Martor Bord Dacia 1310 Li
![]() ![]() ![]() |
Martor Bord Dacia 1310 Li
Redeemer |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
Attached thumbnail(s) Image012.jpg ( Size: 532.33k ) Number of downloads: 3369 Image013.jpg ( Size: 526.71k ) Number of downloads: 3809 |
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
el detecteaza o problema la sistemul de injectie.incearca sa ii fwaci un reset la calculator prin scoaterea bornei - timp de 5 minute.Apoi ,cand ai schimbat filtrul de benzina?daca de demult schimbal si vezio mai face asa,mai poti verifica relele de pe contraaripa stanga si sufli fiecare mufa de la injectie cu spray de contacte daca nici asa nu isi revine dute cel mai simplu la un tester cu ea.Mie mi se aprinde de la senzorul de aer(am fost pe test cu ea si asta era de vina) astazi l-am schimbat si gata .Ti-am raspuns aici desi nu e frumos caci este un topic anume ,te rog sa scrii acolo.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#3
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ghitza @ 9 Oct 2010, 16:53) el detecteaza o problema la sistemul de injectie.incearca sa ii fwaci un reset la calculator prin scoaterea bornei - timp de 5 minute.Apoi ,cand ai schimbat filtrul de benzina?daca de demult schimbal si vezio mai face asa,mai poti verifica relele de pe contraaripa stanga si sufli fiecare mufa de la injectie cu spray de contacte daca nici asa nu isi revine dute cel mai simplu la un tester cu ea.Mie mi se aprinde de la senzorul de aer(am fost pe test cu ea si asta era de vina) astazi l-am schimbat si gata .Ti-am raspuns aici desi nu e frumos caci este un topic anume ,te rog sa scrii acolo.bafta ms pt sfaturi...o sa incerc sa le iau la rand sa detectez problema. Am crezut ca e pe duca injectorul:| |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#4
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
Am scos borna de la baterie. Filtrul de benzina l-am schimbat de curand, oricum eu am gpl...benzina nu prea folosesc, decat la pornire. Releul de incarcare l-am schimbat astazi...ala vechi care il aveam baga mai mult voltaj... De aprins tot se aprinde, dar am observat o chestie...se aprinde dupa putin timp dupa ce dau drumul la aeroterma in masina...:| sa fie ceva de la ea?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi sa nu ai ceva scurt pe instalatie,dute cel mai bine pe tester sia colo vezi exact ce are ,asta este sfatul meu si scrie te rog la sectiunea DACIE CU INJECTIE,nu mai scrie aici caci nu ti se va mai raspunde
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#6
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ghitza @ 13 Oct 2010, 19:48) vezi sa nu ai ceva scurt pe instalatie,dute cel mai bine pe tester sia colo vezi exact ce are ,asta este sfatul meu si scrie te rog la sectiunea DACIE CU INJECTIE,nu mai scrie aici caci nu ti se va mai raspunde ok, ms mult...o sa merg cu ea la tester...si scz ca am scris aici...de acum incolo scriu in partea cealalta |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
balaurel_cli |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 April 09 ![]() |
Schimba-i termostatul ( 100 % este termostatul ) . Am patit-o si eu . Martorul se aprinde pentru ca motorul este rece. Chiar si in poza postata de tine se vede clar ca apa nu are nici 80 grade C.
This post has been edited by balaurel_cli: 18 Oct 2010, 15:58 |
--------------------
Ford
Focus
2008
- OT 22 COL
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#8
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(balaurel_cli @ 18 Oct 2010, 16:57) Schimba-i termostatul ( 100 % este termostatul ) . Am patit-o si eu . Martorul se aprinde pentru ca motorul este rece. Chiar si in poza postata de tine se vede clar ca apa nu are nici 80 grade C. i-am cumparat termostat, nu am avut timp sa il schimb, dar o sa o fac curand... am o banuiala ca e de la termostat ca nu prea se ridica acul de la temperatura apei...sta la minim mai tot timpul, si la drum lung cand am fost la bucuresti... de indicat , indica...adik functioneaza acul indicator... ms pt sfat, te tin la curent daca e de la el ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#9
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
termostatul e ...
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Redeemer |
![]()
Post
#10
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Alex4u @ 19 Oct 2010, 08:14) gata, l-am schimbat...adevarul e ca termostatul era blocat pe deschis...nu se incalzea apa suficient ...ii dadea drumul in radiator rece... acum sa vad daca se mai aprinde becul ala in bord in timpul mersului....sper sa nu...va tin la curent...ms mult pt sfaturi |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
Redeemer |
![]()
Post
#11
|
![]() Furia Rosie Group: Members Posts: 46 Joined: 8 August 10 From: Constanta ![]() |
s-a rezolvat problema....pana la urma era termostatul...multumesc mult tuturor pt ajutor!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
- CT 90 DNC
|
|
tynn |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Salutare!
Am urmatoarea dilema: detin o Dacie 1310 Li din 2000, cu bordul aprox. la fel ca cel din pozele din primul post, singura diferenta fiind ca nu am indicator de presiune ulei si reostat pt. reglarea intensitatii luminii de bord. Asta nu prea ma intereseaza, insa as vrea sa ii montez si eu indicator de presiune ulei. Este posibil upgrade-ul? La mine in locul ceasului este un ecran rosu. Sau mai simplu ar fi sa pun un ceas tip vechi ( tipul cilindric), cum era la vechile Dacii, care sa-l adaptez pe undeva prin bord?Ideea e ca oricum am de gand sa dau jos tablul de bord pt. ca am un bec ars la martorul de baterie (cel din dr. martorului de injectie) si daca as putea monta acel indicator de presiune ulei ar fi momentul potrivit. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Dryvercool31 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 December 15 ![]() |
multumesc acestui topic.am avut si eu aceeasi problema cu martorul aprins.partea proasta eca am bord takosan sinu am indicator temperatura. schimbasem bujiile,filtrul benzina ,am imprumutat si aprinderea de la un prieten. i-am pus si termostat de pe tigaia mea veche (l-am si probat intr-o cana cu apa clocotita), chestia e ca nu mi-am putut da seama la cat deschide si la cat inchide. m-i se parea mie ca nu da caldura suficienta si am cumparat un termostat nou mai de firma.acum nu s-a mai aprins deloc de vro saptamana + ca pot sta la tricou de cald ce e.
|
--------------------
Dacia
Berlina
2003 injectie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:14 |