 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#19
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
|
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
77sky |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Hai sa ne referim strict la anvelope si "umpluturi" normale, nu gaze si tampenii instabile si inflamabile, ok?
Eu ma refeream strict la anvelope de autoturisme (caci au un anumit specific!) nu anvelope de camioane (ai idee cum face in asemenea caz, la vreo 8-9 bari? zici ca e arma de foc, mai ales daca esti in camion poti sa te rastorni cu el) Asadar...in momentul exploziei unei anvelope se produce o ruptura in talonul ei (de cele mai multe ori), cu eliberare brusca de presiune; smuceste masina efectiv; se rup fasii din pneu, aceste fenomene datorandu-se unor defecte de sustinere laterala a pneului, cordul ori "camasa textila" nu mai suporta presiunea aerului si sarcina de pe roata. E dubioasa desprinderea intregului profil de rulare... ![]() |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#21
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Cum spui
![]() " nici eu nu va recomand depozitul de anvelope.eu am luat 2 continental de la ei si dupa numai 80 de km unul din ele mia explodat.....la 100km/h.si acum stau sa ma cert cu ei ca nu vor sami acorde garantia pe motiv ca as fi mers pe janta.am depus reclamatiela OPC si acum astept raspuns de la ei.care sunteti din cta nu va recomand depozitul de anvelope " sursa Eu nu mai zic nimic, am lamurit-o nu a fost explozie. Dar am dat si eu un search , si atat, am vrut sa va aduc la cunostinta ce am gasit. This post has been edited by logan1.5dci: 6 Jan 2009, 01:27 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
Executron |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca singurele pagube au fost cauciucul + janta si ca esti OK
![]() Intrebarea ar fi un pic in afara firului curent de discutie. De ce era necesara schimbarea jantei, tinand cont ca a oprit cat de repede s-a putut? Cred ca pur si simplu s-a luat vopseaua de pe janta, nefiind alta paguba. Ah, daca buza s-a deformat f. mult, atunci trebuie schimbata, dar nu cred... Probabil gresesc dar as vrea sa aud argumentele voastre. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
vijelie |
![]()
Post
#23
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
vladpc |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 2 September 08 ![]() |
De ce nu reveniti la subiectul initial al topicului si ii spuneti omului la ce sa se uite la masina? si ii toti dat cu anvelopele?
Daca nu a fost explozie si doar o dezumflare a anvelopei (fie ea si rapida) si zici ca te-ai oprit repede dupa, nu ar trebui sa te uiti decat la janta sa nu fie deteriorata. |
--------------------
dacia
sandero
2008
|
|
namidee |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Cand am intrebat de eventuale daune suplimentare la masina am avut in vedere in principal viteza mare la care s-a produs evenimentul, cam 120 km/h. S-o lamuresc mai clar cu cuvantul "explozie" cu care din pacate am indus lumea in eroare. Singurul zgomot pe care l-am perceput a fost un zgomot de batai ritmice in aripa stanga spate si a survenit brusc. Nici eu nici pasagerii n-am auzit un zgomot ca de explozie. Janta mi s-a parut botita si n-am mai avut incredere in ea.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
AL |
![]()
Post
#26
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
1. problemele de anvelope nu sunt aspecifice Sandero ci oricarei marci auto... se manifeste fix la fel
2. nu a fost vorba de o explozie ci de o banala pana de cauciuc... toate formele de manifestare descrise sunt tipice pentru o desumflare progresiva (cu finalizare brusca) la viteze mari 3. cauza probabila poate fi etansarea cauciucului fata de janta... iarna mai ales se intampla sa se dezlipeasca anvelopa de pa janta din cauza sarii, apei inghetate sau altor substante antiderapante... cel mai probabil deja exista un loc pe unde scapa aer si finalizarea penei s-a produs la un moment dat mai brusc cand cauciucul s-a desprins de tot de pe janta... e firesc 4. cu siguranta NU au avut loc alte deteriorari la masina, mai els ca e vorba de spate. ... acestea fiind zise topicul se muta la Diverse! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
namidee |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Intrebarea initiala "ce alte daune ar fi putut suferi masina?" se refera strict la Dacia Sandero, de am postat topicul aici si tot de aia cred ca ar trebui sa ramana aici. De fapt cred ca se poate inchide, m-am lamurit ca masina ar trebui sa fie Ok, nu e nimic la ce ar trebui sa fiu atent in mod special.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#28
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot vrei sa fii 100% sigur, mergi la service pentru o inspectie pe elevator. Cu ea pe asfalt nu vezi nimic.
Dupa aia baga benzina si cat mai multi km. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#29
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pina la urma a fost o pana de cauciuc la viteza de 120 km si atit, soldata cu distrugerea anvelopei, deci nu explozie.Eu unul zic ca nu a patit nimic masina si sa stai linistit.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
si te mai miri ca ai avut explozie? nu te-ai intrebat de ce ai avut numai 1 bar in aceea anvelopa? ei bine 'SPECIALISTUL' ala german ti-a ciupit talonu cauciucului, iar daca incerca sa bage 2.2 cat e normal iti facea o galma vizibila(care era pe interior sigur)
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:53 |