Logan 1.5 dci consum instantaneu 0.0, media l/100Km , consum instantaneu si nr km ramasi
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dci consum instantaneu 0.0, media l/100Km , consum instantaneu si nr km ramasi
shomeru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2006 laureate
|
|||
mariuscond |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
bekali |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 19 July 07 ![]() |
1. consum 0 in frana de motor e normal
2.sa tacane injectorele dupa 150k e aproape normal la logan 3.0,2% anormal:)) |
--------------------
dacia
logan 1,5 dci
2007
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Ce iti arata la frana de motor e ceva absolut normal. Pentru restul ar fi bine sa pui masina pe tester, pentru inceput.
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
roland |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Daca in frana de motor iti arata INTOTDEAUNA 0 atunci e perfect normal.
Daca iti arata doar UNEORI 0, dupa cum spui, presupunand ca nu tii pedala de acceleratie apasata (ca doar ai zis frana de motor), atunci nu e normal. |
--------------------
.
.
.
|
|
cosmintr |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Mai oameni buni, un computer de bord poate sa arate 0.0 consum in frana de motor, dar este ireal, tot consuma ceva motorul si atunci, este o aberatie sa credeti ca nu consuma deloc. Daca nu ar consuma carburant, s-ar opri, nu mai aberati, nu credeti toate aberatiile afisate in bordul masinilor.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
bloodem |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
cosmintr, in frana de motor consumul este 0 dintr-un motiv foarte simplu: se taie injectia. Sa se opreasca motorul? Tare! Dar... este fizic imposibil, din moment ce ROTILE mentin miscarea pistoanelor. Chiar nu e o noutate acest lucru. Toate masinile moderne pe injectie se comporta asa.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#8
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(shomeru @ 31 May 2012, 16:24) De acum 10000km , am inceput sa am probleme cu injectoarele , tzacanit , oprit la relanti, oprit in mers , etc. Poate am probleme la calculatorul de bord si de aia imi tzacane injectoarele uneori si se opreste... da pe TdB nu se aprinde nicio avertizare? |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cosmintr @ 1 Jun 2012, 18:21) tot consuma ceva motorul si atunci, este o aberatie sa credeti ca nu consuma deloc. Daca nu ar consuma carburant, s-ar opri, nu mai aberati, nu credeti toate aberatiile afisate in bordul masinilor. In frana de motor masina se misca DIN INERTIE, motorul nu e rotit de exploziile din cilindru ci de deplasarea masinii care roteste rotile care la randul lor rotesc lantul cinematic cutie-motor. Eu cred ca faci confuzie cu RELANTIUL. Despre partea cu cine abereaza, daca taceai filozof ramaneai. Parerea mea. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cosmintr |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Parerea mea tot nu se schimba, motorul chiar si in frana de motor admit ca i se taie din carburant dar nu la 0.0, cat de putin pareare mea tot consuma. Stiu se se simte de oricine ca in frana de motor , arborele cotit este invartit de roti, dar nu cred ca pompa de injectie sa stie sa taie complet carburantul. un 0.ceva tot este consum, nu semnificant, daca o luam asa ar insemna ca se poate deregla distributia in frana de motor. Masinile sunteti de acord ca nu e voie sa le pornim impinse, si daca ar consuma 0,0 exact asta s-ar intampla la fiecare frana de motor. Sper ca judecata mea sa fie destul de corecta. Deci exista un consum mic(cat de mic).
Acu nu stiu ce sa mai cred, am mai citit si nu m-am convins 100%, nu mi se pare tare logic. Asta e ca si chestia la centrale termice in condensatie care au randament intre 108%-118%. Desi fizic nu se poate, au un randament crescut fata de centralele clasice dar sub 100%. This post has been edited by cosmintr: 5 Jun 2012, 17:25 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
bloodem |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Wow... Atat.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bekali |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 19 July 07 ![]() |
QUOTE(klaus @ 2 Jun 2012, 00:41) In frana de motor masina se misca DIN INERTIE, motorul nu e rotit de exploziile din cilindru ci de deplasarea masinii care roteste rotile care la randul lor rotesc lantul cinematic cutie-motor. Eu cred ca faci confuzie cu RELANTIUL. Despre partea cu cine abereaza, daca taceai filozof ramaneai. Parerea mea. QUOTE(cosmintr @ 5 Jun 2012, 17:10) Parerea mea tot nu se schimba, motorul chiar si in frana de motor admit ca i se taie din carburant dar nu la 0.0, cat de putin pareare mea tot consuma. Stiu se se simte de oricine ca in frana de motor , arborele cotit este invartit de roti, dar nu cred ca pompa de injectie sa stie sa taie complet carburantul. un 0.ceva tot este consum, nu semnificant, daca o luam asa ar insemna ca se poate deregla distributia in frana de motor. Masinile sunteti de acord ca nu e voie sa le pornim impinse, si daca ar consuma 0,0 exact asta s-ar intampla la fiecare frana de motor. Sper ca judecata mea sa fie destul de corecta. Deci exista un consum mic(cat de mic). Acu nu stiu ce sa mai cred, am mai citit si nu m-am convins 100%, nu mi se pare tare logic. Asta e ca si chestia la centrale termice in condensatie care au randament intre 108%-118%. Desi fizic nu se poate, au un randament crescut fata de centralele clasice dar sub 100%. In frana de motor nu consuma catusi de putin. Nu este indicat sa pornesti masina impinsa sau trasa deoarece produci un soc atunci cand masina se deplaseaza , are motorul nepornit, este in treapta inferioara si iei piciorul brusc de pe ambreiaj. Daca ii dai treapta superioara 4-5 si debraiezi usor poti sa mergi fara cotact(fara motor) cat vrei nu va pati nimic. |
--------------------
dacia
logan 1,5 dci
2007
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
cosmintr, daca nu faci misto, si vorbesti serios, atunci nu mai continua.
Asta e "minunea" injectiei electronice: intr-adevar motorul nu consuma DELOC. Calculatorul de injectie taie alimentarea cu combustibil complet daca pedala de acceleratie nu e apasata si turatia este mai mare de (cred ca mai tin bine minte, nu sunt sigur) 1500rpm. Daca apesi pedala motorul se alimenteaza. Daca nu apesi pedala si turatia scade sub acel prag, motorul se alimenteaza, calculatorul de injectie incearca sa obtina turatia de relanti (750rpm). |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
shomeru |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 May 10 ![]() |
Intre timp am rezolvat , dupa multe milioane date aiurea pe testere , pompa noua , spalari de rezervor si alte minuni inventate pe la diverse firme de "top" pe partea de injectie.
Problema a fost rezolvata cu un schimb de calculator de bord , de atunci masina merge la fel ca atunci cand era noua (adica perfect) , si acum are peste 250000 km. Bina ca nu am umblat la injectoare. Multumesc oricum pentru raspunsuri, acum ma simt onorat ca actualul Mr. President a participat la discutie ![]() |
--------------------
dacia
logan
2006 laureate
|
|
sobolan |
![]()
Post
#15
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(klaus @ 2 Jun 2012, 01:41) In frana de motor masina se misca DIN INERTIE, motorul nu e rotit de exploziile din cilindru ci de deplasarea masinii care roteste rotile care la randul lor rotesc lantul cinematic cutie-motor. Eu cred ca faci confuzie cu RELANTIUL. Despre partea cu cine abereaza, daca taceai filozof ramaneai. Parerea mea. nu stiu cum e cu astea pe injectie dar o rabla pe carburatie papa si in frana de motor ceva.....nu te amgi,cred ca si asta din discutie papa ceva,nu e doar zero....teoria e una si practica e alta.Nu cred si nu inteleg cum s-ar taia injectia la o frana de motor,adica stie uce-ul ca ai dat frana de motor,fii serios ca nici la ralanti nu tii acceleratia apasata ![]() Zero e normal sa arate in frana de motor,asa arata si la mine la 1.6mpi..... This post has been edited by sobolan: 11 Nov 2016, 23:23 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Eu n-am inteles ce treaba are calculatorul de bord (?!) cu "sanatatea" motorului si in special a injectoarelor ...
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Salutare!
Am un Logan 1.5 DCI, model 2006, 150.000 km, injectoare, pompa motorina originale. Are urmatoarele probleme: Uneori se opreste la relanti; Uneori la 1200 - 1300 rot apare un tacanit destul de puternic - atat pe loc cat si in sarcina. Cand apare tacanitul smuceste, chiar daca tii acceleratia constanta; Cand se incalzeste puternic (dupa 50 - 60 km parcursi la cel putin 100 km/h) nu mai accelereaza, poti doar sa mentii viteza constanta, oricat de mult apesi acceleratia, iar daca calci ambreaiajul se opreste motorul. Dupa ce repornesc motorul merge fara probleme inca 50 - 60 km. AC-ul uneori nu porneste. Kilometrajul indica doar cand vrea el, consumul mediu si inca vreo doua chestii le afiseaza cand si cand. Acum am constatat ca si alarma functioneaza cu intermitente. Problemele au aparut in urmatoarea ordine: oprire la relanti; neindicarea consumului; vitezometrul; tacanitul si smuciturile; AC ul; plafonarea acceleratiei si oprirea motorului; alarma. Sa fie calculatorul motorului? Firele de masa? This post has been edited by danutzaharescu: 19 Jun 2018, 19:07 |
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
kert |
![]()
Post
#18
|
![]() Group: Moderatori Group: Members Posts: 360 Joined: 12 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Stiu 4 logane (ale amicilor) dci (2006-2007) cu tot felul de probleme "misterioase" in functionarea motorului si accesoriilor, la toate acestea problemele s-au datorat calculatorului de injectie (sau cum se numeste) mai exact a contactelor/mufelor acestuia. Calculatorul ala gestioneaza o gramada de senzori/comenzi si autorizeaza sau nu pornirea/functionarea diferitelor "subansamble".
Cel putin la diesel datorita vibratiilor in timp se duc naibii circuitele electrice incepand de la mufe/contactele acestora (de exemplu), forfecari de fire (am patit-o cu fire intrerupte/forfecate la egr, senzor de viteza, senzor de presiune ulei) pana la ce am gasit eu aici In momentul in care calculatorul de injectie primeste semnale eronate/intrerupte la randul lui furnizeaza informatii in regim de "avarie" incercand sa mentina o functionare cat mai corecta (protejand macar de distrugere si de a crea situatii periculoase) a motorului. Sincer cand vad comportamente din astea ciudate ale motorului aparent fara legatura intre ele, ma gandesc la acel nenorocit de calculator cu sutele lui de intrari/iesiri de semnale. |
--------------------
dacia
Logan/Sandero Stepway
2006 dci/2017 09Tce-EasyR
- . Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam - Mark Twain
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Carcasa calculatorului nu se poate desface fara a fi taiata? Am vazut niste imagini si se pare ca cele doua capace sunt lipite cu un fel de silicon...
|
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
flavyus1987 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 31 May 15 ![]() |
Calculatorul este delphiDCM1.2.euro3.
Pe acesta decat sa il desfaci mai bine il schimbi cu un altul de proba. Schimbi tot kitul de pornire, sau doar calculatorul. Oricum sunt ieftine. |
--------------------
dacia
1310
1989
- CT-05-SZL
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Daca schimb doar calculatorul motorului, ce alte operatiuni mai trebuie facute? Am auzit ca mai trebuie facuta o imperechere din soft, cu celelalte unitati ale masinii...Daca nu fac treaba asta ce nu va merge normal?
Merci! |
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
ai de scris injectoarele, ecu trebuie sa invete niste comenzi, etc
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
flavyus1987 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 31 May 15 ![]() |
Daca erai din Constanta te puteam ajuta cu un calculator de proba.Si daca se dovedea ca e vinovat ECU tau iti luai altul.Astfel eliminai riscul de a cumpara un Ecu sh degeaba.
|
--------------------
dacia
1310
1989
- CT-05-SZL
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Sunt destul de ieftine calculatoarele astea, am vazut si cu 100 lei. Fizic pot sa-l instalez fara probleme. Problema este insa partea de soft. Iar daca iau unul de proba trebuie sa-l tin pe masina cateva zile, pt ca problemele descrise apar aleatoriu. De ex. azi a mers destul de bine, relantiul a cazut de vreo doua ori la 300 rot, in vreo 30 km parcursi in Bucuresti, insa nu s-a oprit motorul. Ce nu va functiona la masina daca nu rezolv partea asta cu softul? Macar pot sa inchid masina?
Merci! This post has been edited by danutzaharescu: 25 Jun 2018, 23:50 |
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Am inlocuit calculatoarele si totul este ok.
|
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
flavyus1987 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 31 May 15 ![]() |
Good job!
Felicitari! Care au fost costurile?ecu si manopera? |
--------------------
dacia
1310
1989
- CT-05-SZL
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Costul total 250 lei.
Insa au ramas doua dintre probleme: uneori nu indica viteza si uneori, daca schimb vitezele la peste 2800 rot. relantiul ramane la 900 rot., evident motorul are 4 linii la temperatura...Daca opresc si repornesc totul este ok. Sa fie mufa vreunui senzor cu probleme? Si inca ceva..unul dintre injectoare este umed, din capul acestuia si pana pe chiulasa. Am strans piulita conductei si am mai scurtat furtunul returului, dar tot mai este ceva motorina pe injector. Intre capul injectorului si conducta este vreo garnitura? Merci! This post has been edited by danutzaharescu: 29 Jun 2018, 17:41 |
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#28
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
ai codat injectoarele in ecu? in mod sigur nu ..
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danutzaharescu |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 August 07 ![]() |
Nu. Dar problema asta se manifesta uneori si cu vechiul calculator. Mai ales dupa ce mergeam mult extraurban...depasiri... 3000 rot..
|
--------------------
....
....
....
- ..............
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:34 |