DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Injector -1.5 DCI, Martor -problema electronica aprins

vlad_tepes82
post 7 Mar 2011, 21:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 March 11




Salut! Am un logan 1.5 dci din 2007, masina are 50 mii, acum 2 saptamani a aprut o eroare in bord (aceea cu rezistenta) masina a inceput sa mearga intrerupt si scotea fum alb nears, am fost cu ea la reprezentata si am puso pe tester, cei de acolo au spus ca e partea electronica de la injectorul de pe cilindru unu, au spus sa schimb injectorul cu totul(care costa 1050 ron cu manopera), am inteles ca se poate schimba doar kitul care costa in 300 ron.

Am si eu 3 intrebari:
1. Daca schimb partea electronica rezolv problema definitv ?
2. "Partea electronica" e aceles lucru cu valva de retur?
3. Stie cineva un service BUN in Constanta?


--------------------
Dacia Logan 2007 -ABS PLUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 7 Mar 2011, 21:56
Post #2


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




2. Valva de retur e 100% mecanica. Cred ca mai bine-l schimbi cu totu'.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 7 Mar 2011, 22:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Haideti mai oameni buni mai dati un search inainte de a face topic nou.
S-a mai discutat despre acea eroare, despre cum se manifesta injectoarele duse si care sunt avantajele/dezavantajele reconditionarii.

Opinie personala: Daca ai bani ia-ti nou si ai scapat de probleme. Daca nu prea ai bani, se aduc injectoare de dincolo la preturi rezonabile(500ron) noi sigilate. Daca nu ai bani deloc, schimba-i partea electrica(daca zici tu ca s-a dus aia, cu toate ca ma indoiesc) si gata problema.
Am avut pana nu de mult 5 injectoare bune(ca parte electrica) de vanzare... Joi le-am dat.
Bafta!


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_tepes82
post 8 Mar 2011, 21:55
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 March 11




Nu spun eu ca e partea electronica, cei de la reprezentanta Dcia au spus dupa ce au puso pe tester, si a iesit ca circuitul nu se face complet sau ceva de genu. Eu sunt destul de sigur ca e partea electronica deoarece dupa ce au sters eroarea, masina a inceput sa se comporte normal(daca era ceva mecanic nu se rezolva din soft), si acum circul cu ea asa, problema e ca nu pot sa merg mult ca o sa apara din nou eroare.


--------------------
Dacia Logan 2007 -ABS PLUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 9 Mar 2011, 19:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(vlad_tepes82 @ 8 Mar 2011, 21:55)
Nu spun eu ca e partea electronica, cei de la reprezentanta Dcia au spus dupa ce au puso pe tester, si a iesit ca circuitul nu se face complet sau ceva de genu. Eu sunt destul de sigur ca e partea electronica deoarece dupa ce au sters eroarea, masina a inceput sa se comporte normal(daca era ceva mecanic nu se rezolva din soft), si acum circul cu ea asa, problema e ca nu pot sa merg mult ca o sa apara din nou eroare.
*



Da , dar s'ar putea sa nu faca contact pinul de la mufa injectorului pana la ecu. Si asta trebuie verificat daca are continuitate.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile75
post 8 May 2011, 08:52
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 May 11




salut fratilor de suferinta am si eu un logan dci euro 3 lam luat de nou am cu el 130000 km . acum am probleme cu el mau lasat trei injectoare am fost cu ea la reprezentanta sa ridicat paru pe mine cind meau spus cit ma costa ,no fac la ei vreau so repar singur.vreau parerile voastre .cumpar tot nou si le pun cu minuta mea ca astea la service sunt niste hoti .PROBLEMELE AU INCEPUT DINTRO DATA SI NU AM MAI UMBLAT CU EA O TIN IN GARAJ PINA IAU TOT NOU DE LA REZERVOR PINA LA INJECTOR VREAU SA STIU DACA TREBUE NEAPARAT SA UMBLE UN MESERIAS CU LAPTOP ASTEPT PARERILE VOASTRE . MULTUMESC


--------------------
dacia logan L2P 1.5 dci 2006 anbition - ct 75 gav
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 8 May 2011, 08:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Pai daca ai avut pana inaintea Loganului o dacie din 1900-toamna e clar ca ai multe de recuperat.
Pentru montarea injectoarelor e nevoie de un laptop sa le scrii.
Injectoare noi se gasesc si aduse de dincolo noi si sigilate la mai putin de jumatate de pretul din reprezentanta.
Sunt "n" motive pentru care s-au dus injectoarele alea, asa ca daca nu ai cunostinte apeleaza la un service de incredere care nu e Dacia. Poate trebuie schimbat si altceva sau poate nici macar nu sunt duse. Daca masina nu e in garantie au toate motivele sa iti spuna sa schimbi injectoarele ...ca e pe banii tai.
De curiozitate ce test ti-au facut?

This post has been edited by Johnny91: 8 May 2011, 09:00


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile75
post 8 May 2011, 09:19
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 May 11




MULTUMESC JONI91 PENTRU RASPUNSU TAU CE TEST POT SATI FACA MESERIASI LA SERVICE AU PUSO PE TESTER AU GASIT EI ACOLO NISTE ERORI SI DUPAIA AU PUS SONDELE ALEA CU FURTUNASE AU SCOS MUFELE DE LA INJECTOARE SI AU DAT LA AUTOMAT MARE TEST. SI AU SPUS CA SUNT DUSE TREI INJECTOARE , LOGIC CA NU MAI AM GARANTIE LA KM ASTEA NU


--------------------
dacia logan L2P 1.5 dci 2006 anbition - ct 75 gav
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 8 May 2011, 09:24
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Deci au scos returul si au descoperit ca 3 sun duse.
Daca nu ai pilitura ai scapat cu 4 injectoare +manopera.
Garantie o ai 3 ani parca. Daca e loganul din semnatura presupun ca are mai mult de 4 deci garantia se exclude si daca e pe kilometri.
Scoate filtrul taie-l cu o foarfeca(de tabla) si daca nu ai pilitura sii ce ai de facut.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile75
post 8 May 2011, 09:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 May 11




STIU CA SUNT DUSE MEAM CONFECTIONAT SI UN BANC PENTRU PROBE SI DACA VA PRICEPETI LA PARTEA ELECTRONICA AS DORI SA STIU LA CE VOLTAZ LUCREAZA INJECTOARELE .(INVELISU MACNETIC)


--------------------
dacia logan L2P 1.5 dci 2006 anbition - ct 75 gav
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 8 May 2011, 12:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




E foarte sensibila partea electrica si nu inteleg ce te deranjeaza la ea. supapa sta deschisa foarte putin, cateva fractiuni de secunda, orice supunere la curent mai lunga decat e facuta ea sa lucreze si e gata.
Problema unui injector sta in partea mecanica si anume la supapa aia de retur care fie se uzeaza fie se infunda cu span si se blocheaza. Partea electrica foarte rar se duce, eu personal nu am vazut asa ceva.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile75
post 8 May 2011, 20:04
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 May 11




johnny eu vreau sa ne inpartasim parerile si sa constatam ca ne iau bani de pomaana servisurile si de ce spun asta ,pentru ca injectoarele cad din cauza pompei ,pompa este o greseala de fabricatie eu am avut curaju sa dau acesta pompa jos si so probez .am adaptato la un hidromotor si am controlat presiunea care este de 1200 bari la o 1000de rpm. daca ai logan scoate un injector si punel direct la conducta pompei si dai la automat dar sa nu uiti sai bagi mufa electrica si atunci pote ai sa ma intelegi de ce ma interseaza parte electrica a injectorului si dai si la automat cu mufa scoasa sa vezi ce se intimpla multumesc .


--------------------
dacia logan L2P 1.5 dci 2006 anbition - ct 75 gav
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 May 2011, 22:00
Post #13


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




controlul injectoarelor e pentru avans la cele cu rampa comuna la alte marci de ex opel astra 1.7tdi control avansului e realizat de pompa de injectie controlat separat de calculatorul de injectie.
In mare cam asta e .
Intradevar pompa de injectie la logan e varza realizata fiindca mai are nevoie si frantuzu sa i se cumpere pompele pe care le are pe stoc.
Oricum romanul e destept inventiv biggrin.gif de aceea nu ne suporta multi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 8 May 2011, 23:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Cu serviceurile Dacia sunt patit dar exista si serviceuri de incredere.
Eu de exemplu merg la ACC si acolo tot timpul am fost sfatuit ce sa fac si tot timpul mi s-au dat optiuni logice. Nu mi s-au bagat pise pe gat(care nu trebuiau schimbate) sau facut manopera in bataie de joc.
La partea cu experimentatul nu ma bag pentru ca deabea am bagat o goraza de bani ( si cu turbina) si vreau sa ma tina macar 50 000 km. Daca te simti in stare poti sa faci experimente dar nu ti-as recomanda.

Bafta!


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 04:12
Forum Renault