Martor alertare presiune scazuta sistem ungere, A ramas aprins martorul ulei
![]() ![]() ![]() |
Martor alertare presiune scazuta sistem ungere, A ramas aprins martorul ulei
postman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 1,5 Dci Combi
2006
- TL 0xx
|
|||
interlagos89 |
![]()
Post
#2
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
Martorul se aprinde in conditiile in care presiunea la ulei este scazuta.Trebuie verificata presiunea uleiului iar daca aceasta este in parametri trebuie schimbat acel senzor.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@postman:
S-a aprins NUMAI acel martor? In mod normal, odata cu acel martor se mai aprinde si martorul de atentie, adica martorul a carui pictograma este "( ! )" Te rog, specifica acest lucru(daca s-a aprins numai martorul presiune ulei sau s-au aprins si el si cel de atentie). 1.In prima instanta verifica integritatea traseului/conectorului electric al senzorului de presiune scazuta ulei. Verifica conectorul senzorului si urmareste firul(vizual, atat cat se poate) ca sa te asiguri ca nu face contact cumva cu blocul motor. Vezi in poza care e senzorul si firul aferent.senzor_1.jpg ( Size: 132.78k ) Number of downloads: 3819 2. Daca firul/conectorul este in ordine, trebuie NEAPARAT masurata presiunea in circuitul de ungere. Presiunea se masoara cu motorul CALD. Valoarea minima a presiunii trebuie sa fie: - 1 bar la ralanti; - 3 bar la 4000 rot / min. Masurarea se face in service, insa, pentru binele motorului tau, gaseste un service cat mai aproape de unde locuiesti sau de unde ai masina! Daca nu este senzorul defect ci chiar ai o problema cu presiunea uleiului, daca mai mergi asa cu masina risti sa se defecteze motorul(remedierea, in acest caz, este costisitoare!!!) Ca fapt divers, ce ulei ai pus in motor? Cati kilometri are masina? Revino cu detalii. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
cipoc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 4 May 08 From: iasi ![]() |
mie imi palpaia martorul ala ca aveam un fir pe sub baterie care facea masa aiurea..
am gasit asta dupa ce`am schimbat senzoru degeaba.. |
--------------------
dacia
solenza
2004
- nt-06-XXX
|
|
postman |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 April 07 ![]() |
S-a aprins doar martorul de la senzorul de ulei.Am pus ulei ARAL 10W40. Masina are 71 Mii Km.Am mers doar 1 km pana acasa cu martorul aprins. Am sa scot senzorul sa-l curat.Revin.
18 Dec 2009, 11:50: Am desfacut capacul la ulei si se vedea ulei sus. This post has been edited by postman: 18 Dec 2009, 10:50 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1,5 Dci Combi
2006
- TL 0xx
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
ti sa rupt firul care duce in baia de ulei mai mult ca sigur adica cel care face sa ti se aprinda becul in bord cand nu ai ulei in motor
|
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
postman |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am rezolvat problema sau cel putin asa cred.Am desfacut capota am tras de fir de la senzor m-am urcat in masina si am pornit motorul martorul a ramas aprins, am accelerat mai puternic (pe loc) iar dupa 15 secunde a palpait martorul si s-a stins . Am mers asa 15 minute .Am oprit si am pornit motorul iar.A palpait putin si s-a stins. Cred ca este un contact imperfect.
Banuiesc ca undeva sub bord sau a oxidat senzorul?????????? 19 Dec 2009, 13:45: Problema a ramas This post has been edited by postman: 19 Dec 2009, 12:45 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1,5 Dci Combi
2006
- TL 0xx
|
|
postman |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am rezolvat problema cu masina. Au fost 3 fire intrerupte, 2 in scurt unul cu altul si 1 intrerupt.
A mers pana m-a lasat in drum. Am dat jos bateria si suportul de la baterie si am cautat fire intrerupte(banuiam ca este ceva electric). Am luat pistolul de lipit dupa care am izolat firele si le-am matisat cu banda izoler tot filonul de cablu. Am bagat cheia in contact si a pornit de la prima cheie. Multam mult.A-ti fost de mare ajutor. 5 Jan 2010, 21:07: ........P.S. "LA MULTI ANI PE 2010" This post has been edited by postman: 5 Jan 2010, 20:07 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1,5 Dci Combi
2006
- TL 0xx
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
vreau sa va intreb si eu ceva?mi.am luat o dacie pe injectie din 2000 si am o problema cu martorul de la ulei si cel de atentie.dimineata cu motorul rece se ridica presiunea la maxim dupa aceea treptat scade la relanti un pic sub 2 si martorii raman aprinsi dar se sting cand accelerez.masina are compresie buna deoarece daca scot joja sau capacul la ulei sare ulei.proprietarul mi.a zis ca a fost schimbata si pompa de ulei deoarece credea ca asta e cauza dar nu s.a remediat problema si proprietarul ,om de incredere a spus ca de 2 ani merge asa cu ea.masina nu papa ulei.ce sfat imi dati.masina are 130 de mi de km
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
shade4free |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
QUOTE(ilieaxx @ 20 Mar 2012, 20:09) vreau sa va intreb si eu ceva?mi.am luat o dacie pe injectie din 2000 si am o problema cu martorul de la ulei si cel de atentie.dimineata cu motorul rece se ridica presiunea la maxim dupa aceea treptat scade la relanti un pic sub 2 si martorii raman aprinsi dar se sting cand accelerez.masina are compresie buna deoarece daca scot joja sau capacul la ulei sare ulei.proprietarul mi.a zis ca a fost schimbata si pompa de ulei deoarece credea ca asta e cauza dar nu s.a remediat problema si proprietarul ,om de incredere a spus ca de 2 ani merge asa cu ea.masina nu papa ulei.ce sfat imi dati.masina are 130 de mi de km nu are treaba compresia cu faptul ca ai ulei in rampa Nu iti papa ulei,inseamna ca ai segmentii buni Il cred ca fostul cand ti-a spus ca a mers asa la dacie ungerea se face bine si la 0,75 acum sa iti spun si probleme ta CUZINETII,de la biele si vibrochen Sa nu desfaci ca este mult de munca,incearca un ulei mai gros,sau baga un aditiv de ulei,si scapi de aprinsul becului la relanti Bafta si multi km |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
mai e ceva,am gasit o sticla cu ulei in masina m20w40 scria pe el,pentru motoare diesel,ulei mai gros nu cred ca gasesc...mai e ceva,cand aprind avariile se aprind si cele 2 becuri cel de avarie si cel de la ulei...
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:15 |