Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
nucu68 |
![]()
Post
#2641
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|||
cris06 |
![]()
Post
#2642
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Se plang multi de mizeria ce se gaseste in gazul celor de la Lukoil. Cred ca te-ai convins de acest lucru. Economia de cativa bani/ litru atrage cheltuiala in plus de intretinere.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
robertiasi |
![]()
Post
#2643
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 October 14 ![]() |
Buna ziua !
Va rog sa ma ajutati cu o problema la instalatia Gpl , marca BRC secventiala 24.11 montata pe WV Polo 6R , motor 1,2 , 51KW , 3 cilindri din 2011. Am montat instalatia acum 3 luni la singurul service autorizar BRC din Iasi si inca de la inceput sare pe benzina , de cateva ori pe zi . Sare si la rece si la cald , de regula nu cand accelerez ci cand schimb viteza , dau cu spatele. Doar sare pe benzina , tiuie si se aprinde ledul rosu , motorul nu se opreste . Trec manual pe gpl si merge ...o perioada si tot asa. Eroarea memorata in calculator indica probleme la toate cele 3 injectoare . Am fost in service de 20 de ori...reglaje , calibrari statice , dinamice...inlocuit , pe rand , de la o alta instalatie BRC noua : punte injectoare , calculator , senzor presiune , cablaj , bujii. Cei din service nu stiu ce sa mai faca...Au tot vorbit cu cei de la reprezentanta BRC dar nimic. De alimentat alimentez la Luk ,Rompetrol , Moll...Multumesc pentru eventualele raspunsuri . |
--------------------
WV
Polo 6R
2011
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2644
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da senzorii de presiune ia inlocuit?
sfatul meu este sa nu mai bagi de la luk This post has been edited by bygy007: 13 Oct 2014, 21:33 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cris06 |
![]()
Post
#2645
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
@ robert: sa nu fie vreun contact imperfect la vreo conexiune in instalatia electrica aferenta GPL. Vorbeste cu baietii de la Vernesti, Buzau.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
robertiasi |
![]()
Post
#2646
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 October 14 ![]() |
Am inlocuit si senzor de presiune si cablajul in totalitate , plus verificari ,masuratori,contacte ,lipituri, fire etc...
La Iasi avem de ales intre Luk ,Gazprom,Autogaz si multe no-name. |
--------------------
WV
Polo 6R
2011
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2647
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu bag de la no name de peste 10 ani , gazul este da la petrom , nu am avut probleme deloc , in plus nu are mizerie , la inlocuirea filtrelor a fost ok depinde foarte mult de calitatea gazului functonarea masinii deoarece am constatat cind am bagat din alta parte am avut consum mult mai mare
intreaba-i pe cei de la autogaz de unde il ia si incearca sa bagi numai de acolo o perioada si vezi cum merge |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
robertiasi |
![]()
Post
#2648
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 October 14 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri , am sa alimentez si din alte surse sa vad daca mai sare pe benzina...
|
--------------------
WV
Polo 6R
2011
|
|
poll |
![]()
Post
#2649
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 35 Joined: 28 May 07 From: Slatina OT ![]() |
O problema am si eu la instalatia gpl tommaseto stag 4 plus (cred) in sensul ca trece pe gaz imediat dupa ce porneste chiar daca motorul este rece. A mai avut cineva problema asta? Ca pe forum nu am gasit nimic (sau poate nu am cautat eu suficient :| )
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABSplus 1.6MPI
- .
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#2650
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
De ce nu mergi tu acolo unde a fost montata instalatia? In teorie asta nu e o problema, altii vor chiar si pornirea sa se faca pe gpl, asa ca tu ai o situatie cel putin dubioasa..
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
poll |
![]()
Post
#2651
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 35 Joined: 28 May 07 From: Slatina OT ![]() |
In teorie nu, dar in practica era o problema pentru ca se oprea motorul cand trecea pe gaz. Instalatia a fost montata de alexyx si nu am avut drum prin Pitesti in perioada aia. Acum problema a disparut si pare ca are legatura cu cresterea temperaturilor exterioare.
This post has been edited by poll: 26 Feb 2015, 22:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABSplus 1.6MPI
- .
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#2652
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Va salut!
Apelez la cunostintele si experienta domniilor voastre pentru a-mi lamuri cateva semne de intrebare legate de instalatiile gpl si comportamentul acestora: 1. prin ce se realizeaza efectiv incalzirea injectoarelor in faza de warm-up prezenta in calculatoarele de generatie recenta? Comanda acestora fara gaz in rampa? intreb asta pt ca indiferent ca setez pragul de trecere la 20 sau 45 grade, in primele 3-4 minute de la trecerea pe gpl motorul are o functionare neregulata pe gpl la relanti dupa care turatia se stabilizeaza. Filtrele sunt schimbate de 3k km, in cel vechi de faza lichida era putina murdarie. Am schimbat pistoanele pt ca la 3 din ele se deteriorase o-ring-ul de amortizare dinspre partea cu arc si tacaneau. Le curat regulat pt ca am observat o mica imbunatatire a comportamentului insa pe termen scurt; 2. din cand in cand se sterg de pe harta punctele de la functionarea pe benzina asa ca nu mai pot vedea deflectia - linia de la deflectie ar trebui sa fie relativ dreapta sau curba incovrigata? 3. de la inceput am observat ca in primele 5-7 minute de la trecerea pe gpl la schimbarea treptelor de viteza (1-2, 2-3) turatia descreste aproape brusc in timp de pe benzina turatia scade lin facilitand schimbarea treptelor de viteza usor (pe gpl se face intai frana de motor apoi se accelereaza => disconfort si uzura cutie viteza). Problema a fost adusa la cunostinta montatorului care dupa cateva modificari de prag sau multiplicator nu a stiut ce sa faca. Instalatie se compune din stag 300-4, at9, rail 3 ohm, stako, 70k km, are consumabile schimbate, motor 1.8 16v, functionare normala pe benzina. Multumesc! |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
aline |
![]()
Post
#2653
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 February 15 ![]() |
Si la mine trepideaza putin la prima trecere dimineata cand este mai frig,asa este rampa valtek mai galagioasa.
Daca desfaci pistonasele de pe rampa trebuie calibrate,altfel o sa mearga prost. |
--------------------
logan
logan 1,6
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2654
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la instalatiile montate de fabrica nu sit probleme de genul... a mea dupa 6 ani merge ceas
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
urdavid |
![]()
Post
#2655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 11 August 12 ![]() |
Buna. Am o solenza cu instalatie de gpl Landi renzo si de ceva vreme imi face figuri, adica la trecerea de pe benzina pe gaz zmuceste, apoi merge intrerupt pana pan 2000-2200 de ture parca si pusca cateodata ceva prin catalizator apoi daca stau la stop sau sens giratoriu si vreau sa intru mai in forta masina da sa mearga apoi parca se infraneaza si apoi isi da drumu, sunt zile,mai rar, in care merge bine pe gpl nu face nici un fel de figuri, mere mai bine decat pe benzina, inca ti mai mare dragu sa mergi cu ea. Si de cand am alimentat de la o statie fantoma nu mai imi indica bine pe comutator nu se mai aprinde beculetu rosu cand ii gata gazu si deja la 1 sau 2 beculete verzi se termina gazu si se muta pe benzina. Pe benzina nu am probleme, am schimbat filtrele de la instalatie, bobina, fise, bujii, si apropo daca ii pun bujii noi mere bine cam 3000 de km apoi iara face figuri, am schimbat 3 seturi de bujii.
si am mai observat ca imi face asa urat cand se termina gazu ii fac plinu o mut pe gaz ii dau drumu si dupa vreo 5-10 km incepe iadu. am butelie de 55l, da mai mult de 40l de gaz in ea nu incape. Problema mai mare ii ca de la instalatia mea de gpl nu mai are mufa a fost taiata jos, au incercat cei de la service sa ii pun o mufa da tot nu mere, nu poate sa puna testaru pe instalatia de gaz. Ceva idei, sfaturi, se mai poate face ceva? Multumesc ! This post has been edited by urdavid: 20 May 2015, 21:21 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BH 82 UGD
|
|
b6ae23 |
![]()
Post
#2656
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Am nevoie de o informatie privind filtrele. Am cautat dar nu am gasit (e greu sa nu iti scape in 89 de pagini - poate apare un topic de GPL) Filtrul de origine din ce material este ? Vreau sa trec pe un compatibil dar sa fie macar din acelasi material. Mulltumesc. |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2657
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
Ce instalatie? Ce filtru - faza lichida, faza gazoasa? Materiale nu prea sint multe - hirtie si bulpren...sau, mai nou, poliester...mai sint si alte materiale folosite dar pe piata predomina primele...
http://pe-gaz.info/filtre-gpl/ |
--------------------
...
...
...
|
|
gabau86 |
![]()
Post
#2658
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
Salut,
Aveti idee unde as putea gasi un calculator pentru Landi Renzo? Sunt interesat sa il gasesc cu tot cu instalatie electrica si butonul de trecere pe gaz. Din pacate zilele acestea am mers la service si am inteles ca s-ar fi ars acest calculator. Aveti idee cum sa il probez sa vad daca e stricat sau nu. Mentionez ca, atunci cand "pun" contactul nu se aprinde niciun fel de bec in acel buton. This post has been edited by gabau86: 2 Sep 2015, 14:48 |
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
clalexxxx |
![]()
Post
#2659
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Salut,
pentr ecu landi renzo pret orientativ, nu fac reclama. http://rmg-shop.com/calculator-instalatie-...andi-renzo-lc02 buton comutare Gpl-Benzina: http://rmg-shop.com/comutator-gpl-landi-re...comutator%20gpl |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
Liony` |
![]()
Post
#2660
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 29 September 08 ![]() |
Salut tuturor,
Am montat recent pe un Logan MCV 1.6 16v, o instalatie Landi Renzo Evo cu injectoare AEB si am impresia ca nu este corect reglata. Dupa primele setari ECU gpl(cand a fost montata) am scos urm consumuri: a) Rm Valcea-A1 Hornbach(BUC)-Ramnicu Valcea, mers pe autostrada 130 constant, cu mici variatii intre 110-140. CB: 9.3, Consum real GPL 9.2. Pe acelasi traseu mentionez ca pe benzina scoteam un consum CB de 8,2% ![]() Masina trage vizibil mai rau decat pe benzina cand am greutate pe ea, sau cand este in sarcina. La revizia de 1000 de km am comunicat datele astea montatorului, dupa care a intervenit la alte reglaje in ecu gpl. Au fost facute pe loc, la turatia de ralanti. Din ce am vazut eu pe monitor, s-au facut niste reglaje intr-o pagina a softului LR "Inserare K" (nu ma pricep). Acum dupa 100 de km numai de oras cu porniri dese, rute scurte (de 5-10 km) am consum afisat de CB 14,5% si nu stiu cat de normal este. O sa revin si cu consumul real de gpl cand ajung pe gol. @alexys. Fiind din Ramnicu Valcea as dori sa trec pe la service-ul tau, cand ai timp mai liber, sa incercam sa o reglam asa cum trebuie. Cand mi s-au facut ambele reglaje, aici in Valcea, nu am vazut nicio harta asemenatoare celor din AC Gas Syncro. |
--------------------
logan
1.4 mpi
2005
- ALC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2661
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mine consumul real la 130 km /h este de 10 , in oras bucuresti cam 12 instalatie LR fabrica , motor 1,6 8V si merge foarte bine de 40000km nu am intervenit la nimic , doar filtrele inlocuite la 20000km
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
viorelvacarus |
![]()
Post
#2662
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 March 16 ![]() |
salut,
Am mare nevoie de o licenta pentru plus max 2010. Ma poate ajuta cineva? user code> 056FF3FCFF236191B83BC535964AB130D4DB91EE23A4ACE2C830E1B039DEF40D unlock code CF6CD763 |
--------------------
Renault
clio3
2007
|
|
kvy |
![]()
Post
#2663
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 27 Sep 2015, 22:32) la mine consumul real la 130 km /h este de 10 , in oras bucuresti cam 12 instalatie LR fabrica , motor 1,6 8V si merge foarte bine de 40000km nu am intervenit la nimic , doar filtrele inlocuite la 20000km Confirm, dar fara AC. Cu clima mai adaugi 1-2 l...si iesi la pret de diesel. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
cosstti |
![]()
Post
#2664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Dieselul este pentru un rulaj de 30.000 - 40.000 Km/an, stiu destui taximetristi care au renuntat cu flori si busuioc la motorizarea 1.5 DCI si s-au orientat spre benzinare cu GPL.
In momentul de fata este cea mai buna optiune. Personal am un consum de 11-12 litri GPL in oras, in afara undeva la 7-8 litri, depinde de stilul de mers. In fiecare luna pun de 50 de lei benzina si GPL cat cuprine. Functionarea mororului cu GPL scade performantele motorului cu 7%. Nu cred ca cineva poate sesiza ca motorul functioneaza la 93% din capacitate sau la100%. Motorul turat intre 2200 si 3000 rpm face fata la orice provocari decente. Daca vrei depasiri... te poti duce pana la limitare. Lunar parcurg intre 1600 si 1800 Km. si ma bucur de mersul cu masina pe bani putini. Motorul de 1.6 - 8V mpi este un motor robust care se preteaza foarte bine la alimentarea cu GPL. Nu acelasi lucru se poate spune despre 0.9 TCE. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#2665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Io nu stiu de unde scoateti voi 12 % GPL. Ma rog, daca doar va duceti si va intoarceti cu masina la si de la servici si mai stati si-n Bucuresti, s-ar mai explica.
A mea consuma mixt 8,7. hai 9. LR pus, 1.6 mpi. La putere nu mi se pare ca s-ar simti deranjant diferenta gpl-benzina. Fac zilnic 45-50 km cu 8 lei. ![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
cosstti |
![]()
Post
#2666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
" La putere nu mi se pare ca s-ar simti deranjant diferenta gpl-benzina.
Intradevar, diferenta este minora si aproape ca nu se simte. Iasul este un oras unde traficul este destul de aglomerat, se apropie de nivelul traficului din Bucuresti cu mers bara la bara in orele de varf si sute de semafoare. Pai daca fabricantul stabileste pentru traficul urban, un consum de benzina de 10,5 litri la suta de Km, consumul de GPL este ceva mai mare (ceea ce este si normal) si ajunge la 12%. Iarna consumul poate ajunge si la 14%, nu este nimic iesit din comun. Consumul se face de la rezervor gol - la rezervor gol. "A mea consuma mixt 8,7. hai 9." Daca mergi 30% - 40% in oras si 60% - 70% in afara... Da, consumul este corect. Din ce oras esti Victoras? |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2667
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Eu vorbesc de consumul pe care il am eu dupa atita timp 7 ani si tot atita rate cit am mention at mai sus
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cosstti |
![]()
Post
#2668
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Am citit postul 2661.
Consumul tau se incadreaza in limitele normale. Din punctul meu de vedere este Ok. Eu am Tomasetto Q-box. si tot pe acolo sunt cu consumul |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
Cristi MCV |
![]()
Post
#2669
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 July 16 From: Poduri-Bacau ![]() |
Am cumparat un logan mcv din 2012 -1,6 16 v -acum 3 zile si vreau sa il pun pe GPL la PRO GAZ VERNESTI-BUZAU ( care mi-au recomandat BRC SECVENT 32 ), dar intrebarea mea este sa il pun pe gaz inainte sau dupa ce inmatriculez masina pe numele meu ? Trebuie 2 programari la RAR din cate am inteles, una ptr omologare GPL si cealalta ptr inmatriculare. Ce ma sfatuiti ?
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 7 Locuri
Laureate 1,6 - 16V , 2012
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.175 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de firma asta am auzit numai de bine pe alte forumuri, din ce am citit , cei de pe kia club tot pe acolo au fost si au fost multumiti , de instalatie nu stiu ce sa zic , eu am landi renzo de fabrica fara probleme la ea in 40 000 , doar filtre consum in oras in jur de 12 si 10 in afara la 130 km/h , mai cauta si tu cu gogu probleme instalatie brc logan ..... si cu programarea poate reusesti sa le faci pe ambele in aceeasi zi
This post has been edited by bygy007: 4 Jul 2016, 21:30 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:39 |