Martor Injectie Aprins .. !, Martor Injectie Aprins .. !!!
![]() ![]() ![]() |
Martor Injectie Aprins .. !, Martor Injectie Aprins .. !!!
Click_20 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/martorul-injectie-t150364.html
Pe viitor folosește funcția căutare, și postează problema într-unul din thread-urile deja deschise pe aceeași temă. This post has been edited by MAERSK: 15 Jul 2009, 10:55 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Click_20 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 May 09 ![]() |
Ms MAERSK .. dar daca problema din postul acela nu e ca a mea ce sa fac ... in fine ... io am curatat si mufa si releele , siguratele schimbate .. si tot nu merge ..
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999
|
|
gti98 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Cum a spus Maersk, da o cautare, chestiunea s-a dezbatut pe mai multe thread-uri (am spus corect?)
Si mie mi se intampla chestia asta (masina mergea, dar becul ala se aprindea) Cauze probabile: 1 motorul nu s-a incalzit suficient intr-un interval de timp in care era de asteptat sa se intample chestia asta - absenta termostat, frecventa la motoarele cu RK, mecanicii il omit "sa nu se supraincalzeasca in rodaj"; greseala, fabrica trimite masina cu motorul nerodat si cu termostatul la locul lui. 2 probleme de colmatare a catalizatorului sau alte probleme care produc supraincalzirea sondei de oxigen (lambda). Aceasta are o plaja a temperaturilor de functionare cam 250-800 grade; la pornire, incalzirea e accelerata de un PTK (termistor cu coeficient pozitiv); masurand curentul prin si tensiunea pe, el, ECU apreciaza temperatura sondei (informatie de la Variable dynamics). E foarte posibil sa apara semnalizare daca fie se depaseste temperatura normala, fie nu intra in domeniul normal (ramane rece) un timp prea lung. 3 probabil ca mai exista si alte probleme care conduc la acea semnalizare, dar eu stiu ca se resimt si in functionare (merge prost, intrerupe, nu trage, s.a.) Cele 2 mentionate mi s-au intamplat personal (cazul 1 la coborari in zone montane, unde frana de motor producea oprirea injectiei, rezultand racirea motorului, iar cazul 2, dupa ani de mers subturat prin oras; la demontarea si scuturarea catalizatorului - am avut de astupat cu sudura o gaura din teava de esapament si am demontat toba intermediara cu tot cu saxofonul cu catalizator de pe masina, a disparut semnalizarea) Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Click_20 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 May 09 ![]() |
ok ... ms gti98 pt sfaturi ..
1) termostatul e la locul lui asta stiu sigur 2) poate sa fie din cauza catalizatorului zici ( o sa ma uit sa nu fie spart cumva sau sa nu fie sudat bine ) si verific si sonda de oxigen sa fie prinsa bine 3) daca nu ma gandeam sa o pun pe un tester poate imi zice ce are , se gasesc tester pt nova gti nu ?? P.S azi am mers toata ziua cu ea asa ( adika cu martorul de injectie aprins ) si motorul se comporta normal nu se opreste , nu trepideaza , nu se subtureaza ... |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Martorul de injectie aprins inseamna sistem de injectie in mod de avarie(LHM - Limp Home Mode). In acest mod de functionare, semnalul sondei de oxigen este ignorat de UCE si amestecul este imbogatit considerabil(zona de avarie din tabela de injectie) astfel incat posesorul autoturismului sa poata ajunge cu masina acasa/la service in eventualitatea unei defectiuni.
Nu este indicat sa folosesti masina cand martorul ramane aprins permanent deoarece pe langa ca o sa iti consume benzina in nestire mai risti sa iti otravesti catalizatorul! Test de injectie poti face la orice service Dacia(si nu numai). Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, nu ma pricep la mecanica.
Dar care este catalizatorul? Unde este pozitionat si cum se demonteaza (pentru scuturare si curatare). sau.. CUM REZOLV PROBLEMA? Martorul sta aprins (dupa un minut de mers se aprinde), am inteles ca consuma mai mult si imi face si figuri la acceleratie, in sens ca atunci cand accelerez brusc, da in gol si apoi se duceee tare, si cand iau piciorul de pe acceleratie face mici goluri dar apoi si revine. Deci va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi ce as putea sa fac, ca am bagat multi bani in nova asta si imi vine sa-mi bag unghia in gat cand se intampla prostii de genul.. This post has been edited by Cosmin.nova: 8 Aug 2009, 11:10 |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
tester |
![]()
Post
#8
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nu ar strica sa arunci un ochi aici.. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9010&hl= e topicul dedicat daciilor si novelor pe injectie. poate totusi nu e chiar catalizatorul. nu de alta dar nu il poti scutura si gata sa isi revina
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
miki_slz |
![]()
Post
#9
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 132 Joined: 29 March 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acum o luna am avut toba sparta si dupa 1 minut de mers mi se aprindea martorul de la injectie. Nu se schimba nimic dupa aprinderea acestui martor dar dupa ce am schimbat tobele nu s-a mai aprins.
|
--------------------
Dacia
Solenza/ NOVA GTI
2004 Scala /98
- CJ 31 MKI/CJ 03 MKI
|
|
moise |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
problema asta o am si eu dar ca sa fii sigur duo la calc. la mine a dat potentiometru clapeta .eu asta caut ca nu e o optiune unul nou
|
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
BlowEnigme |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 May 09 ![]() |
@moise .am eu acel potentimetru,2 chiar ti-l alegi pe care vrei..vezi ca ai mesaj privat cu nr de telefon si pret
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
- If-02-*** engine e corect..enigme ma amuza :)
|
|
moise |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
multumesc dar s-a rezolvat cu un spray contact am luat toate mufele la rand de pe corpul carburator inclusiv porentiometrul l-am demontat si curatat cu spray si pana acum merge nu se mai aprinde
|
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:54 |