Filtru de ulei blocat, nu mai reusesc sa scot filtrul de ulei
![]() ![]() ![]() |
Filtru de ulei blocat, nu mai reusesc sa scot filtrul de ulei
neo1988 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 & LOGAN
2001 / 2005
- HD 05 YOU
|
|||
C@talin |
![]()
Post
#32
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(bogdan_90 @ 21 Aug 2008, 14:41) cataline daca eram in locul tau ma duceam la ei si il puneam pe scut sa vada ca a cazut de tot. apoi faceam un scandal acolo de.......... ce sa ma mai duc ce sa mai,ca eram deja la dambovita.noroc ca aveam inca o sticla de ulei ramasa de la 2 schiburi de ulei se facuse 1 l ,si am pus-o paia.ca naveam de unde lua ulei altfel.cred ca a facut intentionat sa pierd uleiu ca si asa vazuse ca tot fac colectie ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
RIon |
![]()
Post
#33
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Ce ai reusit?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
mergi cu masina tractata la un service dacia daca nu reusesti sa scoti filtrul de ulei
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
danut81 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
Ai putea sa incerci cu o curea de ventilator (numai daca iti permite spatiul),o infasori de doua ori dupa filtru si tragi de ea in directia de desfacere a filtrului.In aceiasi situatie am fost si eu ,dar noroc ca eram in service ,au incercat aia diverse tipuri de chei si nu a mers, pana a venit unu cu o curea si i-a venit de hac.
|
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|
Asi |
![]()
Post
#36
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
As recomanda un feon cu aer cald.. dar tare am impresia ca nu e tocmai indicat (ulei + 400-500 de grade, nu e o combinatie foarte reusita, dar totusi nu e ulei de gatit sa explodeze)
In general la suruburile foarte stranse se poate aplica cu succes un feon cu aer cald (pe de o parte se dilata surubu incat nu mai e la fel de strans, pe de alta parte multe suruburi au o pasta pe filet pentru o strangere uniforma, etansare, etc.. acea pasta se topeste si elibereaza surubul. Acum revenim la filtru.. filetul de la filtru nu are problemele unui surub buclucas (ruginit, prea strans, etc), ci ori a fost infiletat stramb (nu cred, ar fi curs, si ar fi fost un efort destul de mare sa infiletezi complet pe un filet stramb dar "maimuta" e puternica) ori garnitura aia de cauciuc a facut "priza" si ar trebui gadilata un pic cu apa calda, sau cu feonul amintit* *feon "industrial" (heat gun), nu ala al nevestei/prietenei. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
neo1988 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 August 08 ![]() |
Gata !!! Am reusit sa-l scot insfarsit. Am dat jos scutul acela de la galeria de evacuare , a trebuit sa dau si toata evacuarea jos pentru a putea avea acces mai bine la filtru .L-am desurubat lovind cu o dalta mica acolo unde este filtrul
ambutisat . Multumesc la toti pt. sfaturi . O sa pun si niste poze pentru a se vedea mai bine despre ce a fost vorba . DSC00167.JPG ( Size: 379.49k ) Number of downloads: 1286 DSC00167.JPG ( Size: 379.49k ) Number of downloads: 1286 DSC00168.JPG ( Size: 314.36k ) Number of downloads: 1088 DSC00171.JPG ( Size: 405.72k ) Number of downloads: 1089 DSC00170.JPG ( Size: 355.39k ) Number of downloads: 1119 DSC00172.JPG ( Size: 314.34k ) Number of downloads: 496 DSC00175.JPG ( Size: 222.56k ) Number of downloads: 481 This post has been edited by klaus: 26 Aug 2008, 17:31 |
--------------------
dacia
1310 & LOGAN
2001 / 2005
- HD 05 YOU
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
sal eu sunt mecanic la dacia in Roman si sincer nu am intalnit asa probleme dar daca e intepenit e de la garnitura,2 probleme:
-strans tare -nu s-a pus ulei pe garnitura filtrului oricum cu degripant nu rezolvi nimica fiindaca e vb de un loc unde este ulei din belsug (logic) si stiu cum e treaba cu servisurile din orasele mari dar la Roman fiind un oras mic ne facem treaba ca la carte |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
77sky |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Hmmm...
Oare cati stiu de ungerea garniturii de cauciuc a filtrului, inainte de montaj? Iti zic eu...foarte putini ![]() Am vazut cum s-a dat jos un filtru...cu o cheie in cruce si cu o forta egala cu a prezoanelor de la roti. Inuman sa strangi in felul acela un biet filtru. Ala se unge, se infileteaza manual si se mai strange putin, de "sigilare". Dupa cativa km parcusi il verifici si basta. ![]() This post has been edited by 77sky: 18 Jan 2009, 11:45 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
arycy |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 November 07 ![]() |
Care e directai de desfare a filtrului? stanga sau dreapta stand cu fata inspre motor?( multumesc)
|
--------------------
dacia
1310 Li
2004
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#41
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Stanga,invers acelor de ceasornic.Scrie si in postul #31.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Ov |
![]()
Post
#42
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu pana acu' am strans filtru DOAR cu mana. N-am avut probleme (scurgeri) niciodata.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#43
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
La Dacia Service Filaret la SupeRNova unui prieten, la fel au facut, cel mai probabil au pus filtrul fara sa il unga cu ulei... Cred ca trebuie sa dam galeria jos ...
|
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Acu' vreo luna m-am chinuit 2 ore sa scot filtrul de la loganul (1.2) lui socra-miu. Mai e si pus intr-o pozitie imbecila. Pana la urma l-am gaurit cu surubelnita si asa am reusit sa-l desfac.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vasilenicusor |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 December 11 ![]() |
Si eu am fost nefericitul unui astfel de moment. Baietii de la service ( de la ultimul schimb - acum 5 luni) sigur nu au uns garnitura de cauciuc inainte de montare. Si dupa ce ca nu au uns-o, au strans atat de tare, ca buza filtrului era perfect lipita de chiuloasa.
Deci ma jur, 2 zile am lucrat, 3 chei rupte - trageam cu ambele maini de se ridica motoru'. Cheie cu lant - 2 bucati rupte, cheie cu banda de otel , rupta si aia, surubelnita bagata prin filtru - se taia filtru si nimik. Ultima gaselnita , cheie cu lant la vro 200 lei, de folosesc meseriasii la tevi. Cand am pus aia, o tura completa si se auzea cauciucul cum scartaia. Traiasca mecanicii din service.!!! Mentionez ca nu am avut cheie de filtru - gen ine ( ca tubulara) - dar si cu aia ma chinuiam. Apa fierbinte nu a ajutat, mai mult decat ce face motorul nu cred ca poti face cu apa sau feon industrial. Important este ca am reusit. Toata intamplarea a fost la un logan 1.6 16v. Pentru a usura accesul, am scos protectia de la rampa de injectie - usor de scos, greu de pus la loc( ma incurca conductele de la servo si clima) Asa ca , specificati la "destept" sa unga garnitura si sa nu sstranga ca la prezoane P |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.6 16v
2007
|
|
x_dadu |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 27 April 08 From: Pecineaga (CT) ![]() |
Am trecut și eu printr-o pățanie deasta dar ulterior m-am dotat cu cheie pentru filtru să nu mă mai chinui. Ce am observat la ultimul scimb este că după utilizarea mașinii, deci motor cald, filtrul îl puteam desface chiar cu mîna deși în aceeași zi, dimineața la rece, nicio șansă. Deci ideea ar fi ca după ultimul drum cu mașina dinaintea schimbului de ulei ce va urma, să se slăbească filtrul atunci la cald, urmînd ca schimbul propriuzis să se facă după cîteva ore cînd va fi rece și uleiul decantat.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2021 Confort
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Buna ideea cu slabirea cand e cald, uleiul il scoti cand e cald, asa e mai fluid si curge mai bine, antrenand si mai bine impuritatile, de asta nu trebuie sa-l lasi la decantat.
This post has been edited by BLUE R 19: 1 Jun 2017, 11:16 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#48
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Este ok cand e cald din punct de vedere al desfacerii filtrului si fluiditatii uleiului, dar oricum, nu imediat cand a fost oprit motorul, trebuie lasat macar 25-30 de minute - ca sa se scurga din zonele superioare.
|
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
nitoiviorel1 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 18 ![]() |
Salut.
Am trecut si eu prin aceasta problema si s-a lasat cu stricarea filetului stutului in care se insurubeaza filtrul. Azi mi-a venit stutul dar am observat ca nu are nici un hexagon pe interior ca sa-l slabesc din blocul motor. Stiti cumva in ce sens ar trebui slabit si ce cheie sa folosesc? Detin o cheie cu reglaj tip mox dar m-am gandit sa intreb aici inainte sa fac alta prostie. IMG_20180219_125649.jpg ( Size: 3.36mb ) Number of downloads: 89 |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#50
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nu poti pune 2 piulite pe el (poate daca tai partea de sus)? le strangi una fata de alta si-l scoti ca pe prezon.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nitoiviorel1 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 18 ![]() |
Mersi,
Gasesc eu piulite pentru el? Asa fac si la montajul celui nou? |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
Agrig |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Versiunea simpla este sa bagi un surub in stut, il sudezi de el si apoi pui cheia pe surub si voila!
Daca faci lucrarea sa nu uiti sa deconectezi bateria. Nu stiu daca nu`i infiletat cu ceva solutie de blocare, daca da ajuta o lampa de gaz pe el si in jurul lui. This post has been edited by Agrig: 19 Feb 2018, 20:06 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
nitoiviorel1 |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 18 ![]() |
QUOTE(Agrig @ 19 Feb 2018, 19:56) Versiunea simpla este sa bagi un surub in stut, il sudezi de el si apoi pui cheia pe surub si voila! Daca faci lucrarea sa nu uiti sa deconectezi bateria. Nu stiu daca nu`i infiletat cu ceva solutie de blocare, daca da ajuta o lampa de gaz pe el si in jurul lui. Pai da,dar cum il infiletez pe cel nou apoi? Mersi. |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
Agrig |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Bunica zicea: inainte de a face plachia trebuie prins pestele!
Scoate`l si apoi iti pui problema, oricum asa nu poti circula. Exista o metoda simpla si de scos dar si de infiletat, nu`i prea eleganta si e riscanta deoarece daca nu esti atent bagi span in sistemul de ungere. Se ia un surub mai mare decit alezajul stutului se polizeaza 3 fete conice, ca la sabar dar cu conicitate mica si se bate in stut. Trebuie un surub minim 8.8 si daca se poate sa`l calesti. Se umple zona cu vaselina si se desface stutul cu o cheie. Merge bine insa mai bine sudura, daca este pus ceva Loctite sudura il inmoaie. De repus daca nu are in interior un imbus sau ceva profil cu 2 piulite, de data asta merge bine ca o prinzi pe aia care stringe, exterioara, daca nu , cu acel bolt cu 3 fete si multa vaselina. Grija sa scoti spanul daca o faci asa, oricum spanul se opreste in filtru dar trebuie grija. La scos daca gasesti tarod pe stinga la dimensiune iara merge dar ... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Se desface cu mopsul, are filet normal pe toata lungimea, strangi tare si merge.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
nitoiviorel1 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 18 ![]() |
Nu vreau sa folosesc sudura ca e complicat si sudura schimba proprietatile metalului.Risc sa-l blochez un bloc care e un aliaj periculos.O sa caut astazi 2 piulite si am sa le contrastrang.Daca merge sa-l desfac asa fac si la insurubat inapoi.Ma intrreseaza sa nu stric filetul nou al celuilalt stut.
Daca folosesc sudura sare stropi de zgura pe plastic,cablaje,etc si fac un jaf acolo.Nu,nu are hexagon pe interior.E pur si simplu o teava cu filet de 30 lei franceza. Oamenii de la service au raspuns simplu ca mi-l schimba daca-l cumpar.Cum,nu stiu.Dar eu vreau sa-l schimb singur fiindca eu l-am stricat. Revin cu coment daca gasesc piulite. |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
nitoiviorel1 |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 18 ![]() |
Am reusit.
Fara piulite fara suduri. Am intrebat mesterul mecanic vechi si am facut cum a zis el ca facea la daciile vechi. Clestele pe care l-ati vazut in imagine i-am bagat o buza in gaura stutului si am am strans.Apoi am miscat sus jos putin in timp ce il slabeam. Foarte usor s-a desfiletat. Montajul celuilalt a fost simplu,fara pasta sau alte chestii. Pur si simplu l-am insurubat la maxim apoi am pus filtrul cu garnitura unsa.Filtrul strange automat stutul in bloc. Am strans filtrul cu mana la maxim apoi am mai vetificat putin cu cheia. Sper sa fie de folos patania mea si ceilalti sa invete ca mine ca trebuie sa strangi cu bun simt orice surub. Bafta. |
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
mfilip |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 July 19 ![]() |
De unde ați luat ștuțul. Am o problema similară. Pe net nu am găsit...
|
--------------------
Dacia
Logan
2008, Sedan (LS) 1.4 75 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:01 |