DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor combustibil aprins in mers

FILter
post 10 Jul 2009, 22:37
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




De curand Loganul meu 1.4 MPI cu 20.000km la bord prezinta o problema pe care n-am mai gasit-o cu search. In momentul in care pun contactul se aprind martorii in bord, iar cel de combustibil clipeste, in loc sa stea aprins tot timpul pana se stinge. Daca doar ar clipi nu m-ar deranja: problema e ca uneori martorul asta nu se mai stinge, insa intotdeauna, chiar daca s-a stins initial se aprinde in mers dupa cateva minute de condus. Nu conteaza nivelul benzinei, martorul se aprinde automat dupa cativa kilometrii.

Orice punct de vedere e bine-venit, dar mai ales cele competente smile.gif


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 10 Jul 2009, 23:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




verifica mufa de la ansamblu imersat,este sub bancheta din spate ,acoperita de un capac negru,trazi de capacu ala si verifici mufa,daca nu e asta e posibil sa fie cablaju


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 11 Jul 2009, 03:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Am verificat-o, in sensul ca am scos-o, m-am uitat la ea sa nu fie oxidata si am bagat-o la loc. Nici o schimbare.


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusciprian78
post 11 Jul 2009, 05:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 2 August 08




ti-ai schimbat cumva iluminatu ceasurilor?daca da sar putea sa nu fi strans suficient suruburile din spatele ceasurilor.eu unu asta am patit din cauza unui surub care era mai slab dry.gif


--------------------
ARO ARO 1999 L25 - B224ARO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 12 Jul 2009, 19:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Sa stii ca le-am schimbat, impreuna cu foliile. Cred ca tre sa-l caut pe dydycom smile.gif


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusciprian78
post 12 Jul 2009, 20:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 2 August 08




ai schimbat si ledu de la martor? huh.gif


--------------------
ARO ARO 1999 L25 - B224ARO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 13 Jul 2009, 15:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Ala nu. Doar iluminarea dispplay si ceasuri.


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulS
post 13 Jul 2009, 20:35
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 July 09




Mai poti sa ai probleme cu plutitorul si / sau rezistenta care indica nivelul de benzina (din moment ce spui ca se stinge, dar se reaprinde). Urmareste si corelatia cu nivelul de benzina. Poate fi din bord, dar e bine sa si verifici.


--------------------
Renault Fluence 2012 / Expression Plus - TM 09 PMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 13 Jul 2009, 23:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




Da jos tabloul de bord si vezi in ambele mufe sa nu ai pini indoiti sau mai scurti decat ceilalti. Ar fi o idee sa verifici continuitatea firului/firelor de la sonda carburant la tabloul de bord (cu un cablu de 2m si un multimetru sau bec).

Am patit ca nu imi afisa deloc "liniile de caldura" si dupa o diagnosticare scurta, am aflat ca am indoit din graba un pin si nu a intrat mufa cum trebuia.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 14 Jul 2009, 10:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Ma gandesc ca nu avea cum sa fie de la lucrarea in bord ca a mers fara nici o problema aproape 6 luni de cand am achimbat becurile.
Ieri am observat alta treaba, desi becul era aprins, eu mai aveam o liniuta la benzina. M-am oprit la un magazin si cand am repornit a ramas doar liniuta, fara bec aprins. Am fost si pe la Dacoserv, s-a uitat electricianul crucis, a curatat mufa de la rezervor desi a trecut pe deviz ca a inlocuit-o si a zis sa mai vin daca mai face. Normal ca a mai facut, insa nu vroiam sa comentez ca si asa aveam alte ceasuri si lumini in bord si nu merita sa-l supar. biggrin.gif


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 14 Jul 2009, 21:19
Post #11


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




Salutare tuturor,

Domnilor orice este posibil....dar..martorul acela este comandat de catre bord fara nici o legatura cu sonda din spate si se aprinde atunci can mai poti face minim 50km pana tre sa alimentezi...deci daca ai mers prin oras si ai 5 litri becul se aprinde...de aceea cand alimentezi 2-3 litri si ai martorul aprins sunt sanse sa nu se stinga... Partea cu surubul nestrans e si mai ciudata, dar sunt deschis la orice idee oricat de ciudata poate parea. I-am raspuns lui filter ca nu il costa nimic o verificare si chiar remedierea...asa ca o sa va tinem la curent.


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 18 Jul 2009, 07:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Problema nu e alimentarea cu doar cativa litrii care sa nu faca becul sa se stinga, pentru ca Loganul asta n-a vazut alimentare sub 100 de lei. Mai nou am observat ca nu se aprinde daca am cel putin 5 liniute la benzina. Cand insa se duce spre 3 si in jos, martorul combustibil clipeste si aproape ca nu se mai stinge niciodata. Sper ca saptamana viitoare sa am timp sa ajung la Dacoserv... din nou.


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 18 Jul 2009, 08:49
Post #13


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Reostatul.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 19 Jul 2009, 20:37
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




am patito si eu, de aveam 3 litri sau 30 tot full imi arata, pompa din rezervor era de vina ,se stricase nu stiu ce la ea,

am rezolvato la autocobalcescu,desi nu mi-au placut cum au lucrat aici..( la pompa)


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 24 Jul 2009, 15:33
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




@vi_escu Poti sa dai mai multe detalii si pentru cei mai slabuti cu electronica? Despre ce reostat e vorba ?


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 28 Jul 2009, 10:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




@mariusciprian78 ai o bere virtuala de la mine smile.gif Exact cum zicea colegul, surubul stanga de pe spatele ceasurilor era aproape iesit. Conectorul care intra undeva in stanga display-ului abia se tinea si ala, desi teoretic e prins cu un fel de clips. Un fir de la computerul de bord, activat odata cu schimbarea ceasurilor, abia se tinea si ala si a iesit la prima atingere. Ce pot sa spun decat ca a fost treaba de mantuiala facuta ca sa iasa un ban repede.


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 28 Jul 2009, 11:13
Post #17


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




La cine ai facut operatiunea de schimbare a ledurilor?


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 28 Jul 2009, 17:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Am scris mai sus si a si postat omul ca nu ma costa nimic verificarea si remedierea, insa nu am mai fost la el ca am vrut si alta opinie. Nu trebuie sa fii expert in lumini de bord sa constati ca un surub e aproape iesit iar conectorul nu e infipt pana face "clanc".

This post has been edited by FILter: 28 Jul 2009, 17:31


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:41
Forum Renault