Jurnal de Laguna III, Renault Laguna Dynamique Navi 2.0 dci - 180 CP
![]() ![]() |
Jurnal de Laguna III, Renault Laguna Dynamique Navi 2.0 dci - 180 CP
Sage |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|||
para06 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
doar 140 la ora la 2600rpm in treapta a 6a?:|
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
cdadan |
![]()
Post
#33
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cam 160 la 3000 de ture, e corect etajata, nus' ce te miri.
Daca vrei cutii mai lungi, vezi la vag, cr-urile astea noi. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
para06 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
la un a4 vazusem ca la 3000 avea mult mai mult de 160 la ora.. nu ma intrebati ce motor avea ca nu stiu ..
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#35
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#36
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
"Nu se mai fac comenzi pentru Laguna 180 CP 4control – confirmat de Renault Romania..."
![]() Ce, nu fac fata la productie? -Greierele de la ureche nu cred ca-i in stalp. Unge balamalele de usi, o sa ai o surpriza... ![]() This post has been edited by OVIDIUS: 28 Aug 2011, 10:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
korn |
![]()
Post
#37
|
Made in France Group: Members Posts: 164 Joined: 25 June 07 ![]() |
Ce vremuri, taica! Asa de incantat eram si eu de rasnitza asta de masina acum doi ani.
Ce sa zic, s-o stapanesti sanatos si sa-ti vina dezamagirea, in legatura cu dansa, cat mai tarziu posibil. Zgomotul tehnologic din stalp il am si eu, foarte enervant. Dupa o interventie la service, pare ca se aude mai putin. Vopseaua este dezastru la masina asta. Maine, va intra in service, si probabil o voi vopsi pe sfert cu asigurarea CASCO. Calitatea asamblarii este foarte slaba - uita-te mai cu atentie la ea, si vei vedea lufturi exagerate, chedere care nu sunt corect aliniate, scaune care se cojesc(asta mai tarziu), ergonomie discutabila a scaunelor, si a interiorului etc. Solutiile tehnice "moderne" implica multe clipsuri pentru legat repere, chestia asta nu-mi inspira decat fragilitate. Ahh, si sa-mi aduc aminte si de tabla, foarte subtire. Dar in rest, noi sa fim sanatosi, sa ne bucuram de masina si sa ne facem iluzii ca Reno face masini. |
--------------------
Peugeot
508 Allure
MMXII Ex Dacia 1310 TLE
Ex Dacia Logan 1.4 MPI Preferance Ex Citroen C4 SX HDI Ex Renault Laguna III 1.5 dCi Peugeot 508 Allure |
|
Sage |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
Draga Jurnalule,
Am revenit de la un drum Bucuresti - Slanic Prahova - Cheia presarat cu serpentine, dar si sate unde mergi la economie. Consum 7 l/100 km. Greierele a disparut. Cred ca era praf intre cheder si geam care se auzea la viteza cand geamul incepe sa vibreze usor. Pana acum nu coborasem geamul decat foarte putin sau cu masina pe loc. Acum am mers cativa kilometri asa si se pare ca s-a curatat. Revenit de pe drum nu pot sa spun decat: Masina asta are putere!!! E incredibila. Silentioasa si puternica. Ai impresia ca orice iti este permis. Recunosc ca asta e periculos, dar am ceva experienta si o varsta care sa-mi dea intelepciune. Trage indiferent de treapta de putere, iar daca te afli in treapta in care trebuie, atunci cu atat mai mult te minunezi de cum masinile depasite parca stau pe loc, iar tu ai 100-110 in sat si trebuie sa franezi... Pe serpentine impresia asta e cu atat mai puternica cu cat, indiferent de panta, masina trage cu ferocitate si te impinge in scaun fie ca esti in a doua sau a treia treapta de viteza. Confirm 160 km/h la 3000 de ture in a 6a. Nu am mers la viteza asta decat 5 secunde ca sa-mi satisfac curiozitatea. O sa-mi mai ia un timp sa ma obisnuiesc cu treptele de viteza. Undeva pe la 80 km/h a 6a deja trage si o confund cu a 4a. Dupa un timp, turatia creste si eu trec din a 6a in a 5a din dorinta de a schimba intr-o treapta superioara ![]() @korn - pesimismul tau este tare profund, dar din fericire deloc molipsitor in acest moment ![]() ![]() @OVIDIUS - nu stiu ce sa-ti spun. Si eu sunt tare curios. |
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|
Sage |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
Am 2100 km si masina merge fara probleme.
Bucurestiul este orasul unde regret profund ca nu mi-am luat o cutie automata. Cuplul asta mare de 400Nm e dificil de strunit din ambreiaj si desi m-am obisnuit, parca mi-e teama ca o sa se vada consecintele in timp (uzura ambreiajului). A, mi-am adus aminte. Mi s-a blocat navigatia in vreo doua randuri. Prima oara a intrat vocea peste radio si a ramas radioul intrerupt. A doua oara mi-a sunat o alarma din agenda telefonului si chestia asta a intrerupt restul de mesaje. Solutia a fost repornirea sistemului - adica repornirea masinii. Nu e ceva care sa ma mire in mod special la un sistem lansat pe piata de 6-10 luni, dar daca se mai repeta, cand se mai repeta, o sa caut un update de firmware la Renault Romania. Am scris la Vocea Clientului si nu am primit raspuns de 3 zile. Pe site scria ca trebuie sa primesc o confirmare sau ceva pe mail. Nu am primit nimic... Problema: in cartea de identitate spune ca am caucioace 215/50/17 sau 225/50/17, iar ei mi-au dat masina cu 215/55/17. I-am intrebat pentru ce cauciucuri e reglata masina si ce sa-mi pun la iarna... |
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
Referitor la cauciucuri si eu am avut aceeasi dilema.
Se pare ca este vorba doar de pachet de drumuri grele in configuratia 215/55/17. Castigi un pic de garda la sol in comparatie cu 215/50/17. Eu pentru iarna am luat 215/55/17 Nokian wr-g2, sa vezi preturi la dimensiunea asta indiferent de fabricant... Referitor la pozitia scaunului, nu este inalta ci mult prea inalta iar din cauza asta genunchii nu au sprijin lateral ceea ce la un drum lung este fff obositor daca nu folosesti cruise control. De asemenea foarte ciudat reglajul lombar, deseori la drumuri lungi apar dureri de spate. Cum ti se pare precizia cutiei de viteze? Iti recomand sa nu fortezi masina cat este in rodaj, cat mai mult tine drum lung, linistit si fara acelerari peste 2.500 rot/min. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
clr |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma ai ramas dator cu informatia cailor putere: are 180 CP conform "hartiutei"?
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Sage |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
"Hartia" de identitate confirma ceea ce era scris pe toate facturile.
131 kw adica 178 CP, adica exact cat au toate lagunele de 180 CP. @EL-TORO - preturile la cauciucuri sunt ceea ce ma preocupa inca de la cumpararea masinii. Stiam ca imi iau un autoturism cu consumabile mult mai scumpe si inca de atunci am inceput sa caut. Deocamdata 750-800 ron pare cel mai bun pret pentru un cauciuc. Cealalta optiune sunt rotile de 16 din tabla. M-am obisnuit cu pozitia de condus, dar cred ca iti dau dreptate cu privire la sprijinul lateral pentru partea inferioara a corpului. Inca nu am facut drumul ala lung care sa-mi arate cat de bine ma simt in scaun, dar reglajul lombar nu pot spune ca-l folosesc. L-am aranjat la minim ca sa nu ma impinga nimic in spate. In trecut am mai condus ocazional masini Renault si cele mai multe aveau cuti de viteze care agatau intr-o treapta sau alta. Cred ca in ultimii ani problema s-a rezolvat. Nici Clio-ul si nici Laguna nu au probleme. Ba mai mult, niciodata si subliniez niciodata nu am bagat in viteze aiurea la Laguna in ciuda existentei cele 6 trepte de viteza. Intotdeauna a intrat in treapta pe care o tinteam. Asa cum spuneam si mai sus, problemele apar de la mine care mai uit in ce treapta ma aflu... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|
clr |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sage @ 18 Sep 2011, 08:20) ..... Deocamdata 750-800 ron pare cel mai bun pret pentru un cauciuc. Cealalta optiune sunt rotile de 16 din tabla. ..... Parerea mea e ca rotile cu jante de tabla reprezinta cea mai buna optiune. Scapi de cozile infernale care apar cu ocazia sezonului rece, iar valoarea jantelor se amortizeaza oricum in timp prin economia manoperei de mutat cauciucuri. Mutat care oricum nu face bine in timp la talon din ce am inteles. Asta desigur daca nu ai in minte roti de schimb cu jante de aliaj ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
para06 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
In cat timp se amortizeaza ?
![]() maxim 50 lei te ajunge schimbatu a 4 cauciucuri , si o faci de 2 ori pe an . Deci 100Ron pe an . |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
la janta de aliaj pe 17 colegu? in bucuresti? vreau si eu
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Diac |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Si de cele mai multe ori jantele trebuie roluite, "ca altfel nu avem cum sa le echilibram sefu' ", asa ca ajungi la 3-400 RON
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
clr |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(para06 @ 18 Sep 2011, 13:10) In cat timp se amortizeaza ? ![]() maxim 50 lei te ajunge schimbatu a 4 cauciucuri , si o faci de 2 ori pe an . Deci 100Ron pe an . Hai nu zau? Ia vino tu in Bucuresti si arata-mi o vulcanizare pe mana careia ai curaj sa te dai si te rezolva cu 50 lei si la dimensiunea rotilor pe care le are colegul pe Laguna. Eu am un coleg care si-a luat anul asta un Opel New Astra cu roti 205/55/16. Pentru ca-si cauta cauciucuri a cerut oferta de la reprezentanta si printre altele a primit si oferta de 150lei/janta de tabla. La minim 200 lei /an schimbul in 3 ani s-au amortizat. Si scapa si de timpul pierdut la vulcanizare cu ocazia "schimburilor de sezon". Nu stiu cum o fi in Constanta, dar in Bucuresti anul trecut cand a venit zapada stateai si mai bine de jumatate de zi sa-ti schimbi cauciucurile. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie de anul asta ca e obligatoriu pentru toata lumea. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Sage |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
Deocamdata eu nu am gasit jenti de tabla decat la 300 lei bucata. Daca ai vreo idee de unde a primit oferta cu 120 lei, iti raman recunoscator.
Cat despre schimb si echilibrare, la Logan era cam 90 lei pe roti de 15. Stiu ca la un moment dat a venit cineva cu roti de 17 si i-au cerut cam 150 lei. Anul trecut am stat in frig vreo 3 ore pentru schimbul de pneuri si am inteles ca era una din zilele mai libere... |
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|
clr |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
He he, eu am scris 150, tu ai inteles 120. L-am intrebat acum pe colegul meu si mi-a zis ca 120, parca ai citit in stele
![]() Una peste alta, el a luat oferta de la opel gtt. Jante de tabla, 5 prezoane pentru Opel New Astra, nu am nici cea mai vaga idee daca se potrivesc la Laguna III. Colegul meu a primit o oferta de genul QUOTE janta tabla ''16 -120 ron /buc nokian iarna 205/55/16 -424 ron /buc tva inclus ANV.205/60R16 UG7 92H GOODYEAR IARNA - 443 ron /buc tva inclus Ce-i drept si mie mi s-a parut suspect de mic pretul pentru jante, sper pentru el sa nu fie vreo greseala in oferta. This post has been edited by clr: 19 Sep 2011, 10:58 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Sage |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
Am trimis pe mail cereri de oferta personalizate pentru 5 firme. Am primit un singur raspuns. Si asta in conditiile in care si cu cele mai ieftine cauciucuri reprezint o afacere de 2000 lei...
Pana una alta, jantele de tabla oferite fac tot 300 lei/buc. Stie cineva care ar putea sa fie minusurile daca adopt solutia cu roti de 16 in loc de 17, dar pastrez diametrul total? |
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#51
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
S-ar putea sa ai probleme la ITP sau cu RAR-ul daca prin absurd te opresc si o sa fie mai instabila in curbe.
Ca avantaje ai proteja suspensia, mai confortabila si gasesti anvelope mai ieftine |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu ai trecute si rotile de 16 pe acrtea de identitate? daca le ai trecute nu e nici o problema.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
In certificatele noi de inmatriculare am vazut ca nu mai sunt trecute dimensiunile anvelopelor. Cei de la RAR daca te opresc au unde sa se uite, ca sa stie exact daca pentru masina in cauza sunt omologate? Ca Laguna III cu 16" din ce stiu eu exista.
La ITP n-ar fi probleme, ca daca nu il face in toiul iernii nu se duce cu rotile de iarna. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
dili |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Sage @ 17 Sep 2011, 07:16) A, mi-am adus aminte. Mi s-a blocat navigatia in vreo doua randuri. Prima oara a intrat vocea peste radio si a ramas radioul intrerupt. A doua oara mi-a sunat o alarma din agenda telefonului si chestia asta a intrerupt restul de mesaje. Solutia a fost repornirea sistemului - adica repornirea masinii. Nu e ceva care sa ma mire in mod special la un sistem lansat pe piata de 6-10 luni, dar daca se mai repeta, cand se mai repeta, o sa caut un update de firmware la Renault Romania. Am scris la Vocea Clientului si nu am primit raspuns de 3 zile. Pe site scria ca trebuie sa primesc o confirmare sau ceva pe mail. Nu am primit nimic... ... Ai ceva noutati privind sistemul audio si bluetooth? Mie azi mi s-a blocat in doua randuri, dar nu radioul si GPS-ul ci mi-a blocat iphone-ul. Am apelat pe cineva din memoria masinii si, imediat dupa apel, s-a blocat telefonul. Ecran negru si toate moarte. A trebuit sa dau hard reset la iphone. Sistemul masini nu s-a blocat. Culmea e ca formase numarul, pt cel sunat mi-a spus mai tarziu ca a primit apelul dar nu auzea nimic. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Sage |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 February 04 From: la birou in Bucuresti ![]() |
Nu, nu am noutati cu privire la sistemul audio pentru ca nu am facut niciun demers (nu pentru asta le-am scris) si oricum nu am primit raspuns de la VC. Nu s-a mai blocat si de altfel el nu s-a blocat decat atunci cand avea un traseu de urmat. In ultima vreme n-am mai iesit din Bucuresti si aici, putinele trasee pe care nu le stiu si pentru care am nevoie de instructiuni, sunt scurte.
Pe de alta parte, mie nu mi-a blocat niciodata telefonul, dar nu pot spune ca nu ma enerveaza deconectarile ocazionale ale telefonului de la sistem sau intreruperile in timpul convorbirii. In legatura cu rotile, nu am in cartea de identitate dimensiuni pe 16. Acolo nu am nici dimensiunile cu care ei mi-au vandut masina, adica 215/55/17, asa ca nu asta ma ingrijoreaza. spy_oh_joy1389 a scris QUOTE o sa fie mai instabila in curbe Asta este ceva din auzite sau chiar demonstrabil? Nu de alta, dar acesta chiar ar fi singurul argument care m-ar indeparta de rotile de 16. |
--------------------
Renault
Laguna Navi Dynamique 180 CP/Megane Estate GT
2011/2018 Jurnal de Laguna III - 180 CP http://www.reno.ro/index.php?showtopic=219603&st=0
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#56
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Caută pe net, este demonstrabil.
E logic de altfel, cauciucul este mult mai elastic ca metalul (jantă mare, cauciuc puțin, jantă mică ... cauciuc mult). Comparația este strict pentru Renault, unde unele modele de jante sunt foaarte elastice ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Hai ca speriati omul degeaba.
Nu e o diferenta asa de mare de stabilitate. In plus, fiind iarna, cu cauciucuri de iarna, chiar vei vrea sa testezi stabilitatea masinii in curbe? Eu zic ca nici nu vei sesiza diferenta de 1 tol a jantelor. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#58
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Ce-i drept, diferența nu e așa de sesizabilă (cu atât mai mult iarna).
Trebuie totuși verificat dacă încap jante de 16", să nu dai banii degeaba. |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
EL-TORO |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 31 July 10 From: BUCURESTI ![]() |
Ia uite aici ce scrie la mine despre R16.
Chiar se recomanda ca latimea cauciucului de iarna sa fie mai mica decat latimea cauciucului de vara iar talonul sa fie mai inalt pentru a trece peste sleauri. In concluzie iti recomand marimea 205/60 R16 92H neparat cu jenti de tabla. Despre stabilitate ca sa zic, masina o sa fie un pic mai instabila in curbe dar iarna nu cred ca le iei cu 120 Km/h asa ca nu conteaza acest aspect. Attached thumbnail(s) Laguna_3___R16.jpg ( Size: 91.11k ) Number of downloads: 1176 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 3
GT Line/2.0 dCI/150 CP/2010
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#60
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Sage @ 22 Sep 2011, 20:58) spy_oh_joy1389 a scris Asta este ceva din auzite sau chiar demonstrabil? Nu de alta, dar acesta chiar ar fi singurul argument care m-ar indeparta de rotile de 16. Intr-adevar, poate nu m-am exprimat cum trebuie. Nu neaparat in curbe, dar in destule situatii o sa simti diferenta. Ideea e sa nu o duci spre limita in curbe la fel ca in cazul cu anvelope cu inaltime mica. Eu am simtit pe pielea mea ca am condus Symbol 1.4 cu jante de 13 si cu jante de 14. Uneori, in cazul celor de 13 aveam impresia ca iese janta de pe anvelopa ![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:25 |