Intercooler fisurat (?), 1,5 dCi 70CP
![]() ![]() ![]() |
Intercooler fisurat (?), 1,5 dCi 70CP
TIulian |
![]()
Post
#1
|
||
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) Image100.jpg ( Size: 312.14k ) Number of downloads: 4153 Image101.jpg ( Size: 332.13k ) Number of downloads: 4565 |
||
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|||
l@u |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Codul il poti afla rugandu-l pe Ironick intopicul dedicat codurilor.
Acum cred ca poti cere inchiderea topicului si foloseste functia search altadata inainte de a deschide un topic nou |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
TIulian |
![]()
Post
#3
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Scopul acestui topic nu era doar aflarea codului pentru intercooler; ideea de baza este ca poate e bine sa mai stie / comenteze si altii pe marginea acestei probleme (sunt si io curios, o mai fi avut vreunu beleaua, oi fi singuru norocos..), pentru ca, mr. l@u, am folosit functia search si nu exista un asemenea topic ca cel de fata - subforumul zice "probleme tehnice logan" - RECTE : intercooler spart = problema tehnica logan.
Concluzie : NU DORESC INCHIDEREA ACESTUI TOPIC, doresc, in schimb inlaturarea textelor offtopic. Multumesc ! This post has been edited by TIulian: 30 Sep 2007, 16:04 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
l@u |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Singura ta nedumerire in primul post este codul si nu vad vre-o intrebare legata de aceea fisura asa ca eu ti-am raspuns iar daca aveai alta intrebare si stiam raspunsul te ajutam cu placere..........deci ????
Si ca sa nu uit deasupra avatarului la mine scrie l@u nu mr.l@u asa ca atentie la exprimarile interpretabile.(a doua oara iti umblu la reputatie) Pentru posturile off topic poti folosi functia report daca te deranjeaza. Cu placere! |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si crezi ca e neaparat din intercooler uleiul?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#6
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
pai acuma nu e musai sa fie din intercooler, ar putea sa fie si ulei din sistemul de AC, pentru ca condensatorul e foarte aproape in spatele intercoolerului, dar daca era sa fi curs uleiul din instalatia AC, atunci ar fi scapat si freonul, si nu ar mai fi facut rece ..si rece face, ca am probat, deci nu e de la AC - din altceva nu ar mai avea din ce sa iasa ulei in locul ala.. o sa incerc sa ajung maine la un diagnostic, sa vad daca a inregistrat vreo eroare legata de turbo.. cu toate ca nu cred..
l@u, relaxeaza-te prietene, nu mai fi asa tensionat, da si tu un ignore la topic daca nu iti convine.. pe bune, nu ai de ce sa te agiti.. LE : QUOTE a doua oara iti umblu la reputatie ![]() This post has been edited by TIulian: 30 Sep 2007, 19:27 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu fie ulei din alta zona. Inclusiv de la vreo balta.
Putea fi si de la servo, dar daca zici ca ai AC pe preferance, atunci ai pompa electrica la servo, deci nu e de acolo. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#8
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Dap, pompa de servo e electrica.. de la balta sper sa fie (
![]() 1 Oct 2007, 11:21: Am fost azi in service, concluzia lor : curatat locul, si mai merg sambata sa vedem pe unde scapa, daca o fi fisurat, si nu o fi fost doar de la colier; dupa ce s-au uitat la el au zis ca mi-l schimba pe garantie daca o fi cazul sa il schimbe, ca nu e lovit, si se poate rezolva pe garantie treaba - dupa ce le-am spus de la inceput ca am umblat prin diverse locuri la ea, nu au zis nimic de pierdut garantia - foarte frumos ![]() This post has been edited by TIulian: 1 Oct 2007, 10:21 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(TIulian @ 30 Sep 2007, 21:23) au zis ca mi-l schimba pe garantie daca o fi cazul Ok, daca este asa nu iti mai caut codul. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
TIulian |
![]()
Post
#10
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Aha.. mersi, oricum !
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Am observat si eu cand am fost la revizie ( ulei scurs jos pe bara ) , il intreb pe macanic , ce este cu uleiul asta . mecanicu': Dom'le asa e la toate , este o rasina cu care se da masina pe dedesubt . Oricum nu inteleg ce legatura are rasina cu bara care este de plastic si se pune mai la urma
![]() O sa mai verific si eu odata , si daca curge de la Intercooler , ma duc la garantie:D |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#12
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Posibil ca acea scurgere de ulei sa fie provocata si de slaba strangere a colierului de pe furtun.
Se mai intampla din cand in cand si nu la toate masinile sa mai vina putin ulei pe acele furtune din turbina. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
l@u |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(vadim_braia @ 1 Oct 2007, 19:53) Am observat si eu cand am fost la revizie ( ulei scurs jos pe bara ) , il intreb pe macanic , ce este cu uleiul asta . mecanicu': Dom'le asa e la toate , este o rasina cu care se da masina pe dedesubt . Oricum nu inteleg ce legatura are rasina cu bara care este de plastic si se pune mai la urma ![]() O sa mai verific si eu odata , si daca curge de la Intercooler , ma duc la garantie:D Se aplica rasina dupa ce este montat spoilerul.Daca te uiti atent si ai sa gaseseti rasina si pe spoilerul spate...........de fapt sunt doua,,dungi pe lungimea masinii din fata pana in spate. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
e bine , m-am calmat
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#15
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(B-56-SDP @ 1 Oct 2007, 20:07) Posibil ca acea scurgere de ulei sa fie provocata si de slaba strangere a colierului de pe furtun. Se mai intampla din cand in cand si nu la toate masinile sa mai vina putin ulei pe acele furtune din turbina. Nu prea e voie sa iti vina ulei din turbina. Asta inseamana pierderi de ulei in lagare, si daca e foarte mare uzura uleiul iti poate colmata in timp intercoolerul. Dupa 11.000 sa ii curga ulei din turbina ar fi cam naspa. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu cred ca uleiul provine din intercooler. Asa cum m-am mai exprimat, eu as sapa dupa alte cauze.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#17
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Orice motor cu turbina pierde ulei prin lagare, pentru ca axul care leaga turbina de paletii compresorului culiseaza pe ulei (intre lagar si ax trebuie sa fie constant un strat subtire de ulei pentru culisare / racire), iar capetele axului / lagarului nu sunt izolate cu nimic, tocmai pentru ca axul nu trebuie sa atinga nimic, pentru ca atinge viteze de rotatie foarte mari; o mare parte din uleiul care circula prin lagar esta directionat in retur, dar exista si mici pierderi pe la capetele lagarului, pierderi care se regasesc in conducte / intercooler / galerie de admisie. Concluzie : la orice motor turbo se va gasi ulei in conducte / intercooler; asta nu inseamna ca intercoolerul e plin cu ulei - este doar o posghita fina de ulei care nu se ingroasa, tocmai pentru ca este impins tot timpul de curentul de aer in motor, unde este ars - un motor turbo pierde teoretic prin lagarele turbinei ~500g de ulei la 10.000km (doar prin lagare, ca mai pierde si prin alte parti).
De curiozitate, daca aveti vreodata ocazia sa bagati un "desht" in admisia de aer a unei turbine (preferabil de pe un motor cat mai nou, ca sa nu existe dubii), veti observa (cu stupoare ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#18
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(TIulian @ 4 Oct 2007, 09:59) Orice motor cu turbina pierde ulei prin lagare, pentru ca axul care leaga turbina de paletii compresorului culiseaza pe ulei (intre lagar si ax trebuie sa fie constant un strat subtire de ulei pentru culisare / racire), iar capetele axului / lagarului nu sunt izolate cu nimic, tocmai pentru ca axul nu trebuie sa atinga nimic, pentru ca atinge viteze de rotatie foarte mari; o mare parte din uleiul care circula prin lagar esta directionat in retur, dar exista si mici pierderi pe la capetele lagarului, pierderi care se regasesc in conducte / intercooler / galerie de admisie. Concluzie : la orice motor turbo se va gasi ulei in conducte / intercooler; asta nu inseamna ca intercoolerul e plin cu ulei - este doar o posghita fina de ulei care nu se ingroasa, tocmai pentru ca este impins tot timpul de curentul de aer in motor, unde este ars - un motor turbo pierde teoretic prin lagarele turbinei ~500g de ulei la 10.000km (doar prin lagare, ca mai pierde si prin alte parti). De curiozitate, daca aveti vreodata ocazia sa bagati un "desht" in admisia de aer a unei turbine (preferabil de pe un motor cat mai nou, ca sa nu existe dubii), veti observa (cu stupoare ![]() Pierde dar nu atat de mult incat sa iti curga pe la Intercooler. 0,5 l mi se pare enorm de mult, chiar si in 10.000 km. Poate o turbina uzata sa faca treaba asta. Totusi cum ai ajuns tu cu "deshtul" acolo? Ai facut asta cu motorul pornit cumva? ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
TIulian |
![]()
Post
#19
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
pai am fost o buna perioada mecanic (inginer, sa ma dau si mare) auto..
![]() adica nu vorbesc aiurea, trust me ! (mi-am bagat ghearele in multe motoare - chiar si pornite ![]() <span class='edit'>4 Oct 2007, 19:48:</span> LE : unul din motivele care accentueaza scurgerile de ulei este filtrul de aer murdar, incarcat, care nu mai lasa aerul sa treaca; fenomenul se produce pentru ca paletii compresorului creaza deja vacum in carcasa datorita obstructionarii admisiei de aer, vacuum care trage si mai mult ulei din lagar. Intreaba orice mecanic cam cat ulei pierde un motor turbo la 10k km, si raspunsul va fi "pana intr-un litru e normal" - pierderi pe la lagarele turbinei + alte pierderi ale motorului. This post has been edited by TIulian: 4 Oct 2007, 18:50 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aia cu 1 l/10.000 km cred ca e normal la niste motoare de pe la un anumit grup german, nu cred ca si la cele fratuzesti...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#21
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
este foarte posibil sa ai dreptate, nu am lucrat pe frantuzesti
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#22
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Tovarase nu mai generaliza daca nu stii sigur. Daca turbina ta ar avea joc in lagare sa il zgaltai tu cu mana ce crezi ca s-ar intampla pe la 80.000 rpm cu ea? Iar daca esti inginer poate ai auzit la viata ta de tolerante, ajustaje, etc. chestiuni specifice incgineriei. Nu ai voie sa pierzi ulei pe la turbina cun nu ai voie sa il pierzi nici pe la suflanta. Te rog sa ne informezi si pe noi cam la ce temperaturi ajunge aerul de supraalimentare. Doar de curiozitate.
PS: si la masina mea am observat niste pete asemanatoare uleiului pe capota motor, in interiorul portbagajului si ma tot gandeam de unde or fi. Am aflat ca sunt din procesul de fabricatie, ca se introduce o substanta de protectie in capote, si parca se da si pe sub masina cu ea. Poate asta ai gasit si tu pe intercooler. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Maik |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 October 07 ![]() |
salut. sunt nou in club.si nu prea stiu
dar am si eu o probleme la loganul meu am gasit ulei langa pompa de servo si cei de la servis au zis ca este de la un furtun ce este legat intercooler. va rog sa-mi spuneti daca ati mai patit asa |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2007 ambition
- vl-05-MME
|
|
TIulian |
![]()
Post
#24
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE Te rog sa ne informezi si pe noi cam la ce temperaturi ajunge aerul de supraalimentare Dupa intercooler ~60-80 grade C (depinde de motor). uleiul de pe intercooler se afla exclusiv pe partea dinspre galerie (pe iesire), si nu, nu era protectie anticoroziva, din moment ce si la service-ul Dacia au spus ca nu e.. Daca vrei sa ma inveti ceva, invata-ma ceva nou, daca vrei doar sa te contrazici, contrazice-te singur ![]() ![]() ontopic : problema s-a dovedit pana la urma a fi generata de colierul slabit - dupa curatarea locului si parcurs ~500km nu a mai aparut ulei pe intercooler. This post has been edited by TIulian: 7 Oct 2007, 17:30 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#25
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Multa bafta iti doresc
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
PAULIC |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Imi poate spune si mie cineva ce pret are un intercooler de logan+ tot ce ii trebuie pt montare? Multumesc .
|
--------------------
MERCEDES LOGAN
E 220 CDI 1,5 DCI
W211 2003 LAUREATE 2006
- B38TXY B48VCK LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003 |
|
TIulian |
![]()
Post
#27
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Cand m-am interesat eu (ca am crezut ca e fisurat al meu), ala original dacia, comandat in reteaua dacia costa 850RON doar intercoolerul fara tevi (care oricum sunt niste shituri de plastic), sau alte monturi - aberant de scump; daca vrei sa iti pui intercooler pe logan din seria fara, cu maxim 850lei iti cumperi intercooler mult mai de calitate ca ala de origine (ce e drept mai maricel - o sa ai turbo lag un pic mai mare, dar totusi nesesizabil), tevi de inox, articulatii siliconice (pentru imbinarile tevilor) si tot ce iti mai trebuie pentru montaj..
|
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
denwer |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Hai sa punem degetul pe rana.Ce cauta uleiul in intercooler,de unde provine,unde ajunge si ce efecte are asupra functionarii motorului?
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
Alex_MiG-21 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 December 06 From: Bacau ![]() |
Poate vrea cineva sa ma lamureasca si pe mine, eventual cu niste documentatie tehnica adevarata si cu niste poze:
DE UNDE INTERCOOLER LA LOGAN??? Ma prapadesc de ras. Pentru ce trebuie intercooler la un motor de 65 de cai? Scosi din 1,5 litri... Cu intercooler, de la un motor de 1,5 l se scot pana la 110-130 de cai, adica dublu. Sa nu aduc in discutie alte tehnologii care scot din 1,4 l 170 de cai.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia1300 1979
Toyota Prius 2004
Executive Business edition
- BC-03-DAU, BC-02-BLA Daca pot, o fac eu - iese mai bine!
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Motorul de 70 cai si cel de 85 cai au INTERCOOLER. Daca esti interesat de ce motoarele de logan sunt slabe la putere, ia citeste aici: http://www.daciaclub.ro/despre-motoare-page-1-t93583-s0.html
This post has been edited by AL: 3 Dec 2007, 10:01 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:52 |