Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
evisceratum |
![]()
Post
#931
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|||
Ampt |
![]()
Post
#932
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Deocamdată alte pățanii nu am mai avut cu mașina. Oricum este bine de știut!
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
IceLord |
![]()
Post
#933
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 May 14 ![]() |
Ampt. Ai putea să-mi oferi câteva detalii cu privire la prima revizie l-a motorul 1.5 DCI 90 cp. (de unde ți-ai comandat piesele, uleiul..etc.)
Mulțumesc. |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2014
|
|
Ampt |
![]()
Post
#934
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Acum am citit postarea ta, vezi că ți-am trimis PM.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
IceLord |
![]()
Post
#935
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 May 14 ![]() |
Mulțumesc încă odată!
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2014
|
|
CIL |
![]() ![]()
Post
#936
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 July 14 ![]() |
Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si proaspat posesor MCV 2014, dci 90CP. Am ales sa postez aici din respect pentru cei care si-au impartasit experientele loganistice, pe care le-am lecturat cu placere si din care am invatat si eu cate ceva. Sper sa ma pot integra si eu in aceasta virtuala comunitate si sa ma fac util, dupa modestele mele posibilitati. Iubire cosmica!
|
--------------------
dacia logan
MCV
2014 dci 90
|
|
Ampt |
![]()
Post
#937
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Ieri seară, în timp ce veneam către casă, mașina a înregistrat pe bord (ODO) frumoasa cifră de 60.000 de kilometri. Poate că pentru unii nu sunt prea mulți, dar ce pot afirma, uitându-mă retrospectiv la toți acești 3 ani și aproape 8 luni de când am Logan-ul, este faptul că mașina și-a făcut pe deplin datoria (cel puțin până acum).
Nu vreau să fac acum apologia Logan-ului, însă pentru scopul și modul în care a fost proiectat (Low-Cost, Design to Cost, Cutting Costs) consider că își merită cu prisosință banii. În toată această perioadă de timp în care am efectuat cei 60.000 de kilometri, în afara celor IV revizii uzuale (urmează în curând să o fac pe a V-a), mașina a înregistrat următoarele, să le zic totuși, "intervenții": - schimbat ștergătoare parbriz după mai bine de 3 ani; - schimbat becurile far (pe ambele părți), la fel după mai bine de 3 ani; - aprins martor antipoluare și martor STOP în timpul mersului, la 3 ani și 1 lună. Mers în Service și pus tester-ul pe mașină, prilej cu care s-au șters erorile respective, efectuat probă de drum după ștergerea erorilor și pus din nou tester-ul pe mașină pentru verificare suplimentară, rezultatul a fost că am parcurs de atunci peste 8.000 de kilometri, fără niciun fel de probleme, martorii nemaifăcându-și deloc simțită prezența; - schimbat volan pe garanție la 2 ani și aproape 11 luni; - completat apă distilată acumulator original Dacia (60 Ah și 600 A pornire) după 3 ani și 7 luni; - completat cu amestec antigel și apă distilată de vreo două ori în tot acest interval de timp (3 ani și 8 luni); - verificat instalație Aer Condiționat și completat cu Freon (pierdere de cca. 13% față de valoarea normală din manual) și ulei compresor la aproximativ 3 ani. În rest, nu au fost niciun fel de intervenții, de niciun fel. Motorul pornește și funcționează mai bine decât în prima zi, ansamblul motor și cutie de viteze este perfect "lăsat", de altfel la numărul aceștia de kilometri sunt convins că sunt pe punctul de maxim al graficului privind durata lor de viață. Plăcuțele de frână sunt cele din echiparea de origine, urmează să le schimb la următoarea revizie. A contat foarte mult faptul că din cei 60.000 de kilometri, mai mult de jumătate au fost parcurși într-un regim de mers Extraurban. Consumul de motorină înregistrat în acești 60.000 de kilometri a fost undeva în jurul valorii de 4,9 litri/100Km. Mi-ar prinde bine dacă și în următorii 3-4 ani și încă 60.000 de kilometri parcurși peste cei actuali, nu se va schimba prea mult din comportamentul mașinii. ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie1385.jpg ( Size: 267.54k ) Number of downloads: 504 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Super! Sa iti traiasca masinuta si sa parcurgi inca de 5 ori pe atat cu ea
![]() Nici eu n-am mai avut nicio problema cu ea. Singura buba pe care am avut-o (schimbarea casetei de directie, in urma cu un an jumatate), s-a rezolvat prin respectiva inlocuire, iar noua caseta de directie se comporta absolut OK. Inca sunt extrem de multumit de comportamentul masinii si de faptul ca, in mod bizar, inca nu mi-au aparut greierasi *bat in lemn* ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bella |
![]()
Post
#939
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Salutare,
Am cumparat un filtru de combustibil pentru Logan E5 dCi dar care are alt cod decat cel de la revizia trecuta. Cutia pare a fi de origine Renault dar codul este 16 40 021 37R in loc de 7701478547 cum avea codul cel de la revizia trecuta. Stiti ceva de acesta? Apropo, este mad in China. L.E. Este vorba de acesta: Linkhttp://kiev.ko.olx.ua/uk/obyavlenie/filtr-toplivnyy-reno-daster-orignal-16-40-021-37r-IDdF6BA.html This post has been edited by bella: 25 Nov 2015, 21:07 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
torquemada |
![]()
Post
#940
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
164002137R e cod corect pentru Duster și Logan Sandero I
dar și 7701478547 e cod corect pentru Duster și Logan Sandero I Conform semnăturii tale(LS04 k9k 892) dialogys dă filtru motorina 7701478547 26,5e+tva sau filtru motorina 164002137R 26,36e+tva ambele au marking: R6353410, R6353420, 28256620 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
bella |
![]()
Post
#941
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Iti multumesc pentru promptitudine.
Inteleg ca ambele sunt OEM Renault si nu ar trebui sa fie nicio problema in a-l folosi pe acesta made in China? Temerea mea este sa nu fie contrafacut si/sau inferior calitativ. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#942
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
confirm si eu ca se pare ca s-a schimbat codul de la filtrul de motorina. Am facut si eu acum revizia la 88600km. In vara am schimbat si distributia si nu am mai ajuns sa postez poze. Se pare ca la km respectivi (4 ani si 72000km) cureaua de distributie a alunecat putin de pe fulia axului cu came spre lateral si a sapat in capacul de plastic pina l-a gaurit.
Eu de fapt mersesem la Autoeuropa sa le reclam un scirtiit dar cercopitecii se trageau pe c*r ca e de la pasarele. Atasez poze. Evident ca nu am facut distributia la dealer autorizat, pe acolo nu mai merg. Revizia o fac la mine in garaj personal, iar pentru chestii mai complicate la service-uri cu specialisti. Ultima poza e cucureaua noua. In consecinta aveti grija la curea, ar trebui sa faceti o inspectie prin demontarea partiala a capacului de protectie care are 2 cleme, si sa inspectiati starea curelei daca va apropiati de termenul de 4 ani Attached thumbnail(s) 20150821_090931.jpg ( Size: 321.33k ) Number of downloads: 335 20150821_090940.jpg ( Size: 352.45k ) Number of downloads: 345 20150821_090945.jpg ( Size: 344.01k ) Number of downloads: 337 20150821_090950.jpg ( Size: 314.98k ) Number of downloads: 337 20150821_090959.jpg ( Size: 349.84k ) Number of downloads: 93 20150821_110930.jpg ( Size: 358.34k ) Number of downloads: 94 20150821_110946.jpg ( Size: 358.67k ) Number of downloads: 104 |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
bella |
![]()
Post
#943
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Se pare ca si uleiul se va schimba...in ELF FULL-TECH FE 5W30.
Apropo de distribuitei, si au am 4 ani si 45.000Km. As schimba-o totusi in primavara cand probabil voi avea la bord 48-50.000Km. Stiu ca este subiectiv dar oare ma risc asa mult neschimband-o acum? Masina a implinit 4 ani in Octombrie. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
tribunul |
![]()
Post
#944
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Daca este cureaua din fabrica poti sa mergi linistit 60k km, cureaua nu se deterioreaza asa de usor.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bella |
![]()
Post
#945
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Multumesc. In niciun caz nu voi astepta atat. Planuiesc sa o schimb in primavara pentru a fi safe pentru concediu.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
tribunul |
![]()
Post
#946
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Vezi la cati kilometri se recomanda acum inlocuirea distributiei la dacie.
Si eu am procedat exact cum ai zis putin mai sus, pt. confortul meu psihic, mai ales ca plecam in concediu am inlocuit distributia. Acum nu as mai proceda la fel. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bella |
![]()
Post
#947
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
4 ani sau 80.000Km pentru modelul meu.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#948
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
La 1.4 MPi (4 ani sau 60.000 Km) am schimbat kitul dupa 8 ani si aproape 90.000 Km si pot sa spun ca nu arata foarte rau cureaua. Rola de intindere ce-i drept avea un usor joc. Drept urmare, cureaua si pompa de apa au ajuns direct la "revalorificare" -> donatie catre un nene care zicea ca la mai foloseste 2 ani fara probleme.
Pentru ca am schimbat lichidul de racire la maxim 4 ani, pompa de apa arata excelent (dupa spusele mecanicilor din service, care ma sfatuiau sa nu o schimb). Asadar, nu te grabi... |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
Bob10 |
![]()
Post
#949
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 May 16 ![]() |
Am facut schimbul de ulei la Loganul meu 1.5 dci 90 hp euro 5 si am pus ulei ELF EVOLUTION FULLTECH FE 5W30, asa cum se recomanda pe aici. Acesta indelineste norma Renault RN 0720. Eu vin de pe un ulei Liqui Molly TOPTEC 4400 5w30 care indeplineste aceeasi norma RN0720.
Problema: motorul este mai zgomotos, cel putin cand este rece. Temeri mari : sa nu cumva ca uleiul sa fie contrafacut. Uleiul este luat de la un magazin online de incredere. Pot sa-i dau numele daca nu sunt probleme de reclama sau altele. Uleiul a venit in bidoane de 1 litru, m-am uitat pe el, este ca in orice poza care o vedeti pe internet, nu are nici un element de siguranta (vreo holograma sau ceva de genul), in plus capacele mi s-au parut ca se cam desfac cu totul, acea portiune care ar trebui sa ramana pe bidon din capac se cam desfacea cu totul, nu avea acea garnitura din burete lipita pe gura bidonului. As vrea sa stiu daca a avut cineva aceeasi problema. |
--------------------
DACIA
LOGAN FACELIFT 1.5 DCI 90HP
2012
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#950
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Salut,
Si eu folosesc curent Elf-ul asta. La mine exista holograma pe bidon si capacele se rup de inelul acela care trebuie sa ramina pe bidon. Nu este insa nici un capacel de burete. Ala e garnitura capacului care ramine in capac. Nu pot sa iti spun de zgomot ca mie oricum imi pare foarte zgomotos motoru oricum. |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#951
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Bob10 @ 29 May 2016, 10:08) Am facut schimbul de ulei la Loganul meu 1.5 dci 90 hp euro 5 si am pus ulei ELF EVOLUTION FULLTECH FE 5W30, asa cum se recomanda pe aici. Acesta indelineste norma Renault RN 0720. Eu vin de pe un ulei Liqui Molly TOPTEC 4400 5w30 care indeplineste aceeasi norma RN0720. Problema: motorul este mai zgomotos, cel putin cand este rece. Temeri mari : sa nu cumva ca uleiul sa fie contrafacut. Uleiul este luat de la un magazin online de incredere. Pot sa-i dau numele daca nu sunt probleme de reclama sau altele. Nu, asa este Elf mai prost. Nu poti sa compari Liqui Molly cu Elf. This post has been edited by IRONICK: 2 Jun 2016, 14:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bob10 |
![]()
Post
#952
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 May 16 ![]() |
Din cele spuse de @Evisceratum, e nasol, eu n-am avut nici o holograma pe bidon.
Din cele spuse de @IRONIK, sper ca acel "Nu" din inceput se refera la faptul ca uleiul NU ar fi din cel rusesc, contrafacut. Totusi, cred ca voi schimba acest ulei, motorul este mult mai zgomotos decat cum il stiu eu. Ciudat este ca pare ca se incalzeste mai repede si consuma mai putin?!?! Iar referitor la faptul ca motorul de Logan este zgomotos, nu stiu cu ce il comparati pentru ca eu l-am comparat de cand era nou cu Skoda, Vw Golf, si un Mitsubishi punandu-le una langa alta si sincer Loganul era cel mai putin zgomotos dintre ele. Dar asta este alta poveste. Piesele pentru revizie le-am luat de pe epiesa.ro. As aprecia daca mi-ati putea recomanda un magazin online de incredere pentru achizitionarea unui ulei de motor original, cu holograma, cu buson sigilat (la fel cum vine uleiul Castrol cu o folie de aluminiu lipita pe gura bidonului dupa ce scoti dopul, etc..) Din ce am gasit eu pe net, la acest tip de motor sunt doua firme care fac ulei cu norma RN 0720 - Elf si Liqui Moly. M-ar interesa un magazin online de unde sa iau un Liqui Moly autentic, eventual un Elf. |
--------------------
DACIA
LOGAN FACELIFT 1.5 DCI 90HP
2012
|
|
Bob10 |
![]()
Post
#953
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 May 16 ![]() |
am schimbat uleiul cu un LM TOPTEC 4400 si sunetul motorului meu a revenit la cel pe care il stiam. Se pare ca Elf-ul il face mai zgomotos (daca o fi fost original?!?)
|
--------------------
DACIA
LOGAN FACELIFT 1.5 DCI 90HP
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:35 |