Flansa Amortizor, zgomote
![]() ![]() ![]() |
Flansa Amortizor, zgomote
eddyy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
- B 43 BVM ma deviez dintr-o generatie in care indivizi trecuti de 20 de ani isi verifica mesajele de pe facebook
|
|||
mario1980 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Flansa costa ~35lei si se schimba foarte usor. Costa 0 lei cind o schimbi chiar tu.
|
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
eddyy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti ![]() |
iti trebuie presa ,nu e chiar la indemana oricui
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- B 43 BVM ma deviez dintr-o generatie in care indivizi trecuti de 20 de ani isi verifica mesajele de pe facebook
|
|
tuneam |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu, nu trebuie presa. arcul e exact la fel de lung ca si amortizorul deschis, dar e bine sa lucreze 2 persoane.
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Victorine |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
NU mai speriati omul, nu trebuie presa si nici macar doua persoane. Atentie insa daca faci dupa manualul de reparatii, ca sunt niste desene prost facute acolo si sa nu pui pesele invers cum arata aia acolo, s-a mai discutat. Cel mai sigur e sa retii pozitia lor la demontare si sa le pui la fel. Ajuta-te si de bunul simt. Cel mai naspa e ca-ti trebuie chei mari, inelare cotite. Eu mi-am cumparat numai pentru treaba asta. Apropos, vezi ca e si tutorial pe net, vezi pe you tube.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si iti trebuie 2 cricuri daca nu poti ridica masina "de fata" (ambele roti). Te va incurca bara stabilizatoare daca exista.
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
Victorine |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Corect! Masina trebuie suspendata pe fata, altfel incurca bara stabilizatoare (daca are
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Eu recomand trasul de chei cit timp masina este neridicata. Este mult mai simplu, si posibil sa nu ai nevoie nici de tinut contra cu torx-ul.
Adica se desface prima piulita (inelara de 21), se scoate acel capac, se slabeste a doua piulita (cu 27) (din capul tijei telescopului), si abia apoi se ridica masina pe cric. La remontare, invers. |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
tuneam |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
practic:
e f bine daca poti suspenda masina pe fata ca sa nu te incurce bara stabilizatoare. Daca nu, aunci o a 2-a persona poate apasa cu un levier pe bascula ca o tina apasata pana scoti amortizorul. Ca si chei, iti trebuie Cu masina jos - inelara coarba de 21 pentru piulitele din capul amortizoarelor(merge si 22 daca nu-s stranse f tare,dar e mai sigur cu 21.). piulita se scoare complet - inelara coarba de 27 de preferat dar merge si inelara/fixa 27(dupa ce scoti ansamblul arc+amortizor de pe masina) pentru piulita din capul flansei. se scoate piulita 90% Cu masina suspendata - inelara de 18 si cheie de 18(fixa/inelara/tubulara) pentru contra la suruburile care tin amotizorul de purtfuzeta. - fixa de 10 pentru scoatere suport senzor ABS de pe amortizor - inelara de 18 pentru slabire etrier. E pozitionat prost etrierul si nu poti scoate suruburile de la amportizor(zona inferioara). Trebuie dat la o parte etrierul. Poate la montaj, pui surubul in pozitie mai buna. La nevoie - un imbus de (6-7 cred) de tinut contra ca axul amortizorului sa nu se invarta impreuna cu piulitele de 21 si/sau 27. La mine nu s-a invartit, asa ca nu am avut nevoie. durata: maxim 1.5 ore pentru ambele flase offtopic. Nu se bea bere in timpul operatiunii. Lucrezi cu piese destul de voluminoase(roata, arc, amortizor, chei mari) si poti da peste sticla si se varsa. E mare pacat. This post has been edited by tuneam: 13 Sep 2011, 10:29 |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
sobolan |
![]()
Post
#10
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(eddyy @ 12 Sep 2011, 18:56) nu-ti trebuie neaparat .... QUOTE(tuneam @ 12 Sep 2011, 18:59) nu, nu trebuie presa. arcul e exact la fel de lung ca si amortizorul deschis, dar e bine sa lucreze 2 persoane. merge si singur,cu ea suspendata doar la roata unde lucrezi.....mai pui un cric mic apoi la pragul opus rotii la care se lucreaza...ridicandu-l usor se torsioneaza deajuns si bara antiruliu incat sa coboare bratul si sa extragi asamblul telescop-arc... QUOTE(mariuscond @ 13 Sep 2011, 09:35) Si iti trebuie 2 cricuri daca nu poti ridica masina "de fata" (ambele roti). Te va incurca bara stabilizatoare daca exista. nexam coane.... pentru experti ![]() eu cred ca ai rulmentul de sarcina busit sau vreun cap de bara sau sau sau o bieleta antiruliu... spor la lucru ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
eddyy |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat , nu era flansa , multumesc pentru raspunsuri
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- B 43 BVM ma deviez dintr-o generatie in care indivizi trecuti de 20 de ani isi verifica mesajele de pe facebook
|
|
sobolan |
![]()
Post
#12
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
normal ca nu...mai degraba banui o bieleta sau un cap de bara !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#13
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pai si ce era?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
mphlorin |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 5 May 09 ![]() |
cumva bieleta antiruliu ?
|
--------------------
Renault
Logan 1.4
2008
|
|
eddyy |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 7 March 09 From: Bucuresti ![]() |
eram cam disperat , masina facea un zgomot fier pe fier la ficare frana , si la fiecare denivelare , suspectand flansele am dat jos ambele amortizoare (defapt un mecanic a facut asta) am verificat flansele totul era ok , am dat cu spray cu vaselina daca tot le am desfacut si le-am pus inapoi , a urmat proba bineinteles acelasi zgomot
am schimbat si bucsele de bara stabilizatoare crezand ca e de acolo , a urmat proba acelasi zgomot , am dat din nou rotile jos , s-a uitat domnu mecanic deasupra discului sunt doua bucse cred ca de la bascula in fine se vad doua suruburi mai mari orizontale la care trebuie sa ti contra ca sa le strangi , a vazut ca erau cam ruginite , a pus cheia pe ele cand a incercat sa le stranga scartaiau ca naiba , le desfacut le-am dat cu spray cu vaselina le-am strans bine si zgomotul a disparut , oricum cred ca pana la urma va trebui sa le schimb , daca va mai aparea zgomotul macar stiu de la ce e si ce trebuie sa schimb , toata distractia a durat 3 , 4 ore This post has been edited by eddyy: 23 Sep 2011, 22:35 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- B 43 BVM ma deviez dintr-o generatie in care indivizi trecuti de 20 de ani isi verifica mesajele de pe facebook
|
|
tuneam |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca se schimba bascula cu totul. E mult mai simplu si mult mai bine. O bascula complet echipata e in jur de 200 roni, iar daca iei doar bucsele si pivotii tot acolo ajungi, doar ca manopera este in caz e muuuult mai scumpa.
Atentie la montajul basculei. Dacia scrie in manualul de service ca trebuie sa existe o diferenta de 24mm intre cel mai de jos punct al basculei de langa masina si cel mai de jos punct al basculei de langa roata(sub pivot). Deci, bascula NU se strange la nimereala(e vorba de suruburile alea ruginite de care vorbeai tu). Oricum nu cred ca tine cineva cont de asta, nici macar la service-urile autorizate. Toata lumea le strange cu rotile suspendate. Mai mult ca sigur o sa ai nevoie si de geometrie dupa. This post has been edited by tuneam: 27 Sep 2011, 22:13 |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adica se strange pe roti ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:39 |