Jiglere dacia 1310, Jiglere noi care nu se potrivesc
![]() ![]() ![]() |
Jiglere dacia 1310, Jiglere noi care nu se potrivesc
vaally |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Acel "Carfil" nu e relevant decit daca le-ai cumpara de la poarta Carfilului; am cumparat citeva seturi de Carfil, sau asa inscriptionate si ele erau de srl. 2. Acel "jiclor" de care zici este supapa de admisie a pompei de repriza (sprit) si acea gaura laterala este normala. Faptul ca e mai mica va avea ca efect o cantitate mai mare de benzina aruncata pe "papagal", deci ar trebui sa nu intrerupa la turatii medii (1700-1800). Verifica si "papagalul" precum si cele doua supape-cea cu orificiu lateral si cea de prindere a "papagalului", ele sint "unisens" 3 Jiclorul de relanti poate fi decalibrat sau cu conul descentrat. Masuratoarea..mmm..mai greu. Ori calibre circulare (ca sirmele) dar trebuie umblat cu finete,nu recomand, ori cu metoda comparativa (cita benzina curge prin jiclor in timp dat comparat cu cantitatea scursa printr-un jiclor calibrat corect (etalon)) |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vaally |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Intradevar aveam probleme si la turati mici, am mers cu viteza I - 10km/h de la Sinaia la Busteni si la pe la mijlocul distantei s-a inecat motorul.
|
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
chichi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(vaally @ 9 Sep 2005, 08:38) Avind un consum mare de carburant am cumparat jiglere noi. Le-am montat , am reglat carburatorul la cald. In clipa in care acceleram la 1700-1800 ture motorul pierdea din putere, continuind sa accelerez motorul se tura bine. La rece pornea greu si nu statea la relanti. Nu am avut de ales si le-am pus la loc pe cele vechi. Nu mai am preobleme la pornire, sta la relanti bine la 800rpm la rece si 900rpm la cald. Ce am observat, jiglerul mai mare din CNC are un orificiu lateral , la cel nou mai mic decit cel vechi. Si pentru ca veni vorba cum putem masura orificiile de la jiglere cu ce SDV. Precizarii: Dacia 1310 L an fabricatie 1998 - 90.000 Km pina in prezent, motorul functioneaza excelent. carburator 32 IRMA 2AM - Carfil Jiglere noi CARFIL -145.000 ROL setul Va rog explicati-mi rolul fiecarui jigler, daca se poate. MULTUMESC!!!! Am patit si eu la fel cu jiglerul de la relanti si am fost nevoit sa-l pun pe cel vechi, deoarece aveam relantiul instabil... Nu sunt originale!... ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
in setul meu de jicloare noi "carfil",jilorul de relanti era infundat cu span asa ca l-am pus pe cel vechi.
ori sunt facute pe vapor si astea, ori CTC-ul lor e la pamant. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
alexzbant |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 June 06 ![]() |
QUOTE(chichi @ 12 Sep 2005, 13:12) Am patit si eu la fel cu jiglerul de la relanti si am fost nevoit sa-l pun pe cel vechi, deoarece aveam relantiul instabil... Nu sunt originale!... ![]() Salut, am si eu o problema asemanatoare, am scapat jigleorul in masca si am fost nevoie sa-mi cumpar alt jigloer, mi-a reglat-o cineva la service, dar dupa 1 sapt a inceput sa se opreasca masina la fiecare semafor. Mi-am dat seama ca daca jigleorul e stras la maxim nu merge motorul bine, desfacut undeva la 45grade merge perfect. Am zis sa cumpar altul nou, de la alt magazin, bineletes arata altfel jigleorul, vanzatoarea a zis ca cel care il am eu e falsificat si nu e de Carfir, dar se pare ca nici al ei nu era. Am reglat noul jigleor , tot asa desfacut cu 45grade, mi-a mers masina 1 sapt, dar acum nu mai sta jigleorul fix, dupa 3-5minute de mers se strange automat, isi schimba pozitia in care am reglat-o eu, probabil (sigur) de la vibratii. Ce sa fac sa rezolv problema asta? HELP! |
--------------------
Dacia
1310
1996
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
un set nou original e peste 35 de lei:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(alexzbant @ 1 Jun 2006, 15:57) [...] Ce sa fac sa rezolv problema asta? HELP! Sa speli bine carburatorul, ai canalizatie infundata. Sau, ar mai fi o posibilitate: acel con sa fie descentrat de conul conjugat din carburator, numai ca mai putin probabil, efectul descentrarii fiind oarecum similar cu al jiclorului desfacut 45 grade. Sau, iti trage aer fals pe undeva, daca cere benzina multa, nu ai duza marita? sau poate lipsa? Asta daca e pe furtun si nu in "flansa calda". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
FLP |
![]()
Post
#9
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Salut. Aseara imi dadea masina rateuri si am scos Jiglerul sa il curat (operatiunea standard). L-am scos, l-am suflat, l-am pierdut pe undeva prin motor. Daca nu reusesc sa il gasesc si merg sa imi cumpar unul nou trebuie sa merg cu masina in service? Sa mi`o regleze ? Sau care e ideea ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
amc |
![]()
Post
#10
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
FLP |
![]()
Post
#11
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Nu e de ras ba, am injurat toata noaptea
![]() ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca nu sunt prea indiscret despe ce jigler e vorba? ca sunt mai multe
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#13
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Jiglerul de relanti argon. SIngurul care l-am gasit m-a costat 20 de mii de lei. Iti dai seama ca era contrafacut. Ma rog, poate nu am noroc.
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
nu e contrafacut, doar ca nu e carfil!
daca e bine calibrat nu ai ce probleme sa ai! si cel vechi unde l-ai scapat in motor???in scut sau unde? |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nici nu avea cum sa fie jiglerul carfil, dupa stiinta mea, jiglerele originale pentru carburatoarele Carfil se fac la Buzau
![]() This post has been edited by argon: 11 Jun 2006, 15:54 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
pai fabrica nu e la brasov?!?
am auzit si eu de cele facute la buzau, dar nu cred ca-s carfil. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
FLP |
![]()
Post
#17
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Sincer sa fiu nu stiu unde l-am scapat. Dupa ce am facut masina, pe la vreo 80 la ora mi-a zanganit pe undeva vre 2 ore, apoi probabil a cazut in mers. O idee cum imi fac si eu consumu ? Sa vad daca a fost afectata chestia asta ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Numa sa nu il fi scapat pe unde pui uleiul, in rest, nu are nimic, dar ma mir ca l-ai auzit din masina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#19
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Se auzea zanganind, nu pot sa realizez pe unde. In motor nu l-am scapat (pe acolo pe unde pun uleiul.. be serious...
![]() |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:34 |