DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Jiglere

RaduWra
post 28 Dec 2013, 20:16
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Buna seara, cine imi poate spune si mie mai exact cum se monteaza corect acel jigler care intra in acel "jigler cu gat" care duce in galeria de admisie ?
Am observat ca acel jigler cu "gat" arunca jetul in galerie iar jiglerul care intra in el trebuie sa fie pe aceiasi pozitie (mai pe scurt gaurile lor sa fie una in fata ceilalte, cand sunt stranse in carburator).
Pun si o poza pentru a se intelege mai bine:


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 28 Dec 2013, 21:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(RaduWra @ 28 Dec 2013, 21:16)
Buna seara, cine imi poate spune si mie mai exact cum se monteaza corect acel jigler care intra in acel "jigler cu gat" care duce in galeria de admisie ?
Am observat ca acel jigler cu "gat" arunca jetul in galerie iar jiglerul care intra in el trebuie sa fie pe aceiasi pozitie (mai pe scurt gaurile lor sa fie una in fata ceilalte, cand sunt stranse in carburator).
Pun si o poza pentru a se intelege mai bine:
*



nu e nici un montaj special, in interiorul acelui jigler cu gat este un sant prin care benzina trece, asa ca il poti strange ala cu surub in orice pozitie. Era absurd sau chiar imposibil sa poti alinia 2 gauri pe care nu le vezi, nu? laugh.gif baga unu in altul, strange cu surubelnita si sanatate, ai rezolvat problema.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 29 Dec 2013, 06:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi frumos man. Eu am incercat initial sa-l pun fata in fata cu acel jigler, dar nu am reusit. Mersi din nou, mi-ai luat o piatra de pe inima. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pais_valenciano
post 29 Dec 2013, 17:13
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 24 April 09




cum a spus si colegul de mai sus intre cele doua jiglere se formeaza un spatiu, alinierea gaurilor este imposibila deoarece esti limitat de filet deci nu intra decat intr-o singura pozitie, la ,,jiglerul cu gat,, ii poti spune pulverizator si la celalalt ii poti spune jiglerul pompei de repriza (acceleratie) , dar vad ca sa omis un lucru de 1000 de ori mai important decat alinierea gaurilor , in poza pusa de tine lipsesc doua saibe de cupru , una vine deasupra pulverizatorului si cealalta sub el , acestea sigiland practic acel spatiu si astfel fortand benzina sa o ia numai prin canalul puverizatorului. Fara aceste saibe la actionarea acceleratiei in loc sa iasa un jet fin prin gura pulverizatorului vor iesi cateva picaturi de benzina pe la baza lui anuland practic rolul pompei de repriza sau sprit cum ii spun unii, deci dupa ce lai montat pune niste benzina in cnc si acctioneaza cu mana clapeta de acceleratie si urmareste jetul de benzina, daca iese prin gura pulverizatorului si este fina (seamana cu apa iesita printr un ac de seringa cand apesi mai tare pe ea) este bine, daca ies picaturi nu e bine, sau mai rau picaturi pe la baza pulverizatorului . succes blush.gif


--------------------
DACIA 1310 BREAK 1997 - B77CHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 29 Dec 2013, 17:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Pai acea poza este luata de pe net ma, eu am jiglerele carburatorului (din fabrica) si am acele saibe, si ieri cand m-am uitat la carburator, am apasat si pe clapeta de acceleratie, si da jetu' ca la robinet, si nu picaturi. smile.gif
Mersi frumos pentru explicatie. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 29 Dec 2013, 19:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Propun a se folosi pe viitor termenul tehnic corect, adica JICLOR, fiindca asa este el denumit de fapt.

This post has been edited by B17XGG: 29 Dec 2013, 19:15


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 4 Jan 2014, 16:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Salut ! In legatura cu jiclorul de langa manusa de plastic care vine in carburator. Un mecanic a pus o ata pe el si nu l-a mai infiletat pana la capat. Voi cum ati procedat cu acel jiclor ?


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 4 Jan 2014, 19:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Banuiesc ca te referi la jiclorul de ralanti. Parerea mea este ca a procedat gresit intrucat neetanseitatea (zona conica a jiclorului de 0,52 mm) duce la inutilitatea calibrarii orificiului; ca atare va creste consumul la ralanti. Mentionez ca surubul port-jiclor, in zona capului (accesibil cu surubelnita; ceea ce se vede in exterior), nu trebuie sa atinga corpul carburatorului ci trebuie sa ramana un cat de mic interval tocmai pentru a permite etansarea interioara pe con (nu este nevoie de etansare in acea zona).


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 4 Jan 2014, 20:41
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Bun! Mecanicul a pus ata pt a nu se desfileta surubul din cauza vibratiilor. Ce distanta tre sa raman intre acel surub si corpul carburatorului ? La mine mecanicul la infiletat pana a ramas vreo 3-5 mm. Cum este bine ?

http://imageshack.us/photo/my-images/819/bjgh.jpg/


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 5 Jan 2014, 06:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Daca carburatorul este bun si perfect functional, acel jigler de relanti, ar trebui strans la maxim si fara impovizatii gen saibe sau mai stiu eu ce.
Mult succes.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 5 Jan 2014, 10:29
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Din ce am auzit pe la altii faptul ca il strangi pana la capat duce la un consum mare.


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 5 Jan 2014, 10:54
Post #12


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.214
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Cat timp merge motoru' la ralanti ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 5 Jan 2014, 12:07
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Motorul sta in turatie constanta la relanti (950-1000) ; nu are trepidatii si i-am reglat avansul astfel incat sa mearga rotund si la toba finala de esapament nu se aude nici un rateu. Problema ar fi consumul care nu-l stiu si din ce am auzit la altii cica ar fi bun pt ca nu am strans jiclorul pana la capat. Alta chestie este ca atunci cand aveam jiclerul stans pana la capat aveam demaraj cu scartaieli de pe loc acum daca incerc sa plec in tromba "da in nas". La drum lung se comporta bine iar cand calc acceleratia se "simte" , la schimbarea vitezelor parca ar "da in nas". Sunt in dubii cu acel jiclor din cauza consumului. Astept pareri !


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 5 Jan 2014, 14:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Nu cred ca ar afecta tare acel jigler. Parerea mea este sa-l strangi si sa-l lasi exact cum a venit din fabrica. Desigur nu te oblig eu, mi-am dat doar cu parerea. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 5 Jan 2014, 14:30
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Am sa fac un test cu el strans la maxim.


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 5 Jan 2014, 14:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Pt. @FlorinCFR: Daca unii considera ca jiclorul de ralanti este inutil, propun un brevet de inventie - desfiintarea lui si astuparea locasului cu un surub etansat cu calti.
Distanta intre capul surubului port-jiclor si corp carb. poate sa fi oricat, numai sa EXISTE si este diferita de la ansamblu la ansamblu functie de cotele obtinute la prelucrarea mecanica. Prima conditie trebuie sa coexiste cu etansarea partii conice a jiclorului buclucas (trebuie sa fie strans si astfel nu se desface la vibratii; nu-i trebuie calti !). La drum, peste 1000rpm isi iese din rol. Dar sa te tii la sarcini partiale (de fapt se pare ca ai constatat singur) !
Pt. @maho: Se vede ca nu stai in Bucuresti iar pe unde circuli nu sunt semafoare si nici intersectii ! Sau, probabil, circuli numai noaptea.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 5 Jan 2014, 14:48
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Ai dreptate , peste 1000 RPM nu mai actioneaza. Oricum am sa-l insurubez pana cand motorul are un mers cat mai uniform si fara rateuri si daca ramane distanta ii pun niste saibe mici.


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 5 Jan 2014, 14:55
Post #18


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.214
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(B17XGG @ 5 Jan 2014, 14:37)
Pt. @FlorinCFR: Daca unii considera ca jiclorul de ralanti este inutil... La drum, peste 1000rpm isi iese din rol.
Pt. @maho: Se vede ca nu stai in Bucuresti iar pe unde circuli nu sunt semafoare si nici intersectii !

Nu stau in B, avem doar multe sensuri giratorii, semafoarele se imputineaza...
Am vrut doar sa subliniez ca functionarea la ralanti a motorului nu e definitorie pt. consumul general; evident, nu insinuez inutilitatea jiclorului respectiv. tongue.gif

This post has been edited by maho: 5 Jan 2014, 20:19


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 5 Jan 2014, 19:10
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(FlorinCFR @ 5 Jan 2014, 15:48)
... Oricum am sa-l insurubez pana cand motorul are un mers cat mai uniform si fara rateuri si daca ramane distanta ii pun niste saibe mici.
*


nu ai inteles! Motorul trebuie sa mearga cel mai bine cu jiclorul strans pana la capat. In cazul in care trebuie sa-l desfaci o jumatate de tura ca sa mearga motorul bine inseamna ca ai "aer fals" caz in care nu o sa poti regla relantiul la 750 rot/min.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 5 Jan 2014, 21:47
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Confirm cele spuse de colegul @pcostica. NU trebuie puse saibe intre corp si surub. Dimpotriva, distanta care ramane dupa strangere confirma ca jiclorul a etansat pe suprafata conica din capul lui (acolo unde este orificiul de 0,52mm).
Pt. @maho: In Buc se consuma la ralanti cca. 20% daca circuli pe timp de zi. Eu zic ca este destul de mult. Pe vremea cand nu explodase traista cu masini consumul era de 8-9 L; acum nu mai scapi sub 10,5.

This post has been edited by B17XGG: 5 Jan 2014, 21:53


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 27 Feb 2014, 19:29
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




HELP! Buna seara.. am si eu o problema, astazi am desfacut capacul de sus al carburatorului de curiozitate, ca sa vad ce nivel mai am si eu. E ok nivelul, dar ce am observat ca atunci cand apas pe axul clapetei de acceleratie, acel jet pe care il da "gatul de lebada" este foarte ok, nu da stropi, ci un jet foarte ok. Ei bine, am observat ca acele 2 saibe de cupru de la gatul de lebada...nu ma etanseaza corect(cel putin in partea de sus)... afecteaza cu ceva asta.. ? Se gasesc acele saibe de cumparat ?

This post has been edited by RaduWra: 27 Feb 2014, 19:30


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 07:15
Forum Renault