Frana de mana dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Frana de mana dacia 1300
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#1
|
||
Unregistered ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
dragOn |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cablul este nou, trebuie să se lase, după aceia trebuie să te duci în service să ți-l regleze din nou. Dacă tot nu ține spunele să mai umble pe la saboți!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#3
|
Unregistered ![]() |
mai am o intrebare..
nu-i numa cablul... eu lucrez la firma lui unchiumio.. am grija de calculatoare si alea alea.. si din cand in cand mai fac si pe soferul in firma sunt mai multe masini.. 2 tico un cielo corean nexia mai exact si o skoda superb... la nici o masina nu am vazut asa ceva.. ca la a mea... in special primi 2-3 dinti ii trag usuor apoi ma chinui sa trag levierul efectiv depun un efort inimaginabil la skoda de trag frana la max la 30-40 la ora blocheaza rotile fara problema la a mea.... imi rup incheieturile :L)) cablul ii schimbat de vreo.... .. nu mai shtiu exact cam de prin iunie... deci are mai bine de juma de an atunci am schimbat toata instalatia de franare.. toate conductele.. am pus ceva lichid mai special.. ceva strain.. ca am inteles ca-i mai bun ca lifrom.. sau cum se numaste ala romanesc.. tot la frane.. roata fatza stanga dac apas pedala la max ii ca abs-ul... blocheaza lasa blocheaza lasa.. ce ar putea avea? multam |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#4
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Fa proba standard pentru frina de mina. Trage-o cit poti de tare pe loc, apoi incearca sa pornesti. Daca nu poti misca masina inseamna ca tine. Daca poti pleca de pe loc, mergi in service ca e reglata cu picioarele (probabil ca trebuie ajustata distanta la saboti).
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#5
|
Unregistered ![]() |
poi pe loc o trag blana.. apoi vreau sa pornesc .. de mers mere.. da mai greu masina..
da ca so trag la nmaxim imi trebe ceva putere ![]() cat crezi ca ma scosta sa mi-o faca sa mearga manopera si in caz ca trebe si cablul |
-------------------- |
|
Slider |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Draga Dacia-wrc.....pai tu compari dacia cu....skoda??? Dacia este totusi o "muscle car", nu?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
paulp |
![]()
Post
#7
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Daca ti-o face in party, citeva sute (2-3 in functie de mecanic).
Daca o faci la oficial nu stiu :cry: Oricum iti trebuie macar o rampa (sau un canal + capre) daca nu un elevator. Nu cred ca cablul e problema ci mai degraba reglajul la saboti. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
ovidiucornateanu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 30 October 03 ![]() |
Parerea mea:franele mai bine le repari la service,nu la coltul strazii.Pe mine m-au respins cu dacia la itp pt frane si le-am facut in service:2.4 bulioane manopera+piese in martie 2003 (e drept ca pe spate au schimbat sabotii cu totul ca le era lene sa bata ferodouri,sabotii au costat vreo 600 daca bine tin eu minte) dar tot raman 1.8 bul.De draci cand am vazut cat costa nu le-am lasat 1 leut spaga.Dar tinand cont ca era in joc siguranta mea nu mi-a parut rau dupa bani.Norocul meu ca au lucrat cu simt de raspundere.
|
--------------------
Ex Renault
Megane Hatch
2004 Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#9
|
Unregistered ![]() |
![]() ![]() |
-------------------- |
|
ghc |
![]()
Post
#10
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE trebe sa vad in cluj un servis eftin sa raman cu ceva bani Te implor spune-mi si mie daca gasesti asa ceva... am ITP in iulie si oricum vroiam s-o pun la punct putin |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
stasi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
asta mi-a amintit de frana mea de mana... mergea greu tare si nici nu tinea foarte bine... dupa ce s-au uitat diversi pe la masina, unul dintre ei, mi-a scos din mashina, de pe sub maneta, o moneda de 100 de lei... saraca moneda era franjuri... o am si acum.. amintire... vezi si tu poate ai ceva pe-acolo... vreo bancnota de 100 de para...
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#12
|
Unregistered ![]() |
![]() mda ar fii bine.. poate m-ar scoate putin din impasul financiar in care-s acuma.. pentru horatiu galca... ce inseamna itp-ul ala.. daca tot veni vorba de frana de mana.. pe 1300 ar mere... sau nu.. sa spun altfel.. cum ar mere pe 1300 niste discuri ventilate pe spate? ![]() iara cred ca am vazut prea multe filme si poze cu masini tunate in afara ![]() lol.. daca stie careva un sevis eftin in cluj si de calitate.. sa nu ezite sa-mi zica... plizzzz ps pentru mai multe detalii ma gasiti si pe mirc pe #cluj cu CJ-16-ALE DACIA-Wrc sau Girro sau Alooha |
-------------------- |
|
ghc |
![]()
Post
#13
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE ce inseamna itp-ul ala.. Inspectie Tehnica Periodica (mai cunoscuta ca VERIFICAREA) Uita-te pe anexa la Certificatul de inmatriculare (ultima pagina), sper ca ai o data cat mai indepartata inscrisa acolo... Verificarea poate ridica probleme, ar trebui masina sa fie f bine pusa la punct... dar se vorbea pe aici ca merge si cu o spaga relativ mica - 500 de mii (ca sa nu zicem ca-i obligatorie :wink: ) |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
paulp |
![]()
Post
#14
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Obligatorie nu e, daca ai masina in stare perfecta :wink: .
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Bogdy |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 4 December 03 From: Cluj N ![]() |
Ma bag si eu putin, dar cam 50% din daciile mai vechi de 5-6 ani au probleme cu frana de mana multi nici nu le mai baga in seama, pun o patura sau ceva pe ele si cu domnu inainte. :shock:
|
--------------------
Dacia 1410
/Opel Vectra B2
1998/2002 astept comentarii
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#16
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
am avut si io belele de genu asta...
1 oara imi mergea greu cablul...erau franele neumblate in ele...si lea uns tata cu seu de oaie... aluneca precum un vis( mergeau stas) 2 pana cand mam apucat sa ii schimb cilindrii, dar nu stiam ca se si regleaza distanta... acolo unde sunt niste zimti trebuie sa ii reglezi tu...daca nu ii reglezi bine, poti sa apesi pedala de frana( respectiv maneta cu picior de cal...) ca tot ca abs-u merge... deci nar tine... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
driverx |
![]()
Post
#17
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE Draga Dacia-wrc.....pai tu compari dacia cu....skoda??? Dacia este totusi o \"muscle car\", nu? Eu am Dacie 1300 si dupa ce mi-am schimbat sabotii pe spate (care eu folie de hartie) si cablul de frana (blocat) prinde ca la o Octavia prina....pot fara efort sa o fac sa franeze cat de tare vreau eu. Pentru clujeni....daca trag la 3 click-uri masina sta ferm si pe Babes Dacia-wrc...te rog viziteaza http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?p=49472 :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
sa va spun si io parerea lu terente la faza cu frana de mana..tine perfect, e din 88 masina, cablu+saboti+garnituri noi la cilindrii...iar treaba cu zimtii..AIA SUNT AUTOREGLABILI, se duc singuri la locul lor dupa cateva pedale..la masini mai vechi erau reglabile feroduorile...trebuie sa tina frana si sa mearga usor;bagati niste vaselina pe cablu inainte de montare ca sa nu aveti probleme cu el SI...nu trageti frana de mana cand e ger afara ca asa ramane!!!!!
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#19
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost in service acum 2 luni tocmai pt frane ca nu mai tinea nici fata. Pe spate am schimbat si cablu si saboti etc si ma tinut vreo luna de zile (bloca rotile daca o trageai la max). Dar cam dupa luna aia mergi cu ea trasa fara sati dai seama. Asa ca...Sunt multumit cami tine masina pe loc in panta, nu mai am pretentii de blocat roti etc. Iar de ITP am scapat imediat cu 500.000
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
si la o masina noua se strange cablul la revizie...daca ai schimbat si sabotii se pot lasa dupa putin tinp, la fel si cablul..daca tine slab, dar la fel pe ambele roti, mai strangi cabul cateva ture..trebuie sa fie beton frana cam la 10 dinti din cate imi amintesc..la service, daac se face treaba pe o rampa, iese la fix..la ce service te duci cu masina?un mecanic k lumea nu ai?bafta
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#21
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
E un service de pe calea giulesti. Dupa parerea mea e bun serviceul ,la fel si mecanicul(echipa de fapt). De tinut tine egal pe ambele roti. Moi duce sa mai strang cablul putin dar nu stiu daca o sa ma tina prea mult.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
cristu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 22 August 05 ![]() |
Salutare
Fiindca nu-mi tinea frana de mana cablul a fost strans de un mecanic si tot nu tinea asa ca m-am dus intr-un service ca sa-mi rezolve problema. Acolo mi-au demontat rotile spate, au constatat ca ferodourile nu sunt uzate (avam un set de ferodouri), asa ca au umblat pe la saboti; exista un distantier din fier la fiecare roata, cica ala era tocit si cum nu aveau, l-au incarcat cu sudura. Acum nu stiu cat de corect au procedat. Au reglat-o la 7 diniti, dar dupa ce am plecat de-acolo, cand am ajuns acasa am constatat ca tine la 10 dinti, deci ar mai trebui strans cablul. In fine cert e ca acum imi tine frana de mana. Pentru cat timp, nu stiu ![]() Problema este ca pedala de frana imi tinea mai sus, acum dupa ce au reglat ei sabotii, tine mai jos. M-am uitat in pahar si nu a scazut nivelul lichidului de frana. Daca mai strang cablul isi revine ? adica isi revine cum era inainte de a umbla aia la saboti ? sau trebuie sa fac din nou aerisirea ? (pompa simplu circuit noua, 3 conducte, de 8 ) Va multumesc pentru eventuale sfaturi si sugestii |
--------------------
Dacia 1300
Berlina '81
- B-17-BPC
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Fa o aerisire si o sa-ti prinda ca inainte, lasa frana de mana asa cum e.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 22 August 05 ![]() |
OK, o sa-i fac o aerisire in weekend cu frate-meu. Da' ziceam sa mai strang si cablul ala ca prea sta maneta "sculata" cand drag de ea
![]() |
--------------------
Dacia 1300
Berlina '81
- B-17-BPC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 07:18 |