Incarca prea mult, Alternatorul incarca prea mult
![]() ![]() ![]() |
Incarca prea mult, Alternatorul incarca prea mult
vlahul_2004 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rind masoara pe baterie cu un aparat de masura , cu ajutorul lui poti depista si defectul , in principiu verifica la alternator sa ai bine strinse firele si cablurile mai groase, mai verifica si tresa de masa intre alternator si caroserie (nu stiu unde vine legata la masina ta)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vlahul_2004 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
Asa am sa fac, multumesc.
Eu ma gandeam la faptul ca dupa de a fost pus motorul inapoi, cureaua alternatorului sa fie prea intinsa, iar anteror reglajul sa fi fost facut cu cureaua mai slab intinsa. |
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu are treba , cureaua cu asta ca e intinsa sau nu ,
ca daca nu e intinsa si scirtiie se uzeaza si in plus nu incarca bine cind sint consumatori releele de incarcare nu prea au reglaje , poate daca nu a fost modificat alternatorul , si a fost montat unul separat , ala original este pe alternator (incorporat si nu are reglaje) el trebuie sa bage in jur de 14V This post has been edited by bygy007: 18 Oct 2009, 00:19 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#5
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
e posibil sa fi atins cumva vreun fir pe acolo, sau sa fi pus vreun fir rau cand ai pus alternatorul la loc.... si sa se fi ars releul, si iti baga curentul maxim.. daca zici ca nu ai mai umblat la partea electrica, mai bine mergi cu masina la cineva sau chemi pe cineva care se pricepe mai bine ca sa vada problema, asa nu te prea putem ajuta de la "distanta" fara sa vedem..
ca asa am patit la un tico.. "de ce se ardea siguranta si releul" un "expert" pusese un fier de la un far peste furele de la becul de semnalizare si facea scurt... am dat o gramada jos pana mi-am dat seama care era problema.. deci, fara sa vezi nu e asa simplu ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Ca tot e vorba de alternatoare , relee si incarcare.
Am si eu o problema. Cu ceva timp in urma s-a stricat acel releu de incarcare incorporat. Am vorbit cu cineva si mi-a zis sa pun releu cu fir de referinta.Am montat acel releu si nu aveam incarcarea buna.Ba incarca prea putin , ba prea mult. Acum am pus un releu fara fir de referinta.Incarca bine, dar problema e ca atunci cand nu am consumatori si turez masina imi joaca acele de la benzina si ulei.Dacaprind farurile si turez putin imi fileaza luminile din bord,farurile,pozitia. Am schimbat stator-rotor cu un alt alternator,am schimbat grupul de diode si periile, am verificat bobinele si totul e bine.nu inteleg de unde apare acel filaj. Sa mentionez ca am schimbat vreo 7 relee pana am dat de unul bun. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Janel |
![]()
Post
#7
|
![]() ;)) Group: Members Posts: 130 Joined: 15 May 08 ![]() |
Asa face si la mine.E din releu.O sa pun unu' mecanic ca zici ca e instalatie de brad
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT GPL
'98
- AG 04 KJL Merge cu gaz, deci e aragaz!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#8
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
si la mine face la fel.. dar nu e chiar asa de tare.. adica nu prea ma incurca.. probabil ca cel cu fir de referinta e mai bun..
![]() ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Tot mecanic cred ca am sa pun si eu.
Cel cu fir de referinta imi incarca maxim 13.80V. Cel fara fir de referinta care-l am acum incarca undeva pana-n 14.60V la ralanti fara consumatori . E bine oarecum atata timp daca ii dau consumatori si o turez incarcarea ajunge in 14.30V. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#10
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
parca scrie mare, in schema de montaj a releuluii,..e interzis a se atinge la - borna DF a releului
This post has been edited by ct-03-tvy: 21 Oct 2009, 16:07 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
vlahul_2004 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
Nu mai merge un circuit, cel cu aeroterma, semnalizarea, stergatorul spate ( avariile, stergatoarele fata merg ). Stie cineva care este circuitul acesta? Multumesc.
|
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cauta pe la panoul se sigurante, poate e vreuna arsa, sau pe la regletele de sus , vezi care nu e alimentata,
pentru cei cu relee care nu merg bine sau nu incarca intre 13,8 si 14,4 sa verifice toate legaturile la alternator , masa alternatorul, nu contest ca releele de incarcare sint bune dar totusi trebuie verificata si instalatia , de acolo apar multe probleme This post has been edited by bygy007: 22 Oct 2009, 21:06 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:45 |