Martor Luminos Antipoluare Aprins Intermitent
![]() ![]() ![]() |
Martor Luminos Antipoluare Aprins Intermitent
ddalcu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2006
- SV-07-DDA
|
|||
ioonell |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
am patit si eu la fel in 2 dimineti.acum vad ca nu mai face,cred ca este problema din bobine sau din fise,incearca sa imprumuti de la cineva una buna sa vezi daca mai face
|
--------------------
dacia
logan
2007 preferance
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
iar daca nu scapi cu bobina -bujii-fise cred ca tre sa ajungi la un tester...probabil una din sondele de oxigen a luat-o razna de la prea mult gaz. Eventual sa-ti stearga adaptivii de la benzina (parametrii de injectie memorati) . Din cauza functionarii prea mult pe gaz s-ar putea sa se fii facut niste schimbari pe acolo. Sau injectoarele de gaz s-au dus si din cauza neetanseitatilor scapa gaz aiurea in camera de ardere...
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
kti |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
,,sechele,, pe ,,soft,, de la mersul pe gpl sau mai bine zis reglaj prost pe GPL sau mici probleme la instalatie (presiune,gpl,injectoare.....) un tester va spune ce anume nu este in parametrii.
mergi o perioada pe benzina si va ,,disparea licarirea,, bafta ![]() |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
ddalcu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 April 10 ![]() |
Un update la problema:
Acum aproximativ o luna am reusit sa ajung la service. Unul din mecanici mi-a spus ca la masinile la care se monteaza ulterior GPL trebuie sa se regleze culbutorii la fiecare 15.000 km, lucru pe care eu nu l-am facut in aproximativ 45.000 km de cand am instalatia. Asa ca mi-a reglat culbutorii si masina a inceput sa mearga impecabil. Din pacate bucuria nu a durat nici macar 200 km. Pe GPL a inceput iar sa se aprinda martorul antipoluare, dar acuma nu doar la relanti sau la rece, ci si cu motorul cald in timpul mersului la turatii mai mari. Pe benzina la rece, cat timp socul automat e in functiune, motorul sta la 1100 rpm, iar dupa o perioada se accelereaza singur pana la 1500 rpm. Pe urma revine la 1100 si tot asa. Atat pe benzina cat si pe GPL, pana in 2500 rpm motorul nu trage, parca nu se alimenteaza corect (dar asta nu se intampla chiar tot timpul). Un singur lucru nu s-a mai intamplat, nu mi s-a mai oprit motorul la rece cand revine la relanti. Ce parere aveti? Credeti ca s-au dereglat iar culbutorii? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2006
- SV-07-DDA
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#6
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si la mine are aceleasi simptome cam de un an, tot Logan GPL. Am renuntat sa mai imi bat capul, cum merge asa o las.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:59 |