Martor injectie dupa accelerare puternica, Se aprinde si ramane aprins, motorul nu mai trage
![]() ![]() ![]() |
Martor injectie dupa accelerare puternica, Se aprinde si ramane aprins, motorul nu mai trage
turbionu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
imi e sa nu fie o protectie.dar la 4000-5000 ture, tu cat ai vrea sa mai traga?
ma gandesc sa nu fie motorasul pas cu pas. mai erau niste topicuri pe aici, dar cum nu am nova pe injectie... sorry. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
turbionu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Poate nu m-am exprimat foarte bine. Nu ca nu mai vrea sa traga mai mult. Dupa o accelerare mai lunga, chiar daca incerc sa mentin turatia motorului,aceasta scade pana la relanti sau undeva in jur de si apoi nu mai vrea sa traga (ceea ce pana acum nu se intampla). Ma gandesc sa nu fie cumva de la injectoare. Pot fi infundate si atunci cand e nevoie de mai multa benzina sa nu mai faca fata?
P.S. Azi am mai facut un test. Am crescut incet in a II-a pana la 5000 de ture si apoi am revenit la relanti. Nu au mai aparut simtomele prezentate mai sus. Se pare ca doar la acceleratii bruste are prebleme. Poate mentiunea asta va ajuta sa va dati seama ce are. This post has been edited by turbionu: 8 Oct 2007, 16:19 |
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Injectorul(nu la plural) se infunda mai greu la Nova datorita orificiului prin care scuipa benzina, orificiu care este destul de mare in diametru. De asemenea,injector infundat are ca manifestare datul in nas, tremuratul motorului la relanti,etc.
Zic si eu(nu dati cu parul!) sa verifici senzorul de turatie cat si mufa lui si sa le cureti(mufei ii dai cu spray de contacte). Sfat: Nu o mai tura asa de tare!!! 5000 de ture e destul de mult. Daca tragi de ea in halul asta o sa iti traga si ea de buzunar. La faza cu turatia mare la relanti, posibil aer fals(cauti pe unde trage), surub reglaj relanti miscat de pe pozitia lui,motoras reglare relanti, posibil sa fie si potentiometrul clapetei de acceleratie(asta poate sa iti faca probleme si la faza cu zcaderea turatiei in mers)... Vezi intai cu senzorul si cu aerul fals si revino cu informatii, dupa care mai vedem. Posibil sa fie si o limitare de turatie cum a zis Apollo, desi nu sunt sigur. Poti sa verifici si cablul de acceleratie. posibil sa fie ceva probleme si de acolo,desi daca zici ca se aprinde becul de injectie....e ceva de injectie... Verifica ce s-a zis pana acum. Spor la treaba. Numai bine! This post has been edited by variable_dynamics: 9 Oct 2007, 10:42 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
turbionu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Azi am scos senzorul de turatie si l-am curatat, dar nu s-a rezolvat problema.
O sa reiau explicatia sa incerc sa redau mai bine ce se intampla: Daca accelerez rapid (in a doua cu acceleratia la podea) pana ajung la 4000-4500 ture, si apoi schimb in a treia sau raman in a doua dar reduc turatia, dupa cateva secunde parca nu ar mai primi benzina. Deci nu cand ajung cu motorul sa fie turat, ci dupa am redus turatia, parca nu mai primesc benzina. Motorul nu moare dar ramane undeva la 1500 ture (ca si cum abea l-am pornit si are socul automat), si dupa alte cateva secunde se aprinde martorul de la injectie in bord. In momentul asta daca incerc sa accelerez, nu reactionaza decat dupa alte 3-5 secunde, ca si cum in intervalul asta nu asi apasa acceleratia. Daca opresc si repornesc motorul, totul revine la normal. O sa iau un sprey de contacte sa curat si contactele senzorului de turatie. Sper sa fie de acolo. O sa va mai scriu sa va zic ce am facut. Cei care mai aveti idei referitoare la problema mea, nu va sfiiti sa mi le spuneti. Oricum, daca mai curat una-alta (piese, contacte), nu strica deloc. This post has been edited by turbionu: 11 Oct 2007, 15:24 |
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
poate iti intrerupe pompa .
in cazul asta veerifica si acel releu care e pe langa baterie.de fapt is 2 relee daca nu ma insel.unul e pentru electroventilator si celalalt e pentru pompa de benzina. si eu am avut probleme cu el pe cand eram cu supernova si nu stiam ce are.am tras masina vreo 10 km si n-a vrut sa pornesca.adica pornea dar murea imediat.la zdruncinaturi ce baga benzina putina ca dupa aia murea. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
madendre |
![]()
Post
#7
|
![]() posesor scooter KTM Group: Members Posts: 188 Joined: 30 January 07 ![]() |
l-am turat intr-o zi si limitarea era pe la 5600rot in treapta 1(nu puteam cu treapta 2 ca era mic locul )deci limitarea e peste 5000 de ture curata prima data senzorul de turatie verifica ca bujiile sa fie in stare buna si cea mai zis apollo ca si eu leam miscat intro zi din greseala si se intreba taicameu dece nu porneste.
This post has been edited by madendre: 11 Oct 2007, 18:34 |
--------------------
DACIA
NOVA
2000 GTI
- SB-19- nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
|
|
rba |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salut,
verifica mufa / schimba sonda temperatura motor. (asta explica relantiul crescut cu motorul cald) dupa ce faci asta sa ne comunici rezultate. rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
turbionu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Am fost azi cu ea la service si i-am facut test de injectie (50RON). E destul de rau. Corpul clapeta injector trebuie schimbat si cica e vreo 11 mil. Mecanicu a zis ca de fapt ar fi stricat potentiometrul de la clapeta. Ideea e ca pt moment fondurile nu imi permit unul nou. Oare nu pot lua asa ceva de la un cimintir de masini sau de ep altundeva? Daca aveti vreo idee mai ieftina de atat va rog sa imi spuneti. Sau poate ca merge schimbat numai potentiometrul ala?
P.S. Am intrebat daca se poate strica altceva daca merg cu el asa si se pare ca nu. Si odata ce a pornit masina nu ma poate lasa in drum. O sa merg cu ea asa pana o sa gasesc o solutie. <span class='edit'>13 Oct 2007, 09:05:</span> Am incercat sa gasesc la cimintirele de masini si am gasit un corp clapeta injector de la o dacie berlina dar de 1600. Cica ar fi la fel dar nu stiu cum sa imi dau seama daca chiar se potriveste. SI am mai gasit intr-un loc de renault dar iar nu stiu daca se potriveste. Cum pot sa imi dau seama daca sunt bune pt nova gti? Poate cineva sa imi zica unde se gaseste acest corp clapeta injector (pe masina). Niste poze ar fi de mare folos. Please. This post has been edited by turbionu: 13 Oct 2007, 09:07 |
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
gti98 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Pai daca ai GTi, se potriveste ala de berlina/papuc/ etc de 1600. Dar faptul ca "revine la normal" dupa oprire mie imi sugereaza ca "defectul" apare la zona de "pedala la podea" a potentiometrului corp clapeta. Cum in exploatarea majoritatii utilizatorilor nu se prea foloseste zona aia, as inclina sa cred ca e vorba de o murdarire a pistei conductoare care intrerupe contactul cursorului. Semnalul "se duce in balarii" iar calculatorul de asemenea; oprirea produce revenirea in programul normal (are o droaie de protectii, dar probabil ca asta nu a fost tratata de dezvoltatorul de software) Mecanicul sau mai corect aparatul da sursa erorii si propune solutia cea mai simpla si eficienta (din punctul lui de vedere!): inlocuirea.
Nu am demontat acea componenta (Potentiometrul) si nu stiu daca si cum se poate efectua o curatire (este posibil, dar putin probabil, sa se fi produs corodarea vreunei parti, caz in care nu mai e posibila repararea) In orice caz, daca reusesti sa il cureti, recomandarea finala e sa pui un pic de ulei SILICONIC, (atentie, nu vaselina siliconica pentru contact termic la radiator - electronic!) Uleiul formeaza un film de protectie si fiind siliconic e stabil in timp - spray-ul Contact contine si ulei siliconic. Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Cum am mai precizat intr-un alt topic si la nova mea GTi am intampinat exact aceiasi problema. Pusa pe tester la Dacia Service - potentiometru corp clapeta dus; rezolvarea : inlocuirea intregului bloc injector (sau ceva de genu)=1200ron. Prin urmare de aprox 3 luni circul cu ea asa. Probleme majore nu am avut decat relanti foarte instabilm, moare motorul daca las acceleratia (cel putin pana se incalzeste), martorul de injectie constant aprins. In diminetile foarte reci de saptamanile trecute abia reuseam sa mentin motorul pornit pana se incalzea si avand in vedere ca mai urmeaza m-am gandit sa caut o solutie. Am gasit si eu la dezmembrari piesa inlocuitoare de la un renault insa nu m-am incumetat sa o cumpar (cei de acolo ziceau ca sigur potriveste). Am fost azi la un service si cei de acolo mi-au oferit o solutie de test: inlocuirea acelui bloc de sub filtru de aer unde este si potentiometrul corp clapeta (sper ca nu vb prostii) piesa care costa 260 ron, iar daca tot asa face il monteaza inapoi pe cel vechi. O sa revin cu precizari. Daca totusi mai aveti sugestii sau va-ti mai batut de aceasta problema....
26 Oct 2007, 11:05: Sper ca nu e problema ca postez succesiv. Ieri electricianul de la service zicea ca nu e sigur ca de la acel bloc situat sub filtru de aer e problema si nu l-a pus pe cel de test ![]() This post has been edited by mihaivasc: 26 Oct 2007, 10:05 |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mihaivasc, corpul-clapeta include si potentiometrul clapetei de acceleratie. Am atasat o poza pentru clarificare. Din cate stiu eu,el se vinde cu tot cu corpul-clapeta si costa in jur de 800-1200 RON.
IMG_0246.JPG ( Size: 305.45k ) Number of downloads: 508 IMG_0247.JPG ( Size: 314k ) Number of downloads: 514 In prima poza ti-am incercuit potentiometrul si poza 2 e "in detaliu"(scuze focalizarea dar aveam bateriile pe duca) Rolul acestui potentiometru este de a oferi calculatorului de injectie informatii privind sarcina, in functie de unghiul de deschidere al clapetei de acceleratie. Potentiometrul asta este dublu iar cele doua cursoare ale lui au o zona comuna pentru optimizarea functionarii in regim de sarcina partiala a motorului. Daca ai indemanare, poti incerca o curatare,desi nu sunt sigur ca problema e rezolvabila asa. Atentie,vei avea nevoie de imbus sau surubelnita torx cu orificiu pe fateta capului. Daca o sa te uiti la sistemul de prindere al potentiometrului, o sa intelegi ce vreau sa spun. Spor la treaba! Si daca il cureti cumva,da-me si noua de stire ![]() P.S - potentiometrul clapetei NU ARE arolul de a regla relanti-ul. De asta se ocupa motorasul de reglare al relantiului, care este comandat de UCE injectie pe baza semnalelor primite de la senzorii de temperatura si cel de turatie This post has been edited by variable_dynamics: 26 Oct 2007, 22:55 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
turbionu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult pentru poze. O sa incerc sa il curat sau poate gasesc un potentiometru compatibil cu care sa il inlocuiesc. Daca cineva stie unde pot gasi asa ceva sa zica. Va anunt cand si ce am reusit sa fac.
|
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
turbionu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am desfacut azi acel potentiometru si am incercat sa il masor cu un Ohm-metru. Din pacate nu am schema electrica a lui si nu stiu cum ar trebui sa fie corect. El acest potentiometru are patru piste dispuse astfel: doua piste independente intre care sunt situate alte doua piste care comunica intre ele (nu sunt separate electric). Cablul de acceleratie invarte o tija pe care se alfa doua elemente ce fac scurt una intre primele doua piste si cealalta intre ultimele doua piste. Aceste elemente au niste "gherute" care in timp au sapat niste mici santulete pe aceste piste. Cand am masurat (repet ca nu am schema electrica a acestui potentiometru) aparent totul parea sa fie in regula. Pe de alta parte problema mea se pare ca numai de aici poate sa fie. Asa ca am cautat si am gasit la un parc de dezmembrari un potentiometru ca acesta si o sa ma duc sa il montez sa vad daca masina se va comporta altfel. In magazin se pare totusi ca s-ar putea gasi si numai potentiometrul si ar costa undeva la 400 RON. O sa va zic ce am reusit sa fac. Cand il mai demontez o sa iau si un aparat foto cu mine sa va arat si poze cu el. Am incercat sa dau si cu un sprei de curatat contacte electrice si ceva mizerie era pe acele piste dar nesemnificativ, pentru ca l-am masurat si inainte si dupa cu Ohm-metru si nu erau diferente semnificative. Multumesc mult pentru sfaturi si poze lui "variable_dynamics". Ai avut dreptate cu surubelnita aceea TORX.
|
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Turbionu, uite schema potentiometrului clapetei de acceleratie.
Potentiometru_clapeta.jpg ( Size: 12.42k ) Number of downloads: 479 Ca sa vezi daca e bun,testezi ori cu un multimetru, ori cu un osciloscop(metoda mai exacta),in felul urmator: Metoda I: Cu potentiometrul dat jos de pe masina: - conectezi testerul negru(al multimetrului) la pinul 1 al conectorului potentiometrului; - conectezi testerul rosu(al multimetrului) la pinul 4 al conectorului potentiometrului; Pinul 4 al conectorului corespunde potentiometrului 2(19 grade - 90 grade de deschidere clapeta, asta te intereseaza pe tine!). Oricum,daca nu imi mai amintesc eu asa bine,tu oricum verifica traseele potentiometrului! - dai pe ohmi si miscand incet cursoarele, urmaresti indicatia aparatului. Daca exista intreruperi,o sa deduci din indicatie. Metoda II: Cu potentiometrul montat(pe masina,la locul lui)si conectat in circuit(cu mufa in el): - conectezi masa intrarii osciloscopului la pinul 1 al conectorului(poti sa faci asta prin spatele mufei, se vad pinii conectorului); - conectezi intrarea osciloscopului la pinul 2 al conectorului; - pui contactul,si cu osciloscopul bransat cum am zis mai sus,misti clapeta de acceleratie cu mana(deci NU pornesti motorul,doar pui contactul!) Pe ecranul osciloscopului va trebui sa vezi 3 sau patru linii orizontale(paralele cu abscisa) asta inseamna ca potentiometrul e bun. Atentie,lucrezi cu 5V c.c. deci vezi cum reglezi atenuatorul intrarii osciloscopului. Uite in final corespondenta pinilor in conector: pin_out_conector.jpg ( Size: 6.92k ) Number of downloads: 413 Spor la lucru si daca te incumeti sa testezi si ai nelamuriri,intreaba. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
eu am avut o problema asemanatoare cand am pus benzina de la petrom de 95
am remarcat concordanta dintre diferitele calitati de benzina si functionare motorului oricum la scurt timp mi-a cazut pompa dupa ilocuire nu a mai facut asa sper sa nu am probleme de genul corp clapeta pt ca masina are abia 28k km |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
turbionu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Salutare All. Am reusit sa gasesc un potentiometru identic cu al meu la un centru de dezmembrari auto (cu 100 RON). L-am montat si problema a disparut
![]() ![]() ![]() P.S. Revin cu niste mentiuni. Dupa schimbarea potentiometrului a disparut si mersul putin inecat al motorului la pornirea de pe loc, motorul sta mai bine si la relanti (se pare ca regleaza si relanti-ul) iar in sarcina masina trage considerabil mai bine. Potentiometrul asta se pare ca "citeste" cat de mult este apasata pedala de acceleratie si in functie de el, calculatorul comanda aerul si benzina pentru un amestec optim. O sa revin cu niste poze ale lui si o sa incerc sa le fac in asa fel incat sa se vada indicativele de pe el ca sa il puteti cauta (sper sa nu aveti nevoie). Bafta. This post has been edited by turbionu: 24 Nov 2007, 09:56 |
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
turbionu |
![]() ![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am reventi cu poze.
Attached thumbnail(s) potentiometru_011.jpg ( Size: 757.37k ) Number of downloads: 451 potentiometru_012.jpg ( Size: 750.52k ) Number of downloads: 152 potentiometru_014.jpg ( Size: 732.31k ) Number of downloads: 141 |
--------------------
Dacia
Nova
'99 GTI
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Turbionu,multumes pentru poze. Si ma bucur ca ai rezolvat.
In alta ordine de idei, potentiometrul nu "regleaza" nimic! Am scris si mai sus cred,intr-adevar el "citeste" pozitia(unghiul de deschidere) al/a clapetei de aer. De asemenea NU comanda nici un aer! El da informatii calculatorului de injectie,care la randul lui, comanda motorasul de relanti. Deci el este senzor/traductor nu actuator. Bat moneda pe detaliile astea ca sa poti intelege exact rolul lui. Unitatea centrala de injectie este SINGURA care "regleaza" chestii,care comanda chestii. restul sunt senzori/traductoare(turatie,temperatura motor,temperatura aer,unghi deschidere clapeta - potentiometrul clapetei de aer,concentratia de oxigen din gazele de evacuare - sonda Lambda) Imi cer scuze ca ma repet. Si sper sa nu supar pe nimeni ca insist asupra acuratetei unor informatii. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
dogyydog |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 December 07 ![]() |
sal
scuze ca ma bag in seama,dar am si eu o problema la masina nova gti din 2000,nu imi sta pornita pe benzina ,la relanti,iam schimbat motorasul pas cu pas si face la fel ,se poate sa fie din acel potentiometru despre care vorbiti???? |
--------------------
dacia
nova gti
2000 injectie,multipunct
|
|
apollo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
injectorul infundat?
verifica pompa de benzina, sau daca ai debit mare pe tur la benzina. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
dogyydog,ti-am raspuns pe celalalt topic,alaturi de alti cativa colegi de forum.
Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
barbutu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
salut am si eu un necaz numit nova
nu imi sta in relanti scade la la 1000 ture la 500 in mod repetat pana ii dau cateva spritzuri si isi revine am scos capacul filtrului de aer si am pornit motorul,cand mergea frumos injectorul pulveriza benzina,iar knd scadea in ture injectorul doar picura benzina concluzia pe care am tras-o este ca injectorul este infundat si am incercat sa il desfac dar am vazut k nu il pot desface si am desfacut ceva care dupa mintea mea ar trebui sa aiba rol de pompa de benzina,situata chiar langa injector am gasit ceva gunoaie akolo,am curatat am montat la loc si am dat cheie la masina si a luat-o dar knd am vrut sa plec de pe loc s-a oprit si nu a mai luat-o 1 ce credeti k are ?vi s-a mai intamplat? 2 cine imi poate spune cum se monteaza corect pompa aia de benzina sau ce o fi asa o sa incerc sa atasez o poza ca sa vedeti la ce ma refer(este cea incercuita cu negru) are inauntru o membrana apoi un arc si capacul si cred k sunt exact in ordinea pe care am zis-o Attached thumbnail(s) IMG_0246.JPG ( Size: 304.06k ) Number of downloads: 142 |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#24
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pompa e în rezervor. Tocmai ai distrus regulatorul de presiune din câte văd...
Dacă sita din sorbul pompei și filtrul de benzină de la puntea spate ar fi fost schimbate la timp, imposibil să fi ajuns mizerie acolo... Iar concluzia ta că injectorul e înfundat e total eronată... Injectorul nu l-ai putut desface pentru că nu ai torx-uri. Pregătește bani pentru altă pompă de benzină, acolo e buba... (Ce bine era dacă citeai ceva documentație înainte să umblii pe acolo, deasemenea Regulamentul forumului, să vezi cum se scrie corect românește...) This post has been edited by Catalin Marinarul: 12 Dec 2007, 17:25 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
barbutu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
sita de la pompa de benzină este bună și pompa trage
însă nu știu cât de bun este filtrul de benzină de aceea o să îl schimb mai bine ar fi dusă pompa de benzină pentru că,costă doar 90 roni,în comparație cu câteva sute de roni cât costă un injector |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
O tragea ea pompa....insa ai masurat presiunea in circuit? Adica pe tur,inainte de regulator, cu un T-eu si un manometru.
Regulatorul de presiune pe care tocmai l-ai decalibrat(arcul ala are si el un rol pe acolo) va trebui reglat(daca se poate,desi ma indoiesc....din cate imi amintesc,e capsulat. Pot sa ma insel insa,nu stiu sigur...) Ca idee,ce te face sa crezi ca e injectorul de vina avand in vedere ca tu insuti ai afirmat ca in anumite momente el "scuipa" bine? Spor la schimbat pompa+regulatorul de presiune. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
barbutu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
asta facea inainte ba scuipa ba nu
akum nu mai porneste deloc.maine o sa iau toate contactele la rand la verificat si la curatat si apoi ma apuc sa verific presiunea pe circuit dak nu merge cu nimik din toate acestea luni e in service,nu mai stau sa imi bat capul singur pentru k mi se pare ca ma lupt cu morile de vant mai ales cand vad ca alti in loc sa dea sfaturi cat mai explicite te iau la misto. |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca la mine faci referire cu mistoul...stimabile, atunci ai gresit adresa, sa stii. Eu incerc sa ajut doar.
N-ar fi stricat insa sa fi intrebat INAINTE sa desfaci regulatorul de presiune(care este o piesa de "finete",si foarte posibil posibil sa nu se vanda separat de corpul-clapeta, corp-clapeta care costa vreo 800 RON - 1200 RON) Atat am zis. Atat eu cat si colegii de forum. Sau poate crezi ca te-am luat la misto cand am zis ca trebuie sa schimbi regulatorul de presiune?!?! Mai gandeste-te. Nu il vei mai putea regla, sa stii. LaterEdit: Confirm cele afirmate de mine mai sus si atasez "dovezi" in ceea ce priveste regulatorul de presiune. regulator.jpg ( Size: 50.85k ) Number of downloads: 109 Ok,acum "corpul superior" nu stiu cat costa,nu stiu daca il gasesti separat,daca ainoroc sa il gasesti,nu te va costa chiar 1200 RON insa va fi o cheltuiala in plus, cheltuiala pe care o puteai evita intreband inainte sa umbli la regulator. Acum,asta e, schimbi corpul superior vrand-nevrand. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 14 Dec 2007, 01:08 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
barbutu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
nu la tine fac referire.din contra am vazut ca tu dai cele mai explicite informatii de pe forum,adica nu te limitezi doar sa spui care e problema ci si explici pas cu pas cum trebuie ea rezolvata
cat despre corpul cu clapeta ,el costa 900 roni dar baiatul de la magazin mi-a zis k imi poate aduce doar partea cu regulatorul undeva la 400 roni o sa incerc maine sa ii fac un reglaj aproximativ pentru ca imi trebuie masina sa ma misc numai bine si cati mai multi km fara incidente;) 14 Dec 2007, 15:02: problema rezolvata(contact imperfect) nova back on the streets ![]() This post has been edited by barbut_88: 14 Dec 2007, 15:02 |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Spune-mi si mie,te rog, UNDE a fost contactul imperfect?
Multumesc anticipat. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th April 2025 - 05:56 |