Lipsa curent la bobina logan 1,6.
![]() ![]() ![]() |
Lipsa curent la bobina logan 1,6.
Ioan.B |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|||
Agrig |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.054 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Dupa ce ati schimbat senzorul a mai pornit?
This post has been edited by Agrig: 28 Oct 2022, 18:08 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Nu. Am pus inapoi si senzorul vechi dar nu da scanteie.
28 Oct 2022, 18:24: Am incercat si cu un alt senzor de pe alta masina, face la fel. Am verificat continuitatea fiecarui fir in mufa de la calculator precum si releele si sigurantele din compatimentul motor, sunt in parametri. Am stydiat ca dupa ce pui contactul comanda de scanteie este data de senzorul de turatie. Intrebarea este de ce se oprea in mers daca senzorul functiona. Iar antidemarajul daca porneste nu se mai opreste in mers. This post has been edited by Ioan.B: 28 Oct 2022, 18:24 |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Vorba aia: scanteieste, benzineste, dar...se opreste
![]() Daca doresti poti sa detaliezi putin: QUOTE ...Pe tester apare: Alimentare calculator injectie 8v si Defectiune releu actuator. Nu da alte erori.... (ce tester, cele doua coduri de eroare, etc.) |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Ioan.B |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Un prieten cu un tester pe telefon. Nu ma pricep, el zice ca se ocupa cu de astea.
Au fost mai multe erori dar dupa stergere doar acestea au ramas. Nu stiu daca calculatorul de injectie ar trebui sa aibe 8v sau in ce plaja de voltaj lucreaza. Problema este ca nu scanteieste!😀 Adica dupa ce pun contactul vine 12v pe firul de la bobina timp de 1-secunde (acel fir care ar trebui sa aibe alimentate continua, din cele trei fire), dar cand dau la automat dispare voltajul. |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
torquemada |
![]()
Post
#6
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Scoți releul de injecție și faci un ștrap pe partea de forță, vei auzi pompa de benzină permanent și, dacă nu ai și alte probleme, va porni.
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Am incercat da nu merge.
Poate ma insel dar vorbim de releul din compartimentul motor cel cu 4 pini denumit releu pompa de alimentare, respectiv pinul 3 cu + permanent, pinul 5 care alimenteaza bobina (firul C maro ) si pompa de benzina, pinul 2 care vine de la cititorul de chei (un fir galben care are tensiune - fara contact si + cand pun contactul, CIUDAT, se bifurca in mufa din fata si unul merge in releu iar unul in calculatorul de injectie) si pinul 1 care intra in calculator(culoare mov, iar cu + la el pe direct se aprid toti senzorii din bord fara sa pui contactul). Mentionez ca pompa de benzina are un releu suplimentar care intrerupe curentul cand trece pe gaz. Am incercat si cu anularea acestui releu, adica am facut punte pe direct la pompa a carei alimentare vine din bobina, am scos si mufele din calculatorul de gaz, am anulat si firele care duceau la bobina din calculatorul de gaz. Cand pun contactul se aude pompa timp de 1-2 secunde, iar daca scot furtunul baga benzina. Nu cu mare presiune dar baga. De ce dupa cele 2 secunde nu vine curent la bobina cand dau la automat. Eu cred ca are legatura cu faptul ca ocazional (in ultima luna) se intrerupea alimentarea cu curent la bobina in timpul mersului. Daca ar fi fost senzorul de volanta nu mai pornea zic eu.(sau poate nu mai citea injectia in timpul mersului!) Suspectez calculatorul de injectie care posibil sa fi crapat, dar nu stiu cum sa il verific. Caut sa pun de la un prieten un nou kit de pornire (calculator, uch si cheie) sa vad daca merge. Nu stiu daca calculatorul de 1,4 se potriveste la 1,6 (care mai are si clima)! Problema care o am este de pricipiu DE CE NU MAI PORNESTE, ca altfel nu am nici o emotie sa o duc la fier vechi. Am luat-o la sțanga si am dus-o la sat (ca deja vecini la bloc erau dispererati la cat am dat la automat seara dupa program), curios ca avand contactul pus nu arata kilometrajul. Are vre-o legatura cu senzorul de pe volanta sau kilometrajul nu merge decat daca este pornita masina? |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
torquemada |
![]()
Post
#8
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Te invârți în cerc, ștrapul se face pe releul de injecție(238) nu de pompă(236)
Ai tot ce trebuie în schemă, evident se presupune existența unui bagaj minim de cunoștințe electrice. PS. Sper că mașina nu are GPL din fabrică, caz în care e nasol. PS2. Dacă postul ți se pare păsărească, e obligatoriu să cauți o diagnoză, altfel... 29 Oct 2022, 00:48: Detaliază: QUOTE(Ioan.B @ 29 Oct 2022, 00:16) This post has been edited by torquemada: 28 Oct 2022, 23:48 Attached thumbnail(s) teaser22102901.jpg ( Size: 341.64k ) Number of downloads: 424 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Multumesc.
Cred ca este releul de langa pompa. Sper sa nimeresc ștrapul, adica pinul 3 cu 5. Masina este un taxi de peste 800.000 km si nu are gaz din fabrica. Motoru este schimbat euro 3 + toata instalatia.(din fabrica era euro 4) Cam greu cu itp-ul.😎 L-am achizitionat ca butelia mai are 5 ani si cu gazu este un pic mai ieftin. Am amortizat investitia pana acum, dar ma intriga situatia. Esti sigurul care a facut legatura cu kilometrajul. Maine incerc sa vad daca da scanteie. 29 Oct 2022, 00:55: Adica tractata cu contactul pus, kilometrajul este zero. This post has been edited by Ioan.B: 29 Oct 2022, 00:55 |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
QUOTE ...Cand pun contactul la firul C (la mine maro) din mufa care vine la bobina are +12v, timp de 1-2secunde cat se amorseaza pompa, dar cand dau la automat tensiunea ramane zero (dupa cele 2 sec). De doua saptamani am caut pe toate forumurile de profil si cauzele ar putea fi senzorul de turatie care nu da comanda sau antidemarajul. Doar ca senzorul a fost schimbat cu unul nou iar becul antidemaraj se stige cand pui contactul. Pe tester apare: Alimentare calculator injectie 8v si Defectiune releu actuator. Nu da alte erori. .... Am verificat continuitatea fiecarui fir in mufa de la calculator precum si releele si sigurantele din compatimentul motor, sunt in parametri. Am stydiat ca dupa ce pui contactul comanda de scanteie este data de senzorul de turatie. Intrebarea este de ce se oprea in mers daca senzorul functiona. Iar antidemarajul daca porneste nu se mai opreste in mers. .... Un prieten cu un tester pe telefon. Nu ma pricep, el zice ca se ocupa cu de astea. Nu stiu daca calculatorul de injectie ar trebui sa aibe 8v sau in ce plaja de voltaj lucreaza. .... Poate ma insel dar vorbim de releul din compartimentul motor cel cu 4 pini denumit releu pompa de alimentare, respectiv pinul 3 cu + permanent, pinul 5 care alimenteaza bobina (firul C maro ) si pompa de benzina, pinul 2 care vine de la cititorul de chei (un fir galben care are tensiune - fara contact si + cand pun contactul, CIUDAT, se bifurca in mufa din fata si unul merge in releu iar unul in calculatorul de injectie) si pinul 1 care intra in calculator(culoare mov, iar cu + la el pe direct se aprid toti senzorii din bord fara sa pui contactul). .... Cred ca este releul de langa pompa. Sper sa nimeresc ștrapul, adica pinul 3 cu 5. Nu stiu ce motor (si soft injectie) ai acum pe masina dar vezi atasat o captura cu un ex de mufa a releului injectie (1047) cu releul de blocare injectie (238), insa ai grija ce\cum faci pe acolo (tinand cont si de tot ceea ce ai scris pana acum). Nu ai oferit mai multe detalii despre cele doua erori citite de ”Un prieten cu un tester pe telefon” care ”se ocupa cu de astea” (si tensiunea aceea nu este de 8V) insa vezi atasat diagnosticarea a doua erori asemanatoare, iar pana la urma cred ca trebuie sa rezolvi cauza problemei. This post has been edited by Gil26: 29 Oct 2022, 03:48 Attached thumbnail(s) ReleuInjectie.png ( Size: 152.05k ) Number of downloads: 419 Erori.png ( Size: 175.88k ) Number of downloads: 405 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
torquemada |
![]()
Post
#11
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ioan.B @ 29 Oct 2022, 01:52) Kilometraj = vitezometru stă la zero în mișcare ( A ), displayul de pe TdB e stins ( B ), valoarea kilometrilor rămâne fixa, de ex da la 800.000km, după 3km de mers e tot 800.000km ( C ) Deci care e, A, B sau C ? PS. Euro3, avea cutia de siguranțe motor în jurul bateriei, nu lângă , iar mufa spre mașină era diferită, deci clar instalația actuală e cam varză P.S. Un test simplu, fără a face nimic la mașină, dacă pui contactul se aprinde scurt (1secundă) check engine ? This post has been edited by torquemada: 29 Oct 2022, 08:58 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Azi am facut strapul la releul de injdctie iar bobina primeste 12v si da scanteie. Problema este mai grava se pare, am taiat izolatia la fire si am constatat ca izolatia de plastic s-a exfoliat la cateva in dreptul motorului.(asta vara s-a spart un furtun si a curs antigelu si cred ca a muiat firele, sau sunt coapte ele) Solutia ar fi schimbarea cablajului la motor dar nu cred ca se mai merita. Am fost la un srot de masini si au spus ca modelul de instalatie la motor cu mufa albastra este greu de gasit. Multumesc inca odata. |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
torquemada |
![]()
Post
#13
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Păi porneste sau nu?
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Nu.
Incerc mai tarziu dupa ce incarc bateria. Poate ca s-a inecat, desi bujiile nu sunt ude, sau unul dintre firele exfoliate face contact cu altul. Incerc sa izolez cat pot din ele, dar accesul este greu ca sunt pe traseul din spatele motorului. |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Daca tot vrei sa verifici firele cred ca poti sa vezi macar cele din capturile post#10 intre releu pinul A2 =3AA si injectie pinul 39 (fir de obicei de culoare violet) plus pinul A5 =3FB si pinul 66 din injectie (fir roz solmon sau alb). Nu stiu la ce mufa albastra te referi dar din cate stiu la Logan L90 mufele din injectie sunt negre sau cel mult gri sau maro, apoi instalatia electrica a fost modificata, s-a adaugat si GPL, dar iti atasez o schema electrica si o mufa pe care le-am considerat mai apropiate,chiar daca s-ar putea sa gresesc, insa in toate schemele pe care m-am uitat pinii 39 si 66 sunt aceeasi(poate sunt de folos si altor colegi), dar daca doresti poti sa oferi codul motor si\sau face o poza cu mufa calculatorului de injectie (120) sa fie mai clar ce ai pe masina acum, poate te ajuta sau poate colegii cu mult mai multa experienta la LoganI iti vor raspunde mai bine\concret si corect. Bafta!
This post has been edited by Gil26: 30 Oct 2022, 08:36 Attached thumbnail(s) SchemaInjectie1.png ( Size: 145.92k ) Number of downloads: 335 MufaInjectie1.png ( Size: 286.68k ) Number of downloads: 329 Locatii1.png ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 25 Locatii2.png ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 26 Locatii3.png ( Size: 763.28k ) Number of downloads: 19 Locatii4.png ( Size: 606.7k ) Number of downloads: 17 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Ioan.B |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Ok, o sa verific.
Am observat ca firul de la pinul A5 din releul de injectie (alb si mai gros) este copt. Atunci cand am desfacut manunchiul de fire a ramas efectiv fara izolatie, s-a exfoliat complet. Trebuie da gasesc o metoda sa scot cablaju din spatele motorului ca sa il inlocuiesc. Legat de mufa, cred ca se cheama racord cablaj fata R212 care este o mufa neagra cu un clips mare albastru peste ea. |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Atunci verifica piniil A5 (fir alb), poate sa fie una din cauze.
Referitor la racordarea R212 este altceva decat mufa de injectie, aceasta se afla in stanga (sau dreapta cum privesti la motor), vezi si atasat, dar sunt mai multe tipuri, daca doresti poti face o poza si cu racordarea aceasta dar mai ales cu mufa de la injectie si atasa aici, apoi va fi mai clar ce ai pe masina si poti sa primesti ajutor mai concret. This post has been edited by Gil26: 30 Oct 2022, 13:44 Attached thumbnail(s) R212_1.png ( Size: 1004.21k ) Number of downloads: 30 R212_2.png ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 30 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
torquemada |
![]()
Post
#18
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ăla e 3FBul și dacă e varză ai scânteie dar restul , injectoare, sonde lambda, etc e mort
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Am trecut pe la masina, dar este deja noapte cu schimbatul orei!
Ca sa ajung la cabluri in spatele motorului trebuie sa demontez corp clapeta si rampa (sper doar atat). Trebuie schimbat cablu 3FB cu totul din releu injectie si pana unde se va termina, ca nu am aflat. Nu am gasit mufa separat doar pentru acest circuit. Din cate retin softul este 6001(sper sa nu gresesc) si are CB. Nu am pus bateria asa ca nu pot verifica. Strapul pe care l-am facut la releul de injectie a cedat (am pus 3 lite). Se pare ca testerul arata bine, doar ca eu eram ferm convins ca releu actuator se refera la inchiderea centralizata (cand de fapt acesta este releu injectie), iar eroarea de 8v la calculator cred ca era data de firul 3FB care este oxidat si exfoliat complet(nu mai are izolatie). Prima data am crezut ca este o masa, asa fara izolatie ! Pe schema electrica am vazut ca inclusiv senzorul de viteza este alimentat de acest fir 3FB si de aceea cred ca nu arata nimic vitezometru cand am tractato si contactul era pus, desi TdB era activ. |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
torquemada |
![]()
Post
#20
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Q. E. D. încă de la postul #6 :
QUOTE(torquemada @ 28 Oct 2022, 22:26) Scoți releul de injecție și faci un ștrap pe partea de forță, vei auzi pompa de benzină permanent și, dacă nu ai și alte probleme, va porni. Iar la cablaj, ghinion ai de desfăcut mai mult This post has been edited by torquemada: 31 Oct 2022, 20:40 Attached thumbnail(s) teaser22103101.jpg ( Size: 453.8k ) Number of downloads: 38 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Gil26 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
In captura Locatii1 din #15 si eu i-am inserat poza cu partea din spate a motorului, iar in #10 atasat cele doua erori in care am subliniat dar am si scris sa verifice macar pinul A5 =3FB dar si A2 =3AA intre releu si injectie (pinii 66 si 39), dar s-a continuat cu presupunerile ex ” doar ca eu eram ferm convins ca releu actuator se refera la inchiderea centralizata
![]() Tinand cont ca ”Motoru este schimbat euro 3 + toata instalatia...” si s-a adaugat si GPL am scris ca poate sa ataseze o captura cu mufa calculatorului de injectie (sau chiar doua in care sa se vada si firele care intra in mufa) pentru a vedea mai clar ce\cum are acum pe masina si atunci poate sa primeasca ajutor mai concret\corect, altfel cred ca are mai mult de lucru, trebuie sa identifice firele circuitului electric, etc., informatii sunt, dar daca se prefera cu ”se pare ca...”, ”am crezut ca...”, ”cred ca...”, ”poate ca...”, ”eram ferm convins ca...”, etc. din posturile sale....atunci asta este ![]() Toate cele bune si bafta! This post has been edited by Gil26: 1 Nov 2022, 05:18 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Ioan.B |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
A pornit!
Multumesc la toata lumea ca aveti rabdare si timp pentru nestiutori ca si mine. Am fost certat, dar nu stiu sa pun poze (o sa rog un copil sa ma ajute). Am schimbat firul 3FB care pleaca din releu injectie pana langa motor. Acolo este o lipitura zdravana cu mai multe fire care merg la injectoare si prin spatele motorului. Nu a mai fost nevoie sa scot instalatia din spatele motorului. Oricum nu cred ca reuseam fara groapa sau elevator. Nu a pornit din prima ca am inversat firele la senzorul de turatie, adica au fost taiate la cel vechi (negru) iar culorile la senzorul nou(albastru) nu sau mai potrivit. Am mers pe incercate. Am citit ca nu conteaza cum le legi, dar vad ca conteaza. Acum mai am o problema: Dl. Torquemada cum scap de strapul de forta de pe releu, ca fara el nu merge. (iar cu ștrapul vad ca are curent pe direct din releu) Multumesc. 2 Nov 2022, 18:16: Asa arata instalatia si firul 3fb! 2 Nov 2022, 18:18: Si mufa de calculator. 2 Nov 2022, 18:50: Ca si gluma: Am dat pe masina 300 euro, iar cand fac plinu i se dubleaza valoarea.😀 Sa duc masina asta la service cu sindromu"Nu porneste" (dupa ce am desfacut jumatate de instalatie), ziceau ca imi bat joc de ei. Oricum, poate eu nu ma pricep, dar am intrebat 3 mecanici (nu electricieni) de logan si si nu au stiut ca releu actuator inseamna releu injectie. 2 Nov 2022, 19:15: Dl. Gill26 maine o sa verific legatura: releu pinul A2 =3AA si injectie pinul 39 (fir de obicei de culoare violet) plus pinul A5 =3FB si pinul 66 din injectie (fir roz solmon sau alb). Poate scap de ștrapul de forta. This post has been edited by Ioan.B: 2 Nov 2022, 19:15 Attached thumbnail(s) 20221102_145400.jpg ( Size: 3.89mb ) Number of downloads: 47 20221102_145458.jpg ( Size: 3.38mb ) Number of downloads: 52 |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
M-am uitat acum putin si in graba la poza cu mufa, nu imi dau seama ce tip\cum este (trebuie sa ma uit mai atent), dar poate @ torquemada
![]() Dar WOW ![]() ![]() This post has been edited by Gil26: 2 Nov 2022, 20:07 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Ioan.B |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Asa arata acum dupa ce am taiat tuburile de plastic, izolatia de panza la fire si am scos toate releele ca sa ajung la mufa albastra.
Inainte mai arata a masina. Mai sunt o gramada de fire anulate in compartimentul motor si habitaclu, care mergeau la ceas taxi, statie s.a., aveau chiar si "maimuță" montata de un sofer. As vrea sa schimb instalatia fata dar nu stiu ce model este. |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
torquemada |
![]()
Post
#25
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ioan.B @ 2 Nov 2022, 19:10) ... Acum mai am o problema: Dl. Torquemada cum scap de strapul de forta de pe releu, ca fara el nu merge. (iar cu ștrapul vad ca are curent pe direct din releu)... În postul #8 ai o schemă, verifici 3AA LE. Strapul (pe 238) de care vorbeam eu trebuia făcut în zona incercuită cu roșu, acolo ai 236 sus și 238 jos, tu vorbești de ștrapul din zona încercuită cu verde și aici e problema ta, vezi poate e releul de oprire pompă benzină comandat de injecțieGPL - acolo trebuie releu cu contact normal inchis LE2. Partea cu verde de pe poză (ștarpul) e inseriată pe firul spre pompa de benzină până în R212 This post has been edited by torquemada: 2 Nov 2022, 23:10 Attached thumbnail(s) teaser22110201.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 47 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ioan.B |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Rezolvat!
Firul 3AA era intrerupt. Strapul a fost facut pe releu 238, dar nu se vede ca am pus releul peste el la loc. In zona incercuita cu galben am facut strapul cand am verificat releul 236 de l-am inebunit (pana am postat aici). Da este releul de oprire pompa pe care l-am pus la loc si am impresia ca face trecerea mai lina la gpl.(nu mai da in nas) Acum mai ramane sa izolez instalatia la loc. Ce pot sa mai spun decat din nou un mare Multumesc! Attached thumbnail(s) 20221103_165035.jpg ( Size: 2.91mb ) Number of downloads: 43 |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Ioan.B |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 October 22 ![]() |
Ceva nu am facut bine.
Am izolat instalatia si am pus la loc toate releele. M-am plimbat vreo jumatate de ora in oras, a mers perfect si am plecat la drum. Dupa vreo 15 km s-a oprit in mers si nu a mai pornit. Unde am gresit! So fi incalzit tare. Am incercat cu ștrapul de forta pe releu 238, nu a pornit. Maine o pun din nou pe tester. Ce poate electronic sa opreasca masina in mers? |
--------------------
Logan
1,6
2007
- Xxx
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Cand am scris asta:
QUOTE(Gil26 @ 2 Nov 2022, 19:48) .... Dar WOW ![]() nu la "Asa arata acum dupa ce am taiat tuburile de plastic, izolatia de panza la fire ..." m-am referit, ci la toate "copturile", firele, "inaditurile" si improvizatiile de pe acolo, trebuia sa le verifici inainte sa "izolezi instalatia"... PS: dar la fel de adevarat este ca asa cum am scris nici eu nu am putut sa identific o racordare asemanatoare cu R212 din poza ta, iar despre mufa de injectie nu mi-am dat seama, daca doresti pune te rog o poza in care sa se vada si pozitia firelor care intra in ea... This post has been edited by Gil26: 5 Nov 2022, 09:11 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
torquemada |
![]()
Post
#29
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ioan.B @ 5 Nov 2022, 00:21) Ceva nu am facut bine. Am izolat instalatia si am pus la loc toate releele. M-am plimbat vreo jumatate de ora in oras, a mers perfect si am plecat la drum. Dupa vreo 15 km s-a oprit in mers si nu a mai pornit. Unde am gresit! So fi incalzit tare. Am incercat cu ștrapul de forta pe releu 238, nu a pornit. Maine o pun din nou pe tester. Ce poate electronic sa opreasca masina in mers? Cum am mai scris: 1. cand pui contactul se aprinde check engine ? dacă da 238 e ok 2. cand pui contactul se aude pompa de benzină ? dacă da 236+starpul de gpl e ok dar poate nu și bobina |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Gil26 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Da, dar chiar daca a "rezolvat" cu 3FB si 3AA (am scris de doua ori ca macar acestea sa fie verificate) cred ca tot la postul #1 trebuie sa ne "intoarcem":
QUOTE(Ioan.B @ 28 Oct 2022, 17:50) .... A functionat 30 mii kilometri fara probleme. In ultima luna a inceput sa se opreasca in mers, indiferent daca era pe benzina sau gpl. Cand se oprea, cadea acul la kilometraj si pornea doar cand vroia ea, dupa 5 sau 20 de chei la automat. Ultimul drum 300 km, a facut figuri de trei ori in mers, oprit in fata blocului dimineata nu a mai pornit. Simptoma este lipsa curentului la bobina. Invarte dar nu porneste. Bobina cu tot cu fise am incercat-o pe alta masina si merge. Am inlocuit senzorul de volanta cu unul nou. Becul de antidemaraj clipeste normal si se stinge cand pui contactul. Problema se manifeste in felul urmator: Cand pun contactul la firul C (la mine maro) din mufa care vine la bobina are +12v, timp de 1-2secunde cat se amorseaza pompa, dar cand dau la automat tensiunea ramane zero (dupa cele 2 sec). .... si poate o parte din toata "mataraia" trebuie verificata... This post has been edited by Gil26: 5 Nov 2022, 12:52 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:39 |