Logan 1,6 16v Euro5 sau 1,6 8v Euro5?, Logan 1,6 16v Euro5 sau 1,6 8v Euro5?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1,6 16v Euro5 sau 1,6 8v Euro5?, Logan 1,6 16v Euro5 sau 1,6 8v Euro5?
snaread |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1,6/2011
|
|||
robbie_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Eu unul ti-as recomanda varianta cu 16 supape (1.6MPI 16V).
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
snaread |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 February 12 ![]() |
De ce? Care sunt avantajele Logan 1,6 16v fata de Logan 1,6 8v nediscutand de consum si pret care evident fac diferenta.
|
--------------------
Dacia
Logan
1,6/2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
fa un drivetest cu ambele si vezi care te coafeaza dpdv comportament motor.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
1.6 16V
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Ampt |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
1,6 16V pentru plusul de putere de 20 de cai !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
hora |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
1.6 8 valve pentru turatie mai mica in tr. a V-a.
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
bossake |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Au aceeasi turatie!
Desi am 16v, trebuie recunoscut ca 8v-ul e clar mai economic la intretinere/consumabile. (sunt ceva diferente maricele la pretul unei distributii intre cele 2, evident cu avantaj 8v), filtre, chiar si la cantitatea de ulei, la 8v faci schimbul cu 3l in timp ce la 16v iti intra vreo ~ 4.5L deci trebuie sa iei5. Motorul 16v e mai complex, tachetii sunt hidraulici, are 4 bobine si nu una ca 8v si or mai fi si alte diferente. Mie personal nu mi se par foarte mari diferentele in bani, insa acum fiecare poate percepe diferit anumite sume. de asemenea consumul e la fel, de unde ai scos "De ce? Care sunt avantajele Logan 1,6 16v fata de Logan 1,6 8v nediscutand de consum si pret care evident fac diferenta." Avantajele care sa fie? Un cuplu mai bun la turatii mici, o putere mai mare, 20 cp chiar se simt. Dar in functie de stilul tau de condus, daca ai un stil foarte "domol" atunci e posibil sa nu simti diferenta intre ele. This post has been edited by bossake: 16 Feb 2012, 18:26 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#9
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Daca mai era 1,6 8v e4 l-as fi ales dar asa merg pe 16v.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#10
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
pai de ce, ca la asta EURO5 e mai usor (mai la-ndemana) de anulat catalizatorul si de montata o galerie cu serpisori
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
tuneam |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 17 Feb 2012, 00:04) pai de ce, ca la asta EURO5 e mai usor (mai la-ndemana) de anulat catalizatorul si de montata o galerie cu serpisori ![]() Offtopic: NU faceti asa ceva la masini. Mai sunt si alti oameni in orasul vostru. Nu sunteti singuri, desi poate ar trebui sa fiti pe o insula pustie si ermetica, sa mergeti cat vreti voi fara catalizatoare. Va urez sanatate multa! Ontopic: 1.6 16V e un motor mai complex, mai scump ca intretinere, dar destul de fiabil si ceva mai puternic decat 8V. Reprizele sunt mai ok la 16V, te ajuta la o depasire. E adevarat ca e un motor un pic mai turat, dar iti ofera si senzatii mai placute. |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
bossake |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
De unde le scoateti pe astea cu "motor un pic mai turat" ? Vrei sa spui ca ai turatii mai mari la aceeasi viteza decat 8v? Daca vrei sa spui asta, e fals. turatia tine de cutia de viteza, care e aceeasi si pe 8 si pe 16v.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
@snaread - 1.6, 8v si de diferenta montezi instalatie gpl - parerea mea.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
user123 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(bossake @ 17 Feb 2012, 12:50) Pe motiv,probabil, ca in timp ce la 8V ai cuplu maxim la 3000, la 16V il ai la 3750-4000....adaug si faptul ca se considera,in general, ca motoarele multivalve ( 16v,24V....) si care au si cel putin 2 arbori cu came, sunt motoare de "turatie" deoarece permit atingerea unor turatii mai mari ( este doar un mod de exprimare, se intelege sensul).... On topic: eu unul prefer oricand un 16V ( am ambele motorizari 8V si 16V), diferenta este semnificativa dpdv al reprizelor ( si mai ales pe turatii mari) iar dpdv al consumul este aprox la fel cu un 8V ( pe turatii mari, am obs ca 8V consuma sensibil mai mult)......desigur, din nou, daca doresti economie eu as opta tot pt 16V( poti pune GPL si la 16V, poti monta "pinion" tr 5 de diesel etc...) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#15
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(tuneam @ 17 Feb 2012, 12:25) NU faceti asa ceva la masini. Mai sunt si alti oameni in orasul vostru. tu realizezi ce "vorbesti"? ia zi, masina ta respecta tot timpul norma de poluare inscrisa pe certificat? ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#16
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(user123 @ 17 Feb 2012, 15:51) Pe motiv,probabil, ca in timp ce la 8V ai cuplu maxim la 3000, la 16V il ai la 3750-4000... Dar ce valoare are cuplul maxim la 3000 rpm in cazul ambelor motoare ? ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Eu as lua 16v datorita surplusului de putere. Nu strica sa ai acolo o rezerva cand treci pe langa un tir echipat cu un sofer idiot, care sa trezeste sa accelereze exact cand tu depasesti.
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
user123 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 17 Feb 2012, 16:38) ![]() ![]() Inca cred ( strict parere personala) ca Loganurile ar avea nevoie de cutii mai "scurte", sunt mult prea "lungi" ( au exagerat inutil crezand ca vor consuma mai putin) si singurul lucru care l-au obtinut a fost un demaraj slabut si un consum la fel de avantajos ( asa se intampla cand "lungesti" fara masura rapoartele de transmisie)..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
hora |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Dar 8 v-ul asta nou, Euro V, nu consuma mai putin decat 16 v-ul? Parca au scazut puterea la 85 cp tocmai pentru acest lucru, si ca sa scoata norma, evident. Ar trebui intrebat la fabrica sau dealer care este ratiunea pentru care au pastrat 2 motoare de 1.6, scotandu-l din fabricatie pe cel de 1.4.
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
bradone |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 622 Joined: 5 March 07 ![]() |
ca fost posesor atat de 1.6 8v cat si de 1.6 16v, recomand fara nicio rezerva 16v
intr-adevar, intretinerea este putin mai scumpa, dar satisfactiile la volan sunt total altele |
--------------------
skoda
octavia II
2008
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#21
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(hora @ 17 Feb 2012, 20:31) Ar trebui intrebat la fabrica sau dealer care este ratiunea pentru care au pastrat 2 motoare de 1.6, scotandu-l din fabricatie pe cel de 1.4. Pai pe cel de 1,4 nu l-au mai putut face E5, asa s-a spus ca explicatie. This post has been edited by bobo77: 17 Feb 2012, 23:43 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#22
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
+ faptul ca un D4F are aceleasi performante si este cu mult mai ieftin
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
hora |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Si de ce totusi l-au pastrat pe cel de 1.6 8V?
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
slider2 |
![]()
Post
#24
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pentru ca daca il inlocuiau cu 1.4 16v presupunea costuri mai ridicate decat sa transforme 1.6 8v din euro 4 in euro 5.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
hora |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
ok. dar daca avantajele sunt toate de partea lui 1.6 16V, de ce nu l-au pastrat doar pe acesta?1.2 16V si 1.6 16V. unde mai incape 1.6 8V? doar pentru ca are pret mai mic la achizitie a meritat sa-l pastreze? nu cumva 1.6 8V ofera mai multe decat se spune aici pe forum? dupa parerea mea, 1.6 8V isi justifica existenta prin pret mai mic la achizitie, cum am mai zis, costuri mai mici la intretinere si, deloc de neglijat, consum mai mic! ar ramane ca minusuri performante dinamice mai mici fata de cel cu 16 supape si acelasi nivel de taxare (impozit, asigurare). vorbesc aici de euro V.
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
bradone |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 622 Joined: 5 March 07 ![]() |
faza cu consumul e relativa
eu am scos constant consum mai mic la 16v decat la 8v (faceam cam cu 100km mai mult cu 16v la un plin) despre astea euro5 nu ma pot pronunta la consum, dar parca pe hartie 16v e mai economic decat 16v Euro4, 6.9 fata de 7.1 l/100km daca imi aduc bine aminte |
--------------------
skoda
octavia II
2008
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(user123 @ 17 Feb 2012, 20:00) Inca cred ( strict parere personala) ca Loganurile ar avea nevoie de cutii mai "scurte", sunt mult prea "lungi" ( au exagerat inutil crezand ca vor consuma mai putin) si singurul lucru care l-au obtinut a fost un demaraj slabut si un consum la fel de avantajos ( asa se intampla cand "lungesti" fara masura rapoartele de transmisie)..... sunt de-acord cu ce spui aici ![]() ![]() This post has been edited by total: 19 Feb 2012, 10:12 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca vrei consum bun la 1.2 16v, daca vrei performante mai bune la 1.6 16v, da' lasa fii bun 1.6 8v la altii.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#29
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(hora @ 19 Feb 2012, 08:33) ok. dar daca avantajele sunt toate de partea lui 1.6 16V, de ce nu l-au pastrat doar pe acesta?1.2 16V si 1.6 16V. unde mai incape 1.6 8V? pentru ca diferenta de pret si de putere intre 1.2 16v si 1.6 16v este prea mare. exact ca si cum pe golf ar fi doar 1.4tsi 120cp si 2.0tsi 200cp, nu ti s-ar parea aiurea sa ai o diferenta asa mare?? |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#30
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Consum bun la 1,2 16v zici argoane? esti sigur...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 08:53 |